Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Te mananca maimutza, ha ?

Mergeam eu, dar nu mai am finante si nici concediu nu-mi pot lua prea devreme. Oricum, prevad o tura mai lunga in toamna, ca si asa ne da nenea ministru Pogea 2 saptamani de concediu fara plata...

 

Hai, drum bun si fa poze oriunde te duci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum, prevad o tura mai lunga in toamna, ca si asa ne da nenea ministru Pogea 2 saptamani de concediu fara plata...

cand?

Mesaj completat

am fost singur pana la urma RO-BG-SRB-MNE-HVR-HU-RO, 3500 km in 5 zile. a fost cam "fugarita" tura pentru ca trebuia neaparata sa ajung acasa luni seara (aveam un bilet de avion deja cumparat).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Am auzit azi la stiri o treaba conform careia OPC-u s-ar fi luat de mobrele facute de BMW . Stie cineva mai exact despre ce era vorba? Nu au zis nimic concret la stiri, au vorbit mai mult doar de problemele Kia, al doilea constructor vizat de OPC.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prin drumurile facute

am identificat o locatie super

zona FUNDATA

 

cazare

5 cam pat dublu

bucatarie super utilata

2 bai

terasa

living imens

gratar

curte

 

pret 750 ron vineri samb duminica TOATA VILA

 

ce este ok e ca nu trebuie sa fim 10 putem merge si mai multi

deci scorul la cazare coboara semnificativ

 

mancare de acasa

 

sunt o multime de trasee pe drumuri forestiere

si nu este asa populata zona ca moieciu/ bran etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe site-ul oficial BMW vad ca a disparut din oferta HP2-ul enduro. Au ramas doar mega-moto si sport. Aveti idee, nu se mai fabrica enduro???

 

Nu, nu se mai fabrica din 2007 (conform "bibliei" mele BMW); in 2008 s-au vandut ultimele exemplare ramase nevandute sau foste modele de show-room.

 

post-9546-1254481563_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o fi pregatirea pentru zvonitul R1250GS?

 

Cresterea asta continua a capacitatii cilindrice mi se pare o dementa. Ce dracu' sa faci cu 'nshpe mii de cc????? Ma intreb unde se va opri tampenia asta cu marimea si puterea conteaza la o motocicleta care se doreste pe undeva si enduro????? Sa-l faca mai mare ca sa ce? Sa merg cu 700 la ora cu un enduro-touring????? :blink: In ritmul asta, probabil ca in vreo 10-15 ani vom ajunge sa ne laudam ca ne-am luat un enduro-touring de 2000 de cc si vreo 300 de cai....... :rose:

Nu prea inteleg ce-o fi in capul lor, dar mie mi se pare aberanta cresterea nejustificata a cap. cil.

In loc sa-si bata capul sa-l faca mai usor, mai manevrabil, mai fiabil si restul, ei se lauda c-au mai bagat 100 cc si 10 cai in plus, putere de care nu ai nevoie si oricum poate nici nu o folosesti prea des (si acum sa nu veniti cu pushtisme d-alea ca voua v-a "ramas mic" GS-ul).

Din punctul meu de vedere, pentru o motocicleta enduro-touring, 1000 cc ar fi fost mai mult decat suficient.

 

Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cresterea asta continua a capacitatii cilindrice mi se pare o dementa. Ce dracu' sa faci cu 'nshpe mii de cc????? Ma intreb unde se va opri tampenia asta cu marimea si puterea conteaza la o motocicleta care se doreste pe undeva si enduro????? Sa-l faca mai mare ca sa ce? Sa merg cu 700 la ora cu un enduro-touring????? :laugh: In ritmul asta, probabil ca in vreo 10-15 ani vom ajunge sa ne laudam ca ne-am luat un enduro-touring de 2000 de cc si vreo 300 de cai....... :laugh:

Nu prea inteleg ce-o fi in capul lor, dar mie mi se pare aberanta cresterea nejustificata a cap. cil.

In loc sa-si bata capul sa-l faca mai usor, mai manevrabil, mai fiabil si restul, ei se lauda c-au mai bagat 100 cc si 10 cai in plus, putere de care nu ai nevoie si oricum poate nici nu o folosesti prea des (si acum sa nu veniti cu pushtisme d-alea ca voua v-a "ramas mic" GS-ul).

Din punctul meu de vedere, pentru o motocicleta enduro-touring, 1000 cc ar fi fost mai mult decat suficient.

 

Numai bine.

dap, din pacate insa in ultima vreme trendul de "stradalizare" a motocicletelor dual-sport e din ce in ce mai evident. mai multa plasticaraie, suspensii mai scurte, jante turnate, etc...

 

pe de alta parte, sa ne amintim ca dupa 1150GS, 1200GS (simplu) a slabit aproape 30 de kile...

 

in cealalta ordine de idei sunt absolut de acord cu tine: 100 de cai pentru un enduro-turing sunt absolut suficienti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer as prefera sa ajung cu adv meu undeva la 260 si sa mai am ceva putere pe el de rezerva

 

Pai da moshule, dar eu vorbeam de motociclete enduro-touring......enduro.....d-alea cu care mergi pe asfalt dar si pe langa.....

Tu folosesti GS-ul pe autostrazi...... De ce nu ti-ai luat Hayabusa?

 

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai da moshule, dar eu vorbeam de motociclete enduro-touring......enduro.....d-alea cu care mergi pe asfalt dar si pe langa.....

Tu folosesti GS-ul pe autostrazi...... De ce nu ti-ai luat Hayabusa?

 

:laugh:

 

 

pentru confort si pozitie raman pe touring

a doua moto daca iau potul al loto o sa fie hay.am.bluza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cresterea asta continua a capacitatii cilindrice mi se pare o dementa. Ce dracu' sa faci cu 'nshpe mii de cc????? Ma intreb unde se va opri tampenia asta cu marimea si puterea conteaza la o motocicleta care se doreste pe undeva si enduro????? In loc sa-si bata capul sa-l faca mai usor, mai manevrabil, mai fiabil si restul, ei se lauda c-au mai bagat 100 cc si 10 cai in plus, putere de care nu ai nevoie si oricum poate nici nu o folosesti prea des. Din punctul meu de vedere, pentru o motocicleta enduro-touring, 1000 cc ar fi fost mai mult decat suficient.

Perfect adevarat. Eu as vrea un GS boxer de 1000, cu 80-90CP, max. 180kg, confortul si capacitatea de incarcare de la 1200. Ideal!

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dap, din pacate insa in ultima vreme trendul de "stradalizare" a motocicletelor dual-sport e din ce in ce mai evident. mai multa plasticaraie, suspensii mai scurte, jante turnate, etc...

 

Cum ar fi GS-ul de 800 ???

 

post-5780-1254650323_thumb.jpg

"Suspension travel front / rear 230 mm / 215 mm"

:laugh:

 

Stiu ca mai exista modele care au luat calea asfaltului (vezi Transalpul) dar uite ca totusi nu chiar toti si-au pierdut mintile.

 

 

 

Mesaj completat

Eu as vrea un GS boxer de 1000, cu 80-90CP, max. 180kg, confortul si capacitatea de incarcare de la 1200. Ideal!

 

Si eu, si eu! :laugh:

 

Singura chestie pe care as adauga-o ar fi roata de 21 pe fata si, de ce nu, 18 pe spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singura chestie pe care as adauga-o ar fi roata de 21 pe fata si, de ce nu, 18 pe spate.

21 pe fata vreau sa-mi pun la iarna pe 1200. Este o diferenta foarte mare fata de 19, in afara asfaltului. Doar sa ma tina bugetul.

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cresterea asta continua a capacitatii cilindrice mi se pare o dementa. Ce dracu' sa faci cu 'nshpe mii de cc????? Ma intreb unde se va opri tampenia asta cu marimea si puterea conteaza la o motocicleta care se doreste pe undeva si enduro????? Sa-l faca mai mare ca sa ce? Sa merg cu 700 la ora cu un enduro-touring????? :laugh: In ritmul asta, probabil ca in vreo 10-15 ani vom ajunge sa ne laudam ca ne-am luat un enduro-touring de 2000 de cc si vreo 300 de cai....... :laugh:

Nu prea inteleg ce-o fi in capul lor, dar mie mi se pare aberanta cresterea nejustificata a cap. cil.

In loc sa-si bata capul sa-l faca mai usor, mai manevrabil, mai fiabil si restul, ei se lauda c-au mai bagat 100 cc si 10 cai in plus, putere de care nu ai nevoie si oricum poate nici nu o folosesti prea des (si acum sa nu veniti cu pushtisme d-alea ca voua v-a "ramas mic" GS-ul).

Din punctul meu de vedere, pentru o motocicleta enduro-touring, 1000 cc ar fi fost mai mult decat suficient.

 

Mai omule, 1200GS, asa cum bine stii, este enduro-touring si aproape toti care o cumpara, o cumpara preponderent pt partea de touring, cum probabi ca am sa fac si eu. (iar partea de enduro s-o folosesc ocazional si soft)

Teoretic, puterea actuala de 105cp este suficienta intr-adevar; dar aici intervine notiunea de subiectivism, unii poate chiar poate vor mai mult. Cand urci o panta destul de abrupta (ex pe un pas in Alpi), deobicei ai si bagaje si, poate, si pasagera, si eventual mai si depasesti... ai da orice sa mai ai ceva putere... nu mai vorbim ca la inaltimi mari unde motorul isi mai ierde din vivacitate.

Tu pui mult mai mult accent probabil pe partea de enduro; atunci, ai ca varianta F800GS, mai usor, cu roata de 21" etc etc, ideal pt enduro. Deci, BMW a raspuns si acetui segment; acel motor de 800 are suficiente resurse incat nu stiu de ce ai mai vrea neaparat unul de 1000... ai de ales intre 800 si 1200, nu e suficient?

Personal, nu-mi place mai nimic la 800GS, a fost singura motocicleta pe care la sesiunile de teste abia asteptam sa ma dau jos dupa 30min dar nu am avut de ales si a trecuit sa stau inca 60; in plus, nu mi-as mai lua motor cu lant niciodata.

post-9546-1254732525_thumb.jpg

post-9546-1254732561_thumb.jpg

post-9546-1254732647_thumb.jpg

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cuplu,cuplu sa am.Si daca se poate de la inceput. Caii sunt si ei buni insa daca-i dai in gura la deal nu-i de ajuns. Daca vreai cai iti iei o racheta cu orez. Iar touring e touring cu mobre de touring (RT,GT chiar si un RS (K sau R) ca sa vorbim doar de BMW). GS era pana mai deunazi sa mai iesi si pe offroad. Un drum prost,un macadam ceva acolo. Acuma cica e touring. E drept ca arata bine calaretu' pe GS cand baga touring.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai omule, 1200GS, asa cum bine stii, este enduro-touring si aproape toti care o cumpara, o cumpara preponderent pt partea de touring, cum probabi ca am sa fac si eu. (iar partea de enduro s-o folosesc ocazional si soft)

Daca aproape toti cumpara GS 1200 pentru touring nu inseamna ca este in regula - se cheama snobism. Este la fel ca si cu gipanele si suvurile care impanzesc orasele si nu au vazut niciodata macar un drum de munte. Pentru touring este mult mai bun RT-ul, de exemplu.

 

Si apoi, cu tot cu bagaje, pasager si altitudine nu cred ca te poti plange de 1200GS asa cum e al meu, la 100CP.

Pentru GS este mai mult decat suficient. In rest vorbim doar de motorete de strada, asa ca ar trebui purtata discutia pe alta sectiune a forumului.

 

800-le nu e bun pentru ca el nu prea e touring. Nu ma vad pe el cu pasager si bagaje facand etape de 1000km pe zi, cum fac cu 1200-le. Altfel, puterea si cuplu ar ajunge.

 

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...