Sari la conținut

Motociclistu' Biciclist


gn77b
 Share

Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 3,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai ce munte sa merg daca e cursiera (balon de 23). Nu stiu cit s-a mers cu ele inainte, eu am facut 300 km cu el. Presiunea in parametri. Problema e ca am mers prin oras pe pistele p.ulii care in unele locuri nu au rampe deloc. Incep sa ma gindesc sa renunt complet la piste si daca imi dau amenda fac contestatie si ma si judecu cu ei daca e nevoie. Saptamina trecuta am omorit si un butuc la cealalta bicla.

 

PS: e un cauciuc de 250 de lei in mama ei de treaba

Editat de gn77b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Transfagarasan, Seciuri, Secaria, ....

 

Posibil sa fi fost tinute in soare si au imbatranit prematur. Eu am patit la MTB asa, mi s-a dezlipit saua si au inceputa sa iasa ate din lateralele anvelopelor, am mers cu ea pe masina, apoi a mai stat si in parcare la pensiune tot deasupra, cam o zi intreaga.

 

In general anvelopele scumpe sunt orientate mai mult pe performanta (greutate, aderenta) si mai putin pe anduranta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ma gindeam ca intrebi de munte in sensul de forestier.

Incep sa ma gindesc sa inaintez o adresa la politie sa-i intreb ce parere au de piste. Stiu ca la Bucuresti unele sint declarate ilegale dar nu stiu cum e treaba in Iasi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este bine ca ai luat ca punct de referinta un fost campion mondial. Daca te tine sa faci circarii cu ea go ahead.

Pai n-ai zis ca nu pot eu, ai zis ca nu se poate. E drept ca are o Pinarello Dogma K8-S (cu suspensie spate) dar tot cursiera e si e carbon full, inclusiv rotile.

 

Ideea e ca aia 300 km au fost primele ture de obisnuire devreme ce bicla e noua pt. ca nu ies din oras daca nu e suficient de cald. Daca se decojesc niste cauciucuri de la citeva denivelari sa ma scuzi dar n-as iesi mai departe de 5km cu ele nici pe asfalt perfect.

 

PS: cind o sa-mi iau Pagani Zonda o sa transport cartofi cu ea pe capota numai de-al dracului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci: sper ca e clar ca nu mi-am luat cursiera ca sa merg in oras. Pentru asta o am pe cealalta care e mai mult decit suficienta. Drumurile in oras de pina acum au fost de acomodare pt. ca n-am mai avut drop bars si STI. Apropo de bicla de oras... pun apa minerala in bidoane si tot scurgindu-se s-a fixat piatra pe cadru (mult mai multa decit v-ati astepta), am mai scapat antifurtul din mina si s-a plesnit de cradu, ciobindu-l, si ma gindeam ca poate la iarna il vopsesc. Stiti pe cineva care sa-l faca la modul il trimit si se ocupa de tot, sablare, vopsire etc?

 

Din punctul meu de vedere trekking-ul e bicla ideala pt oras. Am incercat de toate.

Stiu pe cineva cu o Salsa de trekking cu drop bars, face bunny hop cu ea peste borduri la ordinea zilei.

 

Cred ca asta e:

warbird-cut-2.jpg

 

Am mai scris asta aici dar pt. oras modelele astea de la Canyon mise par geniale: https://www.canyon.com/en-ro/urban/urban/urban-8.html

 

Au componente bune, arata foarte misto, viteze in butuc (va rog sa ma credeti ca mi se par no brainer daca nu vrei performanta de la bicla) dar sint prea scumpe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca aspect nu-mi plac neaparat astea vechi (geometria cadrului e ciudata) dar dpdv practic... 1. nu se foloseau spite putine, ceea ce probabil ingreuna (nesemnificativ) roata dar o facea mai robosta si usor de centrat 2. din ce am citit, otelul nu e un material prost si se ajunsese destul de departe cu el, cica aluminiul ar fi mai mult marketing

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai acest aspect ma atrag la cele vechi.......aspectul, forma lor. Desi de la departare poate toate aratau la fel, cand te apropiai, amanuntele faceau diferenta. Adevarate opere de arta. Incomparabil feeling-ul care il ai pe un cadru de otel si unul de aluminiu. Otelul are o flexibilitate mai buna decat aluminiul. Este mai bun pentru absorbit socurile. Producatorii au ales aluminiul ca noul material "ideal" si devine destul de greu sa gasesti cadre din CrMo. Dar le ofera in continuare producatorii care cu adevarat se respecta.

Prima mea 'adevarata' cursiera , a fost o Royal Stella (Louison Bobet edition). Pretul pe timpul lui nea ceasca a fost de vreo 7.000 lei, pretul cu, care cumparai din magazin o Mobra noua. Era o suma mare pentru o 'simpla' bicicleta la acea vreme. Daca ar fi stiut bunicul meu prin ce coclauri am bagat-o.....si vis a vis de borduri.....offf!! Eram copil, aveam 15 ani si nu apreciam la masura lor lucrurile. Baieuri se gaseau greu, destul de scumpe, iar o pana la baieu era munca de chirurg. Taiat, cusut, lipit, cusut la loc erau 'o adevarata placere'......REGRET enorm si acum ca nu am pastrat acea bicicleta.

 

 

post-90935-0-19321500-1491639139_thumb.jpg

 

 

 

 

 

 

Spor la pedalat si dat burta jos (cazu' meu)! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E frumos ce se vede-n clip, n-am ce zice. Dar din ce-am citit eu, "pe vremuri" se luau tot felul de decizii tehnice fara prea multa inginerie-n spate si-n timp s-a dovedit ca-s gresite. Vezi de exemplu in poza ta, cauciucurile alea cred ca-s de 20 sau chiar mai mici. Cica nu prea au avantaje. Acuma s-ar prefera chiar 25. De cind mi s-a taiat cauciucul (de 23) am pus Schwalbe Lugano de 25 pe care le-am avut pe aia veche si deja simt diferenta la amortizare. Apoi, foaia mica. WTF. Cui poate sa-i foloseasca un pas asa de mic? In ziua de azi e stabilit ca o cadenta de cca 90 rotatii / secunda e optima, cu bicla aia asa ceva e imposibil. Dar cel mai si cel mai ciudat lucru mi se pare cadrul: head tube foarte lung si top tube perfect orizontal. Nu pricep, in felul asta ii micsorezi rigiditatea si cresti si greutatea. Dar mi-e clar un lucru: in hobbyul asta, moda conduce.

 

 

Spor la pedalat si dat burta jos (cazu' meu)! :D
Nu mai am probleme din astea :P In mom. asta merg pe bicla 100% pt. ca-mi place, nu am nici un scop "practic". Nu uita ca slabitul e in bucatarie (nu e un cliseu fara fond), transpiratul e altceva.

» Post actualizat in 08 Apr 2017 18:52

Alt articol destul de interesant: http://www.cyclingweekly.com/news/latest-news/what-makes-you-the-rider-you-are-323872

 

Si nu uitati Paris-Roubaix miine la 12 pe Eurosport.


» Post actualizat in 08 Apr 2017 19:20

Si, ca tot veni vorba, un articol despre cauciucurile folosite in cursa sus-mentionata: https://cyclingtips.com/2014/04/tyre-trends-what-the-teams-are-using-for-paris-roubaix/

Editat de gn77b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...