el_nynios Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 n-am atas da improvizez nici eu nu am atas dar nici nu am ce sa improvizez la el .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 Mihai, sa nu dai tu un claxon... si eu am iesit Duminica nu departe de voi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 De ce nu ii pui un atas la Planeta, sa mergi mai sigur. Parca e ceva doza de nesiguranta in mers asa solo.plimbarea de duminica frumos tine si tu m-ul ala in garaj ca zapada aia nu-mi place de pe el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Ianuarie 5, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 5, 2011 Sambata asta hai cu atasele catre un local moto (propun Watt Club) sau daca zice Mihai hai la Comana. Desi mi-ar placea sa ne falim prin Bucuresti. Ce spuneti tovarasi? @Ij solo: am mers iarna pe Ij solo, multumita cauciucurilor rusesti se putea merge pe zapada , gheata sa nu fie. Dar cum gheata apare pe unde nu te astepti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 Mihai, sa nu dai tu un claxon... si eu am iesit Duminica nu departe de voi... Imi pare rau, te-am sunat de 2 ori, dar aveai tel inchis, chiar vroiam sa iti fac o vizita. Martori imi sunt toti baietii care au fost, pe Geani si pe Cristi deja ii cunosti. Aleko, din lene, as propune totusi Bucurestiul, undeva unde sa pot bea vin fiert cu laxativ. Mesaj completat frumos tine si tu m-ul ala in garaj ca zapada aia nu-mi place de pe el E 2 motorete in lucru in garaj, stai linistit ca e bine acoperit peste noapte. De zapada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Mai 4, 2011 Share Postat Mai 4, 2011 din ianuarie sa nu mai scrie nimeni bai nene? mi am luat numere rosii la barca si ma pregatesc sa merg la rar pt carte sus cu topicul atasistilor frate.....! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 Sunt nou posesor de atas STOYE SE-EL si mai im trebuiesc si mie cate una alta.... ..mai ales un cuplaj de cadru pentru MZ ES (cel ce se prinde pe cadru din doua bucati +bila) Sunt nou posesor de atas STOYE SE-EL si mai im trebuiesc si mie cate una alta.... ..mai ales un cuplaj de cadru pentru MZ ES (cel ce se prinde pe cadru din doua bucati +bila) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Salut tuturor as dori un sfat cu privire la reglarea atasului . Multumesc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 Salut tuturor as dori un sfat cu privire la reglarea atasului . Atașul nu se reglează. Se agață mai întâi de motocicletă și ansamblul devine un sistem. Odată devenit sistem, acesta se reglează. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 Pai vad ca esti din Cluj. Ce baiuri are atasu' tau? Ce nu-i bine reglat la el? Salut Silviu Pai ideea sta cam asa , am terminat de reconditionat un ij j 2 cu atas bm 3 si am potrivit nucile am ajuns la partea de tiranti dar am inteles ca este o schema de reglaj al atasului pe motociclete , unghiuri distante si alte bazaconii , nu vrea ca motorul sa mearga drept si atasul sa mai faca inca 2 ,3 urme in spatele lui. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thvlad Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 Salut Silviu Pai ideea sta cam asa , am terminat de reconditionat un ij j 2 cu atas bm 3 si am potrivit nucile am ajuns la partea de tiranti dar am inteles ca este o schema de reglaj al atasului pe motociclete , unghiuri distante si alte bazaconii , nu vrea ca motorul sa mearga drept si atasul sa mai faca inca 2 ,3 urme in spatele lui. Mersi. Salut! Vezi chiar pe prima pagina a acestui topic, gasesti acolo schema cu toate datele de care ai nevoie. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Mai 14, 2011 Share Postat Mai 14, 2011 Io mi-am facut un partener de drum care nu consuma nimic mai trebe sa-i fac un frate pentru a sta in atas sa nu se plictiseasca cind va sta in parcare singur . Daca se strica ceva la mobra il pun pe el sa repare ....no problema e ca acu s-a suit deasupra portii si so apucat de pipat sa vad cum l-oi da jos cind oi vrea sa plec cu el la plimbare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 Salut. Tare cutia postala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micriganel Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 Salut. Tare cutia postala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Mai 19, 2011 Share Postat Mai 19, 2011 Este tare intr-adevar, am vazut cutia pe viu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iunie 2, 2011 Autor Share Postat Iunie 2, 2011 (editat) Semnalez aparitia noii motociclete cu atas militara: Jialing JH600B - motocicleta standard a Armatei de Eliberare a Poporului Din ce observ, este o realizare foarte interesanta care pastreaza avantajele predecesoarei CJ 750 M1 : roata de rezerva si celelalte 3 interchimbabile. In rest monocilindru cu injectie 40cp, 51Nm, solutie interesanta de suspensie la atas. Furca fata pare cam firava, daca ne gandim al o utilizare off-road si incarcare mare. Editat Iunie 2, 2011 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 (editat) Semnalez aparitia noii motociclete cu atas militara: Jialing JH600B - motocicleta standard a Armatei de Eliberare a Poporului Din ce observ, este o realizare foarte interesanta care pastreaza avantajele predecesoarei CJ 750 M1 : roata de rezerva si celelalte 3 interchimbabile. In rest monocilindru cu injectie 40cp, 51Nm, solutie interesanta de suspensie la atas. Furca fata pare cam firava, daca ne gandim al o utilizare off-road si incarcare mare. frumusica jucaria..in atasul ala intra 5 galbejiti lejer la ofroud nu rezista cadru ala zic eu,mai cedeaza astea de nipru care sint facute asa din topor.. daca vad eu bine are si tractiune pe atas sau ma insel? sau e o bara de torsiune sau cum naiba le zice...ca e cu pivot in capat parca.. e super la o fugareala prin cartier jucaria asta la ofroud nui buna sigur.. ca nui nici grea..si nu are nici distantele necesare care sa te ajute sa nu faci flic.. flacuri.. cu ea..e prea ingesuit tot acolo.. ca sa te poti apuca de ofroud zic eu. e interesanta orcum Editat Iunie 2, 2011 de dany_oldmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iunie 2, 2011 Autor Share Postat Iunie 2, 2011 (editat) se pare ca are roata de atas orientabila 10-15 grade doar pentru curba la dreapta!! printr-un sistem de cabluri groase bowden / are frana de atas sincronizata / are marsarier Editat Iunie 2, 2011 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 dany, din ce se vede in foto, are tractiune pe o singura roata, tractiune lant... proiectata ptr sosea unde este nevoie de viteza, posibil sa fie si modele cu senile sa tot faci ofroud... apoi pana nu te dai cu ea este greu de apreciat... daca te uiti atent are toata linia motocicletei moderne, nici o noutate... pana si cadrul atasului e diferit ca structura, ramforsari si ca prinderi. rezistenta? e dificil de comentat, se pot utiliza aliaje usoare cu rezistenta si elasticitate mare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 Las' ca nici cu fatucele din primul motor din ultima poza nu mi-e rusine. Ca daca le intalnesti ca inamice pe front, exista mari sanse sa dezertezi... de ce crezi ca au fost puse primele ca dau mai bine in poze. as incerca si moto si o galbejita ca nam avut ocazia inca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 du-te prin europa ca le vezi pe acolo, dar atentie sa iti iei o cositoare la tine.... sa nu patesti ca in scary movie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 Ia sa vedem, s-a inventat ceva mai urat? Mmmmmm? Nu, clar castiga locul I, fara concurenta! Gizzz, chinezii au inventat copiatoarele pana la urma? Ca vad ca au facut o mare pasiune din asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 Da de ce sa nu incerci matale cu ambele galbejite deodata? Ca motoare se mai gasesc pe lumea asta, da' doua galbejite deodata sunt mai rar uzate ! asai,ai dreptate cu motoarele..daca ma uit mai bine aia din atas..spune mai multe la prima vedere daca ai ochiul format imediat o citesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iunie 10, 2011 Autor Share Postat Iunie 10, 2011 Ural redivivus - pe partea estetica, unele cormaje, un esapament intreg caci vechiul era varza. Multumec Cristina de la OMDIC pt crom- este unul bun. Multumesc solutiei de lustriure NOVALIN STAS 1974 si cerei Turtlewax - pentru lustruire vopsea peste 1-2 ani, revopsire catre nuanta ei originala, cu care avenit din fabrica din muntii Urali. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinmoto Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 Ural redivivus - pe partea estetica, unele cormaje, un esapament intreg caci vechiul era varza. Multumec Cristina de la OMDIC pt crom- este unul bun. Multumesc solutiei de lustriure NOVALIN STAS 1974 si cerei Turtlewax - pentru lustruire vopsea peste 1-2 ani, revopsire catre nuanta ei originala, cu care avenit din fabrica din muntii Urali. Salut, imi dai si mie, te rog, adresa si un nr de tel al d-rei sau d-nei Cristina de la OMDIC? Am ceva piese de mz rt si vreau sa mi le cromez. Ai avut piese cromate in care era intrata rugina? Acolo cum ti-a iesit cromarea? Cat timp ti s-a zis ca rezista cromul daca e tinut afara (intr-un spatiu acoperit dar bine ventilat de mama natura)? In cat timp ti s-a facut lucrarea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.