Sari la conținut

Posesorii Yamaha Wr 400/426/450


ekkemu
 Share

Postări Recomandate

Salutare tuturor,

 

In Februarie cred ca imi voi darui un WR 426 (sau 400).

Am citit de 2-3 ori cele 16 pagini cu posturi si pe langa faptul ca am gasit foarte multe informatii interesante, am constatatat ca mai multe problematici au ramas nelamurite.

Din pacate a fost cam slaba activitatea acestui topic in ultimul an. Sper sa se schimbe asta cat mai curand.

 

Revin cu detalii dupa achizitie.

 

 

 

Salutare din nou,

 

Stie cineva de unde pot gasi protectiile acelea laterale pentru cadru ?

 

Am vazut ca exista din plastic si din metal. Cred ca sunt la fel de bune oricare...

 

Bafta !

Editat de XR 250 R
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 322
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Din Noiembrie 2011 sun posesorul unei WR 400.Ce sa zic merge super bine.Am mai facut unele reglaje la suspensie, raportul de pinioane dar in rest este ok.Am avut de ales intre exc400 si wr 400.Acuma ma bucur ca am ales wr-ul, poate ca si exc400 nu mergea la capacitatea maxima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-ar fi placut exc-ul doar pentru electromotor :rolleyes: .

 

 

felicitari pt achizitie si much fun, dar cred ca dupa ce o sa te inveti si o sa sti mai bine sa te :moto: dai vei ajunge la KTM !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu zic felicitari pt. achizitie, a-i stiut ce sa aleagi, wr-urile sunt foarte fiabile in comparatie cu portocaliile care merg cam un sfert din viata unei japoneze.

Editat de secbiker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

wr-urile sunt foarte fiabile in comparatie cu portocaliile care merg cam un sfert din viata unei japoneze.

 

Serios? Ce stii despre WR-uri? Eu credeam ca sunt la fel ca EXC-urile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu zic felicitari pt. achizitie, a-i stiut ce sa aleagi, wr-urile sunt foarte fiabile in comparatie cu portocaliile care merg cam un sfert din viata unei japoneze.

 

 

astai parerea ta i ok, oare de ce KTM este cea mai vanduta motocicleta ? la ce motocicleta gasesti cel mai repede piese ? de ce merg toti care au habar de moto si enduro de expl. Erzberg, Romaniacs, Hells Gate, ect. cu KTM si nu cu japoneze ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astai parerea ta i ok, oare de ce KTM este cea mai vanduta motocicleta ? la ce motocicleta gasesti cel mai repede piese ? de ce merg toti care au habar de moto si enduro de expl. Erzberg, Romaniacs, Hells Gate, ect. cu KTM si nu cu japoneze ?

Cauta piese la un EXC 300 de prin 99, inafara de piston si consumabile nu gasesti nimic. Vorbesc in cunostinta de cauza ca am avut. Acum am Suzuki si gasesc orice si foarte repede si mai ieftin ca KTM, la WR la fel gasesti. Nu are rost sa ajungem iar la contradictii, eu am felicitat doar achizitia rationala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acuma cred ca foarte important este modul de intretinere al motocicletei.Poate sa fie fiabilitatea intruchipata, daca ii schimbi uleiul si consumabilele doar can iti aduci aminte, atuncea clar o sa ai probleme cu motocicleta. Cat despre care ii cea mai buna, cred ca s-au scris mii de pagini pe aceasta tema. Cea mai buna este cea pe care o ai. Am avut ocazia sa testez aproape tote modelele de cilindree mare de la KTM, exc 450,530,300 2T.Motivul pentru care am ales wr400 este ca nu pot eu sa merg la nivelul unui exc450 (deocamdata), asa ca wr 400 imi vine ca o manuse.Nu sunt incepator, am ceva experienta, ultimul motor a fost un DR350S cu care pot sa spun ca mergeam destul de bine, dar castigand experienta iti dai seama ca o motocicleta din clasa Dr are o gramada de lipsuri ,(suspensii,frane,etc),asa ca logic a fost sa aleg un motor nu extraordinar de agresiv ,dar suficient de potent pentru hard enduro.

Nu stiu eu cate poate face ea.

Editat de jilaveanucoste
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauta piese la un EXC 300 de prin 99, inafara de piston si consumabile nu gasesti nimic. Vorbesc in cunostinta de cauza ca am avut. Acum am Suzuki si gasesc orice si foarte repede si mai ieftin ca KTM, la WR la fel gasesti. Nu are rost sa ajungem iar la contradictii, eu am felicitat doar achizitia rationala.

 

 

 

ma repet inca o data, asta este parerea ta si este ok ! :peace:

 

@ jilaveanucoste sa ai un timp bun cu ce ai ales ! :cheers:

Editat de Alfredo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din Noiembrie 2011 sun posesorul unei WR 400.Ce sa zic merge super bine.Am mai facut unele reglaje la suspensie, raportul de pinioane dar in rest este ok.Am avut de ales intre exc400 si wr 400.Acuma ma bucur ca am ales wr-ul, poate ca si exc400 nu mergea la capacitatea maxima.

 

Felicitari pentru achizitie!

Poate ne-o prezinti si noua...cateva poze ar fi perfect :rolleyes:

 

 

In final eu am gasit o oferta foarte buna si m-am pricopsit cu un KTM 450 EXC 05. :bounce:

 

Nu am apucat sa-i fac poze si oricum am de facut cateva retusuri la partea estetica. :scratch:

 

Cu toate astea inca ma gandesc cum ar fi fost cu WR-ul pe care am vrut sa il cumpar...

 

Bafta !

Editat de XR 250 R
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astai parerea ta i ok, oare de ce KTM este cea mai vanduta motocicleta ? la ce motocicleta gasesti cel mai repede piese ? de ce merg toti care au habar de moto si enduro de expl. Erzberg, Romaniacs, Hells Gate, ect. cu KTM si nu cu japoneze ?

Marketing, ca la harley.

Am avut ktm din2008 până în 2010. Piesele probabil veneau cu porumbelul...

Tu chiar crezi că cetățenii de rând pot cumpara la magazin motoarete că ai alora de care.zici tu?! Tot din cauza de marketing vezi la toate colturile ktm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nazistii nu agreau jidanii, tu nu agreezi KTM. Probabil ca aveau ei argumentele lor. Dar le-au dus la extrem.

PS WR-urile sunt cam singurele japoneze care se lupta de la egal la egal cu europenele in domeniul enduro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Marketing, ca la harley.

Am avut ktm din2008 până în 2010. Piesele probabil veneau cu porumbelul...

Tu chiar crezi că cetățenii de rând pot cumpara la magazin motoarete că ai alora de care.zici tu?! Tot din cauza de marketing vezi la toate colturile ktm

 

 

- cel putin la noi in DE piesele sunt 75 % pe stoc si restu de pe o zi pe alta, convenabil !

- este ok, fiecare isi cumpara ce isi permite, sau ptr ce are nevoie etc :what:

- nu vreau neaparat sa laud KTM si sa zic ca toate japonezele sunt de ca.....eu vorbesc de persoana mea si zic ca sunt multumit si ma simt bine pe aceasta

motocicleta cea ce nu pot spune de altele.

 

- inainte sa trec la KTM am avut Husqvarna si am avut numai probleme si eram nemultumit, am fost 5 zile in Franta la un antrenament din care mam dat 1 zi si 4 zile am umblat sami fac rost de un cablu de ambriaj, am fost atit de suparat de miam cumparat de azi pe maine un KTM, de atunci stiu sa pretuiesc ce am !

 

si la KTM mai treb sa bagi niste bani sa fie cu adevarat " Ready to Race " nui chiar cum zic ei dar dupa ce o echipezi cu ce trebuie nici nu te mai doare capu, eu personal merg cu ale mele cam 180-230h ore pe sezon si nam probleme mai mari !

 

 

 

cu stima :cheers:

Editat de Alfredo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca orice sport cu motor si practicarea enduro-ului costa destul de multi bani (ma si mir cum de sunt atatia practicanti),care cere sacrificii financiare.De aceea multi enduristi merg cu ce isi permit.Bineinteles ca si mie mi-ar placea un WR450 sau exc450, din generatia noua dar asta este deocamdata ne dam cu ce putem.Ceea ce am observat la Yamaha ca este un pic mai pretentioasa la reglaje dar daca o intretii cum trebuie nu ai probleme cu ea.KTM-ul poti sa il tranteesti in teren de 1000 de ori ca nu pateste mare lucru si daca pateste cu un "patent, un ciocan si o bucata de sarma" il poti repara la fata locului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

astai parerea ta i ok, oare de ce KTM este cea mai vanduta motocicleta ? la ce motocicleta gasesti cel mai repede piese ? de ce merg toti care au habar de moto si enduro de expl. Erzberg, Romaniacs, Hells Gate, ect. cu KTM si nu cu japoneze ?

 

 

sunt cele mai ieftine

 

Nazistii nu agreau jidanii, tu nu agreezi KTM. Probabil ca aveau ei argumentele lor. Dar le-au dus la extrem.

PS WR-urile sunt cam singurele japoneze care se lupta de la egal la egal cu europenele in domeniul enduro.

 

 

KTM urile sunt cele mai bune pe aici pe langa casa, prin Europa.

Peste ocean unde se consuma mult mai multe motociclcete nu se vede intre japoneze

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

KTM urile sunt cele mai bune pe aici pe langa casa, prin Europa.

Peste ocean unde se consuma mult mai multe motociclcete nu se vede intre japoneze

 

Pentru ca peste ocean sunt mult mai ieftine japonezele. Asa ca sa urmarim evenimentele internationale, unde se intalnesc rideri de pe ambele maluri ale celor patru oceane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca peste ocean sunt mult mai ieftine japonezele. Asa ca sa urmarim evenimentele internationale, unde se intalnesc rideri de pe ambele maluri ale celor patru oceane.

 

In America toate sunt mai ieftine

 

Cum ar fii sa fie o motocicleta japoneza cea mai buna in Comunitatea Europeana cand si in Europa sunt o gramada de producatori?

Cum functioneaza treaba? Crezi ca suntem incurajati sa le cumparam pe alea din Japonia? Discutia legata de performanta, fiabilitate, samd n-are loc!

 

 

Toate competitile moto in America sunt la un alt nivel(mai ales in segmetul off road) fata de Europa asa ca nici aici nu incape discutie

 

Astept cursa de hard enduro organizata in America sa vedem cine castiga. KTM,Husabeg, poate!

 

Urmareste atent fenomenul, mai larg , si dupa fa-ti o parere legata de nivelul competitilor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In America toate sunt mai ieftine

 

Cum ar fii sa fie o motocicleta japoneza cea mai buna in Comunitatea Europeana cand si in Europa sunt o gramada de producatori?

Cum functioneaza treaba? Crezi ca suntem incurajati sa le cumparam pe alea din Japonia? Discutia legata de performanta, fiabilitate, samd n-are loc!

 

 

Toate competitile moto in America sunt la un alt nivel(mai ales in segmetul off road) fata de Europa asa ca nici aici nu incape discutie

 

Astept cursa de hard enduro organizata in America sa vedem cine castiga. KTM,Husabeg, poate!

 

Urmareste atent fenomenul, mai larg , si dupa fa-ti o parere legata de nivelul competitilor

O sa castige Jarvis,Knight,Taddy... Depinde de norocul fiecaruia.Ma indoiesc ca o sa castige o marca anume.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In America toate sunt mai ieftine

 

 

Europenele sunt mai ieftine decat in Europa dar platesti vama pt ele. Plus piese de schimb pt care astepti o gramada sa vina cu vaporul. Cu japonezele e mai comod. Se fabrica in SUA si au retele de dealeri extinse (not extinct).

America e printre tarile fruntase la moto dar nu mi se pare ca ar fi buricul motociclismului international. Daca ar fi asa poate s-ar fi gandit sa fabrice si altceva in afara de H-D si Buell si sa nu fie invadati de japonezi in ramura motocicletelor sportive (speed and dirt bikes).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Europenele sunt mai ieftine decat in Europa dar platesti vama pt ele. Plus piese de schimb pt care astepti o gramada sa vina cu vaporul. Cu japonezele e mai comod. Se fabrica in SUA si au retele de dealeri extinse (not extinct).

America e printre tarile fruntase la moto dar nu mi se pare ca ar fi buricul motociclismului international. Daca ar fi asa poate s-ar fi gandit sa fabrice si altceva in afara de H-D si Buell si sa nu fie invadati de japonezi in ramura motocicletelor sportive (speed and dirt bikes).

 

 

Exact asa este :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Europenele sunt mai ieftine decat in Europa dar platesti vama pt ele. Plus piese de schimb pt care astepti o gramada sa vina cu vaporul. Cu japonezele e mai comod. Se fabrica in SUA si au retele de dealeri extinse (not extinct).

America e printre tarile fruntase la moto dar nu mi se pare ca ar fi buricul motociclismului international. Daca ar fi asa poate s-ar fi gandit sa fabrice si altceva in afara de H-D si Buell si sa nu fie invadati de japonezi in ramura motocicletelor sportive (speed and dirt bikes).

 

Nu astepti sa vina piesele cu vaporul,ele sunt pe stoc, pentru ca acolo este industrie nu ca la noi, saracie

 

Motociclete dirt nu stiu sa se fabrice in SUA si nici piese originale pentru ele.

 

Nu exista interes in America sa se inceapa productia de moto off road. Se cupara gata facute din Japonia si Europa. Ieftine si bune.

 

Buell s-a inchis din 2009

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...