Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Ariete BMW Replica (cod 01690/F/24)

Anul trecut costau 80 lei. Le-am comandat la www.automotoworld.ro care aduc produse Ariete.

Bafta.

se scimba greu.ceva tehnica.k am manere incalzite

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

se scimba greu.ceva tehnica.k am manere incalzite

 

Nu, nu-ti trebuie niciun fel de tehnica. Doar un cutter si cateva picaturi de fixativ de par (preferabil gel).

Le tai cu atentie (pentru a nu sectiona rezistenta) pe cele vechi, apoi ungi locul cu putin fixativ si le impingi pe cele noi. Fixativul se usuca in scurt timp si... gata!

Eu asa am procedat si a functionat repede si foarte bine.

 

Spor!

Editat de RobbieB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se scimba greu.ceva tehnica.k am manere incalzite

 

E valabil tot ce a zis Robbie mai sus. Totusi NU folosi din prima cutterul daca nu stii cum sunt pozitionate firele.

Uite AICI inspiratie pentru a schimba mansoanele fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, nu-ti trebuie niciun fel de tehnica. Doar un cutter si cateva picaturi de fixativ de par (preferabil gel).

Le tai cu atentie (pentru a nu sectiona rezistenta) pe cele vechi, apoi ungi locul cu putin fixativ si le impingi pe cele noi. Fixativul se usuca in scurt timp si... gata!

Eu asa am procedat si a functionat repede si foarte bine.

 

Spor!

ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa schimb si eu mansoanele ca e ros cel de pe stanga, cum aflu daca au incalzire inainte sa le dau jos? :D

Pai e simplu :D ai sau nu buton cu semn de mansoane pe mijlocul ghidonului.

 

Asfalt uscat,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa schimb si eu mansoanele ca e ros cel de pe stanga, cum aflu daca au incalzire inainte sa le dau jos? :D

Daca e mai nou utilajul , ai butonul de manere incalzite pe mina dreapta, linga butonul demarorului. Nu ai cum sa il ratezi ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acestea sunt cele doua variante pe care le poti avea pe motocicleta.

 

In a doua imagine varianta stock pt incalzirea minerelor este butonul cu numerotarea 0,I,II . Celalalt buton (in aceeasi imagine) este un up-grade facut de propitar.

post-40812-0-20591800-1313665930_thumb.jpg

post-40812-0-82428500-1313665993_thumb.jpg

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am asa ceva dar am o vaga banuiala ca unul din fostii proprietari a scos incalzirea si a inlocuit switchul cu o priza de 12v.

 

Inca o intrebare, cablul asta e ABS-ul? Nu de alta, dar am doar pe spate iar sub sa sunt niste mufe deconectate.

 

Tu ai ABS?

ideea e ca nu se poate sa ai abs doar pe spate.

vezi daca ai centrala de ABS sub sa adica:

abspump.jpg

Daca nu ai ABS ala cred ca e senzorul de la vitezometru

Editat de THC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am asa ceva dar am o vaga banuiala ca unul din fostii proprietari a scos incalzirea si a inlocuit switchul cu o priza de 12v.

 

Inca o intrebare, cablul asta e ABS-ul? Nu de alta, dar am doar pe spate iar sub sa sunt niste mufe deconectate.

 

Daca nu ai si pe fata acelasi cablu cu senzor in cap, nu ai ABS. Ala care il ai tu si l-ai pus in poza, este senzorul pentru vitezometru.

La motocicletele BMW GS cu ABS ala are si rol de senzor de ABS.

Daca ai centrala de ABS pe motor inseamna ca ai si ABS , daca nu, nu ai ABS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iata o problema ce a reusit sa-mi strice duminica: undeva, ceva la sitemul de racire a clacat. Concret, indata ce temperatura atinge punctul critic, se aprinde martorul de bord. Doar ca... asta se intampla o data la 2 minute. Sau la fiecare 2 Km rulati!! :baldy:

Sigur NU pierde lichid iar ventilatorul FUNCTIONEAZA! Pe drum, i-am schimbat chiar lichidul de racire integral! Fara niciun efect notabil, cum m-am asteptat dealtfel...

Are careva o idee de unde ar putea fi buba??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scoate-i termostatul si daca se repeta faza, inseamna ca pompa de apa este vina (poate fi retezat axul sau elicea aceea de plastic s-a rupt, ori boltul care o tine pe ax a iest sau s-a rupt). Daca nu, inseamna ca termostatul s-a blocat pe pozitia "inchis" si in acest caz poti renunta la serviciile lui. Io merg fara el de vreo trei ani si n-am observat schimbari negative in mersul motorului sau la consum. Ce-i drept, iarna n-am prea mers decit putin. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iata o problema ce a reusit sa-mi strice duminica: undeva, ceva la sitemul de racire a clacat. Concret, indata ce temperatura atinge punctul critic, se aprinde martorul de bord. Doar ca... asta se intampla o data la 2 minute. Sau la fiecare 2 Km rulati!! :baldy:

Sigur NU pierde lichid iar ventilatorul FUNCTIONEAZA! Pe drum, i-am schimbat chiar lichidul de racire integral! Fara niciun efect notabil, cum m-am asteptat dealtfel...

Are careva o idee de unde ar putea fi buba??

 

imi vin in minte 2 probleme care se manifesta cum zici tu:

 

1. termostat blocat pe inchis - se rezolva temporar prin scoaterea termostatului de tot pana iei altul nou

2. aer in instalatie - trebuie aerisit calumea - umplut apa in radiator full si dupa aerisit pe la surubelul de pe blocul motor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iata o problema ce a reusit sa-mi strice duminica: undeva, ceva la sitemul de racire a clacat. Concret, indata ce temperatura atinge punctul critic, se aprinde martorul de bord. Doar ca... asta se intampla o data la 2 minute. Sau la fiecare 2 Km rulati!! :baldy:

Sigur NU pierde lichid iar ventilatorul FUNCTIONEAZA! Pe drum, i-am schimbat chiar lichidul de racire integral! Fara niciun efect notabil, cum m-am asteptat dealtfel...

Are careva o idee de unde ar putea fi buba??

Termostatul blocat pe inchis. Scoate-l din circuit. Piesa nr 2 .

post-40812-0-39388700-1313940894_thumb.png

post-40812-0-40044900-1313941053_thumb.jpg

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scoate-i termostatul si daca se repeta faza, inseamna ca pompa de apa este vina (poate fi retezat axul sau elicea aceea de plastic s-a rupt, ori boltul care o tine pe ax a iest sau s-a rupt). Daca nu, inseamna ca termostatul s-a blocat pe pozitia "inchis" si in acest caz poti renunta la serviciile lui. Io merg fara el de vreo trei ani si n-am observat schimbari negative in mersul motorului sau la consum. Ce-i drept, iarna n-am prea mers decit putin. ;)

 

Tocmai ce am dat jos termostatul, curatat (n-am prea avut motive dar daca tot l-am scos...) si pus la loc. Pare functional. Dat apoi o tura si... la fel!!

M-am gandit si eu la pompa de apa dar am preferat sa elimin si ultima posibilitate inainte de asta... "grea".

Se pare ca de ceea ce mi-e frica n-o sa scap. :angryfire:

 

Multumesc tuturor pentru sfaturi.

Am sa va spun cum se va incheia aventura...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...