motocic Postat August 9, 2008 Share Postat August 9, 2008 (editat) e super poza cu mlastina mohas. vezi ca noi n-am facut nimic intre timp, da? si eu nici n-o sa mai fac. (ba da, ruse ramane in picioare) Editat August 9, 2008 de fannyflint Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
miau-miau Postat August 10, 2008 Share Postat August 10, 2008 fannyflint! Cum adica n-o sa mai faci nimic in afara de Ruse? Unde-i iesirea la Comana, unde-i iesirea la fort?... Ce s-a intimplat de nu mai poti / nu mai vrei? V-ati certat? Hai sa incercam ceva weekendul asta, daca nu toarna cu galeata. Ceva fara masini de asistenta, sa plecam si sa revenim in Bucuresti pe biciclete. Iau Kettlerul cu roate de mixt. Va anunt ca am dezvoltat o fobie la manele dupa o noapte de nesomn in Cheile Turzii din cauza unor pustani locali, asa ca nu raspund de faptele mele daca dam de asa ceva pe unde ajungem! Ce ziceti de Comana? Pentru simbata. Un drum de 85 km. Plecam la 7 dimineata din Berceni si revenim la 3-4 dupa-amiaza. Daca ajungem acolo pina in prinz, avem sanse mari sa gasim aproape pustiu. Cu sau fara mine, puteti merge, ca merita. Detalii dau oricind, ca am fost. Daca are cineva pompa pentru ventil auto si presa de lant, il rog sa confirme si sa ia cu el. Am eu kit de pene si scule, aparat foto si spray de protectie solara. Luati-va de acasa costumele de baie si fetzele vesele! Mergem? Hai sa incepem lista cu participanti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ITS Postat August 10, 2008 Share Postat August 10, 2008 I'm in Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cycler Postat August 10, 2008 Share Postat August 10, 2008 Weekendu' asta care urmeaza, nu asta care tocmai a fost, nu ? Possibly in, daca nu sare vreun job care sa aiba neaparat nevoie de mine in perioada aia. Pompa, petice, alte scule - car la mine cam de fiecare data cand ies. Parca aveam si presa de lant, dar sunt oarecare sanse sa n-o mai gasesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
miau-miau Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 (editat) Uochei. E important pentru mine ca pompa sa fie pentru ventil auto. Este de auto? Altfel trebuie sa iau si eu o pompa mai grea, de masina. No manele and no gunoaie aruncate peste umar? Trei pina acum, asadar. Daca aveti PDA si chef de el, luati-l. Sa avem si telefoanele incarcate, sa vorbim la o adica intre noi daca ne razletim. Poveste despre Comana in luna mai e pe site-ul reno.ro, am mai scris eu aici. Nu merge acum asa ca nu pot pune link-ul. E in sectiunea "Calatorii si intilniri", topic lipicios "Iesiri cu bicicleta", incepe la prima pagina. Vis-a-vis a fost si el si stie. Visule? O Comana mica si nesolicitanta? Hai, ca doar esti motociclist biciclist!... Editat August 11, 2008 de miau-miau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cycler Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 (editat) Auto, auto, clar (valva Schrader, ca sa fim intelesi ) .. nu de altceva, dar cu siguranta o sa am cel putin o pana pe drum - momentan m-am incaltat cu o camera foarte proasta pe spate, care probabil va fi si schimbata cu ocazia asta. Edit: da, mi-am adus aminte unde e presa de lant: in rucsacul care l-am uitat ca vita pe marginea drumului catre Cota 1400 in Sinaia Editat August 11, 2008 de Cycler Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Frana Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 as veni si eu , insa imi e cam frica , pt. ca nu am mai parcurs o distanta asa de lunga niciodata, am bicicleta de dirt (deci nu e foarte buna pentru drumuri lungi) .. si .. nu mai stiu ce sa mai adaug Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
miau-miau Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 Bine, Cycler. pompa e ok. Cu presa de lant e cam rau daca n-o avem. Cine altcineva are? Iau eu petice din alea mai mari, de moto', cu adeziv cu tot. Ia tu doar citeva din alea mici, daca ai. Mai iau si o camera de 26 x 1.95. La o adica mai pot lua una de 26 x 2.35, doar sa imi spuneti daca are cineva nevoie de ea. Ai si imbusuri la trusa de scule? fRN, nu conteaza ce bicicleta ai si cit ai mai mers pina acum, la ce viteza de cird de rate o sa avem! Totul e sa ai saua sus, adica sa nu mergi cu genunchii la gura. Si sa ai peste 16 ani, sa poti merge legal pe sosea. Lumini, echipament de protectie, apa si mincare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cycler Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 (editat) Am imbusuri, clar. In lipsa de presa de lant s-o improviza ceva cu un cui de grosime adecvata, un patent si un ceva contondent (ciocan, pietroi, alt patent.. traiasca McGyver). Oricum, n-am avut nevoie de ea timp de 4-5 ani de cand am luat bicicleta, presupun ca scap si de data asta. Ia si camera groasa daca ai unde, desi cred ca o sa-mi caut una maricica (mie-mi tot crapa pe interior, ca e intinsa cam la maxim, fiind camera care cica merge intre 1.75 si 2.35 iar eu purtand o pereche de gume maxxis de 26x2.35 ). fRN: si eu tot "dirt", doar ca e mai proasta(Altrix LEE), si pe deasupra trebuie sa care si 105 kile plus rucsac Asa ca idee: in Berceni unde ar fi locul de intalnire ? Editat August 11, 2008 de Cycler Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
miau-miau Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 Mega Image-ul de pe Bd. Alexandru Obregia (fost Bd. Metalurgiei). Zona Cinema Cultural. Simbata dimineata la 7:00. Pina acum: 1. ITS 2. Cycler 3. frN 4. miau-miau 5. ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 (editat) Bre, io am fost la Baile Olanesti in weekend si am facut un traseu spre piatra scrisa, dar fara bicla. Acum, m-as aventura si eu in drumetia asta, dar nu stiu daca tine DHS-u meu cu probleme la ghidon. Alta buba e ca sambata noaptea tre sa fiu in Bucuresti ca duminica dimineata plec la Campulung Muscel, deci cat va dura plimbarea?Banuiesc ca vreti sa mergeti acolo, puneti cortul si a doua zi, back.In asa caz, nu va pot insoti. Daca ar fi sa vin, sculele n-ar fi o problema...doar ma ocup de raparatii si restaurari de mobre antice Editat August 11, 2008 de Mr_ORL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
miau-miau Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 Mr_ORL, scriam mai devreme ca plecam si revenim in aceeasi zi. Pe la 4-5 dupa-amiaza ar trebui sa fim deja inapoi. Te treci pe lista? La Cimpulung pleci cu moto'? E cam valurit drumul de la Pitesti in sus, ai vazut? Ideea cu Comana e asa: Daca tot nu suntem buni, macar sa fim multi. Chiar ne-am putea face slogan din asta First bike-uri, second-bike-uri, biciclete reconditionate, pescuite din rîu (asta e a mea), de munte, de mare, de sosea, de dirt etc., toate-s binevenite! Pregatiti-le cit puteti de bine si luati-va cu voi ce medicamente stiti ca le trebuie si hai la drum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cycler Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 [...] Acum, m-as aventura si eu in drumetia asta, dar nu stiu daca tine DHS-u meu cu probleme la ghidon.[...] Bag picioarele, nu car aparatu' de sudura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
miau-miau Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 Eu apreciez ca pe la 3 dupa-amiaza suntem inapoi. Iesiri or sa mai fie, nu e asta singura. Bicicletele trebuie verificate inainte de plecare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 Mr_ORL, scriam mai devreme ca plecam si revenim in aceeasi zi. Pe la 4-5 dupa-amiaza ar trebui sa fim deja inapoi.Te treci pe lista? La Cimpulung pleci cu moto'? E cam valurit drumul de la Pitesti in sus, ai vazut? Ideea cu Comana e asa: Daca tot nu suntem buni, macar sa fim multi. Chiar ne-am putea face slogan din asta First bike-uri, second-bike-uri, biciclete reconditionate, pescuite din rîu (asta e a mea), de munte, de mare, de sosea, de dirt etc., toate-s binevenite! Pregatiti-le cit puteti de bine si luati-va cu voi ce medicamente stiti ca le trebuie si hai la drum! super asa, dar e buba ca vroiam sa merg si la copiii aia din topicul de mai sus, ca acu mi-am amintit sa vad cum fac, si daca e, vin. nu-s bun la pedalat si nu mai am rezistenta, dar sper sa nu fiu veriga slaba daca e sa vin, sa va tin aiurea din drum Bag picioarele, nu car aparatu' de sudura ma gandesc daca e sa vin, si schimb ghidonul cu ala de pe simson sa stiu ca n-am probleme...defapt mai am un ghidon de motoreta carpati acasa, ruginit, da tot e mai bun decat asta de-l am acum vedem... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 (editat) Lumini, echipament de protectie De ce lumini? Nu se merge ziua? Ce echipament de protectie? Casca,genunchere,plasa cu protectii...Va dati down-hill? Nu merg,e muuuuuuuult prea devreme ora 7 pt. mine(trezitul ar fi cred eu 5:30 deci in nici un caz ) Distractie placuta. Editat August 11, 2008 de Dan_06 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cycler Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 (editat) Din partea mea putem fi inapoi si mai tarziu, oricum 3-4-5 sunt niste ore relativ crunte pentru pedalat pe vremea asta (adica trebuie sa mergem repede ca sa ne racorim de la curentul de aer ). Cei 30-40 km de drum cred ca-i facem in aproximativ 2h pe fiecare sens, fara pene (se mai adauga ~15 min. pentru fiecare cauciuc spart, deci nimica semnificativ). Asta inseamna ca ne ramane ceva timp sa stam jos si sa ne tragem rasuflarea inainte sa ne intoarcem Important e sa nu ploua prea tare, ca mi-e lene sa scot dunga de noroi de pe tzoale.. .dar de acuma.. ce-o fi o fi Echipament de protectie.. mai port tibiere, da' cred ca le las acasa - nu vad sa fie prea multe borduri de sarit ca sa-mi mai alunece picioarele de pe pedale. Luminile sunt pentru Justin. Justin Case. A, si pentru ca plecam dimineata cand e soarele la un unghi de rahat si-i orbeste pe soferi. Editat August 11, 2008 de Cycler Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
miau-miau Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 De ce lumini? Nu se merge ziua? Pentru ca În circulația pe drumurile publice, bicicleta trebuie să fie: a) prevăzută cu dispozitiv de frânare eficace; b. prevăzută cu un sistem adecvat, funcțional, de direcție (!) ; c) dotată cu sistem de avertizare sonoră; d) echipată în față cu lumină de culoare albă sau galbenă, iar în spate cu lumină de culoare roÂşie Âşi cu cel puțin un dispozitiv fluorescent-reflectorizant, vizibil, de aceeaÂşi culoare; e) echipată cu elemente sau dispozitive care, în miÂşcare, formează un cerc continuu, fluorescent-reflectorizante de culoare portocalie fixate pe spițele roților. si pentru ca politia recomanda folosirea unei casti omologate. @Cycler: Cei 85 km nu sunt toti pe sosea, o sa mai si impingem la ele, o sa le luam nitel pe sus cind ajungem la girla... Uite povestea, ca iar merge site-ul: http://www.reno.ro/Iesiri-cu-bicicleta-t112649.html Ai dreptate cu orele astea, uitasem... Abia am revenit din concediu si n-am prins caldurile care au fost pe aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cycler Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 @Cycler: Cei 85 km nu sunt toti pe sosea, o sa mai si impingem la ele, o sa le luam nitel pe sus cind ajungem la girla... Asa si speram Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
insider Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 Am si eu o intrebare. Recent am incercat sa-mi 'repar' bicicleta. Mai bine zis, am incercat sa-i pun frâne, pt ca m-am saturat de nivelul de adrenalina obtinut dupa mersul prin oras fara frâne (de nici o culoare). Am cautat peste tot dar n-am gasit frâne pt semi-cursiere. Pana la urma am gasit undeva, am dat vreo 40 RON, ajung bucuros acasa, si descopar cu stupoare ca bratele alea care tin sabotii, nu se potriveau,strang prea jos,in dreptul spitelor.. dupa cativa morți Âşi răniți aruncati in cinstea celui care mi le-a vandut si care s-a jurat ca se potrivesc, ma decid sa incerc sa repar macar frana pe fata, folosind doar maneta noua si sistemul de franare vechi. Dupa o plimbare cu frana partial reparata (doar fața, care tinea in proportie de 40-50%), aproape de casa observ niste vibratii ciudate in ghidon si un 'joc' al rotii din față. Cred ca s-a dus dracu 'trenul de rulare' Intrebarea mea ar fi: sa ma chinui sa repar roata fata? am ce repara la ea? sau sa iau alta? Oricum toata bicicleta valoreaza cred cu o idee mai mult decat am dat pe franele alea amarate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 Se strang spitele,se centreaza roata se mai poate face ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cycler Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 (editat) @insider: foto cu sistemul (sistemele)? Rotile se pot centra, evident (acuma am vazut ca esti in Iasi.. din pacate nu cunosc nici un meserias pe-acolo, desi m-am dat de cateva ori cu bicicleta, inseamna ca iti va trebui ceva rabdare ca sa reusesti). Incearca sa duci inapoi sistemul cel nou, cu motivatia de rigoare, si sa-l inlocuiesti. De preferat cu bicicleta la indemana, pentru a gasi mai usor unu' care se potriveste. Editat August 11, 2008 de Cycler Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motocic Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 still thinking Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 (editat) De ce lumini? Nu se merge ziua? O frontala cred ca ar fi suficienta, macar sa vezi pe unde mergi.. (frontala: lumina de prins pe ghidon sau pe mecla) Pentru caÎn circulația pe drumurile publice, bicicleta trebuie să fie: a) prevăzută cu dispozitiv de frânare eficace; b. prevăzută cu un sistem adecvat, funcțional, de direcție (!) ; c) dotată cu sistem de avertizare sonoră; d) echipată în față cu lumină de culoare albă sau galbenă, iar în spate cu lumină de culoare roÂşie Âşi cu cel puțin un dispozitiv fluorescent-reflectorizant, vizibil, de aceeaÂşi culoare; e) echipată cu elemente sau dispozitive care, în miÂşcare, formează un cerc continuu, fluorescent-reflectorizante de culoare portocalie fixate pe spițele roților. a. Hayes HFX Nine fata/spate, 203mm fata 170 spate.. b. asta-i pentru Oreleu', dar nu numai pentru el, baicurile trebuie verificate inainte de orice iesire, macar un check minimorum.. c. "Da-te'n MaraMures la o parte, asta calca, nu f..otografiaza!!" - numai in caz de urgente, si mai avantajos decat un claxon, pentru ca nu slabesti ghidonul.. d. Ziua nu e cazul, noaptea frontala e suficienta.. pentru drumurile in afara orasului, sunt foarte dispus sa port vesta marca Rebu.. e. Ma gandeam sa-mi pun rimstripe-uri.. Casca de biciclist, daca nu e full-face (gen Uvex sau SixSixOne DH), sau macar d-aia de freestyle, e cam degeaba in caz de "au".. trust me! Mentionez ca cele de mai sus reprezinta NUMAI punctul meu de vedere, va rog sa urmati cu incredere batraneasca vorba "fa ce zice popa, nu ce face popa!" Am cautat peste tot dar n-am gasit frâne pt semi-cursiere. Pana la urma am gasit undeva, am dat vreo 40 RON, ajung bucuros acasa, si descopar cu stupoare ca bratele alea care tin sabotii, nu se potriveau,strang prea jos,in dreptul spitelor.. dupa cativa morți Âşi răniți aruncati in cinstea celui care mi le-a vandut si care s-a jurat ca se potrivesc, ma decid sa incerc sa repar macar frana pe fata, folosind doar maneta noua si sistemul de franare vechi. Dupa o plimbare cu frana partial reparata (doar fața, care tinea in proportie de 40-50%), aproape de casa observ niste vibratii ciudate in ghidon si un 'joc' al rotii din față. Cred ca s-a dus dracu 'trenul de rulare' Daca nu are si alte probleme, nu are rost sa iei alta.. dar trebuie verificata "la sange".. Cat despre frana.. nu sunt sigur cum sunt prinsi sabotii pe franele de semicursiera, dar mi se pare ca e acelasi sistem ca la v-brake-urile de mtb.. Ceea ce inseamna ca pe inbusul cu care se prind/regleaza de brate, ar trebui sa ai doua saibe mai groase, drepte, si doua semisferice, una mai groasa si una mai subtire.. incearca sa inversezi aceste saibe, si sa reglezi iar sabotii pe cerc, s-ar putea sa functioneze.. Daca tot nu reusesti, fa o poza cu sistemul de franare, sau cauta-ma pe messengereanu, poate reusim sa-i dam de cap (am id-ul la profil)! Editat August 11, 2008 de Just_John Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T Rex Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 (editat) still thinking de fro 1570 de post-uri pe forum la motociclisti.. oricum, e de remarcat ca ai gasit topic-ul care trebuie Editat August 11, 2008 de T Rex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.