jilaveanucoste Postat Noiembrie 4, 2011 Share Postat Noiembrie 4, 2011 (editat) Ma intereseaza si pe mine un WR400F dar habar nu am nimic despre acest model.In primul rand ma intereseaza fiabilitatea motocicletei.Este construita ca si oricare motocicleta hard enduro? adica te apuci odata la 2-3 ani sa desfaci tot motorul? sau este comparabila, de exemplu cu fiabilitatea unei XR400,DR350 etc. Editat Noiembrie 4, 2011 de jilaveanucoste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogus Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 Ma intereseaza si pe mine un WR400F dar habar nu am nimic despre acest model.In primul rand ma intereseaza fiabilitatea motocicletei.Este construita ca si oricare motocicleta hard enduro? adica te apuci odata la 2-3 ani sa desfaci tot motorul? sau este comparabila, de exemplu cu fiabilitatea unei XR400,DR350 etc. Motocicleta este fiabila fata de altele din clasa ei, si cred ca tine 2-3 ani intre service-uri la motor (mai precis la a mea s-a intervenit la motor dupa 400 ore de functionare, acum depinde de fiecare in cati ani face orelele acelea)....Personal o data pe an il desfac complet si vad daca are nevoie de ceva. Daca ii pui ulei bun si il schimbi pe undeva pe la 20 - 25 de ore nu ai probleme cu mobra. Totusi este o motocicleta de performanta si necesita constant atentie si investitii. Daca te uiti la intervalele din cartea de service ..s-ar putea sa te apuce ameteala (vorbesc de wr400 din 2001). In realitate nu e chiar asa de negru dracu...dar pregatestete. Oricum factorul de fun cu mobrele astea depaseste de mii de ori orice frustrari poti avea cu intretinerea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vAli. Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 Ma intereseaza si pe mine un WR400F dar habar nu am nimic despre acest model.In primul rand ma intereseaza fiabilitatea motocicletei.Este construita ca si oricare motocicleta hard enduro? adica te apuci odata la 2-3 ani sa desfaci tot motorul? sau este comparabila, de exemplu cu fiabilitatea unei XR400,DR350 etc. Ma gandesc eu ca prietenul nostru coste, nu spunea ca la XR-uri si DR-uri desfaci motorul la un an ?! Mai sunt si norocosi, dar in general banuiesc ca nu prea se intampla. Totusi, dintre cei care fac hard "cel mai hard", cu astea consacrate, va bagati la seturi motor in fiecare an cel putin o data? Sau duc bine si mai mult timp? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jilaveanucoste Postat Noiembrie 9, 2011 Share Postat Noiembrie 9, 2011 Ma intereseaza ce probleme pot aparea la modelul asta de motocicleta (ma refer doar la motor), cat de repede se uzeaza? Ca, acuma stau in dubii, vorbind cu mai multi oameni uni zic ca, da este o motocicleta excelenta , altii din contra ca nu ii asa buna, ca mai bine imi iau KTM.Asa ca intreb pe posesori ,Cat timp v-ati folosit de o asa motocicleta, cati km pe an ati facut si in ce conditi ,(bineinteles respectand intervalele de intretinere),pana au inceput problemele ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Noiembrie 9, 2011 Share Postat Noiembrie 9, 2011 postare comerciala in afara bursei!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jilaveanucoste Postat Decembrie 4, 2011 Share Postat Decembrie 4, 2011 Ce marca de ulei folositi la WR400, si ce tip ? m-am gandit la motul 7100, 10W40 credeti ca este ok?Mai este si 300V de la motul dar este mai scump.Voi ce imi recomandati ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XR 250 R Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 (editat) Salutare tuturor, In Februarie cred ca imi voi darui un WR 426 (sau 400). Am citit de 2-3 ori cele 16 pagini cu posturi si pe langa faptul ca am gasit foarte multe informatii interesante, am constatatat ca mai multe problematici au ramas nelamurite. Din pacate a fost cam slaba activitatea acestui topic in ultimul an. Sper sa se schimbe asta cat mai curand. Revin cu detalii dupa achizitie. Salutare din nou, Stie cineva de unde pot gasi protectiile acelea laterale pentru cadru ? Am vazut ca exista din plastic si din metal. Cred ca sunt la fel de bune oricare... Bafta ! Editat Ianuarie 31, 2012 de XR 250 R Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jilaveanucoste Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 Din Noiembrie 2011 sun posesorul unei WR 400.Ce sa zic merge super bine.Am mai facut unele reglaje la suspensie, raportul de pinioane dar in rest este ok.Am avut de ales intre exc400 si wr 400.Acuma ma bucur ca am ales wr-ul, poate ca si exc400 nu mergea la capacitatea maxima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 Al meu merge la 399.9 capacitate. Glumesc. Felicitari pt achizitie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jilaveanucoste Postat Februarie 4, 2012 Share Postat Februarie 4, 2012 Mi-ar fi placut exc-ul doar pentru electromotor . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfredo Postat Februarie 4, 2012 Share Postat Februarie 4, 2012 Mi-ar fi placut exc-ul doar pentru electromotor . felicitari pt achizitie si much fun, dar cred ca dupa ce o sa te inveti si o sa sti mai bine sa te dai vei ajunge la KTM ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Februarie 4, 2012 Share Postat Februarie 4, 2012 (editat) Si eu zic felicitari pt. achizitie, a-i stiut ce sa aleagi, wr-urile sunt foarte fiabile in comparatie cu portocaliile care merg cam un sfert din viata unei japoneze. Editat Februarie 4, 2012 de secbiker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 wr-urile sunt foarte fiabile in comparatie cu portocaliile care merg cam un sfert din viata unei japoneze. Serios? Ce stii despre WR-uri? Eu credeam ca sunt la fel ca EXC-urile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfredo Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 Si eu zic felicitari pt. achizitie, a-i stiut ce sa aleagi, wr-urile sunt foarte fiabile in comparatie cu portocaliile care merg cam un sfert din viata unei japoneze. astai parerea ta i ok, oare de ce KTM este cea mai vanduta motocicleta ? la ce motocicleta gasesti cel mai repede piese ? de ce merg toti care au habar de moto si enduro de expl. Erzberg, Romaniacs, Hells Gate, ect. cu KTM si nu cu japoneze ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 astai parerea ta i ok, oare de ce KTM este cea mai vanduta motocicleta ? la ce motocicleta gasesti cel mai repede piese ? de ce merg toti care au habar de moto si enduro de expl. Erzberg, Romaniacs, Hells Gate, ect. cu KTM si nu cu japoneze ? Cauta piese la un EXC 300 de prin 99, inafara de piston si consumabile nu gasesti nimic. Vorbesc in cunostinta de cauza ca am avut. Acum am Suzuki si gasesc orice si foarte repede si mai ieftin ca KTM, la WR la fel gasesti. Nu are rost sa ajungem iar la contradictii, eu am felicitat doar achizitia rationala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jilaveanucoste Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 (editat) Acuma cred ca foarte important este modul de intretinere al motocicletei.Poate sa fie fiabilitatea intruchipata, daca ii schimbi uleiul si consumabilele doar can iti aduci aminte, atuncea clar o sa ai probleme cu motocicleta. Cat despre care ii cea mai buna, cred ca s-au scris mii de pagini pe aceasta tema. Cea mai buna este cea pe care o ai. Am avut ocazia sa testez aproape tote modelele de cilindree mare de la KTM, exc 450,530,300 2T.Motivul pentru care am ales wr400 este ca nu pot eu sa merg la nivelul unui exc450 (deocamdata), asa ca wr 400 imi vine ca o manuse.Nu sunt incepator, am ceva experienta, ultimul motor a fost un DR350S cu care pot sa spun ca mergeam destul de bine, dar castigand experienta iti dai seama ca o motocicleta din clasa Dr are o gramada de lipsuri ,(suspensii,frane,etc),asa ca logic a fost sa aleg un motor nu extraordinar de agresiv ,dar suficient de potent pentru hard enduro. Nu stiu eu cate poate face ea. Editat Februarie 5, 2012 de jilaveanucoste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfredo Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 (editat) Cauta piese la un EXC 300 de prin 99, inafara de piston si consumabile nu gasesti nimic. Vorbesc in cunostinta de cauza ca am avut. Acum am Suzuki si gasesc orice si foarte repede si mai ieftin ca KTM, la WR la fel gasesti. Nu are rost sa ajungem iar la contradictii, eu am felicitat doar achizitia rationala. ma repet inca o data, asta este parerea ta si este ok ! @ jilaveanucoste sa ai un timp bun cu ce ai ales ! Editat Februarie 5, 2012 de Alfredo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jilaveanucoste Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XR 250 R Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 (editat) Din Noiembrie 2011 sun posesorul unei WR 400.Ce sa zic merge super bine.Am mai facut unele reglaje la suspensie, raportul de pinioane dar in rest este ok.Am avut de ales intre exc400 si wr 400.Acuma ma bucur ca am ales wr-ul, poate ca si exc400 nu mergea la capacitatea maxima. Felicitari pentru achizitie! Poate ne-o prezinti si noua...cateva poze ar fi perfect In final eu am gasit o oferta foarte buna si m-am pricopsit cu un KTM 450 EXC 05. Nu am apucat sa-i fac poze si oricum am de facut cateva retusuri la partea estetica. Cu toate astea inca ma gandesc cum ar fi fost cu WR-ul pe care am vrut sa il cumpar... Bafta ! Editat Februarie 7, 2012 de XR 250 R Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_SP Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 astai parerea ta i ok, oare de ce KTM este cea mai vanduta motocicleta ? la ce motocicleta gasesti cel mai repede piese ? de ce merg toti care au habar de moto si enduro de expl. Erzberg, Romaniacs, Hells Gate, ect. cu KTM si nu cu japoneze ? Marketing, ca la harley. Am avut ktm din2008 până în 2010. Piesele probabil veneau cu porumbelul... Tu chiar crezi că cetățenii de rând pot cumpara la magazin motoarete că ai alora de care.zici tu?! Tot din cauza de marketing vezi la toate colturile ktm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 8, 2012 Share Postat Februarie 8, 2012 Nazistii nu agreau jidanii, tu nu agreezi KTM. Probabil ca aveau ei argumentele lor. Dar le-au dus la extrem. PS WR-urile sunt cam singurele japoneze care se lupta de la egal la egal cu europenele in domeniul enduro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfredo Postat Februarie 8, 2012 Share Postat Februarie 8, 2012 (editat) Marketing, ca la harley. Am avut ktm din2008 până în 2010. Piesele probabil veneau cu porumbelul... Tu chiar crezi că cetățenii de rând pot cumpara la magazin motoarete că ai alora de care.zici tu?! Tot din cauza de marketing vezi la toate colturile ktm - cel putin la noi in DE piesele sunt 75 % pe stoc si restu de pe o zi pe alta, convenabil ! - este ok, fiecare isi cumpara ce isi permite, sau ptr ce are nevoie etc - nu vreau neaparat sa laud KTM si sa zic ca toate japonezele sunt de ca.....eu vorbesc de persoana mea si zic ca sunt multumit si ma simt bine pe aceasta motocicleta cea ce nu pot spune de altele. - inainte sa trec la KTM am avut Husqvarna si am avut numai probleme si eram nemultumit, am fost 5 zile in Franta la un antrenament din care mam dat 1 zi si 4 zile am umblat sami fac rost de un cablu de ambriaj, am fost atit de suparat de miam cumparat de azi pe maine un KTM, de atunci stiu sa pretuiesc ce am ! si la KTM mai treb sa bagi niste bani sa fie cu adevarat " Ready to Race " nui chiar cum zic ei dar dupa ce o echipezi cu ce trebuie nici nu te mai doare capu, eu personal merg cu ale mele cam 180-230h ore pe sezon si nam probleme mai mari ! cu stima Editat Februarie 8, 2012 de Alfredo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jilaveanucoste Postat Februarie 8, 2012 Share Postat Februarie 8, 2012 Ca orice sport cu motor si practicarea enduro-ului costa destul de multi bani (ma si mir cum de sunt atatia practicanti),care cere sacrificii financiare.De aceea multi enduristi merg cu ce isi permit.Bineinteles ca si mie mi-ar placea un WR450 sau exc450, din generatia noua dar asta este deocamdata ne dam cu ce putem.Ceea ce am observat la Yamaha ca este un pic mai pretentioasa la reglaje dar daca o intretii cum trebuie nu ai probleme cu ea.KTM-ul poti sa il tranteesti in teren de 1000 de ori ca nu pateste mare lucru si daca pateste cu un "patent, un ciocan si o bucata de sarma" il poti repara la fata locului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu85 Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 astai parerea ta i ok, oare de ce KTM este cea mai vanduta motocicleta ? la ce motocicleta gasesti cel mai repede piese ? de ce merg toti care au habar de moto si enduro de expl. Erzberg, Romaniacs, Hells Gate, ect. cu KTM si nu cu japoneze ? sunt cele mai ieftine Nazistii nu agreau jidanii, tu nu agreezi KTM. Probabil ca aveau ei argumentele lor. Dar le-au dus la extrem. PS WR-urile sunt cam singurele japoneze care se lupta de la egal la egal cu europenele in domeniul enduro. KTM urile sunt cele mai bune pe aici pe langa casa, prin Europa. Peste ocean unde se consuma mult mai multe motociclcete nu se vede intre japoneze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 KTM urile sunt cele mai bune pe aici pe langa casa, prin Europa. Peste ocean unde se consuma mult mai multe motociclcete nu se vede intre japoneze Pentru ca peste ocean sunt mult mai ieftine japonezele. Asa ca sa urmarim evenimentele internationale, unde se intalnesc rideri de pe ambele maluri ale celor patru oceane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.