i_vlad Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 Fara facebook...nu vreau sa pierd timpul..am reusit sa stau fara pana acum, raman asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 you're wrong. am postat pe facebook si astept sa vad daca se anunta careva. daca nu, te duci maine seara la academie si acolo vei gasi pe careva care sa mearga cu tine pana la Andu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
i_vlad Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AparTe Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Am reusit si eu ieri sa imi schimb uleiul (am pus Yacco) si daca tot am schimbat uleiul am pus si un Metabond in motor auzind ca face mult bine la reducerea frecarilor si sincer chiar am observat un plus de putere si o schimbare in bine a felului in care merge motorul Am mai reusit sa montez la motocicleta cu ajutorul celor de la Dafway si un radiator suplimentar de ulei, provenit de la un 999 care va face mult bine motorului si ajutandu-l sa mentina o temperatura cat ma scazuta in traficul infernal din minunata noastra capitala Tot la Dafway am ajustat si traseul tobelor finale si am ajuns la rezultatul dorit, iar acum Robert imi face un far care sa se potriveasca cu linia musculoasa si agresiva a acestei motociclete Urmeaza cand toate vor fi terminate, o sedinta foto adecvata si un filmulet ptr al putea auzi pe acest "Monstru" mie imi cam place evacuarea custom de pe Mandla s2r 800 asta de la Dafway ..sunt curioas cum s ar auzi pe 1 litru ?..cu tot cu fitru aer sport si o eventuala "resoftare" ...cred ca as fi undeva peste un pachet Dperformance de fabrica Adica pentru o coditza scurta cu numar sub sa...si evacuare as face un drum ! Eu am auzit evacuarea live, e grava rau, si are un bas de iti tremura plamanii in tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 (editat) Da, de obicei cand schimbi uleiul se castiga un plus de 10-12 HP si cam 8-10Nm la cuplu Incetati cu evacuarile astea custom facute de oameni fara experienta. O evacuare e gandita special pentru un anumit model de motocicleta. Daca totusi se opteaza pentru o evac custom e obligatoriu sa modificati harta motorului si/sau instalarea unui power commander si in final, obigatoriu urcat pe Dyno Test. Si lucrurile se complica cand apare si sonda lambda. Nu a jucati cu chestiile astea daca nu aveti un minim de cunostinte. Evacuarile Ducati, vin insotite de DP ECU, capac de la airbox modificat si eventual filtru sport. Editat Mai 21, 2014 de adidas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AparTe Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 (editat) Auzi, io mai simt nevoia de un plus de putere, daca mai schimb uleiul odata saptamana asta , mai castig 10-12 cai, si niste Nm deaia ? Apropo, evacuare custom este facuta de un om cu experienta ,Eprom racing am, filtru aer KN am acum sunt in cautare de un Dyno , Si Mashi a spus ca totul este in regula Editat Mai 21, 2014 de AparTe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 parere personala. 1. nu mai visa plusul de putere prin schimbul de ulei. 2. schimba filtrele alea de aer, ca arata oribil. 3. radiatorul de ulei mi se pare cam jos de tot. la o groapa mai serioasa vei avea nevoie de un burete ca sa aduni uleiul ala de-ti da putere. 4. traseul tobelor e ceva bun. dar daca ai Lambda, te-ai cam rahatizat. ce anume ai facut la traseu? Dyno au cei de la United Motor parca. am vb cu cineva pe facebook ca sa-i fac harta la a mea pt Power Commander. daca nu ma insel, masinuta e omul respectiv. am inteles ca e 100euro sa iti faca o harta pe dyno. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icsu Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Incetati cu evacuarile astea custom facute de oameni fara experienta. O evacuare e gandita special pentru un anumit model de motocicleta. Daca totusi se opteaza pentru o evac custom e obligatoriu sa modificati harta motorului si/sau instalarea unui power commander si in final, obigatoriu urcat pe Dyno Test. Si lucrurile se complica cand apare si sonda lambda. Nu a jucati cu chestiile astea daca nu aveti un minim de cunostinte. Evacuarile Ducati, vin insotite de DP ECU, capac de la airbox modificat si eventual filtru sport. Acum zi sincer.. te asteptai la raspunsul asta? =))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 (editat) Nu Dyno ala de la United am auzit ca-i pe butuci. Rezultatele sunt eronate Editat Mai 21, 2014 de adidas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AparTe Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 parere personala.1. nu mai visa plusul de putere prin schimbul de ulei.2. schimba filtrele alea de aer, ca arata oribil.3. radiatorul de ulei mi se pare cam jos de tot. la o groapa mai serioasa vei avea nevoie de un burete ca sa aduni uleiul ala de-ti da putere. 4. traseul tobelor e ceva bun. dar daca ai Lambda, te-ai cam rahatizat. ce anume ai facut la traseu? Dyno au cei de la United Motor parca. am vb cu cineva pe facebook ca sa-i fac harta la a mea pt Power Commander. daca nu ma insel, masinuta e omul respectiv. am inteles ca e 100euro sa iti faca o harta pe dyno. Sincer si fara sa fiu rautacios; Nu ma intereseaza parea ta personala ptr ca in materie de design si functionalitate nu te recomanda nimic , O zi buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzaviola46 Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 Buna ziua! Rog un pic de asistenta din partea voastra. Am fost aseara cu un prieten sa vedem un monster 600 cu nr BC 99 KUD. Mobra era destul de neingrijita si "proprietarul" f dornic s o dea. Acum ea e neagra. Dar ceva timp in urma, era galben cu albastru. O stiu de cand avea culoarea asta si era la vanzare. Baiatul asta avea actele mobrei, dar, din pacate, pe numele celui din bacau. Parerea mea e ca e prea complicat totul si ca n ar tre sa faca achizitia chiar daca o vede un mecanic si ii da ok. Si, sper sa nu vorbesc prostii, dar poate plange careva dupa ea. Puteti sa ne dati ceva info? Multumesc sau... puteti recomanda un Ducati 600 620 de vanzare, in jur de 1500 eur? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AparTe Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 Nu te baga, cel mai probabil asta care are actele nu a primit fiscalul de la ala din BC, din cauza asta e tot pe numele lu ala, deci nu o sa poti sa o treci pe numele tau, Eu daca as fi fost in locul tau , i-as fi oprit 500-600 de euro pana in mom in care mi-ar da fiscalul, daca nu mi l-ar da, aia e, mi-am luat un monster pe bani de nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzaviola46 Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 stiu ca nu are fiscalul din bacau. merci de comentariu. asteptam si alte opinii si , de ce nu, oferte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 Buna ziua! Rog un pic de asistenta din partea voastra. Am fost aseara cu un prieten sa vedem un monster 600 cu nr BC 99 KUD. Mobra era destul de neingrijita si "proprietarul" f dornic s o dea. Acum ea e neagra. Dar ceva timp in urma, era galben cu albastru. O stiu de cand avea culoarea asta si era la vanzare. Baiatul asta avea actele mobrei, dar, din pacate, pe numele celui din bacau. Parerea mea e ca e prea complicat totul si ca n ar tre sa faca achizitia chiar daca o vede un mecanic si ii da ok. Si, sper sa nu vorbesc prostii, dar poate plange careva dupa ea. Puteti sa ne dati ceva info? Multumesc sau... puteti recomanda un Ducati 600 620 de vanzare, in jur de 1500 eur? 620 intreg nu vei gasi la banii astia. Poate un 600, cu noroc si dupa ce vanzatorul lasa vreo cateva sute de € din pret. Oricum, Monster la 1500€ nu prea e o idee buna. De la 2000 in sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s_e_r_g_i_u_08 Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 Da, de obicei cand schimbi uleiul se castiga un plus de 10-12 HP si cam 8-10Nm la cuplu Incetati cu evacuarile astea custom facute de oameni fara experienta. O evacuare e gandita special pentru un anumit model de motocicleta. Daca totusi se opteaza pentru o evac custom e obligatoriu sa modificati harta motorului si/sau instalarea unui power commander si in final, obigatoriu urcat pe Dyno Test. Si lucrurile se complica cand apare si sonda lambda. Nu a jucati cu chestiile astea daca nu aveti un minim de cunostinte. Evacuarile Ducati, vin insotite de DP ECU, capac de la airbox modificat si eventual filtru sport. vad un minim de experineta in cazul asta al evacuarilor custom ! n am zis nicidecum ca nu trebuie modificata harta motorului (power comender imi pare idee expirata) la operatiunea asta. pe forum urile din afara se vorbeste ca filtrele de aer sport(ca si in domeniul auto uneori) duc la pierderi de putere, de aceea as merge pe fitru stock si capac de la airbox stock ca doar e Romanica. evacuarea suna bine, e mai usoara, si daca castig 3-4 martoage cred ca as fi multumit. cred ca mai greu gasesc pe cineva care sa mi arate castigul pana la urma ..cu dyno astea ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 (editat) Auzi, io mai simt nevoia de un plus de putere, daca mai schimb uleiul odata saptamana asta , mai castig 10-12 cai, si niste Nm deaia ? Apropo, evacuare custom este facuta de un om cu experienta ,Eprom racing am, filtru aer KN am acum sunt in cautare de un Dyno , Si Mashi a spus ca totul este in regula Sunetul este elementul placebo ce ti insinueaza marirea puterii. La ce schimbari ai facut acolo trebuia rescris si softul din CDI, altfel motocicletea merge mai prost dar bubuie mai misto. Atata timp cat folosesti ulei de calitate superioara nu mai ai nevoie de astfel de unturi, gen Metabond. Radiatorul montat nu e necesar traficului din bucuresti si nu te va ajuta cu nimic, un radiator mai mare iti poate racii motorul doar la un drum intins atata timp cat intra aer in el si nu printre semafoare. In afara de ulei si alte tobe ce ti aduc un sunet mai placut investitia ta este facuta doar de dragul tau si al reclamei facute catre dafway, care ar fi trebuit sa ti spuna aceste lucruri de la bun inceput. gata sefu', cum zici matale. scuze de deranj. io n am vazut deranj, mai treci pe aici Editat Mai 22, 2014 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 Oricand doresti, te astept la o liniuta Nu am nimic cu tine, zic doar asa: daca ti-ai luat Ducati pentru liniute si top speed, you're doing it wrong Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 (editat) vad un minim de experineta in cazul asta al evacuarilor custom ! n am zis nicidecum ca nu trebuie modificata harta motorului (power comender imi pare idee expirata) la operatiunea asta. pe forum urile din afara se vorbeste ca filtrele de aer sport(ca si in domeniul auto uneori) duc la pierderi de putere, de aceea as merge pe fitru stock si capac de la airbox stock ca doar e Romanica. evacuarea suna bine, e mai usoara, si daca castig 3-4 martoage cred ca as fi multumit. cred ca mai greu gasesc pe cineva care sa mi arate castigul pana la urma ..cu dyno astea ! Fara PC nu ai cum sa modifici harta. Poate doar sa-i pui Bazzaz, altfel nu ai cum sa construiesti o harta pentru un anumit esapament, filtru, capac airbox sau alte tuninguri. Asta cu filtrele sport cam asa e, dar parerile sunt impartite. De cai, poate-i castigi sau poate-i pierzi, vezi si tu la top speed, dar primul lucru pe care-l observi e cuplul, nu-l simti marit ci curba de putere se modifica. Gen daca cuplul max il aveai la 6000 ture, acum e posibil sa-l ai pe la 4500. La mine asa a fost dupa ce mi-am pus o evacuare custom, filtru sport si capac airbox, dar eu am lambda (circuit closed loop) si ECU isi face harta singur in functie de sonda. PS. Nu spurcati topciul, ca va pun pe tusa vreo 30 zile. Aici doar cunostintele se cearta...amical Editat Mai 23, 2014 de adidas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
donici Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 Cu cat punctul de fierbere al uleiul este mai ridicat cu atat uleiul este mai bun. Iti recomand ca data viitoare cand iti achizitionezi un ulei sa l intrebi pe vanzator sau mecanic care este temperatura la care uleiul recomndat de el fierbe, dupa ce primesti un raspuns, ia uleiul si pune l pe foc cu un termometru de tperatura ridicat in el, cand fierbe vezi care este temperatura si apoi confrunta cu datele furnizate de mecanic, magazin. Asa iti vei da seama de calitatea uleiului. Zair tu alegi sa transformi orice discutie in cearta, rolul forumurilor este sa impartasesti experinta sau sa informezi/dezinformezi oamenii. Iti reamintesc ca este un forum public! Sunt foarte multe lucruri de care tu nu ai auzit, asta nu inseamna ca ele nu exzista, plus ca cunostintele tale mecanice sunt slabe din cate am citit eu pe aici..ai ceva idee dar subtirea ca orice pasionat moto. Insa mecanica nu inseamna doar pasiune, inseamna studiu si practica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 fierberea uleiului e o tema fara logica in calitate de simplu utilizator de motocicleta. probabil ca pt cei care fac performanta e un factor important. dar pt un utilizator zilnic nu are rost. de cand am motor merg pe 15W50 si nu am probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
donici Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 Iti mai spun o informatie, cand motorul tau iti indica o temperatura de 105 grade, atunci uleiul are intre 140 si 160 de grade. Punctul de fierbere al uleiul este foarte important. Iar informatile din bord au llegatura cu temperatura apei. La cele racite cu apa, la motoarele racite cu ulei si aer, monster 695 exemplu am vazut in bord 165 grade, cand am montat un radiator de ulei nu a mai sarit de 135 140 grade. Orice as fi facut. Specific ca temperatura ambientala era de 27 grade. Nu ai inca probleme nu este sinonim cu nu vei avea probleme, 15w50 la un motor cu sub 50.000 km nu este o alegere buna, daca mai este motul 7100 uzura este garantata. Tot din experienta iti spun ca un ulei prost are momente cand pt cateva momenete rupe pelicula de ulei, proces repetat de cateva ori duce la o uzura mare a cuzinetilor si a axelor cu came. Numai pe tema uleiului cred ca putem discuta vreo 10 pagini )) este pacat ca dafway si o parte din comunitate nu si mai vorbesc, cei de la dafway au reusit sa dobandeasca o experinta vasta care ar ajuta mult aceasta comunitate. Cei de la dafway au rusit sa primeasca suportul celor cu experinta din Germania, Italia si Spania. Timpul le va aranja pe toate. Pana atunci numai bine.drumuri bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blondu_mm Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 MA baieti.... citim cu drag acest topic. Chiar trebuie si aici sa continuam aceeasi poveste cu reclama asta prosteasca la un Dafway ("am facut cu ajutorul celor de la dafy... galeria dafy se aude grav.... preparta de dafy...recomandat de kamna si dafy...in atelierul dafy se intampla lucrui frumoase..........") urmata de 10 pagini de contre si balacareli. Nu mai bine deschideti voi un topic separat unde povestiti ce ati facut la motoare in atelierul dafy, si nu mai faceti reclama la dafy pe acest topic, ca sa terminam balciul. un moderator poate face putina liniste/curatenie ! eu m-am plistisit de toate tampeniile astea, si cred ca nu sunt singurul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SunSeeker Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 MA baieti.... citim cu drag acest topic. Chiar trebuie si aici sa continuam aceeasi poveste cu reclama asta prosteasca la un Dafway ("am facut cu ajutorul celor de la dafy... galeria dafy se aude grav.... preparta de dafy...recomandat de kamna si dafy...in atelierul dafy se intampla lucrui frumoase..........") urmata de 10 pagini de contre si balacareli. Nu mai bine deschideti voi un topic separat unde povestiti ce ati facut la motoare in atelierul dafy, si nu mai faceti reclama la dafy pe acest topic, ca sa terminam balciul. un moderator poate face putina liniste/curatenie ! eu m-am plistisit de toate tampeniile astea, si cred ca nu sunt singurul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 (editat) Unii oameni sunt bineveniti pe acest topic, altii nu sunt bineveniti din lipsa de bun simt. Marea majoritate de aici se cunosc, se tolereaza si formeaza un grup unitar bazat pe o pasiune. Plecand de la aceasta pasiune s-au legat prietenii care au generat amintiri. Asta e ideea acestui topic. Nimeni nu interzice nimanui sa scrie pe acest topic, dar se pot ignora cu brio anumiti useri. Ori exista optiunea de ignore user, ori pur si simplu nu se da atentie. La urmatoarele discutii/reclame/certuri vis-a-vis de firma XYZ, suspend 30 zile. Editat Mai 23, 2014 de adidas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AparTe Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 Word !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.