adidas Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 Daca in capetele amortizoarelor nu sunt reglaje trebuie sa te duci sa scoti surplusul de ulei pe care l-au pus baietii. Acest lucru e de preferat sa-l faci la cineva care stie cu ce se mananca o astfel de revizie Daca nu are reglaje furca, se pune un ulei mai subtire/gros in functie de nevoi sau mai indicat ar fi sa se inlocuiasca arcul. Suspensia se regleaza in functie de greutate. O furca prost reglata face diferenta dintre a lua o trasa corecta sau a te trezi pe contrasens cu un Edy Spedition in fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmin CCP Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 din ce-am calculat eu, se vor face in jur de 350Km/zi mi se par ok, incat (vorba ta) sa nu adormi cu berea in mana. vor fi 3 nopti de cazare. de mancarea putem vorbi la pensiunile unde ne cazam, ori putem iesi in oras sau restaurant eu il sustin pe cel mai lung. Varianta 3 Varianta 1 Bucuresti-Tg Neamt-Suceava-Gura Humorului-Vatra Dornei-Bistrita-Cluj-Alba Iulia-Sibiu-Brasov-Bucuresti (1250Km) Varianta 2 Bucuresti-Tg Neamt-Suceava-Gura Humorului-Vatra Dornei-Bistrita-Targu Mures-Sighisoara-Brasov-Bucuresti )1150Km) Varianta 3 Bucuresti-Tg Neamt-Suceava-Gura Humorului-Vatra Dornei-Bistrita-Tg Mures-Sibiu-Transfagarasan-Arges-Brasov-Bucuresti (1350Km) ramane sa decideti si voi. mi se pare cel mai misto. Si eu sustin varianta 3, im in! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 transfagarasanul am inteles ca e varza. cred ca-l anulam si sa facem meses. ceva mai spre vest. sas ma uit pe harta. ca era propus pe topicul serpentinarilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 Da. Eu nu ma bag pe Transfagarasan. E tot spart.Propun urmatorul traseu:Bucuresti > Pitesti > Rm Valcea > Ranca > Sebes > Sibiu > Medias > Sighisoara > Tg Mures > Bistrita > Vatra Dornei > Gura Humorului > Suceava > Tg Neamt > Bucuresti.Nu stiu cati km sunt, vedeti voi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 Da. Eu nu ma bag pe Transfagarasan. E tot spart. Propun urmatorul traseu: Bucuresti > Pitesti > Rm Valcea > Ranca > Sebes > Sibiu > Medias > Sighisoara > Tg Mures > Bistrita > Vatra Dornei > Gura Humorului > Suceava > Tg Neamt > Bucuresti. Nu stiu cati km sunt, vedeti voi. haidem invers. deja eu ies din peisaj daca se face asa. adica va prind doar in trecere. sau ar trebui sa vin la bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 (editat) @Angel &Radu...(incarc poza diseara de pe comp )) ) Editat Iunie 7, 2013 de Gixu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvik1313 Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 Da. Eu nu ma bag pe Transfagarasan. E tot spart. Propun urmatorul traseu: Bucuresti > Pitesti > Rm Valcea > Ranca > Sebes > Sibiu > Medias > Sighisoara > Tg Mures > Bistrita > Vatra Dornei > Gura Humorului > Suceava > Tg Neamt > Bucuresti. Nu stiu cati km sunt, vedeti voi. Cam 1400 sunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 @Angel &Radu...(incarc poza diseara de pe comp )) ) Lasa domle ca am vazut. Vrei sa te dai mare? Intrebari: 1) Ala e 999S? Sau un 999 normal cu Öhlins puse ulterior? 2) Cum dracu faci rost pentru test-rides de asemenea mobre?!? 3) Impresii, impresii, IMPRESII! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 @Angel &Radu...(incarc poza diseara de pe comp )) ) baga mare!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 (editat) Asa, am ajuns si in fata unui comp...E un 999 S cu carene de 999 Ca tampenie, m-am dus sa ma interesez de un 900ss si din vorba in vorba cu propietarul magazinului, am fost invitat sa probez 999-le si un Rsv 2004. Pleci dupa mere si vii cu portocale. Ca sa n-o mai lungesc, 999 este bestiala, nu stiu de unde au scos ei caii aia, eu am fost sigur ca are mult mai multi. Ei o au la vanzare ca 999 cu 124 cai dar dotarile dau cu virgula. Mobra este pur si simplu incredibila, trage cu mult peste SP si trage f brutal. Ciclistica este impecabila dar, este un pic sub ce-a de pe Aprilia (desi Aprilia este stock), si aici ma refer la ce am simtit eu, acelasi traseu, acelasi stil. Pe scurt, daca ai facut prostia sa-ti cumperi SP1 si prinzi pe mana un 999, o sa cauti repejor rubrica Vanzari. Bombaa, daca tragi de ea si nu te uiti risti sa treci cu 250+ pe langa cel ce se chinuie sa monteze un blitz (radar) Editat Iunie 7, 2013 de Gixu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adibocosh Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 Salutare Ducatisti, Am spre vanzare cateva piese pt ducati monster 600 si m-am gandit ca voua s-ar putea sa va fie de folos 1 motor desfacut pt piese (nu are un piston) + Electromotor + Ambreiaj Capace de motor Galerii de evacuare Bascula Daca sunteti interesati astept oferte din partea voastra. La urmatorul link gasiti poze cu acestea: https://d.transfer.ro/Poze_piese-transfer_ro-07jun-64d4bc.rar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 Asa, am ajuns si in fata unui comp...E un 999 S cu carene de 999 Ca tampenie, m-am dus sa ma interesez de un 900ss si din vorba in vorba cu propietarul magazinului, am fost invitat sa probez 999-le si un Rsv 2004. Pleci dupa mere si vii cu portocale. Ca sa n-o mai lungesc, 999 este bestiala, nu stiu de unde au scos ei caii aia, eu am fost sigur ca are mult mai multi. Ei o au la vanzare ca 999 cu 124 cai dar dotarile dau cu virgula. Mobra este pur si simplu incredibila, trage cu mult peste SP si trage f brutal. Ciclistica este impecabila dar, este un pic sub ce-a de pe Aprilia (desi Aprilia este stock), si aici ma refer la ce am simtit eu, acelasi traseu, acelasi stil. Pe scurt, daca ai facut prostia sa-ti cumperi SP1 si prinzi pe mana un 999, o sa cauti repejor rubrica Vanzari. Bombaa, daca tragi de ea si nu te uiti risti sa treci cu 250+ pe langa cel ce se chinuie sa monteze un blitz (radar) Sa inteleg ca pe vara asta scrie din nou Ducati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 (editat) Pe vara astra scrie concediu si mobra de concediu. Ducati urmeaza aproape sigur dupa. Cu SP2 n-am mers, dar SP1 e la secole distanta atat de Ducati cat si de Aprilia. La capitolul minusuri, atat Aprilia cat si Ducati "plangeau" ulei pe la cilindrul receptor...Prins cu matza in sac, dealerul a incercat o forma de scuza si a promis, in caz de achizitie, ca va schimba gumele, curelele si cilindrul buclucas. Ca fapt divers, aceiasi problema am avut-o si eu la ST-u. se pare ca "obiceiurile" vechi mor greu. Editat Iunie 7, 2013 de Gixu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khriszty2000 Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 Salut! Unde gasesc si eu la un pret bun un lant si un pinion cu 48 de dinti pt un 2001 Monster Dark 600 ? Merci mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icsu Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 Iti recomand http://www.performance-shop.ro/ Am acelasi motor, de la el am luat eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 Prins cu matza in sac, dealerul a incercat o forma de scuza si a promis, in caz de achizitie, ca va schimba gumele, curelele si cilindrul buclucas. la ce bani o aveau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 6100 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mada_ykyS4 Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 .E un 999 S cu carene de 999 Bombaa, daca tragi de ea si nu te uiti risti sa treci cu 250+ pe langa cel ce se chinuie sa monteze un blitz (radar) Este unul dintre cele mai frumoase modele de la Ducati si cele mai reprezentative in acelasi timp....mie una, personal, asa mi se pare..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mada_ykyS4 Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 Da. Eu nu ma bag pe Transfagarasan. E tot spart. Propun urmatorul traseu: Bucuresti > Pitesti > Rm Valcea > Ranca > Sebes > Sibiu > Medias > Sighisoara > Tg Mures > Bistrita > Vatra Dornei > Gura Humorului > Suceava > Tg Neamt > Bucuresti. Nu stiu cati km sunt, vedeti voi. eu nu mai vreau sa merg iar pe acolo....zona Ranca- Sebes.....am facut-o de 3 ori........as vrea sa mergem in zone in care nu am mai fost. Transagarasanul este exclus si pentru mine....este praf drumul si nu stau sa mai fac enduro cu baiatul...ma doare sufletul cand da cu scutul din cauza denivelarilor. Eu una votez pentru : Varianta 1 Bucuresti-Tg Neamt-Suceava-Gura Humorului-Vatra Dornei-Bistrita-Cluj-Alba Iulia-Sibiu-Brasov-Bucuresti (1250Km) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kindaru Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 neata ducatisti, cand se preconozeaza urmatoarea iesire (gen tur al tarii), ma alatur grupului de la sfarsitul acestei luni, asfalt uscat, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khriszty2000 Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 Iti recomand http://www.performance-shop.ro/ Am acelasi motor, de la el am luat eu. Merci mult icsu!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khriszty2000 Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 Daca vreau sa iau pinion cu 48 de dinti, al meu avand 46, trebuie sa-mi iau lant mai lung? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 nu maestre, se regleaza axul rotii spate pe bascula, n-ai treaba. diferenta ar trebui sa fie mult mai mare sa ai nevoie de lant mai lung, 2 dinti nu conteaza la lungimea lantului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khriszty2000 Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 nu maestre, se regleaza axul rotii spate pe bascula, n-ai treaba. diferenta ar trebui sa fie mult mai mare sa ai nevoie de lant mai lung, 2 dinti nu conteaza la lungimea lantului. Merci mult, "maestre" ) Nu ma pricep si nu vreau sa fac vreo prostie. Mai bine intreb si fac prostia dupa ce am intrebat )))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icsu Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 Il suni pe baiatul de la magazin, Remus, si-i spui ce vrei.. iti spune ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.