Sari la conținut

Accident grav in Piata Victoriei


duracell
 Share

Postări Recomandate

Amalia, daca a fost pus la colt fara sa afle publicul, este exact degeaba.

Singurul lucru care ajuta era o dezmintire oficiala, prin care sa se comunice greseala, intimplarile adevarate si ce a decurs din "pusul la colt".

Altfel nu ajuta la nimic.

Sau poate avem noi grija ca la urmatoarea stire sa-i aratam prieteneste adevarul, sau daca nu intelege, sa-i explicam cum se cuvine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 99
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Admin

Noi - motociclistii - nu am uitat patania pentru ca ne priveste direct. Gospodina cu Maggi in geam probabil ca a uitat-o secunda urmatoare, cand s-a dat stirea cu unu picat in fantana.

 

E bine ca Amalia le-a atras atentia redactorilor despre treaba asta, poate asa in viitor cand vine vorba de o stire in care e implicat si un motociclist (Doamne fereste) se va acorda o mai mare atentie expunerii, iar imaginea noastra va avea de castigat in timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

Am aflat si eu acum...Cu jena, pentru ca stiu ce inseamna lipsa de acuratete in meseria asta...Am citit mesajele pe care le-ati trimis unii dintre voi pe la Pro, eu eram plecata din tara saptamana trecuta. In primul rand imi pare rau pentru cei accidentati, sper sa se faca cat mai repede bine. Ce pot eu sa va spun e ca am verificat si aveti dreptate, iar cel reporterul care a gresit a recunoscut si fusese deja" pus la colt" ... Am facut si eu ce-am mai putut, sper sa fie o lectie buna pentru un incepator care nu constientizeaza inca ca in meseria asta trecbuie acuratete 100%. Probabil ca nu va consoleaza prea mult ce v-am povestit, dar am considerat ca asa e corect, sa va povestesc.

 

Multa sanatate celor doi, din suflet!

 

Amalia

:banana:

 

macar atat s-a putut face

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea ramine ca indiferent daca redactorul greseste sau nu in viitor, raul a fost facut in trecut. Fara dezmintire, stirea ramine de buna, chiar daca nu e adevarata.

Cel putin eu asa gindesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amalia, multumim petru gestul tau. Sincer acum. :banana:

 

In plus, sper ca, avand in vedere ca si tu esti implicata in traficul "pe 2 roti" sa putem face pe viitor ceva IN COMUN cu ProTV-ul, in sensul unei campanii ... etc. :what:

Ei(voi) isi castiga audienta, noi castigam constientizarea publicului, toata lumea fericita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit intreg topicul. Imi pare rau pentru ce s-a intamplat. Insanatosire grabnica accidentatilor. Eu mi-am rupt un femur si s-a vindecat in vreo patru ani (nu 100%, dar e absolut OK). Am un prieten care si-a rupt clavicula si s-a vindecat total in cateva luni.

 

Sunt avocat, am lucrat in Ministerul Justitiei si acum lucrez intr-o banca. Am vorbit cu unii dintre voi la Arc si le-am dat sfaturi sau le-am recomandat oameni care le puteau rezolva problemele.

 

Vad ca vorbiti despre asociere. Cel mai bun lucru pe care il puteti face este sa uniti cluburile intr-o federatie. Cum au transpotrtatorii rutieri (cei cu TIRurile). Federatia se constituie la nivel national. Dezavantaje: este o strustura greoaie, care, la momentul de fata, avand in vedere fragilitatea, in special financiara a cluburilor, nu va functiona normal.

 

A doua solutie este crearea unei asociatii a motociclistilor Bucuresteni. Structura mai putin puternica decat o federatie la nivel national, dar mult mai usor de intretinut din punct de vedere financiar (taiem costurile cu deplasarea in tara, etc...). Asociatia reprezinta membri ei - ideatic. Ea le apara interesele. In numele Asociatiei vor fi redactate proteste, vor fi organizate intalniri cu politia, presa, etc. Asociatia poate populariza fenomenul moto in scolile de soferi, ceea ce, in viziunea mea, ar trebui facut URGENT. Asociatia poate "sanctiona" membri - motocilcisti - care deterioreaza imaginea generala a motociclistilor bucuresteni (de exemplu cei care fac curse nebunesti - in adevaratul sens al cuvantului, nu in acceptiunea PROtv, se dau pe motor cu alcoolul in nas, etc). Este o structura la ale carei apeluri (proteste, etc) jurnalistii (si nu numai: autoritatile locale, etc) sunt mult mai sensibili.

 

Dar exista costuri: sediu, telefoane, fax, internet, organe de conducere, jurist/aovcat, secretara, computere. Am enumerat numai strictul necesar. E adevarat ca daca impartim aceste costuri la 200 de membri, nu o sa rezulte o suma mare. In timp, asociatia va da rezultate. Nu va asteptati ca maine va asociati si peste trei zile lumea o sa va respecte... E o lupta. Motociclistii au o imagine proasta. Si asta pentru ca nu traim intr-o tara civilizata (sa luam numai exemplul motociclistilor din filmele difuzate la noi - cele de fiecare zi, cu batai!!!). Dar, in istoria recenta s-a dovedit ca ASOCIEREA este o solutie de a schimba mentalitati: uite cazul asociatiilor feministe - au schimbat lumea, au adus egalitatea in drepturi intre sexe, idee care era de neconceput la 1864, anul adoptarii Codului Civil. Asociatia poate cere sprijinul structurilor similare din strainatate: financiar si mai ales poate imprumuta idei, poate prelua din experienta celor de afara, care au trecut prin ce treceti voi acum. Asociatia se deosebeste de orice club: nu organizeaza intruniri/petreceri, doar promoveaza imaginea si apara interesele... acorda consultanta juridica gratuita, etc... (in functie de ce vreti voi).

 

Succes!!!

Sunt alaturi de voi si sunt gata sa va ajut. Nu sunt motociclist, pentru ca nu am motocicleta, dar sunt pasionat si strang bani sa imi iau un GS 500 sau un DRZ (imi place enduro, dar DRZul are vama si e maio scump). Vin la arc pe jos sau cu bicicleta, de placere. Am experienta luptei pentru schimbarea conceptiilor pentru ca am stranse legaturi cu o asociatie din Bucuresti.

Editat de leso
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amalia, daca a fost pus la colt fara sa afle publicul, este exact degeaba.

:banana:

 

Lupalb, no offense, dar daca terfelirea numelor unor persoane si aruncarea cu mocirla fara cea mai mica urma de constiinta se face in public, atunci si rufele trebuie spalate tot in public.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

relativ OT.

vad ca tunati si fulgerati impotriva spitalului Floreasca. Pana una- alta e spuma medicinei romanesti. Doamne fereste sa ajungeti pe la Municipal sau prin alte locuri. Mi-e cam rusine sa spun asta, dar daca aveti un accident mergeti acolo nu in alta parte. Si amenintati-i cu colegiul medicilor si cu comisii de supra expertiza. De cate ori va refuza vreunul (nejustificat), intrebati de numele lui, specialitate, cod de parafa. De asemeni, desi nu prea e legal, faceti poze. Multe poze. Cu telefonul, cu aparatul foto, cu orice.

Bafta, sper sa ne intalnim pe la semafoare, nu la scos ghipsul.

 

kooksee

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:banana: de acord cu kooksee

dupa ce ai avut de-a face cu diverse spitale, gen Municipal, Foisor, Colentina nu ti se mai pare asa rau la Urgenta, eu recomand tuturor care au nevoie de ingrijire rapida med (doamne fereste) tot Floreasca.

Stiu si de Kali, maica-mea a avut un accident si singura substanta la care era alergica si care era trecuta in fisa tot a ajuns in perfuzii pana la urma...dar la capitolul camera de garda mi s-au parut destul de eficienti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Floreasca NO 1 Or fi conditiile ca de banda rulanta si asistente naspete nu sunt toate dar majoritatea ce vreti salarii mici si au mai facut si reduceri de personal. Dar Doctorii sunt super de super meseriasi .

 

Insanatosire grabnica accidentatilor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit intreg topicul. Imi pare rau pentru ce s-a intamplat. Insanatosire grabnica accidentatilor. Eu mi-am rupt un femur si s-a vindecat in vreo patru ani (nu 100%, dar e absolut OK). Am un prieten care si-a rupt clavicula si s-a vindecat total in cateva luni.

 

Sunt avocat, am lucrat in Ministerul Justitiei si acum lucrez intr-o banca. Am vorbit cu unii dintre voi la Arc si le-am dat sfaturi sau le-am recomandat oameni care le puteau rezolva problemele.

 

Vad ca vorbiti despre asociere. Cel mai bun lucru pe care il puteti face este sa uniti cluburile intr-o federatie. Cum au transpotrtatorii rutieri (cei cu TIRurile). Federatia se constituie la nivel national. Dezavantaje: este o strustura greoaie, care, la momentul de fata, avand in vedere fragilitatea, in special financiara a cluburilor, nu va functiona normal.

 

A doua solutie este crearea unei asociatii a motociclistilor Bucuresteni. Structura mai putin puternica decat o federatie la nivel national, dar mult mai usor de intretinut din punct de vedere financiar (taiem costurile cu deplasarea in tara, etc...). Asociatia reprezinta membri ei - ideatic. Ea le apara interesele. In numele Asociatiei vor fi redactate proteste, vor fi organizate intalniri cu politia, presa, etc. Asociatia poate populariza fenomenul moto in scolile de soferi, ceea ce, in viziunea mea, ar trebui facut URGENT. Asociatia poate "sanctiona" membri - motocilcisti - care deterioreaza imaginea generala a motociclistilor bucuresteni (de exemplu cei care fac curse nebunesti - in adevaratul sens al cuvantului, nu in acceptiunea PROtv, se dau pe motor cu alcoolul in nas, etc). Este o structura la ale carei apeluri (proteste, etc) jurnalistii (si nu numai: autoritatile locale, etc) sunt mult mai sensibili.

 

Dar exista costuri: sediu, telefoane, fax, internet, organe de conducere, jurist/aovcat, secretara, computere. Am enumerat numai strictul necesar. E adevarat ca daca impartim aceste costuri la 200 de membri, nu o sa rezulte o suma mare. In timp, asociatia va da rezultate. Nu va asteptati ca maine va asociati si peste trei zile lumea o sa va respecte... E o lupta. Motociclistii au o imagine proasta. Si asta pentru ca nu traim intr-o tara civilizata (sa luam numai exemplul motociclistilor din filmele difuzate la noi - cele de fiecare zi, cu batai!!!). Dar, in istoria recenta s-a dovedit ca ASOCIEREA este o solutie de a schimba mentalitati: uite cazul asociatiilor feministe - au schimbat lumea, au adus egalitatea in drepturi intre sexe, idee care era de neconceput la 1864, anul adoptarii Codului Civil. Asociatia poate cere sprijinul structurilor similare din strainatate: financiar si mai ales poate imprumuta idei, poate prelua din experienta celor de afara, care au trecut prin ce treceti voi acum. Asociatia se deosebeste de orice club: nu organizeaza intruniri/petreceri, doar promoveaza imaginea si apara interesele... acorda consultanta juridica gratuita, etc... (in functie de ce vreti voi).

 

Succes!!!

Sunt alaturi de voi si sunt gata sa va ajut. Nu sunt motociclist, pentru ca nu am motocicleta, dar sunt pasionat si strang bani sa imi iau un GS 500 sau un DRZ (imi place enduro, dar DRZul are vama si e maio scump). Vin la arc pe jos sau cu bicicleta, de placere. Am experienta luptei pentru schimbarea conceptiilor pentru ca am stranse legaturi cu o asociatie din Bucuresti.

 

Foarte bine si fain scris! :what: Ai 100 % dreptate, insa vezi tu, noi suntem romani, iar asta afecteaza orice facem. Deci... si atunci cand exista solutii, ramane nuanta asta negativa de neseriozitate a poporului nostru, asa ca fii sigur ca nu se va face nimik in viitorul apropiat...:banana:

Oricum , bine gandit. Bafta. :lol:

Editat de DUKE
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

Am aflat si eu acum...Cu jena, pentru ca stiu ce inseamna lipsa de acuratete in meseria asta...Am citit mesajele pe care le-ati trimis unii dintre voi pe la Pro, eu eram plecata din tara saptamana trecuta. In primul rand imi pare rau pentru cei accidentati, sper sa se faca cat mai repede bine. Ce pot eu sa va spun e ca am verificat si aveti dreptate, iar cel reporterul care a gresit a recunoscut si fusese deja" pus la colt" ... Am facut si eu ce-am mai putut, sper sa fie o lectie buna pentru un incepator care nu constientizeaza inca ca in meseria asta trecbuie acuratete 100%. Probabil ca nu va consoleaza prea mult ce v-am povestit, dar am considerat ca asa e corect, sa va povestesc.

 

Amalia

Buna Amalia,

 

Cum se poate explica... ca acum cateva zile (mai exact 21 iunie) se repeta un reportaj asemanator?

 

Am sa atasez un mesaj pe care l-am scris pe un forum vecin:

 

"

In dimineatza asta am mai auzit o dobitocenie prezentata in acelasi stil ca in cazul lui Bocioaca:

 

"Dupa o cursa nebuna pe un scuter, 2 tineri din tg mures (parca) au ajuns la spital dupa ce au fost loviti din spate de un autoturism..."

 

deja nu mai suport... au prins un punct sensibil pentru populatie si-l speculeaza la maxim: lumea este disperata de numarul mare de motociclete din ultima perioada, iar motociclistii sunt deranjati de faptul ca nu sunt intelesi... iar protivi-ul nu face decat sa puna mai rau paie pe foc...

 

va propun ca astfel de stiri tendentioase si fara o dovada clara a vinovatiei motociclistilor sa o raportam pe site-ul Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorului... mai exact aici:

http://www.anpc.ro/formular_reclamatii.php

"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va propun ca astfel de stiri tendentioase si fara o dovada clara a vinovatiei motociclistilor sa o raportam pe site-ul Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorului...

Stirile partinitoare ar trebui reclamate CNA-ului, ANPC-ul nu cred ca e implicat in asa ceva.

 

In orice caz, initiativele individuale nu cred ca vor rezolva absolut nimic.

 

Am citit cu mare atentie postul lui leso, si sunt convins ca numai o asociatie - nationala sau din Buc. - cu personalitate juridica, bine organizata, va putea schimba ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stirea de la Targu Mures n-am verificat-o...E cea cu scuteristii facra casca? Ma rog, pot verifica si asta.

 

Cealalta, pentru care a aparut acest topic, a fost intr-adevar o mare greseala si, va rog sa ma credeti, s-a rezolvat cum se poate mai rau pentru reporterul respectiv. Pentru ca, pur si simplu, reporterul e furnizorul informatiei in astfel de cazuri si trebuie sa-si asume acuratetea ei. Nici un editor n-avea cum sa banuiasca ca nu era adevarat.

 

In rest, ca om umblat prin lumea larga, va pot spune ca si in Franta "motarzii" sunt considerati "periculosi", iar statistica politiei rutiere franceze pe anul trecut arata ca principala cauza a accidentelor ....motociclistii. Stiu insa si cat de atent circula soferii acolo si cat de amplu e fenomenul.

Italia, Grecia, stiti si voi. La fel cum stiti cu siguranta ca dincolo de ideea preconceputa de "aventurier", "vitezoman", "om care vrea sa iasa in evidenta", exista destui motociclisti care contribuie la raspandirea impresiei.

 

Ideea e ca nu comploteaza nimeni impotriva noastra in Romania si ca fiecare dintre noi poate schimba un pic din perceptia generala. E la fel de greu sa-l faci pe un om care nu s-a suit in viata lui pe o motocicleta sa inteleaga, cum e sa-l faci pe bunicul sa asculte muzica rock.

 

Cu respect, Amalia!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot a deviat topicul inspre perceptia motociclistilor in media si societate, poate n-ar fi rau de pus o intrebare domnului Tanasescu, fost ministru de finante in guvernul PSD si actualmente nus' ce scula pe bascula in partidul respectiv, care cu prilejul depunerii motiunii de cenzura s-a exprimat ceva de genul ..." acest guvern de motociclisti" cu bataie la premier, in contextul in care a catalogat actiunile guvernului in termeni ca nepricepere, superficialitate, bla-bla ... numa' lucruri rele si grave pentru tarisoara.

 

Also, la mintea domnului Tanasescu, motociclist = prost, aventurier, neprofesionist, pierde-vara, linge-blide, coate-goale ...

 

Asta se propaga in societate, domnilor ...

 

PS: din fericire, partidul asta nu realizeaza cit rau isi face indepartind prin glasul liderilor sai foarte multi oameni ... golani, mai animalule, motociclisti ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mike-cei din targu-mures(15 si 17 ani) nu aveau nici o protectie, potrivit politiei, si au virat la stanga fara semnal...

Culpa lor, fara indoiala..

 

Totusi, cum se face ca de fiecare data accidentul, din vina oricui s-ar intampla, se produce dupa o cursa nebuna a motociclistului????

 

A stat cineva si i-a urmarit sa vada cum au mers? I-au filmat din elicopter?

 

Si in cazul lui Bocioaca, si in cazul lui Radu (pe astea le stiu bine, pt ca am fost acolo si am vorbit si cu politistii), motociclistii aveau viteze mici..

 

Tare imi e ca si la cursa nebuna a scuteristilor ei nu aveau viteza prea mare..oricum, de data asta a fost vina lor (nu au semnalizat stanga si nu purtau protectii).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarul e ca sa faci o cursa nebuna la 40-45 la ora ( desi 2 pe scuter e cam greu , presupunand un 49cmc) poate fi o adevarata aventura.

 

Nu cred ca aici era vorba de culpa, fiind clar a scuteristilor in primul rand pt nesemnalizare(cauza accid.) si nepurtarea protectiilor (urmarile). Dar modalitatea de prezentare de multe ori lasa de dorit, mai ales cand se incearca obtinerea unui reportaj "traznet".Probabil lumea nu era la fel de interesata daca era prezentata ca o tamponare intre un scuter si auto - si atat.

Am vazut la TV accid auto in care nu a mai ramas mare lucru dintr-o dacie si deja reporterii au aruncat viteza de 150 km/h - la o berlina mai veche- sa fim seriosi...Pai asta se afla dupa luni de masuratori,investigatii,procese .etc...nu in 5 minute cu ochiul format al unui reporter novice...care incheie cu " Andreea,ai legatura...".

 

Raman la parerea ca ar trebui dezmintite stirile de acest gen.Poate nu ar trebui afisat reporterul cu numar la gat ca la pozele de la mititica, dar stirea ar trebui dezmintita cat se poate de credibil (nu cu fraze de genul - " s-ar parea ca totusi nu a fost chiar asa")

Editat de skywalker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raman la parerea ca ar trebui dezmintite stirile de acest gen.Poate nu ar trebui afisat reporterul cu numar la gat ca la pozele de la mititica, dar stirea ar trebui dezmintita cat se poate de credibil (nu cu fraze de  genul - " s-ar parea ca totusi nu a fost chiar asa")

Sunt de parere ca ar trebui data o lege care sa oblige reporterii sa prezinte numai FAPTELE, lucruri DEMONSTRATE, si nu PRESUPUNERI sau PARERI PERSONALE.

 

Orice incepe cu "S-ar parea ca" nu are ce cauta la stiri.

 

Expresia "Cursa nebuneasca" de asemenea nu are ce cauta la stiri atata vreme cat "nebuneasca" este un cuvant interpretabil si in plus nu aveau o expertiza care sa dovedeasca viteza.

 

Rahatu asta de ProTV rastigneste sistematic spiritul jurnalistic pentru cote de audienta, pe baza carora solicita tarife de publicitate exorbitante. Si toate firmele se inghesuie ca mustele la k k t, de nu te mai poti uita de reclame.

 

De fapt este normal. Speculeaza lipsurile legislatiei si proasta aplicare a celei existente, pentru a face BANI.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mike-cei din targu-mures(15 si 17 ani) nu aveau nici o protectie, potrivit politiei, si au virat la stanga fara semnal...

Multumesc mult pentru investigatii si clarificari... :banana:

adevarul este ca eu am ascultat, la stirile de dimineatza, doar titlul acela de dinainte de reclame... si facusem legatura intre:

scuter - cursa nebuneasca

cursa nebuneasca - lovit din spate

 

totusi nesemnalizarea schimbarii de mers nu este o scuza pentru soferul autoturismului, care trebuia sa pastreze o distantza regulamentara de evitare a pericolului, decat daca scuterul se afla pe banda 1, iar autoturismul s-ar fi aflat pe banda 2, iar in intentia de a vira stanga, scuterul a schimbat banda 1 cu banda 2.

Totusi din imaginile pe care le vazusem eu in titlul stirii, parea ca se aflau pe o strada cu o singura banda pe sens... iar de aici deduc ca in cel mai rau caz a fost vorba de culpa comuna...

 

ps. purtarea echipamentului de protectie altul decat casca este optional, iar daca le lipseau castile si daca s-ar fi aflat pe motor si fara permis de conducere atunci cu sigurantza ca stirea ar fi fost fondata... totusi... am o urma de indoiala ca s-au intamplat chiar toate acestea cumulate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si totusi pana la urma ramane ca la inceput din cate inteleg :what:

Oameni aia facuti varza saraci :banana: rahat-ul cu masina ....... si PRO MINCIUNI in continuare mint de ingheata apele ca dintr-o stire cat de mica si neinsemnata ar fi fac o polologhie de te doare capu iar despre ce trebuie sa vorbeasca nu vorbesc pe ei ii intereseaza doar Rating-ul si atat :lol:

...UE PRO TV

Editat de Rinno
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...