mihai.sandu Postat Ianuarie 8, 2018 Share Postat Ianuarie 8, 2018 @gn77b, si dupa ce ai inchis limita prima data, a doua oara era iar limita deschisa? Ai inchis-o suficient de mult? Vezi sa nu se fi strambat suportul ala de la schimbator, ca sunt foarte sensibile si se strica din orice. @JUST4TNT, merci, dar ma uitam dupa cineva din Romania. Ma intereseaza si garantia, de exemplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Ianuarie 8, 2018 Autor Share Postat Ianuarie 8, 2018 Pai cind pateam mai dadeam o tira spre interior, nu reglam de la zero. Dupa ce am patit weekendul trecut am observat ca trebuia re-reglata si tensiunea cablului de la butoias. De data asta am reglat totul de la zero. Remarcabil e ca in mers nu prea se simtea, lantul cadea tot corect pe pinioane, problema se simtea doar la extreme, acolo incepea sa faca zgomot. Probabil ca greseala mea a fost ca ma asteptam sa fie mult mai rare reglajele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Ianuarie 8, 2018 Share Postat Ianuarie 8, 2018 Pai reglajul de care vorbesti trebuie facut f rar daca nu lovesti schimbatorul . Chiar si la echiparile ieftine acest reglaj nu prea face probleme, la o echipare buna chiar nu ar trebui sa faca deloc. Verifica daca filetul de la surub e ok sa nu cumva sa fi fost fortat si deaia nu mai tine. Mai poti incerca sa-i pui o contrapiulita daca ai loc sau pasta blocatoare. Bineinteles, cel mai important e sa fi facut reglajul corect, adica cu cablul de la schimbator detensionat ca altfel te poti pacali Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Ianuarie 25, 2018 Share Postat Ianuarie 25, 2018 Neata colegi. O recomandare pt un service care poate centra o roata cum trebuie ? Ideal prin sectorul 3. Cei de la decathlon nu au reusit sa o faca (bicla muierii, cumparata de la ei...). Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The_Sin_Eater Postat Ianuarie 25, 2018 Share Postat Ianuarie 25, 2018 (editat) Salut! https://www.bikexcs.ro/contact ii recomand pe baietii din sediul din Baba Novac. Mi-au reparat foarte bine niste chestii la bikla, dar nu centrat de roti. - asta in sectorul 3 In sectorul 6: http://dkbike.ro/ Aici am facut cetrare la roti de competitie pe cursiera si a fost foarte bine. Editat Ianuarie 25, 2018 de The_Sin_Eater Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SONYC Postat Ianuarie 25, 2018 Share Postat Ianuarie 25, 2018 Neata colegi. O recomandare pt un service care poate centra o roata cum trebuie ? Ideal prin sectorul 3. Cei de la decathlon nu au reusit sa o faca (bicla muierii, cumparata de la ei...). Multam! PerfectBike - Cutitul de Argint Intreaba de Vlad. Este mecanicul la care apelez de cativa ani buni, il recomand cu toata increderea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pandy Postat Ianuarie 25, 2018 Share Postat Ianuarie 25, 2018 Dan de la Sportwin. Str. Cernauti. (Langa Arena Nationala). Inca am rotile de la MTB centrate de 7 ani. Nici o problema pana acum. Si nu sunt genul care a facut 200 km pe an, si aia pe sosea. + 1 si pentru Vlad de la PerfectBike. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Ianuarie 26, 2018 Autor Share Postat Ianuarie 26, 2018 Pai bicle diferite au transmisii diferite. Intrebarea nu are sens la modul general. Eu cind mi-am luat MTB-ul m-am uitat pe site la rapoarte si am calculat ce cadenta as avea in comparatie cu celelalte bicle la o viteza data. Diferenta nu e asa de mare si pina acum n-am simtit nevoia de raport mai mare decit la vale pe asfalt. Fa si tu calculul asta (avind in vedere si circumferinta rotii, evident) si o sa te lamuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Ianuarie 26, 2018 Share Postat Ianuarie 26, 2018 Multumesc pt sugestii. Incerc sa ajung la perfectbike Legat de 26 vs 29 - parerea mea este sa alegi un 29 daca ai nevoie sa "absorbi" mai bine gropi/denivelari sau mergi pe distante lungi constant, unde 29 este mai rapid decat un 26. In rest 26 este mai usor, mai manevrabil (printre masini de ex), cost mai mic al gumelor, acceleratie mai buna (efort mai mic). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Ianuarie 29, 2018 Autor Share Postat Ianuarie 29, 2018 LOL https://www.facebook.com/dafne.fixed/videos/758494721003203/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Ianuarie 29, 2018 Share Postat Ianuarie 29, 2018 Eu am una cu roti 650b (27.5) si una cu 29 si iti zic ca pe asfalt nu simti absolut nicio diferenta intre ele. Sigur ca au geometria destul de diferita, dar si pentru ca una e de xc si cealalta e de downhill. Per total, daca nu iesi la offroad, poti sa iei linistit si una de 27.5. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 29, 2018 Admin Share Postat Ianuarie 29, 2018 LOL https://www.facebook.com/dafne.fixed/videos/758494721003203/ Bah, da-l dracu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motosicli Postat Ianuarie 30, 2018 Share Postat Ianuarie 30, 2018 .... Cind patesc asta imi amintesc de Alfine. Cu toate limitarile lui te face sa uiti de problemele astea. Randamentul e sensibil mai mic, compar viteza maxima la eforturi all-out cu el pe acelasi segment vs cursiera sau MTB si diferenta e mare dar in toti kilometrii n-a facut nici o figura. Jos palaria Shimano, la 300 de euro roata completa cu Alfine 11 e incredibil ce au reusit japonezii. Voiai anul trecut sa-ti schimbi butucul alfine 8 cu unul de 11 viteze. Ai facut pana la urma pasul? Daca da, cum se comporta in comparatie cu cel de 8 viteze? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Ianuarie 30, 2018 Autor Share Postat Ianuarie 30, 2018 Nu l-am mai facut, mi-am luat alte bicle. EU zic ca varianta asta e pont: https://www.bike-discount.de/en/buy/shimano-custom-made-rw-28-alfine-sg-s700-11-speed-with-dt-swiss-466d-disc-511557 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Ianuarie 31, 2018 Share Postat Ianuarie 31, 2018 https://www.facebook.com/dafne.fixed/videos/758494721003203/ Tare de tot ovreiul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Ianuarie 31, 2018 Share Postat Ianuarie 31, 2018 ce diferențe de cadenta e intre un mtb cu roti de 26 și unul cu roti de 29? Like This aQuote MultiQuote Intrebarea asta nu prea are sens in conditiile in care vorbim de biciclete cu multe viteze. Cadenta optima tine de organismul biciclistului si se poate determina in laboratoare specializate. In general este considerabil mai mare decat cea despre care ai crede ca ar fi optima. In general incepatorii fac greseala de a pedala cu cadenta mica, fortandu-si genunchii si obosind repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Ianuarie 31, 2018 Share Postat Ianuarie 31, 2018 Ideea era ca in loc sa te intereseze marimea rotilor, mai importanta (pentru cadenta) e transmisia, de exemplu. Cati dinti au foile, cati dinti au pinioanele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 1, 2018 Autor Share Postat Februarie 1, 2018 Pe naiba au aceeasi transmisie. Si daca stii asa de bine, de ce intrebi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 1, 2018 Autor Share Postat Februarie 1, 2018 S-a extorsionat un degajament. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Februarie 1, 2018 Share Postat Februarie 1, 2018 Depi de ce vrei sa faci cu ea. Daca o vrei pentru sosea, ia un hibrid de 28". Daca o vrei pentru offroad, in functie de cat de offroad o vrei, ia 650b (27.5") sau 29". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 2, 2018 Autor Share Postat Februarie 2, 2018 (editat) Pina la urma a zis ca si-a schimbat transmisia si a ramas la aia veche. A mea e de 29 nu pt. ca as fi vrut neaparat asa, ci ca pt. ca la marimea mea Canyon nu fac decit de 29. Daca e buna sau nu habar n-am ca n-am avut alt MTB. Citeodata parca pare cam mare dar se poate merge cu orice. Apropo de hibrid, mi se pare cea mai ilogica categorie de biciclete. Exact asta vroiam sa iau si eu dar vorbind cu lumea am ajuns la concluzia ca sint niste biciclete care nu ofera nimic in comparatie cu altele, sint marketing pt. oameni care nu stiu ce vor. M-am uitat la toate hibridele de la toti producatorii: grele si nejustificat de scumpe. Cind am dat peste asta de acum a fost no-brainer, erau hibride mai scumpe cu componenta mai proaste. Editat Februarie 2, 2018 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 2, 2018 Autor Share Postat Februarie 2, 2018 Tu ai intrebat de cadenta WTF ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Februarie 4, 2018 Share Postat Februarie 4, 2018 (editat) am un hibrid dar nu îl pot folosii pe macadam noroios sau zăpadă.cauciucurile subțiri dac deplasarea extrem de grea [...] la mtb sunt montate roti de strada.mrgeam fără stres prin zapada.cu hibridul nu pot face asta Te contrazici singur. Cum poti sa spui ca aceleasi cauciucuri, dar pe cadre diferite, pot sa faca fata sau nu? Legat de treaba cu hibridele, nu stiu la ce hibride te-ai uitat, dar vezi ca exista inclusiv biciclete cu ghidon dropout si cauciucuri de MTB de 2.4. Bineinteles, exista si multe hibride foarte usoare. Daca te uiti la un magazin la care cea mai scumpa bicicleta e 1000 ron, e clar. La fel, sa nu uitam ca nu doar greutatea e importanta, dar si geometria. P.S.: Eu am un hibrid de 7.4 kg. Editat Februarie 4, 2018 de mihai.sandu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 4, 2018 Autor Share Postat Februarie 4, 2018 Te contrazici singur. Cum poti sa spui ca aceleasi cauciucuri, dar pe cadre diferite, pot sa faca fata sau nu? Legat de treaba cu hibridele, nu stiu la ce hibride te-ai uitat, dar vezi ca exista inclusiv biciclete cu ghidon dropout si cauciucuri de MTB de 2.4. Bineinteles, exista si multe hibride foarte usoare. Daca te uiti la un magazin la care cea mai scumpa bicicleta e 1000 ron, e clar. La fel, sa nu uitam ca nu doar greutatea e importanta, dar si geometria. P.S.: Eu am un hibrid de 7.4 kg. Pai eu cind zic hibrid ma refer la genul ala de bicicleta care nu e exact clar ce-i. Aduce pe undeva a MTB dar n-are chiar geometrie de MTB. Nici nu-i bicla de oras nu-i, nici de touring, nu prea e nimic. De exemplu: https://www.merida-bikes.com/en_int/bikes/trekking-city/2018/1182-bikefinder.html Chiar as fi curios ce hibrid de 7,4 kg ai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motosicli Postat Februarie 6, 2018 Share Postat Februarie 6, 2018 (editat) Nu l-am mai facut, mi-am luat alte bicle. EU zic ca varianta asta e pont: https://www.bike-discount.de/en/buy/shimano-custom-made-rw-28-alfine-sg-s700-11-speed-with-dt-swiss-466d-disc-511557 Desi pretul este bun, pe mine nu m-ar interesa un astfel de butuc decat intr-o perspectiva foarte indepartata, Din pacate informatiile pe care le gasesc pe net despre Alfine 11 sunt putine si destul de contradictorii. In principiu as vrea sa-mi cumpar o bicicleta cu care sa fac naveta indiferent de vreme, sa necesite cat mai putina intretinere si care sa poata fi utilizata ocazional si pe drumuri mai putin bune. Cel mai bine pare sa raspunda criteriilor mele de selectie bicicleta asta. Da, stiu ca asta e genul de bicicleta care constituie moartea pasiunii pentru majoritatea ciclistilor. Ce mi se pare realmente respingator la Cube-ul asta e schimbarotul Shimano revoshift. As putea totusi sa merg doi - trei ani cu bicicleta in configuratia originala, urmand eventual sa schimb butucul Nexus 8 cu un Alfine de 11 viteze cu accesoriile aferente. Imbunatatirile astea, chiar facute in regie proprie, aduse unei biciclete si asa scumpe (~1000 de Euro), costa multi bani. Editat Februarie 6, 2018 de motosicli Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.