andrei belcic Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Sa inteleg k e ok 1 pt camera normala? dap si rim-lock-uri (papion, ciuperca) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rogerxtreme34 Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 scuze ca dau si eu buzna asa,dar am si eu o yamaha doar ca nu e wr ci yzf426,dar as putea sa iti dau un raspuns pt ca ma gandesc ti-as putea fi folositor cu niste sfaturi din moment ce eu ies cu yzf,u de 3 ani in teren si ma descurc destul de bine cu el dat fiind faptul ca e mult mai brutal ca si wr,u si nu are asa plecare de jos,suspensii mult mai rigide.ce pot sa iti zic,doar ca wr 400,426 e o motocicleta foarte buna,echilibrata are cuplu bun de jos bicicleta ok,suspensii acceptabile singurul dezavantaj e ca nu ai buton,dar aici e bun daca mergi in competitie,dar la amatoriala nu ai nevoie prea mare de el Mesaj completat pot sa iti aduc eu chiuloasa cilindru,tot ce vrei pt yamaha yzf,wr 426 din 2002,,adresa mea e rogerxtreme34@yahoo.com,apropo,aduc piese din dezmembrari pt mai multe modele enduro si cross Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 bun de stiut ! poate imi spui un pret ptr un carburator SH bun , la un wr 426 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 Shiberu sau cum ii spune este facut din Zamac ceva aliaj cu Aluminiu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ekkemu Postat Iulie 20, 2010 Autor Share Postat Iulie 20, 2010 .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nanelutz Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 scuze ca dau si eu buzna asa,dar am si eu o yamaha doar ca nu e wr ci yzf426,dar as putea sa iti dau un raspuns pt ca ma gandesc ti-as putea fi folositor cu niste sfaturi din moment ce eu ies cu yzf,u de 3 ani in teren si ma descurc destul de bine cu el dat fiind faptul ca e mult mai brutal ca si wr,u si nu are asa plecare de jos,suspensii mult mai rigide.ce pot sa iti zic,doar ca wr 400,426 e o motocicleta foarte buna,echilibrata are cuplu bun de jos bicicleta ok,suspensii acceptabile singurul dezavantaj e ca nu ai buton,dar aici e bun daca mergi in competitie,dar la amatoriala nu ai nevoie prea mare de el Mesaj completat pot sa iti aduc eu chiuloasa cilindru,tot ce vrei pt yamaha yzf,wr 426 din 2002,,adresa mea e rogerxtreme34@yahoo.com,apropo,aduc piese din dezmembrari pt mai multe modele enduro si cross Ma intereseaza un far si masca de wr426 din 2002. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat August 11, 2010 Share Postat August 11, 2010 Am si eu o intrebare la posesorii de wr-uri, la protectiile de furca care este distanta intre cele 2 suruburi din fata. Poate sa imi spuna cineva?ca am gasit aftermarket protectii de furca pereche la acelasi pret cu care cumpar o singura bucata la a mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibanu Postat August 22, 2010 Share Postat August 22, 2010 Salutare, tocmai am schimbat culoarea din portocaliu in albastru, adica am dat un KTM 530 exc din 2008 si am luat un WR 450 din 2008. Am cateva intrebari: 1. Unde gasesc un manual de la acest model, de preferat in format electronic? 2. Intrucat nu am acest manual , nu stiu daca acest model are vreo fereastra de vizitare pentru nivelul uleiului? 3. Cat ulei intra la un schimb ? Astept cu interes raspunsurile voastre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 ce nu era ok la 530 si e mai bine la wr450? eventual raspuns pe PM. user manual ar trebui sa gasesti pe net, eventual chiar din surse oficiale. incearca si la ciprian popescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibanu Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 ce nu era ok la 530 si e mai bine la wr450? eventual raspuns pe PM. user manual ar trebui sa gasesti pe net, eventual chiar din surse oficiale. incearca si la ciprian popescu Plusuri: -stabilitatea trenului fata mult superioara la wr fata de exc. La KTM , daca incepea sa imi joace roata pe o coborare , rezultatul era o tranta sigura. Bine , nu pot sa spun ca e o tara a KTM-ului , dar la a mea chiar era o problema : - Cred ca WR-ul este mai scurt, de aici rezulta o mai buna manevrabilitate in spatii inguste; -Trecerea si iesirea din fagasuri se face cu mare usurinta la WR, la EXC era un chin; -Greutatea la Yamaha , chiar daca in specificatii este aceiasi, in realitate se simte mai mica decat la KTM . Minusuri:- Bascula spate este mai scurta la Yamaha, de aici rezulta ca daca nu stai aplecat in fata sau pe rezervor, la urcari abrupte posetele sunt un lucru firesc; - Cuplul motorului este mai mic la Yamaha , trebuie tinuta mai in ture ridicate , fat de tractorasul portocaliu. Toate astea sunt parerile mele dupa doua iesiri cu WR, pe teren foarte uscat si sunt foarte posibil subiective. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 @bibanu foarte ciudat ce spui de oscilatia rotii fata la ktm. oscilatia poate surveni de obicei atunci cand fata nu e incarcata, adica NU pe coborari. daca nu ma insel, unghiul de cadere al jambelor la ktm e mai mic decat la wr, ceea ce ar trebui teoretic sa faca mai manevrabila portocala. spui ca totusi wr se simte mai manevrabila pe viraje, ceea ce e oarecum contrar teoriei. se poate sa fi avut tu suspensia fata dereglata la ktm. se poate sa fie bicicleta mai scurta la wr, ceea ce ajuta la manevrabilitate. inclin sa cred ca wr are greutatea mai sper spate fata de austriaca, mai ales ca iese din sleau usor. oricum, felicitari pt achizitie si satisfactii maxime p.s. tot ghidon de 22mm si toba de otel are yamaha? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 inclin sa cred ca wr are greutatea mai sper spate fata de austriaca din ce am mers eu (putin) cu WR mi s-a parut mai grea pe fatza decat un KTM. De-aia poate ti se pare mai stabila. Darla ce enduro se face pe la noi (mai tehnic si mai putina viteza) greutatea de pe fata e un dezavantaj. Nu ar fi trebuit sa fie instabila fata la KTM. Chiar si dupa ce ai facut service de furci (sa fii sigur ca e cat ulei trebuie acolo) tot asa "fugea"? Umblasei tu la setari (de ex rebound prea mic)? Mai e un aspect - tu esti destul de greu si ar fi trebuit sa ai arcuri mai tari pe fata ca sa stea bine. Anyway Bibanu - enjoy riding Yama! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 ioane, eu am evitat sa scriu impresiile despre yamaha pt a nu parea subiectiv sau focusat intr-o anume directie, dar parca pe un reglaj sau o functionare proasta ale suspensiei fata as da si eu vina in cazul lui razvan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibanu Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 din ce am mers eu (putin) cu WR mi s-a parut mai grea pe fatza decat un KTM. De-aia poate ti se pare mai stabila. Darla ce enduro se face pe la noi (mai tehnic si mai putina viteza) greutatea de pe fata e un dezavantaj.Nu ar fi trebuit sa fie instabila fata la KTM. Chiar si dupa ce ai facut service de furci (sa fii sigur ca e cat ulei trebuie acolo) tot asa "fugea"? Umblasei tu la setari (de ex rebound prea mic)? Mai e un aspect - tu esti destul de greu si ar fi trebuit sa ai arcuri mai tari pe fata ca sa stea bine. Anyway Bibanu - enjoy riding Yama! Din pacate KTM-ul nu prea mai era in mintile lui . Parte din vina o am si eu. Parte din vina o are si cel de la care am cumparat-o si o alta parte o reprezinta problemele stiute ale acestui model , aflat la inceput de drum in 2008.Cam tot ce se gaseste la capitolul probleme la 530 exc le-am avut si eu. Din cauza asta , fondurile pentru motocicleta, mult subtiate in perioada asta de criza, nu am putut sa le directionez catre operatii de mentenanta si service periodic, ci le-am dat pe problemele stricte care imi apareau mai mereu. Asta este . Sper ca Yamaha sa ma tina mai mult, sper sa trecem mai repede de perioada asta grea pentru toti si sper sa pot sa am grija de motocicleta cat mai corect. Mesaj completat Ghidonul este Pro Taper cu sectiune conica de la 28.5 mm, iar toba este imbracata in aluminiu (cred). Mesaj completat Asta este noua mea jucarie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 aaa, uitasem de problema cu supapele si restul bucuriilor de la primul 530....bleah Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Meste Postat Septembrie 11, 2010 Share Postat Septembrie 11, 2010 CDI second hand de vanzare pentru Yamaha WR 400 din 98 (cod BF10) are cineva sau stie unde as putea sa gasesc? Muma lui de motor nu imi era ciuda daca dadeam cu el in pom sau cadea in prapastie dar e penal sa ramai in drum ca s-a stricat CDI-ul. Mesaj completat Rezolvat !!! Sunt din nou prin pamant noroi lemne frunze si apa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragossss Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 Salut, eu am o problema cu consumul, sau cel mai probabil motocicleta are . La ultima iesire am parcurs 30 de km din care 90% pe campie mers relax, nu mai mult de 3-4000 de ture, si in aia 10 % sa zic ca am facut cateva urcari. Toata distractia m-a costat aprox 4 litri. E prima motocicleta o am de 7 luni sunt incepator si ma gandesc ca poate nu stiu eu cum sa turez motorul..sau ceva in genu, dar la inceput cand efectiv ieseam sa ma plimb pe dealuri, trasee pe care le faceam cu bicicleta inainte, dupa 60 de km intram pe rezerva, evident cu plinul facut la inceputul turei. Ma gandesc ca poate se rezolva problema asta din reglaje... si mai tin sa mentionez ca motorul merge f bine, porneste usor, nu are intarzieri la accelerari bruste, in schimb se mai ineaca cand o dau peste cap sau cand e incalzita bine daca o culc. Filtrul de aer am grija sa fie curat tot timpul.... Pana acum am mers asa, pt ca am ascultat sfatul unui amic de-al meu " daca merge bine, nu umbla la ea", dar cand vad ca imi consuma mai mult decat Dacia...parca ma manaca curiozitatea sa o desfac oleaca. Astept sfaturile voastre, va multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogus Postat Ianuarie 19, 2011 Share Postat Ianuarie 19, 2011 Salut Posesorilor de Yama WR. De ieri sunt si eu posesorul unei astfel de motociclete. As vrea sa stiu, voi la cate ore de functionare schimbati uleiul? In manualul de service scrie ca ar trebui schimbat dupa fiecare cursa, Ideea este ca eu nu concurez, vreau doar sa fac ceva enduro la sfarsit de saptamana! Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hurmuz Postat Ianuarie 19, 2011 Share Postat Ianuarie 19, 2011 Salut Posesorilor de Yama WR. De ieri sunt si eu posesorul unei astfel de motociclete. As vrea sa stiu, voi la cate ore de functionare schimbati uleiul? In manualul de service scrie ca ar trebui schimbat dupa fiecare cursa, Ideea este ca eu nu concurez, vreau doar sa fac ceva enduro la sfarsit de saptamana! Multumesc! 25-30h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat Ianuarie 26, 2011 Share Postat Ianuarie 26, 2011 4-5 plinuri de benzina.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nanelutz Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 Care stie unde gasesc un set de plastice pentru un wr426 din 2002? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mario Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 Salutare, tocmai am schimbat culoarea din portocaliu in albastru, adica am dat un KTM 530 exc din 2008 si am luat un WR 450 din 2008.Am cateva intrebari: 1. Unde gasesc un manual de la acest model, de preferat in format electronic? 2. Intrucat nu am acest manual , nu stiu daca acest model are vreo fereastra de vizitare pentru nivelul uleiului? 3. Cat ulei intra la un schimb ? Astept cu interes raspunsurile voastre. Salut. Am de doua zile aceeasi motocicleta si fix aceleasi intrebari. Mentionez ca sunt relativ nou in treaba asta cu enduro. Am mare nevoie de manualul de reparatie deoarece am foarte multe necunoscute, printre care? - Cat ulei intra ? - Din cate locuri se da drumul la ulei? - Nivelul la ulei se verifica doar la cald? - La cati km (ore functionare) se regleaza supapele in conditiile in care vreau sa-l folosesc in weekend pentru soft enduro si de 2-3 ori pe saptamana supermoto. Sau ca sa eimin inrebarile de mai sus. UNDE GASESC IN BUCURESTI UN MECANIC PRICEPUT LA WR-uri SAU UN SERVICE BUN. Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Octombrie 15, 2011 Share Postat Octombrie 15, 2011 Din ce an s-au echipat WR250F si WR450F cu electro starter? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 450 f din 2004 din cate stiu eu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alpina_b1 Postat Octombrie 26, 2011 Share Postat Octombrie 26, 2011 salut. am nevoie de un manual de service pt.wr 400f si yz 426 daca ma puteti ajuta. nu am reusit sa il descarc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.