Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

Site!

 

Salutare tuturor..sunt posesorul unui monster 620 i.e. Dark din 2003 si cred ca e bolnavior..simptome: in mers linistit, constant (3-4 mii de ture) da semne de innecare continua (parca smuceste), cand accelerez mai agresiv, in schimb, merge bine, trage normal; de asemenea, in mers, da relativ multe rateuri, dar nu si la relanti (relanti'ul e undeva pe la 1500 de ture); m'am uitat la bujii si sunt cam negre...cam acestea ar fi simptomele si mai trebuie sa precizez faptul ca are montata o toba sport (spun doar una pentru ca toba stanga e data jos si e inchisa evacuarea pe acolo)..va cer niste idei cam de la ce ar putea pleca problema asta si ce e de facut in acest sens...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut sergione treaba cu innecatul si mersul sacadat(smucitul) si mie imi face la fel dar am inteles ca este de la lant trebuie schimbat si ai rezolvat prima parte a problemei rateurile alea si mie imi dadea inainte sa schimb rezervorul eu am avut niste probleme la rezervor si banuiesc ca rateurile sunt de la filtru de benzina infundat sau ceva pe instalatie care ii taie gazul dar culmea de cand am schimbat rezervorul nu mi-a mai dat nici un rateu in conditiile in care si eu am scoase sitele de la tobe si ma gandeam ca si asta ar putea fi un factor acum tu citesti ce am scris si iei si tu ce crezi ca e mai bun din ce am scris eu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi mult, jolinar89, pentru solutii ;) bun..i'am schimbat filtrul de benzina din rezervor, i'am luat bujii noi (cele vechi mi se parea ca nu dadeau scanteia buna) si cu putin Starting Spray in gurile de admisie de sub cutia filtrului de aer, am reusit sa o pornesc..20 de km a mers perfect, apoi iar au inceput rateurile si o usoara senzatie ca nu mai trage...bujiile sunt din nou negre negre si miros de benzina la relanti..sa fie vorba de supraalimentare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Am si eu un Ducati Monster M600 din 1997 si nu am scarite pentru pasager. As vrea sa imi montez si eu unele, nu imi trebuie decat partea pe care sa pui piciorul propriu zis.

Pot gasi pe undeva?

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Site!

 

Salutare tuturor..sunt posesorul unui monster 620 i.e. Dark din 2003 si cred ca e bolnavior..simptome: in mers linistit, constant (3-4 mii de ture) da semne de innecare continua (parca smuceste), cand accelerez mai agresiv, in schimb, merge bine, trage normal; de asemenea, in mers, da relativ multe rateuri, dar nu si la relanti (relanti'ul e undeva pe la 1500 de ture); m'am uitat la bujii si sunt cam negre...cam acestea ar fi simptomele si mai trebuie sa precizez faptul ca are montata o toba sport (spun doar una pentru ca toba stanga e data jos si e inchisa evacuarea pe acolo)..va cer niste idei cam de la ce ar putea pleca problema asta si ce e de facut in acest sens...

Salut,

verifica sa nu fie de la aer, si mie imi facea urat ca nu avea prizele de aer de la capacul filtrului, si tot la fel smucea aurea, sau ma punea in nas cand aveam lantul foarte uzat (avea burta pe o parte, iar pe cealalta era intins).

Mie si acum imi mai face urat cand bate foarte tare vantul si nu imi pot explica de ce, tot la aer cred ca e o problema.

 

Bafta

Editat de addrianii
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari tuturor! Numele meu este Marian (stiu ca m-a dat de gol username-ul :)) ) si am 24 de ani.

Am avut 4 ani o mobra de 125 (carenaj sport) si am vandut-o asta-primavara cu speranta sa trec la ceva mai mare. Va spun sincer ca m-ar tenta rau o Honda CBR 600RR, dar vad ca posesorii de asa ceva le dau la un pret excesiv. O alta problema ar fi faptul ca diferenta de la 125 (10CP) la 600 (aprox 120CP) ar putea fi prea brusca, mai ales ca eu am cam 1,73 si sub 60 de kg :)))))

 

Totusi de cateva zile am vazut niste anunturi cu Ducati Monster 620 si parca m-am indragostit :D Pare sa fie mai docila si mai construita pentru traficul din Bucuresti. Eu am nevoie sa merg zilnic la munca cu ea (atunci cand vremea imi permite), sa nu consume prea mult pt ca remuneratia e mica si ea, sa fie capabila sa ma duca oriunde fara frica de a ceda la prima groapa (am vrut sa ma duc pe Transfagarasan cu asta de 125 dar noroc ca mi-am bagat singur mintile in cap)...

Problema e ca nu stiu mai nimic despre Monster inafara de specificatiile constructorului. As vrea si eu niste date de la utilizatori reali, nu de la PR-ul Ducati.

-Cam cum e la consum?

-Cat costa o revizie/schimb de consumabile?

-Se supraincalzeste rapid daca e racita pe aer si nu cu radiator pe apa (avand in vedere ca o voi folosi mai mult la ore de varf prin Bucuresti)?

-Pozitia de condus este comoda?

-Top speed ceva? si cat de grav este curentul la peste 100km/h fiind naked?

 

Sper sa primesc niste raspunsuri decente. Voi mai pune si alte inrebari probabil dupa ce voi primi raspunsurile la acestea, asa ca sper sa nu va stresez prea tare, desi stiu ca un motociclist adora sa vorbeasca despre pasiunea lui cu ceilalti pasionati.

Va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...