Chivu Postat Octombrie 10, 2008 Share Postat Octombrie 10, 2008 intradevari reusitatotusi e mai lat decat precedentul cbr ? nu prea pare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoSSmiN Postat Octombrie 10, 2008 Share Postat Octombrie 10, 2008 Coloritul e super ok, pacat ca e mult prea mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arnold;) Postat Octombrie 12, 2008 Share Postat Octombrie 12, 2008 are careva gume de 130/60 si 110/60 pe CBR-ica?......daca da sa-mi spuneti cat mai ramane cand inclinati motoru......ca nu se poate sa inclini toata guma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pridon PRD Postat Octombrie 13, 2008 Autor Share Postat Octombrie 13, 2008 super cbr-ul HRC ... pe mn ma bate gandul sa vopsesc janta spate alba.....da' nush ce sa fac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arnold;) Postat Octombrie 14, 2008 Share Postat Octombrie 14, 2008 super cbr-ul HRC ... pe mn ma bate gandul sa vopsesc janta spate alba.....da' nush ce sa fac ii ideea buna.....de ai bani/timp/chef du-o la vopsit.....da incearca sa nimeresti albu ce il ai pe motor si a iesi super Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tazzz Postat Octombrie 14, 2008 Share Postat Octombrie 14, 2008 Va salut... Am si eu o intrebare... imi place in mod deosebit honda cbr125 modelul din 2007, si m-i se pare o motocicleta superba din toate punctele de vedere, dar as vrea sa stiu daca se poate pune pe spate o roata cu talon mai mare (mai lata)? Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanLeonte Postat Octombrie 14, 2008 Share Postat Octombrie 14, 2008 Ok hai sa deschidem o discutie, ca vad ca se tot intreaba! ce influenta au gumele mai mari in cazul cbr-ului de 125! atat pe mine cat si pe cei care au postat ne intereseaza mai mult pe spate.... Am auzit ca motoreta are tenditna de a vobla la un mers mai agresiv, atunci cand ai guma mai lata. In mod logic ea ar trebui sa piarda ceva putere si cuplu fiindca motorul trage mai greu suprafata fiind mai mare si bineinteles, frecarea mai mare! Vrea cienva sa ne lamureasca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Octombrie 14, 2008 Share Postat Octombrie 14, 2008 O sa se comporte diferit pe viraje: - o s-o inclini mai greu pana la un punct unde o sa traga brusc jos - n-o sa rulezi cauciucul pe margini in viata vietilor tale - cauciucul fiind mai strans pe janta, pata de contact pe margini va fi mai mica = aderenta scazuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luci03 Postat Octombrie 14, 2008 Share Postat Octombrie 14, 2008 Offtopic: si la o sportiva de 600 care are 180 pe spate, daca pui alta guma mai lata ... 190, este la fel ? se schimba comportamentu motocicletei in bine sau in rau ? Avantaje, dezavantaje ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanLeonte Postat Octombrie 15, 2008 Share Postat Octombrie 15, 2008 ms mult de raspunsuri trotinel! asta app de bicicleta, dar motorul va fi mai puturos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pridon PRD Postat Octombrie 15, 2008 Autor Share Postat Octombrie 15, 2008 ms mult de raspunsuri trotinel! asta app de bicicleta, dar motorul va fi mai puturos? nu cred ca s-ar sesiza vreo diferenta in ceea ce priveste puterea motorului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tazzz Postat Octombrie 15, 2008 Share Postat Octombrie 15, 2008 (editat) multumesc mult, Trotinel! Dar eu am intrebat daca se poate pune sau nu... Editat Octombrie 15, 2008 de tazzz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Octombrie 15, 2008 Share Postat Octombrie 15, 2008 @Luci: La o sportiva mai mare acelasi lucru se va intampla. @tazzz: da se poate, dar cauciucul nu va parea la fel de lat ca o moto care are 130 stock. @stefan: tehnic ar trebui sa traga mai prost ca e frecarea mai mare intre cauciuc si asfalt, pata de contact pe mijloc fiind mai mare; practic n-o sa simti; my pleasure Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tazzz Postat Octombrie 15, 2008 Share Postat Octombrie 15, 2008 La ce ma refeream... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arnold;) Postat Octombrie 15, 2008 Share Postat Octombrie 15, 2008 cat va-ti dus cu cbr-icile voaste??....ma refer la viteza:> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumi_misu Postat Octombrie 15, 2008 Share Postat Octombrie 15, 2008 salut domnilor io am pus de 110/80 da nu mi se pare ca sa schimbat deloc cilistica pe curbe si nici in line dreapta .... sau cel putin mie nu mi se pare ca sa schimbat. In schimb nu il mai ingresc de tot ca si pe cel original si asta care lam pus se incalzeste mai bine si mai repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pridon PRD Postat Octombrie 15, 2008 Autor Share Postat Octombrie 15, 2008 am gasit pe bikepics.com un cbr125 pe care s-a montat un bridgestone 120/80-17. din cauza voblajului, se pare ca posesorul acestuia a optat si pt un amortizor spate reglabil care probabil ar fi mai rigid decat cel cu care vine cbr-ul serie..acum depinde de fiecare daca ar fi dispus sa faca aceste modificari intrucat nu am idee de costuri..........bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arnold;) Postat Octombrie 16, 2008 Share Postat Octombrie 16, 2008 salut domnilorio am pus de 110/80 da nu mi se pare ca sa schimbat deloc cilistica pe curbe si nici in line dreapta .... sau cel putin mie nu mi se pare ca sa schimbat. In schimb nu il mai ingresc de tot ca si pe cel original si asta care lam pus se incalzeste mai bine si mai repede cand l-ai pus bre?.....vii sambata in sighet ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Octombrie 16, 2008 Share Postat Octombrie 16, 2008 salut domnilorio am pus de 110/80 da nu mi se pare ca sa schimbat deloc cilistica pe curbe si nici in line dreapta .... sau cel putin mie nu mi se pare ca sa schimbat. In schimb nu il mai ingresc de tot ca si pe cel original si asta care lam pus se incalzeste mai bine si mai repede Observ din poza asta ca te si dai pe curbe... Anyway, daca era de 130 simteai sigur, chiar daca nu te dadeai tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arnold;) Postat Octombrie 16, 2008 Share Postat Octombrie 16, 2008 Observ din poza asta ca te si dai pe curbe... Anyway, daca era de 130 simteai sigur, chiar daca nu te dadeai tare. am de 130 si nu ii nuj ce diferenta fiindca janta ii prea subtire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexander_the_great Postat Octombrie 18, 2008 Share Postat Octombrie 18, 2008 A mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arnold;) Postat Octombrie 21, 2008 Share Postat Octombrie 21, 2008 A mea sa ai noroc la ea...si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinALN Postat Octombrie 21, 2008 Share Postat Octombrie 21, 2008 Daca vrei roata lata pe spate si cauciucul sa nu fie strans pe janta...puneti-va janta de NSR...eu asa voiam sa ii fac CBR`ului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arnold;) Postat Octombrie 22, 2008 Share Postat Octombrie 22, 2008 Daca vrei roata lata pe spate si cauciucul sa nu fie strans pe janta...puneti-va janta de NSR...eu asa voiam sa ii fac CBR`ului. si cu ce te ajuta roata groasa?.....eu nu zic ca merita investitia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tazzz Postat Octombrie 22, 2008 Share Postat Octombrie 22, 2008 si cu ce te ajuta roata groasa?.....eu nu zic ca merita investitia eu zic ca doar pentru aspect... (dar sunt novice) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.