Sari la conținut

Posesorii Yamaha Wr 400/426/450


ekkemu
 Share

Postări Recomandate

  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 322
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

scuze ca dau si eu buzna asa,dar am si eu o yamaha doar ca nu e wr ci yzf426,dar as putea sa iti dau un raspuns pt ca ma gandesc ti-as putea fi folositor cu niste sfaturi din moment ce eu ies cu yzf,u de 3 ani in teren si ma descurc destul de bine cu el dat fiind faptul ca e mult mai brutal ca si wr,u si nu are asa plecare de jos,suspensii mult mai rigide.ce pot sa iti zic,doar ca wr 400,426 e o motocicleta foarte buna,echilibrata are cuplu bun de jos bicicleta ok,suspensii acceptabile singurul dezavantaj e ca nu ai buton,dar aici e bun daca mergi in competitie,dar la amatoriala nu ai nevoie prea mare de el

 

 

Mesaj completat

 

pot sa iti aduc eu chiuloasa cilindru,tot ce vrei pt yamaha yzf,wr 426 din 2002,,adresa mea e rogerxtreme34@yahoo.com,apropo,aduc piese din dezmembrari pt mai multe modele enduro si cross ;)

 

 

Ma intereseaza un far si masca de wr426 din 2002.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Am si eu o intrebare la posesorii de wr-uri, la protectiile de furca care este distanta intre cele 2 suruburi din fata.

Poate sa imi spuna cineva?ca am gasit aftermarket protectii de furca pereche la acelasi pret cu care cumpar o singura bucata la a mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare, tocmai am schimbat culoarea din portocaliu in albastru, adica am dat un KTM 530 exc din 2008 si am luat un WR 450 din 2008.

Am cateva intrebari:

1. Unde gasesc un manual de la acest model, de preferat in format electronic?

2. Intrucat nu am acest manual , nu stiu daca acest model are vreo fereastra de vizitare pentru nivelul uleiului?

3. Cat ulei intra la un schimb ?

Astept cu interes raspunsurile voastre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce nu era ok la 530 si e mai bine la wr450? eventual raspuns pe PM.

user manual ar trebui sa gasesti pe net, eventual chiar din surse oficiale. incearca si la ciprian popescu

 

Plusuri: -stabilitatea trenului fata mult superioara la wr fata de exc. La KTM , daca incepea sa imi joace roata pe o coborare , rezultatul era o tranta sigura. Bine , nu pot sa spun ca e o tara a KTM-ului , dar la a mea chiar era o problema :

- Cred ca WR-ul este mai scurt, de aici rezulta o mai buna manevrabilitate in spatii inguste;

-Trecerea si iesirea din fagasuri se face cu mare usurinta la WR, la EXC era un chin;

-Greutatea la Yamaha , chiar daca in specificatii este aceiasi, in realitate se simte mai mica decat la KTM .

Minusuri:- Bascula spate este mai scurta la Yamaha, de aici rezulta ca daca nu stai aplecat in fata sau pe rezervor, la urcari abrupte posetele sunt un lucru firesc;

- Cuplul motorului este mai mic la Yamaha , trebuie tinuta mai in ture ridicate , fat de tractorasul portocaliu.

 

Toate astea sunt parerile mele dupa doua iesiri cu WR, pe teren foarte uscat si sunt foarte posibil subiective.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inclin sa cred ca wr are greutatea mai sper spate fata de austriaca

 

din ce am mers eu (putin) cu WR mi s-a parut mai grea pe fatza decat un KTM. De-aia poate ti se pare mai stabila. Darla ce enduro se face pe la noi (mai tehnic si mai putina viteza) greutatea de pe fata e un dezavantaj.

Nu ar fi trebuit sa fie instabila fata la KTM. Chiar si dupa ce ai facut service de furci (sa fii sigur ca e cat ulei trebuie acolo) tot asa "fugea"? Umblasei tu la setari (de ex rebound prea mic)? Mai e un aspect - tu esti destul de greu si ar fi trebuit sa ai arcuri mai tari pe fata ca sa stea bine.

 

Anyway Bibanu - enjoy riding Yama!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din ce am mers eu (putin) cu WR mi s-a parut mai grea pe fatza decat un KTM. De-aia poate ti se pare mai stabila. Darla ce enduro se face pe la noi (mai tehnic si mai putina viteza) greutatea de pe fata e un dezavantaj.

Nu ar fi trebuit sa fie instabila fata la KTM. Chiar si dupa ce ai facut service de furci (sa fii sigur ca e cat ulei trebuie acolo) tot asa "fugea"? Umblasei tu la setari (de ex rebound prea mic)? Mai e un aspect - tu esti destul de greu si ar fi trebuit sa ai arcuri mai tari pe fata ca sa stea bine.

 

Anyway Bibanu - enjoy riding Yama!

 

Din pacate KTM-ul nu prea mai era in mintile lui . Parte din vina o am si eu. Parte din vina o are si cel de la care am cumparat-o si o alta parte o reprezinta problemele stiute ale acestui model , aflat la inceput de drum in 2008.Cam tot ce se gaseste la capitolul probleme la 530 exc le-am avut si eu. Din cauza asta , fondurile pentru motocicleta, mult subtiate in perioada asta de criza, nu am putut sa le directionez catre operatii de mentenanta si service periodic, ci le-am dat pe problemele stricte care imi apareau mai mereu. Asta este .

Sper ca Yamaha sa ma tina mai mult, sper sa trecem mai repede de perioada asta grea pentru toti si sper sa pot sa am grija de motocicleta cat mai corect.

Mesaj completat

Ghidonul este Pro Taper cu sectiune conica de la 28.5 mm, iar toba este imbracata in aluminiu (cred).

 

Mesaj completat

Asta este noua mea jucarie

post-4621-1282653848_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

CDI second hand de vanzare pentru Yamaha WR 400 din 98 (cod BF10) are cineva sau stie unde as putea sa gasesc? Muma lui de motor nu imi era ciuda daca dadeam cu el in pom sau cadea in prapastie dar e penal sa ramai in drum ca s-a stricat CDI-ul.

Mesaj completat

Rezolvat !!! Sunt din nou prin pamant noroi lemne frunze si apa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut, eu am o problema cu consumul, sau cel mai probabil motocicleta are :) . La ultima iesire am parcurs 30 de km din care 90% pe campie mers relax, nu mai mult de 3-4000 de ture, si in aia 10 % sa zic ca am facut cateva urcari. Toata distractia m-a costat aprox 4 litri. E prima motocicleta o am de 7 luni sunt incepator si ma gandesc ca poate nu stiu eu cum sa turez motorul..sau ceva in genu, dar la inceput cand efectiv ieseam sa ma plimb pe dealuri, trasee pe care le faceam cu bicicleta inainte, dupa 60 de km intram pe rezerva, evident cu plinul facut la inceputul turei.

Ma gandesc ca poate se rezolva problema asta din reglaje... si mai tin sa mentionez ca motorul merge f bine, porneste usor, nu are intarzieri la accelerari bruste, in schimb se mai ineaca cand o dau peste cap sau cand e incalzita bine daca o culc. Filtrul de aer am grija sa fie curat tot timpul....

Pana acum am mers asa, pt ca am ascultat sfatul unui amic de-al meu " daca merge bine, nu umbla la ea", dar cand vad ca imi consuma mai mult decat Dacia...parca ma manaca curiozitatea sa o desfac oleaca.

Astept sfaturile voastre, va multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Salut Posesorilor de Yama WR. De ieri sunt si eu posesorul unei astfel de motociclete. As vrea sa stiu, voi la cate ore de functionare schimbati uleiul? In manualul de service scrie ca ar trebui schimbat dupa fiecare cursa, Ideea este ca eu nu concurez, vreau doar sa fac ceva enduro la sfarsit de saptamana! Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Posesorilor de Yama WR. De ieri sunt si eu posesorul unei astfel de motociclete. As vrea sa stiu, voi la cate ore de functionare schimbati uleiul? In manualul de service scrie ca ar trebui schimbat dupa fiecare cursa, Ideea este ca eu nu concurez, vreau doar sa fac ceva enduro la sfarsit de saptamana! Multumesc!

 

25-30h

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
Salutare, tocmai am schimbat culoarea din portocaliu in albastru, adica am dat un KTM 530 exc din 2008 si am luat un WR 450 din 2008.

Am cateva intrebari:

1. Unde gasesc un manual de la acest model, de preferat in format electronic?

2. Intrucat nu am acest manual , nu stiu daca acest model are vreo fereastra de vizitare pentru nivelul uleiului?

3. Cat ulei intra la un schimb ?

Astept cu interes raspunsurile voastre.

 

Salut. Am de doua zile aceeasi motocicleta si fix aceleasi intrebari. Mentionez ca sunt relativ nou in treaba asta cu enduro.

Am mare nevoie de manualul de reparatie deoarece am foarte multe necunoscute, printre care?

- Cat ulei intra ?

- Din cate locuri se da drumul la ulei?

- Nivelul la ulei se verifica doar la cald?

- La cati km (ore functionare) se regleaza supapele in conditiile in care vreau sa-l folosesc in weekend pentru soft enduro si de 2-3 ori pe saptamana supermoto.

Sau ca sa eimin inrebarile de mai sus. UNDE GASESC IN BUCURESTI UN MECANIC PRICEPUT LA WR-uri SAU UN SERVICE BUN.

 

Multumesc anticipat :bounce: :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...
  • 2 weeks later...

Ma intereseaza si pe mine un WR400F dar habar nu am nimic despre acest model.In primul rand ma intereseaza fiabilitatea motocicletei.Este construita ca si oricare motocicleta hard enduro? adica te apuci odata la 2-3 ani sa desfaci tot motorul? sau este comparabila, de exemplu cu fiabilitatea unei XR400,DR350 etc.

Editat de jilaveanucoste
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma intereseaza si pe mine un WR400F dar habar nu am nimic despre acest model.In primul rand ma intereseaza fiabilitatea motocicletei.Este construita ca si oricare motocicleta hard enduro? adica te apuci odata la 2-3 ani sa desfaci tot motorul? sau este comparabila, de exemplu cu fiabilitatea unei XR400,DR350 etc.

 

Motocicleta este fiabila fata de altele din clasa ei, si cred ca tine 2-3 ani intre service-uri la motor (mai precis la a mea s-a intervenit la motor dupa 400 ore de functionare, acum depinde de fiecare in cati ani face orelele acelea)....Personal o data pe an il desfac complet si vad daca are nevoie de ceva. Daca ii pui ulei bun si il schimbi pe undeva pe la 20 - 25 de ore nu ai probleme cu mobra. Totusi este o motocicleta de performanta si necesita constant atentie si investitii. Daca te uiti la intervalele din cartea de service ..s-ar putea sa te apuce ameteala (vorbesc de wr400 din 2001). In realitate nu e chiar asa de negru dracu...dar pregatestete.

Oricum factorul de fun cu mobrele astea depaseste de mii de ori orice frustrari poti avea cu intretinerea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma intereseaza si pe mine un WR400F dar habar nu am nimic despre acest model.In primul rand ma intereseaza fiabilitatea motocicletei.Este construita ca si oricare motocicleta hard enduro? adica te apuci odata la 2-3 ani sa desfaci tot motorul? sau este comparabila, de exemplu cu fiabilitatea unei XR400,DR350 etc.

 

Ma gandesc eu ca prietenul nostru coste, nu spunea ca la XR-uri si DR-uri desfaci motorul la un an :moron: ?! Mai sunt si norocosi, dar in general banuiesc ca nu prea se intampla. Totusi, dintre cei care fac hard "cel mai hard", cu astea consacrate, va bagati la seturi motor in fiecare an cel putin o data? Sau duc bine si mai mult timp?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma intereseaza ce probleme pot aparea la modelul asta de motocicleta (ma refer doar la motor), cat de repede se uzeaza? Ca, acuma stau in dubii, vorbind cu mai multi oameni uni zic ca, da este o motocicleta excelenta , altii din contra ca nu ii asa buna, ca mai bine imi iau KTM.Asa ca intreb pe posesori ,Cat timp v-ati folosit de o asa motocicleta, cati km pe an ati facut si in ce conditi ,(bineinteles respectand intervalele de intretinere),pana au inceput problemele ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...