DanC Postat August 11, 2009 Share Postat August 11, 2009 Are careva chef de hoinairit in perioada 15-22 august? sunt in concediu si as face niste km, RO sau afara nu conteaza .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 Te mananca maimutza, ha ? Mergeam eu, dar nu mai am finante si nici concediu nu-mi pot lua prea devreme. Oricum, prevad o tura mai lunga in toamna, ca si asa ne da nenea ministru Pogea 2 saptamani de concediu fara plata... Hai, drum bun si fa poze oriunde te duci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanC Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 Oricum, prevad o tura mai lunga in toamna, ca si asa ne da nenea ministru Pogea 2 saptamani de concediu fara plata... cand? Mesaj completat am fost singur pana la urma RO-BG-SRB-MNE-HVR-HU-RO, 3500 km in 5 zile. a fost cam "fugarita" tura pentru ca trebuia neaparata sa ajung acasa luni seara (aveam un bilet de avion deja cumparat). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
taxi Postat August 30, 2009 Share Postat August 30, 2009 vand, dezmembrez, donez, BMW-DAKAR 2005! Mesaj completat vand, dezmembrez, donez, BMW-DAKAR 2005! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat August 31, 2009 Share Postat August 31, 2009 donez BMW-DAKAR 2005! La asta ma bag eu. Nu conteaza starea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anacoarda Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 Si eu vand Dakarul.... detalii aici: BMW Dakar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 Am auzit azi la stiri o treaba conform careia OPC-u s-ar fi luat de mobrele facute de BMW . Stie cineva mai exact despre ce era vorba? Nu au zis nimic concret la stiri, au vorbit mai mult doar de problemele Kia, al doilea constructor vizat de OPC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 1, 2009 Share Postat Octombrie 1, 2009 prin drumurile facute am identificat o locatie super zona FUNDATA cazare 5 cam pat dublu bucatarie super utilata 2 bai terasa living imens gratar curte pret 750 ron vineri samb duminica TOATA VILA ce este ok e ca nu trebuie sa fim 10 putem merge si mai multi deci scorul la cazare coboara semnificativ mancare de acasa sunt o multime de trasee pe drumuri forestiere si nu este asa populata zona ca moieciu/ bran etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Octombrie 2, 2009 Autor Share Postat Octombrie 2, 2009 Pe site-ul oficial BMW vad ca a disparut din oferta HP2-ul enduro. Au ramas doar mega-moto si sport. Aveti idee, nu se mai fabrica enduro??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Octombrie 2, 2009 Share Postat Octombrie 2, 2009 o fi pregatirea pentru zvonitul R1250GS? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 2, 2009 Share Postat Octombrie 2, 2009 Pe site-ul oficial BMW vad ca a disparut din oferta HP2-ul enduro. Au ramas doar mega-moto si sport. Aveti idee, nu se mai fabrica enduro??? Nu, nu se mai fabrica din 2007 (conform "bibliei" mele BMW); in 2008 s-au vandut ultimele exemplare ramase nevandute sau foste modele de show-room. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Octombrie 2, 2009 Autor Share Postat Octombrie 2, 2009 Nu, nu se mai fabrica din 2007 Ai idee care ar fi motivul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 2, 2009 Share Postat Octombrie 2, 2009 Au facut doar 3000 cu motorul de pe Sport si au anuntat asta cand l-au lansat parca. Eu cred ca o sa revina sub o forma sau alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Octombrie 2, 2009 Autor Share Postat Octombrie 2, 2009 o fi pregatirea pentru zvonitul R1250GS? Cresterea asta continua a capacitatii cilindrice mi se pare o dementa. Ce dracu' sa faci cu 'nshpe mii de cc????? Ma intreb unde se va opri tampenia asta cu marimea si puterea conteaza la o motocicleta care se doreste pe undeva si enduro????? Sa-l faca mai mare ca sa ce? Sa merg cu 700 la ora cu un enduro-touring????? In ritmul asta, probabil ca in vreo 10-15 ani vom ajunge sa ne laudam ca ne-am luat un enduro-touring de 2000 de cc si vreo 300 de cai....... Nu prea inteleg ce-o fi in capul lor, dar mie mi se pare aberanta cresterea nejustificata a cap. cil. In loc sa-si bata capul sa-l faca mai usor, mai manevrabil, mai fiabil si restul, ei se lauda c-au mai bagat 100 cc si 10 cai in plus, putere de care nu ai nevoie si oricum poate nici nu o folosesti prea des (si acum sa nu veniti cu pushtisme d-alea ca voua v-a "ramas mic" GS-ul). Din punctul meu de vedere, pentru o motocicleta enduro-touring, 1000 cc ar fi fost mai mult decat suficient. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 3, 2009 Share Postat Octombrie 3, 2009 sincer as prefera sa ajung cu adv meu undeva la 260 si sa mai am ceva putere pe el de rezerva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Octombrie 3, 2009 Share Postat Octombrie 3, 2009 Cresterea asta continua a capacitatii cilindrice mi se pare o dementa. Ce dracu' sa faci cu 'nshpe mii de cc????? Ma intreb unde se va opri tampenia asta cu marimea si puterea conteaza la o motocicleta care se doreste pe undeva si enduro????? Sa-l faca mai mare ca sa ce? Sa merg cu 700 la ora cu un enduro-touring????? In ritmul asta, probabil ca in vreo 10-15 ani vom ajunge sa ne laudam ca ne-am luat un enduro-touring de 2000 de cc si vreo 300 de cai....... Nu prea inteleg ce-o fi in capul lor, dar mie mi se pare aberanta cresterea nejustificata a cap. cil. In loc sa-si bata capul sa-l faca mai usor, mai manevrabil, mai fiabil si restul, ei se lauda c-au mai bagat 100 cc si 10 cai in plus, putere de care nu ai nevoie si oricum poate nici nu o folosesti prea des (si acum sa nu veniti cu pushtisme d-alea ca voua v-a "ramas mic" GS-ul). Din punctul meu de vedere, pentru o motocicleta enduro-touring, 1000 cc ar fi fost mai mult decat suficient. Numai bine. dap, din pacate insa in ultima vreme trendul de "stradalizare" a motocicletelor dual-sport e din ce in ce mai evident. mai multa plasticaraie, suspensii mai scurte, jante turnate, etc... pe de alta parte, sa ne amintim ca dupa 1150GS, 1200GS (simplu) a slabit aproape 30 de kile... in cealalta ordine de idei sunt absolut de acord cu tine: 100 de cai pentru un enduro-turing sunt absolut suficienti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Octombrie 3, 2009 Autor Share Postat Octombrie 3, 2009 sincer as prefera sa ajung cu adv meu undeva la 260 si sa mai am ceva putere pe el de rezerva Pai da moshule, dar eu vorbeam de motociclete enduro-touring......enduro.....d-alea cu care mergi pe asfalt dar si pe langa..... Tu folosesti GS-ul pe autostrazi...... De ce nu ti-ai luat Hayabusa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 4, 2009 Share Postat Octombrie 4, 2009 Pai da moshule, dar eu vorbeam de motociclete enduro-touring......enduro.....d-alea cu care mergi pe asfalt dar si pe langa.....Tu folosesti GS-ul pe autostrazi...... De ce nu ti-ai luat Hayabusa? pentru confort si pozitie raman pe touring a doua moto daca iau potul al loto o sa fie hay.am.bluza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Octombrie 4, 2009 Autor Share Postat Octombrie 4, 2009 pe de alta parte, sa ne amintim ca dupa 1150GS, 1200GS (simplu) a slabit aproape 30 de kile... Iti dai seama cat ar fi slabit daca dupa 1150 ar fi fost "doar" 1000..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Octombrie 4, 2009 Share Postat Octombrie 4, 2009 Cresterea asta continua a capacitatii cilindrice mi se pare o dementa. Ce dracu' sa faci cu 'nshpe mii de cc????? Ma intreb unde se va opri tampenia asta cu marimea si puterea conteaza la o motocicleta care se doreste pe undeva si enduro????? In loc sa-si bata capul sa-l faca mai usor, mai manevrabil, mai fiabil si restul, ei se lauda c-au mai bagat 100 cc si 10 cai in plus, putere de care nu ai nevoie si oricum poate nici nu o folosesti prea des. Din punctul meu de vedere, pentru o motocicleta enduro-touring, 1000 cc ar fi fost mai mult decat suficient. Perfect adevarat. Eu as vrea un GS boxer de 1000, cu 80-90CP, max. 180kg, confortul si capacitatea de incarcare de la 1200. Ideal! Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Octombrie 4, 2009 Autor Share Postat Octombrie 4, 2009 dap, din pacate insa in ultima vreme trendul de "stradalizare" a motocicletelor dual-sport e din ce in ce mai evident. mai multa plasticaraie, suspensii mai scurte, jante turnate, etc... Cum ar fi GS-ul de 800 ??? "Suspension travel front / rear 230 mm / 215 mm" Stiu ca mai exista modele care au luat calea asfaltului (vezi Transalpul) dar uite ca totusi nu chiar toti si-au pierdut mintile. Mesaj completat Eu as vrea un GS boxer de 1000, cu 80-90CP, max. 180kg, confortul si capacitatea de incarcare de la 1200. Ideal! Si eu, si eu! Singura chestie pe care as adauga-o ar fi roata de 21 pe fata si, de ce nu, 18 pe spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Octombrie 4, 2009 Share Postat Octombrie 4, 2009 Singura chestie pe care as adauga-o ar fi roata de 21 pe fata si, de ce nu, 18 pe spate. 21 pe fata vreau sa-mi pun la iarna pe 1200. Este o diferenta foarte mare fata de 19, in afara asfaltului. Doar sa ma tina bugetul. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 (editat) Cresterea asta continua a capacitatii cilindrice mi se pare o dementa. Ce dracu' sa faci cu 'nshpe mii de cc????? Ma intreb unde se va opri tampenia asta cu marimea si puterea conteaza la o motocicleta care se doreste pe undeva si enduro????? Sa-l faca mai mare ca sa ce? Sa merg cu 700 la ora cu un enduro-touring????? In ritmul asta, probabil ca in vreo 10-15 ani vom ajunge sa ne laudam ca ne-am luat un enduro-touring de 2000 de cc si vreo 300 de cai....... Nu prea inteleg ce-o fi in capul lor, dar mie mi se pare aberanta cresterea nejustificata a cap. cil. In loc sa-si bata capul sa-l faca mai usor, mai manevrabil, mai fiabil si restul, ei se lauda c-au mai bagat 100 cc si 10 cai in plus, putere de care nu ai nevoie si oricum poate nici nu o folosesti prea des (si acum sa nu veniti cu pushtisme d-alea ca voua v-a "ramas mic" GS-ul). Din punctul meu de vedere, pentru o motocicleta enduro-touring, 1000 cc ar fi fost mai mult decat suficient. Mai omule, 1200GS, asa cum bine stii, este enduro-touring si aproape toti care o cumpara, o cumpara preponderent pt partea de touring, cum probabi ca am sa fac si eu. (iar partea de enduro s-o folosesc ocazional si soft) Teoretic, puterea actuala de 105cp este suficienta intr-adevar; dar aici intervine notiunea de subiectivism, unii poate chiar poate vor mai mult. Cand urci o panta destul de abrupta (ex pe un pas in Alpi), deobicei ai si bagaje si, poate, si pasagera, si eventual mai si depasesti... ai da orice sa mai ai ceva putere... nu mai vorbim ca la inaltimi mari unde motorul isi mai ierde din vivacitate. Tu pui mult mai mult accent probabil pe partea de enduro; atunci, ai ca varianta F800GS, mai usor, cu roata de 21" etc etc, ideal pt enduro. Deci, BMW a raspuns si acetui segment; acel motor de 800 are suficiente resurse incat nu stiu de ce ai mai vrea neaparat unul de 1000... ai de ales intre 800 si 1200, nu e suficient? Personal, nu-mi place mai nimic la 800GS, a fost singura motocicleta pe care la sesiunile de teste abia asteptam sa ma dau jos dupa 30min dar nu am avut de ales si a trecuit sa stau inca 60; in plus, nu mi-as mai lua motor cu lant niciodata. Editat Octombrie 5, 2009 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 Cuplu,cuplu sa am.Si daca se poate de la inceput. Caii sunt si ei buni insa daca-i dai in gura la deal nu-i de ajuns. Daca vreai cai iti iei o racheta cu orez. Iar touring e touring cu mobre de touring (RT,GT chiar si un RS (K sau R) ca sa vorbim doar de BMW). GS era pana mai deunazi sa mai iesi si pe offroad. Un drum prost,un macadam ceva acolo. Acuma cica e touring. E drept ca arata bine calaretu' pe GS cand baga touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 Mai omule, 1200GS, asa cum bine stii, este enduro-touring si aproape toti care o cumpara, o cumpara preponderent pt partea de touring, cum probabi ca am sa fac si eu. (iar partea de enduro s-o folosesc ocazional si soft) Daca aproape toti cumpara GS 1200 pentru touring nu inseamna ca este in regula - se cheama snobism. Este la fel ca si cu gipanele si suvurile care impanzesc orasele si nu au vazut niciodata macar un drum de munte. Pentru touring este mult mai bun RT-ul, de exemplu. Si apoi, cu tot cu bagaje, pasager si altitudine nu cred ca te poti plange de 1200GS asa cum e al meu, la 100CP. Pentru GS este mai mult decat suficient. In rest vorbim doar de motorete de strada, asa ca ar trebui purtata discutia pe alta sectiune a forumului. 800-le nu e bun pentru ca el nu prea e touring. Nu ma vad pe el cu pasager si bagaje facand etape de 1000km pe zi, cum fac cu 1200-le. Altfel, puterea si cuplu ar ajunge. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.