mihai.sandu Postat Aprilie 13, 2018 Share Postat Aprilie 13, 2018 (editat) Daca intelegi engleza gasesti pe youtube multe cursuri. Oricum, in functie de ce ai nevoie, poti sa intrebi aici si sunt convins ca o sa primesti sfaturi (cel putin eu sigur o sa iti raspund). In alte stiri, cineva interesat de o tura de 500 km in 5 zile in septembrie? P.S.: Legat de postul de pe 2 aprilie, legat de bicicletele de ciclocross. Pana la urma mi-am cumparat una (mai mult din curiozitate) si sunt foarte multumit de ea, mi se pare cam cea mai utila si completa bicicleta posibila. Editat Aprilie 13, 2018 de mihai.sandu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fix Postat Aprilie 14, 2018 Share Postat Aprilie 14, 2018 (editat) Care esti mai priceput,poate-mi dai o vorba de ajutor...Am scos bicla ca sa o spal si cand ma uit la jante (alumimiu pe 20) vad ca o fisura in ea..Asa e si fata si spatele.Sunt fisurate? Ambele 'fisuri' sunt exact opus gaurilor pt. valva..am fortat janta si nu se misca la fisura. Editat Aprilie 14, 2018 de fara roti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motosicli Postat Aprilie 14, 2018 Share Postat Aprilie 14, 2018 Priceput nu sunt, dar in cazul problemei pe care ai semnalat-o lucrurile sunt destul de simple. Jantele initial sunt niste profile de aluminiu care ulterior sunt roluite. In urma roluirii acele profile devin o spirala spatiala (asemeni unui arc elicoidal). Acel cilindru obtinut este taiat pe generatoare si astfel se obtine un numar de jante egal cu numarul spirelor acelui "arc". Unele jante din aluminiu sunt sudate, insa pentru majoritatea - e si cazul jantelor tale - se foloseste o asamblare cu stifturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fix Postat Aprilie 14, 2018 Share Postat Aprilie 14, 2018 Gata, am pricceput. Multumesc mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Aprilie 15, 2018 Share Postat Aprilie 15, 2018 Da, asa este. Aia e doar imbinarea de la roluirea jantei. E ceva normal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 24, 2018 Autor Share Postat Aprilie 24, 2018 (editat) Sa nu va luati vreodata roti Mavic Crossride FTS-X, am pocnit butucul spate la bicla nou nouta cu care am facut 2800 km pina acuma. M-a lasat la 30 de km de casa si a fost o distractie sa ajung. Examinindu-l am ajuns la concluzia ca-s facute ca sa-ti ia ochii cu greutatea in detrimentul fiabilitatii. Si be nu-mi vine sa cred cit de complicat poate sa fie sa gasesti repede si fara multa bataie de cap o roata completa sau pe bucati. Daca-mi da cineva un link cu roata completa sau pe bucati la vreo 1100 grame cu QR clasic 135 mm e cel mai tare om. Si ce astia care schimba standardele de montuta (135/142 etc) is oameni rai. Editat Aprilie 24, 2018 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Aprilie 24, 2018 Share Postat Aprilie 24, 2018 29 sau 27.5? Am gasit inclusiv Mavic Crossride FTS-X, dar nu stiu daca iti mai plac ) Inca nu e nimeni interesat de o tura de 50o km in 5 zile in toamna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 24, 2018 Autor Share Postat Aprilie 24, 2018 29 Eu zic ca nu-mi mai plac. Aia nu e zgirietura, e crapat de jur imprejur. » Post actualizat in 25 Apr 2018 10:06 Pina la urma am dat la facut o roata cu butuc Novatec D712SB si janta Mavic XM 119. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Aprilie 30, 2018 Share Postat Aprilie 30, 2018 Cică dacă umblă porcu' cu paiu-n gură se schimbă vremea! Io zic că-i exagerare, să nu fiți superstițioși, că asta aduce ghinion! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 30, 2018 Autor Share Postat Aprilie 30, 2018 (editat) Bai azi am iesit cu planuri mari, ca am concediu, dar m-am intors dupa 15 km din cauza de vint insuportabil. Macar stiu cine-i de vina. In alta ordine de idei, esti cel mai retro om Editat Aprilie 30, 2018 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Mai 10, 2018 Share Postat Mai 10, 2018 Bai azi am iesit cu planuri mari, ca am concediu, dar m-am intors dupa 15 km din cauza de vint insuportabil. Macar stiu cine-i de vina. In alta ordine de idei, esti cel mai retro om Cu dedicație! În altă ordine de idei, sau în aceeași notă de retro, i-am luat neveste-mii o frumoasă bicicletă din anii '70, perfect funcțională, în vopseaua și stickerele originale! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepene Postat Mai 16, 2018 Share Postat Mai 16, 2018 Salut baieti. Prin sector 6 unde as putea sa gasesc un mecanic sa imi regleze schimbatorul pe fata. Mentionez ca am incercat eu cu tutorial de pe youtube si e mai rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Mai 16, 2018 Share Postat Mai 16, 2018 Pai ce are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepene Postat Mai 16, 2018 Share Postat Mai 16, 2018 Acum nu mai coboara pe foaia mica si atinge lantul cand e pe foaia mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Mai 16, 2018 Share Postat Mai 16, 2018 Infileteaza surubul din afara putin si desfileteaza.l pe cel din interior. Putin cate putin,pana lucreaza bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepene Postat Mai 16, 2018 Share Postat Mai 16, 2018 Am incercat, am inteles in mare si principiul doar ca trebuie sa il cobor si putin si nu am cu ce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motosicli Postat Mai 16, 2018 Share Postat Mai 16, 2018 Vrei sa il "cobori" putin pe seat tube inspre monobloc? In general pentru slabirea clemei e nevoie de un inbus de 5 mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Mai 16, 2018 Share Postat Mai 16, 2018 Daca zici ca inainte mergea si nu mai merge acum, dupa ce ai umblat la el, cred ca ar fi o idee bine sa il lasi acolo unde e. Daca iti ating ambele limite, atunci trebuie sa deschizi ambele suruburi (presupunand ca pe foaia mare iti atinge in exterior). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepene Postat Mai 16, 2018 Share Postat Mai 16, 2018 Nu mergea nici la inceput corect pentru ca urca greu pe foaia mare si atingea si lantul in schimbator. Oricum caut un mecanic sa imi faca si o revizie eventual sa se dea cu parerea ce mai trebuie schimbat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 24, 2018 Autor Share Postat Mai 24, 2018 Nenea asta povesteste despre cadrele din carbon. Preview: in aerospace se folosesc cirpe certificate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Mai 30, 2018 Share Postat Mai 30, 2018 Am vazut chestia asta intr-o parcare de biciclete in Berlin. Ce naiba e si cum se foloseste? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Mai 30, 2018 Share Postat Mai 30, 2018 Pai nu prea seamana nici cu una nici cu cealalta. In primul rand nu vad saua, sa stai pe portbagajul ala e aiurea... S-ar putea sa lipseasca o parte care continea saua si eventual inca o roata.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Brinduse Postat Mai 30, 2018 Share Postat Mai 30, 2018 (editat) Cred ca e incompleta, pare a fi ceva in genul celei de mai jos: https://www.proactiv-gmbh.com/lightbox_images/Raptor4all_DeoreXT_26Z_anthr_gruen_Gesamtansicht_IMG_9167-be.jpg LE: Si mai posibil sa se ataseze la un scaun cu rotile: https://www.proactiv-gmbh.com/lightbox_images/NJ1e_assistant_automatik_24Z-IMG_0797_900px.jpg?1527687941072 Editat Mai 30, 2018 de Bogdan Brinduse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 9, 2018 Autor Share Postat Iunie 9, 2018 Baieti si fete, doo sfaturi va cer. 1. Mi-a trecut prin cap sa verific labartarea lantului la MTB si a rezultat ca e varza (o za diferenta la capat), drept pt. care l-am inlocuit cu un KMC X11-93. Problemul e ca sare in sarcina in primele 3 pinioane (cele mai grele). Daca merg lejer e ok, ii dau cit de cit, tronc-pleosc. Se rodeaza in timp (repede)? Sau ma intorc la Shimano? 2. Un cauciuc mixt pt. spate? Ma gindeam la Schwalbe Smart Sam. Acum am un WTB Nano Comp pe care l-am transformat in slick si care oricum (parerea mea, fara suparare) e un gunoi de nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Iunie 10, 2018 Share Postat Iunie 10, 2018 Verifica sa fie lantul de latimea potrivita, ca daca e prea lat sau prea ingust pentru caseta ta de pinioane, iti sare aiurea. Cat despre cauciucuri, eu am specialized sawtooth 2bliss si sunt foarte incantat de ele, desi sunt un pic mai grele decat wtb, de exemplu. Am avut wtb riddler inainte de ele si am fost multumit si de ele, dar parca sawtooth ruleaza mai lin (desi sunt cu 500g mai grele). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.