mada_ykyS4 Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Si brusc te-ai transformat in membra vorba ta, ce inseamna sa fii moderator OOOOOOO....dar ce avem noi aicea????am onoarea de a fi MEMBRA.....cu rosu......rosu ducati!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deepinside Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Salut baieti si fete, sunt relativ nou pe la voi si as avea vreo doua intrebari...1)unde as gasii un melc km pentru Ducati(poate aveti voi vreunul de rezerva binenteles contra cost) si 2) ieri mi-a ramas aprins stopul ca si cand apasam frana...dupa o indelunga cautare am observat ca este din cauza franai fata, intrerupatorul dintre maneta si ghidon functioneaza dar nu este actionat cand apas frana si din aceasta cauza vreau sa va intreb daca mai are vreo piesa intre el si maneta. Va multumesc pentru eventualele raspunsuri. P.S am cam nimerit numarul paginii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Ai nimerit-o si cu numele de forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SunSeeker Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Salutare la toata lumea! Ma dau in primul meu sezon pe 2 roti pe un monsteras de 600 foarte misto , de care sunt mi mult decat multumit si entuziasmat iubesc la el tot : spect, design, ciclistica,sunet,etc..initial ma uitam dupa hornet si fz6 pana am auzit anul trecut in vara un monster cu ambreaiaj uscat prin Bucuresti a fost atractie nebuna din mom acela am " deschis ochii " dupa Ducati si Ducati am si luat... acum intrebarea mea este urmatoarea: Ce ma sfatuiti sa iau next moto? , nu vreau sa va ganditi ca sar deja la alta si sunt nerabdator,ca incepator intentionez sa raman sezonul aceasta cu ce am sa adun experienta cat mai multa si eventual anul viitor daca cred ca e momentul sa fac un upgrade momentan imi ofera mai mult decat e nevoie 600-le, dar avand in vedere ca doresc neaparat sa am un monster cu abreiaj uscat care credeti ca ar fi modelul cel mai indicat si alegerea cea mai logica si normala... ? sa merg pe un monester de 900 tot carburatie sau un i.e. ? sau un s4 , s2r de 1000? sunt prea burtale? este diferenta de fiabilitate sau de costuri intre ele... ? voi ce ati ales cum ati urcat ? Merci de ajutor. Ride SAFE! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvik1313 Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 (editat) 2) ieri mi-a ramas aprins stopul ca si cand apasam frana...dupa o indelunga cautare am observat ca este din cauza franai fata, intrerupatorul dintre maneta si ghidon functioneaza dar nu este actionat cand apas frana si din aceasta cauza vreau sa va intreb daca mai are vreo piesa intre el si maneta. Va multumesc pentru eventualele raspunsuri. Asa cum ai presupus problema este de la switchul actionat de maneta iar schema de jos te va ajuta sa gasesti o solutie. Si nu glumesc, la mine a functionat. Editat Iunie 20, 2013 de silvik1313 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icsu Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 se desface cu grija switch-ul si se curata.. daca il cureti fara sa-l desfaci functioneaza doar cateva zile.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvik1313 Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Eu am rezolvat de anul trecut fara sa desfac si sa curat si inca nu s-a blocat. Daca se poate normal ca mai bine sa fie curatat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deepinside Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 se desface cu grija switch-ul si se curata.. daca il cureti fara sa-l desfaci functioneaza doar cateva zile.. Cred ca nu m-ati inteles, switch-ul functioneaza((desfacut si actionat cu mana) cand apas butonul se stinge stopul) dar montat pe locul sau, butonul nu atinge nimic deci stopul ramane aprins tot timpul de aceea am intrebat daca nu cumva mai este ceva intre switch(buton) si maneta. Multumesc pentru feedback. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
addrianii Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 Salutare la toata lumea! Ma dau in primul meu sezon pe 2 roti pe un monsteras de 600 foarte misto , de care sunt mi mult decat multumit si entuziasmat iubesc la el tot : spect, design, ciclistica,sunet,etc..initial ma uitam dupa hornet si fz6 pana am auzit anul trecut in vara un monster cu ambreaiaj uscat prin Bucuresti a fost atractie nebuna din mom acela am " deschis ochii " dupa Ducati si Ducati am si luat... acum intrebarea mea este urmatoarea: Ce ma sfatuiti sa iau next moto? , nu vreau sa va ganditi ca sar deja la alta si sunt nerabdator,ca incepator intentionez sa raman sezonul aceasta cu ce am sa adun experienta cat mai multa si eventual anul viitor daca cred ca e momentul sa fac un upgrade momentan imi ofera mai mult decat e nevoie 600-le, dar avand in vedere ca doresc neaparat sa am un monster cu abreiaj uscat care credeti ca ar fi modelul cel mai indicat si alegerea cea mai logica si normala... ? sa merg pe un monester de 900 tot carburatie sau un i.e. ? sau un s4 , s2r de 1000? sunt prea burtale? este diferenta de fiabilitate sau de costuri intre ele... ? voi ce ati ales cum ati urcat ? Merci de ajutor. Ride SAFE! Bun venit! Eu am inceput pe monster 900 carburatie, e de vis motoreta. Multi nu ar face asta ca intr`adevar e destul de violent uneori, dar daca aduni experienta sezonul asta, il recomand cu placere, te inveti foarte repede cu el. Pt. mine e mai mult decat o motoreta, e o "femeie simpatica de casa", iarta multe si surprinde placut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 Cred ca nu m-ati inteles, switch-ul functioneaza((desfacut si actionat cu mana) cand apas butonul se stinge stopul) dar montat pe locul sau, butonul nu atinge nimic deci stopul ramane aprins tot timpul de aceea am intrebat daca nu cumva mai este ceva intre switch(buton) si maneta. Multumesc pentru feedback. eu am patit ceva asemanator, se stransese mizerie pe partea manetei care actioneaza switchul, am curatat si a functionat perfect pe urma. ai cazut pe dreapta cu motoreta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 Salutare la toata lumea! Ma dau in primul meu sezon pe 2 roti pe un monsteras de 600 foarte misto , de care sunt mi mult decat multumit si entuziasmat iubesc la el tot : spect, design, ciclistica,sunet,etc..initial ma uitam dupa hornet si fz6 pana am auzit anul trecut in vara un monster cu ambreaiaj uscat prin Bucuresti a fost atractie nebuna din mom acela am " deschis ochii " dupa Ducati si Ducati am si luat... acum intrebarea mea este urmatoarea: Ce ma sfatuiti sa iau next moto? , nu vreau sa va ganditi ca sar deja la alta si sunt nerabdator,ca incepator intentionez sa raman sezonul aceasta cu ce am sa adun experienta cat mai multa si eventual anul viitor daca cred ca e momentul sa fac un upgrade momentan imi ofera mai mult decat e nevoie 600-le, dar avand in vedere ca doresc neaparat sa am un monster cu abreiaj uscat care credeti ca ar fi modelul cel mai indicat si alegerea cea mai logica si normala... ? sa merg pe un monester de 900 tot carburatie sau un i.e. ? sau un s4 , s2r de 1000? sunt prea burtale? este diferenta de fiabilitate sau de costuri intre ele... ? voi ce ati ales cum ati urcat ? Merci de ajutor. Ride SAFE! am avut ocazia sa merg cu S4. e demential motorul ala. ce misto trage si cata putere are. sincer... cred ca batranetea am sa o prind pe un S4.asta numai daca situatia nu se schimba si-mi iau 848 S.F. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deepinside Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 Nu am cazut...Doamne fereste, pur si simplu nu mai functioneaza...de fapt ar functiona daca chiar S-AR ATINGE dar nu o fac, switch-ul are un buton foarte mic care sub nici o forma nu ajunge prin gaura suportului la maneta presupun ca este valabil doar la M600 ''de aceea am intrebat daca nu cumva mai este ceva intre switch(buton) si maneta''. Merci paulynos. eu am patit ceva asemanator, se stransese mizerie pe partea manetei care actioneaza switchul, am curatat si a functionat perfect pe urma. ai cazut pe dreapta cu motoreta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icsu Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 Da, este ca un cilindru ce sta in maneta, acel cilindru este legatura intre switch si maneta, daca s-a pierdut d-aia iti sta stopul aprins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deepinside Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 Da, este ca un cilindru ce sta in maneta, acel cilindru este legatura intre switch si maneta, daca s-a pierdut d-aia iti sta stopul aprins. Ma asteptam la asta cu toate ca nu inteleg cum a putut iesii din locul lui...ma rog. Ms icsu, oare este de cauciuc, plastic, metal...poate fii improvizat cumva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icsu Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 (editat) Este metal din ce am obsv eu, se poate inlocui cu o bila de rulment, mi se pare chiar mai buna solutia unei bile, cilindrul dupa un timp nu se mai misca ok din cauza murdariei. Vezi ce se potriveste. Editat Iunie 21, 2013 de icsu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mada_ykyS4 Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 Salutare la toata lumea! Ma dau in primul meu sezon pe 2 roti pe un monsteras de 600 foarte misto , de care sunt mi mult decat multumit si entuziasmat iubesc la el tot : spect, design, ciclistica,sunet,etc..initial ma uitam dupa hornet si fz6 pana am auzit anul trecut in vara un monster cu ambreaiaj uscat prin Bucuresti a fost atractie nebuna din mom acela am " deschis ochii " dupa Ducati si Ducati am si luat... acum intrebarea mea este urmatoarea: Ce ma sfatuiti sa iau next moto? , nu vreau sa va ganditi ca sar deja la alta si sunt nerabdator,ca incepator intentionez sa raman sezonul aceasta cu ce am sa adun experienta cat mai multa si eventual anul viitor daca cred ca e momentul sa fac un upgrade momentan imi ofera mai mult decat e nevoie 600-le, dar avand in vedere ca doresc neaparat sa am un monster cu abreiaj uscat care credeti ca ar fi modelul cel mai indicat si alegerea cea mai logica si normala... ? sa merg pe un monester de 900 tot carburatie sau un i.e. ? sau un s4 , s2r de 1000? sunt prea burtale? este diferenta de fiabilitate sau de costuri intre ele... ? voi ce ati ales cum ati urcat ? Merci de ajutor. Ride SAFE! Bine ai venit! Sa te bucuri de monsteras, fara incidente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mada_ykyS4 Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 S4. e demential motorul ala. ce misto trage si cata putere are. sincer... impresionat maxim de S4, asa-i????mie-mi spui....nu stiu eu de ce-l iubesc atat????....da sunt de acord cu tine...848 SF ar fi singurul pe care l-as vrea si eu in locul "baiatului- S4" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 impresionat maxim de S4, asa-i????mie-mi spui....nu stiu eu de ce-l iubesc atat????....da sunt de acord cu tine...848 SF ar fi singurul pe care l-as vrea si eu in locul "baiatului- S4" da gagica. S4 intradevar o simti. nu stiu cum e S4R, dar pentru Romania, S4 e mai mult decat suficient. 848 SF deja intra la categoria Gadget Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SunSeeker Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 si intre un monster de 900 si un S4 .... ?cam care ar fi diferentele notabile avantaje si dezavantaje? e clar ca S4 e model mai nou probabil ca tehnologic este tot imbunatatit la el... dar are totusi cam dublu CP si NM dc se urca de la un m600 .... ma gandeam ca trecerea spre un monster de 900 eventual un i.e ar fi mai lina.... din ce am vazut are 75 de CP cel de 900 si cuplu e ceva mai jos pe la 83 NM....( ironia face ca as avea acum ocazia sa cumpar la super prez un s4 sa il pun la pastrare pt la anu) Multumesc oricum de sugestii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SunSeeker Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 ...apropo tin sa multumesc aici public printre altele celor de la Dafway pt perechea de Termignoni shorty trimise/montate deja de ieri.....sunt.... SPECTACOL !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 si intre un monster de 900 si un S4 .... ?cam care ar fi diferentele notabile avantaje si dezavantaje? e clar ca S4 e model mai nou probabil ca tehnologic este tot imbunatatit la el... dar are totusi cam dublu CP si NM dc se urca de la un m600 .... ma gandeam ca trecerea spre un monster de 900 eventual un i.e ar fi mai lina.... din ce am vazut are 75 de CP cel de 900 si cuplu e ceva mai jos pe la 83 NM....( ironia face ca as avea acum ocazia sa cumpar la super prez un s4 sa il pun la pastrare pt la anu) Multumesc oricum de sugestii. bai, S4 nu e avion. nu stiu cata experienta ai pe motor, dar S4 mi s-a parut foarte docil. Mada are S4, si e femeie. daca ai un am experienta,poti trecepe S4. totul tine de tine.motorul nu te omoara, ci tu o faci daca nu esti atent. in plus poti sa-ti setezi Chip-ul la el cum vrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SunSeeker Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 got it... sunt foarte precaut si deloc vitezist nu am mers peste 140km/h nici pe autostrada iar in oras maxim urc pana la 80 dc trebuie un sprint sau e spre iesire din oras cu 2 benzi, cu grija nu e un stres ...numai ca este acea temere de cai si cuplu, prin Arad f multi ducatisti nu am vazut sa am undeva ocazia sa ma dau scurt cu un s4....dar oricum pana la anu cand o sa vreau la modul serios un model cu ambreiaj uscat poate gasesc un s4 sa il incerc. Multumesc si toate bune!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 eee, pana la anu mai cresti si poate o sa ai ocazia sa te dai cu unul. e demential cum se comporta. eu anu trecut m-am dat si cu monsterul de 1100. era frumos doar ca mi s-a parut mai puturoasa decat S4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAFWAY Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 ...apropo tin sa multumesc aici public printre altele celor de la Dafway pt perechea de Termignoni shorty trimise/montate deja de ieri.....sunt.... SPECTACOL !!! Cu placere. Sa le stapanesti sanatos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mada_ykyS4 Postat Iunie 23, 2013 Share Postat Iunie 23, 2013 Aloooo......pai baiatul meu e orice s4???? E orice numai docil nu......ca sa nu mai vb despre mine ))) eu sunt de 3 ori femeie, in cazul in care ai uitat )))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.