CozonacRutier Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 Trebuie sa schimb si eu mansoanele ca e ros cel de pe stanga, cum aflu daca au incalzire inainte sa le dau jos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buzoianu Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 Trebuie sa schimb si eu mansoanele ca e ros cel de pe stanga, cum aflu daca au incalzire inainte sa le dau jos? Pai e simplu ai sau nu buton cu semn de mansoane pe mijlocul ghidonului. Asfalt uscat, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 Trebuie sa schimb si eu mansoanele ca e ros cel de pe stanga, cum aflu daca au incalzire inainte sa le dau jos? Daca e mai nou utilajul , ai butonul de manere incalzite pe mina dreapta, linga butonul demarorului. Nu ai cum sa il ratezi ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 N-am asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 N-am asa ceva Ala nu e de BMW F650GS. Uite AICI alta sursa de inspiratie. Spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zemil Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 N-am asa ceva asa ar trebui sa fie la f650/dakar http://faq.f650.com/GSFAQs/Photos/ElecPhotos/HotGripsSwitchGS.jpg , ceea ce ai postat este de la alt model Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 Stiu ca nu era f650 dar nu am din pacate asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 (editat) Acestea sunt cele doua variante pe care le poti avea pe motocicleta. In a doua imagine varianta stock pt incalzirea minerelor este butonul cu numerotarea 0,I,II . Celalalt buton (in aceeasi imagine) este un up-grade facut de propitar. Editat August 18, 2011 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 Nu am asa ceva dar am o vaga banuiala ca unul din fostii proprietari a scos incalzirea si a inlocuit switchul cu o priza de 12v. Inca o intrebare, cablul asta e ABS-ul? Nu de alta, dar am doar pe spate iar sub sa sunt niste mufe deconectate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 (editat) Nu am asa ceva dar am o vaga banuiala ca unul din fostii proprietari a scos incalzirea si a inlocuit switchul cu o priza de 12v. Inca o intrebare, cablul asta e ABS-ul? Nu de alta, dar am doar pe spate iar sub sa sunt niste mufe deconectate. Tu ai ABS? ideea e ca nu se poate sa ai abs doar pe spate. vezi daca ai centrala de ABS sub sa adica: Daca nu ai ABS ala cred ca e senzorul de la vitezometru Editat August 18, 2011 de THC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 sigur ai ABS pe moto ? din poza mie nu mi se pare c-ar fi ( da' nici nu's vreun priceput ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 Nu am asa ceva dar am o vaga banuiala ca unul din fostii proprietari a scos incalzirea si a inlocuit switchul cu o priza de 12v. Inca o intrebare, cablul asta e ABS-ul? Nu de alta, dar am doar pe spate iar sub sa sunt niste mufe deconectate. Daca nu ai si pe fata acelasi cablu cu senzor in cap, nu ai ABS. Ala care il ai tu si l-ai pus in poza, este senzorul pentru vitezometru. La motocicletele BMW GS cu ABS ala are si rol de senzor de ABS. Daca ai centrala de ABS pe motor inseamna ca ai si ABS , daca nu, nu ai ABS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 Bun, cu ABS-ul m-am lamurit. La manerele incalzite (in afara de switch) mai exista ceva la care sa ma uit sa vad daca a fost inlocuit (in afara de a da jos mansoanele, inca)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 Nu prea ai la ce sa te mai uiti. Conexiunile lor sunt in cutia cu relee de sub baterie. Pentru documentare: LINK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat August 21, 2011 Share Postat August 21, 2011 Iata o problema ce a reusit sa-mi strice duminica: undeva, ceva la sitemul de racire a clacat. Concret, indata ce temperatura atinge punctul critic, se aprinde martorul de bord. Doar ca... asta se intampla o data la 2 minute. Sau la fiecare 2 Km rulati!! Sigur NU pierde lichid iar ventilatorul FUNCTIONEAZA! Pe drum, i-am schimbat chiar lichidul de racire integral! Fara niciun efect notabil, cum m-am asteptat dealtfel... Are careva o idee de unde ar putea fi buba?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat August 21, 2011 Share Postat August 21, 2011 Scoate-i termostatul si daca se repeta faza, inseamna ca pompa de apa este vina (poate fi retezat axul sau elicea aceea de plastic s-a rupt, ori boltul care o tine pe ax a iest sau s-a rupt). Daca nu, inseamna ca termostatul s-a blocat pe pozitia "inchis" si in acest caz poti renunta la serviciile lui. Io merg fara el de vreo trei ani si n-am observat schimbari negative in mersul motorului sau la consum. Ce-i drept, iarna n-am prea mers decit putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat August 21, 2011 Share Postat August 21, 2011 Iata o problema ce a reusit sa-mi strice duminica: undeva, ceva la sitemul de racire a clacat. Concret, indata ce temperatura atinge punctul critic, se aprinde martorul de bord. Doar ca... asta se intampla o data la 2 minute. Sau la fiecare 2 Km rulati!! Sigur NU pierde lichid iar ventilatorul FUNCTIONEAZA! Pe drum, i-am schimbat chiar lichidul de racire integral! Fara niciun efect notabil, cum m-am asteptat dealtfel... Are careva o idee de unde ar putea fi buba?? imi vin in minte 2 probleme care se manifesta cum zici tu: 1. termostat blocat pe inchis - se rezolva temporar prin scoaterea termostatului de tot pana iei altul nou 2. aer in instalatie - trebuie aerisit calumea - umplut apa in radiator full si dupa aerisit pe la surubelul de pe blocul motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat August 21, 2011 Share Postat August 21, 2011 (editat) Iata o problema ce a reusit sa-mi strice duminica: undeva, ceva la sitemul de racire a clacat. Concret, indata ce temperatura atinge punctul critic, se aprinde martorul de bord. Doar ca... asta se intampla o data la 2 minute. Sau la fiecare 2 Km rulati!! Sigur NU pierde lichid iar ventilatorul FUNCTIONEAZA! Pe drum, i-am schimbat chiar lichidul de racire integral! Fara niciun efect notabil, cum m-am asteptat dealtfel... Are careva o idee de unde ar putea fi buba?? Termostatul blocat pe inchis. Scoate-l din circuit. Piesa nr 2 . Editat August 21, 2011 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat August 21, 2011 Share Postat August 21, 2011 Scoate-i termostatul si daca se repeta faza, inseamna ca pompa de apa este vina (poate fi retezat axul sau elicea aceea de plastic s-a rupt, ori boltul care o tine pe ax a iest sau s-a rupt). Daca nu, inseamna ca termostatul s-a blocat pe pozitia "inchis" si in acest caz poti renunta la serviciile lui. Io merg fara el de vreo trei ani si n-am observat schimbari negative in mersul motorului sau la consum. Ce-i drept, iarna n-am prea mers decit putin. Tocmai ce am dat jos termostatul, curatat (n-am prea avut motive dar daca tot l-am scos...) si pus la loc. Pare functional. Dat apoi o tura si... la fel!! M-am gandit si eu la pompa de apa dar am preferat sa elimin si ultima posibilitate inainte de asta... "grea". Se pare ca de ceea ce mi-e frica n-o sa scap. Multumesc tuturor pentru sfaturi. Am sa va spun cum se va incheia aventura... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat August 21, 2011 Share Postat August 21, 2011 BMW Camp, mai facem una anul asta? http://bmw-camp.myforum.ro/hai-la-mare-2-4-septembrie-vt4.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
66c-bmw Postat August 21, 2011 Share Postat August 21, 2011 (editat) Tocmai ce am dat jos termostatul, curatat (n-am prea avut motive dar daca tot l-am scos...) si pus la loc. Pare functional. Dat apoi o tura si... la fel!! pai trebuie sa fii convins ca functioneaza degeaba-l pui la loc defect,nu prea ai ce curata la el, daca nu deschide merge doar circuitul mic elimina-l din circuit si vezi pe urma, -la treaba ca se termina sezonu' Editat August 21, 2011 de 66c-bmw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat August 21, 2011 Share Postat August 21, 2011 am mai vazut ceva similar la un BMW f650gs - ma refer la faza cu becul de supraincins... problema era de la senzorul de temperatura de apa. schimba-l cu unul de la un f650gs care merge, porneste motorul, asteapta sa se incalzeasca si vezi daca mai face. toata operatiunea cu schimbat senzorul, incalzit motorul, asteptat sa se raceasca si schimbat la loc dureaza o ora... alternativ, mai poti ruga pe cineva sa-ti zica ce rezistanta are senzorul la temperatura la care pleaca ventilatorul... si apoi masori cu ohmetrul tau, dupa ce s-a incalzit al tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat August 22, 2011 Share Postat August 22, 2011 Tocmai ce am dat jos termostatul, curatat (n-am prea avut motive dar daca tot l-am scos...) si pus la loc. Pare functional. Dat apoi o tura si... la fel!! Am zis ca se elimina termostatul, nu se curata si apoi se pune la loc! N-ai facut cu asta decit o injectie cu vitamine unui cadavru! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat August 22, 2011 Share Postat August 22, 2011 Am zis ca se elimina termostatul, nu se curata si apoi se pune la loc! N-ai facut cu asta decit o injectie cu vitamine unui cadavru! Am vrut si eu sa ma joc de-a... Frankenstein cu termostatul! M-am gandit ca agata sau a ramas cumva blocat fara sa fie neaparat defect. Acum am sa-l scot de tot si vad mai departe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat August 22, 2011 Share Postat August 22, 2011 Ala nu are apucaturi de revenire daca-l speli cu apa rece si sapun, ala daca moare, moare! Si incearca sa mergi macar o zi prin aglomeratie si caldura fara termostat si apoi sa-mi spui cum se simte capra ta! Asta daca n-a picat pompa, caz in care gaura din buget este inevitabila! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.