Sari la conținut

Motociclistu' Biciclist


gn77b
 Share

Postări Recomandate

prima mea iubire...bicicleta :blbl:

am mers timp de 7 ani pe bicicleta...dar mers intens

am investit in echipament , piese si toate accesoriile cam 2000 euro

mergeam in general la plimbare cu 30 km/h

doua recorduri de ale mele au fost asa 50km/h pe drum drept circa 1km si 72km/h pe o vale

dupa 7 ani am renuntat la ciclism si am trecut la categoria mai mare motociclismul :D

de mers nu am mai mers de mult pt k ma dor genunchii de la efort ..asta de la ultimul accident cu bicicleta unde m-am ales cu mana rupta , arcada sparta si genunchii paraditi...si asta la 50km de casa...si asa am venit acasa pe ea

 

 

 

ce vremuri frumoase au mai fost...

ps: nu aveam biciclete gen forst bike sau chinezarii...cursiera si mtb profesionale :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Traseul in sine nu e deloc interesant, deci ar fi bine ca macar la Ciolpani sa fie ceva care merita vazut/gustat/testat :blbl: Altfel de ce?

/index.php?showtopic=170395

:burnout:

 

Nu ma cunosti deloc.Ceea ce spui e doar o teorie si e gresita.

bre, aia cu iubita era o gluma :D dar teoria cu viata, eu zic ca nu e gresita :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pantani, se merita mah sa mai mergi si pe bicla din cand in cand. uite, eu am fost pe trans acu doua saptamani cu baietii de pe ciclism.ro si a fost foarte fain. ca sa ti-o zic pe aia dreapta, am coborat mai bine cu bicla decat cu moto. la urcare nu se pune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa cumpar miine seara, pentru un baiat inalt de 1.73 m, un mountainbike pe la 1200 lei, cu frina pe discuri si amortizor pe fata.

Ce imi recomandati?

Unde pot gasi asa ceva?

La ce trebuie sa ma uit (de exemplu: tipuri de amortizoare, clase de calitate la angrenaje)

 

Apoi o sa ii mai trebuiasca, probabil, un sistem de lumini si sigur o sa mai lata :burnout:

Vinde vreunul dintre voi o sa mai comoda?

 

Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D asa e liviu dar in primul rand nu mai am bicla si cum am mai zis...la efort ma dor genuchii

vad k ti-ai schimbat numele :burnout: "monsteristu"

 

 

miau-miau ...dak vrei sa cumperi ceva bun vrb cu liviu alias monsteristu :blbl: o sa te ajute el ...e profi

hai numai bn poate ne auzim la un tel dak vin in buc dupa motor..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine cipri.

 

miau miau, la 12 mil nu iti recomand pe discuri. sigur o sa fie cele mai proaste discuri. intra daca poti pe ciclism.ro si vezi acolo pe forum ca sunt foarte multe informatii despre achizitii. personal, recomand marca cube. buna, se gaseste in bucuresti si e relativ ieftina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de sfat. La conditia cu "frine pe disc" nu pot negocia cu viitorul posesor (asta e cind te faci motociclist inainte sa fii biciclist, mrrr!), vrea pe discuri si pace! Sa vedem cu pretul...

Am sa caut si miine pe net ceva oferte. Pe seara deja trebuie sa merg s-o iau. Asa e planul.

 

 

(ora 23:00) S-a hotarit la modelul CUBE ATTENTION DISC 2008

de pe http://www.assport.ro/biciclete.php

:burnout:

2399 lei

Editat de miau-miau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am uitam si eu CUBE ANALOG 2008 Pret: 1750 RON

 

Pai jumate din pret cred ca e manopera pt. asablare pt. ca in afara de cadru care nu cunosc cat de e bun,restul componentelor sunt cam gama de jos.

 

Exemplu:frane 27 de lei perechea.

 

Cel mai bine e sa-ti faci o bicicleta din piese,la aceeasi bani cred ca iti faci o ceva mult mai bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dan_06, merci de idei, insa e vorba de un hei-rup: s-a copt vremea! trebuie sa fie astazi. Eu abia am timp de bicicleta mea, s-o intretin si s-o repar cit de cit, nu am cum sa "construiesc" o bicicleta pina in weekend. Plus ca ar trebui sa citesc un vraf de documentatii tehnice inainte, sa nu plind pentru vreo alegere proasta...

 

Hai ca o sa se bucure de ea! Abia n-are timp sa se dezmeticeasca.

"Si cind o sa fim mari, o sa ma lase sa-i conduc bicicleta"? :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neatza.

Azi merg sa-mi iau si eu o bicla de asfalt, cu gume subtiri. Intrebare. E voie legal cu bicicleta in bucuresti sau trebuie sa-mi configurez traseul cu probabilitatea minima de militieni pe drum ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neatza.

Azi merg sa-mi iau si eu o bicla de asfalt, cu gume subtiri. Intrebare. E voie legal cu bicicleta in bucuresti sau trebuie sa-mi configurez traseul cu probabilitatea minima de militieni pe drum ?

Bre Moshulik, nenea pulitzienii aia nu opresc scuteristii fara casca, fara inmatriculare si alte alea, si crezi ca o sa te opreasca pe baisical?? 'ai sa fim seriosi, daca m-ar opri pe motiv ca n-am voie prin cutare zona, pen'ca nu sunt pe banda speciala, ii rad in nas!! Fac ceva pe benzile lor, atata timp cat 30% sunt "acoperite" de masini parcate, si mai ales atata timp cat ar trebui sa sar ca un caprior de pe un trotuar pe altul pentru ca asa au considerat ei necesar sa faca traseul..

 

O sa merg pe banda de biciclisti cand o sa am aceasta banda pe FIECARE trotuar, ca sa urmez traseul cel mai rapid/comod/dorit din punctul A in punctul B.. N-o sa iau baisicalu' in carca 3km pana la prima banda, si de-acolo sa ocolesc trei sferturi din oras mergand pe benzile trasate de ei pana acum, apoi sa iau iar baisicalu' in carca 2-3-5 km pana la punctul B..

 

Anyways.. Da, e voie.. :D

 

M-am interesat si eu legat de circulatia bicicletelor pe drumuri europene. Chiar am pierdut un pariu, pe zece perechi de sosete, eu sustinind ca nu e voie pe DE cu bicicleta.

Conform vechiului cod rutier era interzis, acum insa nu; doar daca exista la intrarea pe tronson placuta indicatoare cu "interzis bicicletelor". Exemplu concret: Daca intru pe DN1 (nu conteaza asadar daca e european sau altceva) dinspre Bucuresti am semn de "interzis bicicletelor" si platesc amenda. Daca insa intru, pe acelasi DN1, din parcarea de la ikea, acolo au uitat sa puna tabla si deci am voie :burnout:

 

Rgulamentul azi zice asa: http://www.politiaromana.ro/DPR/regulament.htm:

 

"Condițiile tehnice minime pe care trebuie să le îndeplinească bicicletele, mopedele, vehiculele cu tracțiune animală Âşi cele trase sau împinse cu mâna

 

Art. 14. – În circulația pe drumurile publice, bicicleta trebuie să fie:

a) prevăzută cu dispozitiv de frânare eficace;

b. prevăzută cu un sistem adecvat, funcțional, de direcție;

c) dotată cu sistem de avertizare sonoră; se interzic echiparea Âşi folosirea sistemelor de avertizare sonoră specifice autovehiculelor;

d) echipată în față cu lumină de culoare albă sau galbenă, iar în spate cu lumină de culoare roÂşie Âşi cu cel puțin un dispozitiv fluorescent-reflectorizant, vizibil, de aceeaÂşi culoare;

e) echipată cu elemente sau dispozitive care, în miÂşcare, formează un cerc continuu, fluorescent-reflectorizante de culoare portocalie fixate pe spițele roților.

 

Art. 15. – Remorca ataÂşată unei biciclete trebuie să fie echipată, în partea din spate, cu un dispozitiv fluorescent-reflectorizant de culoare roÂşie, iar dacă lumina din spate a bicicletei este obturată de remorcă, aceasta trebuie să fie echipată Âşi cu o lumină de culoare roÂşie.

 

Art. 16. – (1) În circulația pe drumurile publice, mopedul trebuie să fie echipat cu:

a) instalație de frânare eficace;

b. sistem de avertizare sonoră;

c) instalație de evacuare a gazelor de ardere care să respecte normele de poluare fonică Âşi de protecție a mediului;

d) lumină de culoare albă în față, respectiv lumină Âşi dispozitiv fluorescent-reflectorizant de culoare roÂşie în spate;

e) lumini de culoare galbenă pentru semnalizarea schimbării direcției de mers, în față Âşi în spate;

f) plăcuța cu numărul de înregistrare, amplasată la partea din spate a mopedului fără a obtura vizibilitatea sistemului de iluminare Âşi semnalizare.

(2) Se interzice montarea la moped a luminilor de altă culoare sau intensitate, a altor lumini, dispozitive ori accesorii de avertizare, decât cele omologate.

 

 

Circulația bicicletelor Âşi a mopedelor

 

Art. 160. – (1) Bicicletele Âşi mopedele, atunci când circulă pe drumul public, trebuie conduse numai pe un singur rând.

(2) Persoanele care nu posedă permis de conducere pot conduce mopede pe drumurile publice numai dacă fac dovada că au absolvit un curs de legislație rutieră în cadrul unei unități autorizate de pregătire a conducătorilor de autovehicule.

(3) Dacă pe direcția de deplasare există o pistă pentru biciclete, semnalizată ca atare, conducătorii vehiculelor prevăzute la alin. (1) sunt obligați să circule numai pe această pistă. Se interzice circulația altor participanți la trafic pe pista pentru biciclete.

(4) Se recomandă ca, în circulația pe drumurile publice, biciclistul să poarte casca de protecție omologată.

 

Art. 161. – (1) Se interzice conducătorilor de biciclete sau mopede:

a) să circule pe sectoarele de drum semnalizate cu indicatorul având semnificația „Accesul interzis bicicletelor”;

b. să învețe să conducă biciclete sau mopede pe drumurile intens circulate;

c) să circule pe trotuare, cu excepția cazului când pe acestea sunt amenajate piste speciale destinate lor;

d) să circule fără a ține cel puțin o mână pe ghidon Âşi ambele picioare pe pedale;

e) să circule în paralel, cu excepția situațiilor când participă la competiții sportive organizate;

f) să circule în timp ce se află sub influența alcoolului, a produselor ori substanțelor stupefiante sau a medicamentelor cu efecte similare acestora;

g) să se țină de un vehicul aflat în mers ori să fie remorcat de un alt vehicul sau împins ori tras de o persoană aflată într-un vehicul;

h) să transporte o altă persoană, cu excepția copilului până la 7 ani, numai dacă vehiculul are montat în față un suport special, precum Âşi a situației când vehiculul este construit Âşi/sau echipat special pentru transportul altor persoane;

i) să circule pe partea carosabilă în aceeaÂşi direcție de mers, dacă există o cale laterală, o potecă sau un acostament practicabil, ce pot fi folosite;

j) să transporte sau să tragă orice fel de obiecte care, prin volumul ori greutatea lor, stânjenesc sau periclitează conducerea vehiculului ori circulația celorlalți participanți la trafic;

k) să circule pe aleile din parcuri sau grădini publice, cu excepția cazurilor când nu stânjenesc circulația pietonilor;

l) să circule pe timp de noapte sau când vizibilitatea este redusă, fără să îndeplinească condițiile prevăzute la art. 14 Âşi 16;

m) să circule atunci când partea carosabilă este acoperită cu polei, gheață sau zăpadă.

n) să circule cu defecțiuni tehnice la sistemele de frânare sau cu un vehicul care nu este prevăzut cu avertizor sonor;

o) să traverseze drumurile publice, pe trecerile destinate pietonilor, în timp ce se deplasează pe bicicletă sau moped;

p) să circule pe alte benzi decât cea de lângă bordură sau acostament, cu excepția cazurilor în care, înainte de intersecție, trebuie să se încadreze regulamentar pentru efectuarea virajului la stânga;

r) să circule fără a purta îmbrăcăminte cu elemente fluorescent – reflectorizante, de la lăsarea serii până în zorii zilei sau atunci când vizibilitatea este redusă;

s) să conducă vehiculul fără a menține contactul roților cu solul.

(2) Pe timpul circulației pe drumurile publice, conducătorii de biciclete sunt obligați să aibă asupra lor actul de identitate. iar, conducătorii de mopede sunt obligați să aibă, în plus, certificatul de absolvire a cursurilor de legislație rutieră Âşi certificatul de înregistrare a vehiculului."

Mi-am permis sa iti citez postul, in ciuda lungimii acestuia, pentru informatiile pe care le contine.. :blbl:

 

Nu am dat inca peste pulitzai suficient de batuti in cap incat sa-mi faca scandal ca nu am catadioptri, stop sau "far".. Poate doar am avut noroc.. :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun... deci de azi sper sa revin la pasiunea mea de baza - touring-ul fara motorizare, numai pe asfalt . Imi amintesc ca pe vremuri, acu 4-5 ani, faceam cate 100 de km pe zi, insa in conditii absolut mizere, cu o nenorocire de bicla chinezeasca, de care am tras pana la ultima bila sparta din lagarul de la pedale :burnout:) . Azi imi iau una de rasa, de cehia, cu glezne subtiri, dar elastice :D . E foarte minimalista, asa, forme subtile, lantz finutz, zici ca e de pus la gat. Cine vine la o tura pana la Giurgiu, dus-intors ? Ar fi un mod bun sa ma pun in forma fizica la loc, jogging-ul e un sport prea extrem, privit din ipoteza canina :blbl:)) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun... deci de azi sper sa revin la pasiunea mea de baza - touring-ul fara motorizare, numai pe asfalt . Imi amintesc ca pe vremuri, acu 4-5 ani, faceam cate 100 de km pe zi, insa in conditii absolut mizere, cu o nenorocire de bicla chinezeasca, de care am tras pana la ultima bila sparta din lagarul de la pedale :blbl:) . Azi imi iau una de rasa, de cehia, cu glezne subtiri, dar elastice :unsure: . E foarte minimalista, asa, forme subtile, lantz finutz, zici ca e de pus la gat. Cine vine la o tura pana la Giurgiu, dus-intors ? Ar fi un mod bun sa ma pun in forma fizica la loc, jogging-ul e un sport prea extrem, privit din ipoteza canina :D)) .

 

Bine ai venit in clubul motociclisto-biciclistilor :burnout:

Eu dupa ce am cumparat bicicleta, am tinut-o fix 1 an de zile in birou, pana cand a ramas motorul in pana si a trebuit sa ma "sacrific" si sa ma urc pe ea. Si de atunci, asa cum v-am mai povestit, dau LA PROPRIU cu banul dimineata si aleg ce pica moto sau bicicleta. In zilele ploioase, iau motorul, ca ies mai "curat".

 

Sincer, pentru oras, mai ales vara, prefer bicicleta. Iti da o senzatie de libertate si de "usurinta" in manevrabilitate foarte placuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ai venit in clubul motociclisto-biciclistilor :burnout:

Eu dupa ce am cumparat bicicleta, am tinut-o fix 1 an de zile in birou, pana cand a ramas motorul in pana si a trebuit sa ma "sacrific" si sa ma urc pe ea. Si de atunci, asa cum v-am mai povestit, dau LA PROPRIU cu banul dimineata si aleg ce pica moto sau bicicleta. In zilele ploioase, iau motorul, ca ies mai "curat".

 

Sincer, pentru oras, mai ales vara, prefer bicicleta. Iti da o senzatie de libertate si de "usurinta" in manevrabilitate foarte placuta.

Dupa niscai pauze de baisical, cand ma urc pe ea am impresia ca nu mai stiu sa merg, mi se pare muuuuult prea usor "ghidonatul".. :D nu mai vorbesc de dimensiuni, ca parca ma urc pe triciclu, nu pe bar'tai metebeu' de 26"!! :blbl:

 

LE: 26" roata, bre, nu cadrul!! Cadrul e de 16.5" :unsure:

Editat de Just_John
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata si eu: am tot vorbit la telefon, cind cu un magazin cind cu altul, ba nu stiau daca au sau nu modelul, ba nu il aveau, ba era cadrul prea inalt etc. si, pina la urma, s-a hotarit "clientul" la Saracen Zen 2 ca asta:

 

http://magazin.raidextrem.ro/biciclete/bic...acen-zen-2.html

 

Foarte putin uzata (adica iesita prin oras de vreo cinci ori), la 2500 lei (in loc de 3750 lei de noua), in doua rate. Miine si-o aduce acasa.

 

Multumesc frumos tuturor pentru ajutor. Si felicitari posesorilor pentru "their newborn babies"! :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Dan_06: nu prea stiu daca s-a gindit la vreun traseu. Deocamdata cred ca si-a luat-o ca e tot englezoaica :angryfire:, la fel ca motoreta.

O sa inceapa cu o mica plimbare prin Bucuresti, simbata sau duminica.

Vad ca se coace si o iesire la cheia cu "conservarii" de pe reno. Poate aia va fi prima off-road.

Pina atunci trebuie sa-mi repar si eu Kettler-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...