Aleko Postat Octombrie 24, 2011 Autor Share Postat Octombrie 24, 2011 (editat) pune poza, ca daca nu difera de modelul de Ij J5/P5 ar trebui sa gasesti la dany Editat Octombrie 24, 2011 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Octombrie 24, 2011 Share Postat Octombrie 24, 2011 pune poza, ca daca nu difera de modelul de Ij J5/P5 ar trebui sa gasesti la dany am comandat la cineva care a uitat de mine si apoi la celalalt care mi a trimis balarii. da o sa mai insist merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Octombrie 27, 2011 Share Postat Octombrie 27, 2011 Cine zicea ca nu se poate ? Poze luate de aici /index.php?/topic/666816-free-bikers-week-4/page__st__40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 Lolo, ai pus sare pe rana... Vreau si eu atas... Super pozele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rove Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 Cine zicea ca nu se poate ? Poze luate de aici /index.php?/topic/666816-free-bikers-week-4/page__st__40 Se poate si nu se prea poate...stiu motocicleta,este o Beta a unui baiat din Petrosani,nu a omologat atasul,umbla la risc. In schimb am un prieten din Arad care si-a omologat un atas de Jupiter3 pus pe o Honda Goldwing,deci se poate.Cost aprox 1200 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 Se poate si nu se prea poate...stiu motocicleta,este o Beta a unui baiat din Petrosani,nu a omologat atasul,umbla la risc. In schimb am un prieten din Arad care si-a omologat un atas de Jupiter3 pus pe o Honda Goldwing,deci se poate.Cost aprox 1200 lei. Si ce atas s-a gasit sa omologheze. L-a costat omologarea cat 3 atase bune de Jupiter. Asta DA vointa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 Se poate si nu se prea poate...stiu motocicleta,este o Beta a unui baiat din Petrosani,nu a omologat atasul,umbla la risc. In schimb am un prieten din Arad care si-a omologat un atas de Jupiter3 pus pe o Honda Goldwing,deci se poate.Cost aprox 1200 lei. Rove, te-ai putea interesa mai in amanunt cum sta povestea? Am un prieten care vrea sa-si puna la Roadking. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rove Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 Ai PM. Am gasit si 2 foto cu Goldwingul atasat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micriganel Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 Ai PM. Am gasit si 2 foto cu Goldwingul atasat. Cred ca e de Jupiter 4 atashu', am stat si eu de vorba cu proprietarul la Girnic, si da, ia iesit bine lucrarea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cernobal Postat Noiembrie 3, 2011 Share Postat Noiembrie 3, 2011 Ai PM. Am gasit si 2 foto cu Goldwingul atasat. Salutare ...cum si ce actioneaza frana aia dintre atas si Motoreta? , banuiesc ca actioneaza roata de pe atas, dar ce tre sa apesi ca sa ii traga cablul respectiv? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Noiembrie 3, 2011 Share Postat Noiembrie 3, 2011 Salut. Trebuie sa apese pedala de frina. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edivkv Postat Noiembrie 3, 2011 Share Postat Noiembrie 3, 2011 Se poate si nu se prea poate...stiu motocicleta,este o Beta a unui baiat din Petrosani,nu a omologat atasul,umbla la risc. In schimb am un prieten din Arad care si-a omologat un atas de Jupiter3 pus pe o Honda Goldwing,deci se poate.Cost aprox 1200 lei. daca se poate si nu te deranjeaza, spune si aici povestea cu omologarea atasului ca sigur sunt destui care vor sa faca asta, eu sunt unul dintre ei, daca nu te rog da-mi un pm cu povestea multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 (editat) Ma tot gandesc -si la vara asta as face daca raman sanatos- o calatorie spre Nord. Sa urc prin Polonia si Tarile Baltice, sa traversez Marea Baltica din Tallin la Helsinki si apoi prin Rusia si Ucraina inapoi acasa. Traseul ar fi http://www.mopedmap.net/route/1306071 Ei bine, azi mi-a incoltzit un gand: ce-ar fi sa merg cu o motocicleta ruseasca cu atas? Asa ca am urmatoarele intrebari, pentru "atasisti" si proprietari de motociclete rusesti: 1. ce diferentze ar fi intre un Ij/Ural/Dnepr cu atas? Ce ar fi mai potrivit? 2. cam cat consuma % / 100 km o astfel de motocicleta? 3. care ar fi sansele ca in 6.000 de km sa se defecteze o moto de genul asta, ce gen de defectiuni ar fi de asteptat si ce costuri ar presupune reparatia ei? 4. care ar fi viteza cu care poti merge la drum intins cu o moto cu atas? 5. care ar fi alte probleme tehnice de care ar trebui sa tin cont? 6. cat ar costa o asemenea moto in stare rezonabila si apta de drum? 7. trebuie sa fii tare "mecanicos" sa pleci cu ea la drum sau doar sa poti face operatiuni uzuale (de genul verificat/reglat electrozi bujii, completare ulei, etc ar fi de ajuns)? Multumesc frumos si anticipat celor ce-si gasesc timp sa-mi raspunda (concret) ! Editat Noiembrie 16, 2011 de Festina Lente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_boy Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 Din punctul meu de vedere nici nu ar trebui sa te gandesti la asa ceva daca nu cunosti motoru pana la ultimu surub. Este o probabilitate foarte mica sa nu se strice nimic... chiar extrem de mica si mai e complicat si cu piesele pentru ca nu poti sa opresti la primu magazin de piese moto si sa zici ca vrei o piesa de ij ural sau nipru ... Oricum ar fi o aventura pe cinste dar in nici un caz de plecat singur Ii las pe cei mai avizati sa isi dea si ei cu parerea! eu iti urez mult succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 e complicat si cu piesele pentru ca nu poti sa opresti la primu magazin de piese moto si sa zici ca vrei o piesa de ij ural sau nipru multumesc pentru opinie si urari! dar uite, tinand cont de traseu, as spune ca nu piesele ar fi o problema (si nici oamenii priceputi la "rusoaice cu atas" -care la o adica sa ma ajute cu problemele tehnice- n-ar fi greu de gasit in zona aia) aventura-aventura, dar nu cu stricatu` motoretei - hai, o data merge; dar nu des, daca se poate... asadar, astept raspunsuri la intrebarile mele - pe bune ca ma bate gandul s-o fac! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
otravel Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 Primul lucru: Urcate pe o moto cu atas si fa cateva ture. Solo este mult mai usor de condus. Daca vezi ca-ti place continua proiectul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 Primul lucru: Urcate pe o moto cu atas si fa cateva ture. Solo este mult mai usor de condus. bine punctat! ai dreptate, trecusem cu vederea ca cea cu atas se conduce altfel. care sunt particularitatile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matti_dragomir Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 bine punctat! ai dreptate, trecusem cu vederea ca cea cu atas se conduce altfel. care sunt particularitatile? Cunosc un finlandez care a facut o tura de 8000 de km cu un jupiter 3 (a ajuns si pe la noi), in 8000 de km a avut probleme doar cu platinile pe care le-a schimbat pentru ca avea de rezerva, deci se poate si cu o rusoica, dar repet si eu ce s-a mai zis, ca sa te aventurezi la asa ceva trebuie sa cunosti troaca sau macar notiuni de baza de mecanica. Oricum, am impresia ca e un tip pe forum care a facut timisoara-moscova cu un nipru, sper sa nu ma insel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 Cunosc un finlandez care a facut o tura de 8000 de km cu un jupiter 3 (a ajuns si pe la noi), in 8000 de km a avut probleme doar cu platinile pe care le-a schimbat pentru ca avea de rezerva, deci se poate si cu o rusoica, dar repet si eu ce s-a mai zis, ca sa te aventurezi la asa ceva trebuie sa cunosti troaca sau macar notiuni de baza de mecanica. Oricum, am impresia ca e un tip pe forum care a facut timisoara-moscova cu un nipru, sper sa nu ma insel. pai daca a schimbat doar platinile, e okei: asta as putea face si io. sau sa platesc pentru asta, nu cred ca e mai scumpa operatiunea decat o sticla -hai doua- de vodca operatiunea. reglatul mi-l aduc aminte, vag, de cand aveam mobra. (inca o sticla de vodca reglatul, fie!) daca-l stii pe tipul cu Timisoara-Moskova, da-mi un indiciu, te rog. sa-l pot cauta. as fi curios de experientele concrete legate de calatoria mai lunga cu o moto ruseasca cu atas... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Noiembrie 16, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 16, 2011 Eram gata sa te reped de aici cu topicul pentru ca ne pierzi vremea la toti. Asta pana sa vad blogul in care se vede ca ai calatorit cu motocicleta si iti place sa o faci. 1. Tipul care a facut Timisoara- Cercul Polar este de mai bine de 10 ani proprietar si implicit mecanicul propriei motociclete - un Dnepr. 2. Ij, Dnepr, Ural sunt motociclete facil reparabile dar iti trebuie know-how-ul, o oarecare cunoastere a propriului exemplar sa stii cam ce o sa pice si piesele. 3. Uralul pe care il ai in blog este un model nou de cumparat de la reprezentanta pentru ~10 000 Euro. Nu este cu mult mai bun decat ar fi fost un Ij/Dnepr/Ural nou acum 20 de ani. Dar in afara unor motociclete vechi foarte bine puse la punct, niciuna nu iti poate oferi siguranta unui lucru nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 parerea mea este cu ce moto vrei, dar pus bine la punct, si cunoscut bine de tine.succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 La moto cu ataÂş virezi mai mult pentru că nu te înclini,mare atenție la primele viraje pentru că vei fi tentat să o culci,nu reuÂşeÂşti Âşi ieÂşi "în decor". La drum lung ataÂşul e obositor pentru că trage către dreapta,au să te doară mâinile mai ales dacă e ataÂşul încărcat. La Dnepr ai nevoie cel puțin de un ambreiaj,cutie de viteze,garnituri de chiulasă Âşi supape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 Eram gata sa te reped de aici cu topicul pentru ca ne pierzi vremea la toti. Asta pana sa vad blogul in care se vede ca ai calatorit cu motocicleta si iti place sa o faci. 1. Tipul care a facut Timisoara- Cercul Polar este de mai bine de 10 ani proprietar si implicit mecanicul propriei motociclete - un Dnepr. 2. Ij, Dnepr, Ural sunt motociclete facil reparabile dar iti trebuie know-how-ul, o oarecare cunoastere a propriului exemplar sa stii cam ce o sa pice si piesele. 3. Uralul pe care il ai in blog este un model nou de cumparat de la reprezentanta pentru ~10 000 Euro. Nu este cu mult mai bun decat ar fi fost un Ij/Dnepr/Ural nou acum 20 de ani. Dar in afara unor motociclete vechi foarte bine puse la punct, niciuna nu iti poate oferi siguranta unui lucru nou. am zis sa deschid aici topicul in ideea ca voi gasi cei mai multi proprietari sau cunoscatori de comuniste sau moto cu atas aici - nu e o problema sa fie mutat topicul, daca e nevoie. nu ma supar. 1. daca stii de el, da-mi te rog un link sau ajuta-ma cu o alta metoda de contact - daca si dansul nu ar fi deranjat; 2. asa ma gandeam si eu, nu sunt mecanic dar chestii "basic" le pot efectua; ma mai gandesc si ca voi parcurge tari comuniste/foste comuniste, unde gasesc piese si oameni isteti ce ma pot ajuta (fireste, contra cost - la preturi abordabile, intuiesc eu); 3. am pus poza aceea doar pentru ilustratie, am gasit-o in 3 minute. nu am bani de asa ceva, daca aveam de una noua o cumparam, plecam si doar povesteam calatoria... fireste, ma gandesc la o moto veche, dar pe care cu o pregatire sumara sa o pot face apta de un drum de 6 mii de km - zic eu ca nu e asa mult - un pic peste un schimb de ulei, daca ar fi sa judecam astfel. chiar si lucrurile vechi iti ofera sigurantza minima de care as avea eu nevoie la o calatorie de genul asta. pana la urma urmei, nu e chiar asa de greu si nici departe... de-aia am si intrebat de amanunte concrete, incerc sa iau o decizie si pe baza sfaturilor voastre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 /index.php?/topic/670681-ij-de-vanzare/page__pid__2990303#entry2990303 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 La Dnepr ai nevoie cel puțin de un ambreiaj,cutie de viteze,garnituri de chiulasă Âşi supape. e logic ce spui despre conducerea cu atas. si piesele de schimb de care zici cat sa coste impreuna? estimativ. http://www.motocicli...03#entry2990303 da, daaa! tocmai l-am vazut... vezi? la ceva de genul ma gandeam, aranjat sumar, cat sa ma tzina (dpv tehnic, estetica nu ma intereseaza in acest proiect, de-ar fi sa iasa) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.