Sari la conținut

Postări Recomandate

  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 1,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Am auzit azi la stiri o treaba conform careia OPC-u s-ar fi luat de mobrele facute de BMW . Stie cineva mai exact despre ce era vorba? Nu au zis nimic concret la stiri, au vorbit mai mult doar de problemele Kia, al doilea constructor vizat de OPC.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prin drumurile facute

am identificat o locatie super

zona FUNDATA

 

cazare

5 cam pat dublu

bucatarie super utilata

2 bai

terasa

living imens

gratar

curte

 

pret 750 ron vineri samb duminica TOATA VILA

 

ce este ok e ca nu trebuie sa fim 10 putem merge si mai multi

deci scorul la cazare coboara semnificativ

 

mancare de acasa

 

sunt o multime de trasee pe drumuri forestiere

si nu este asa populata zona ca moieciu/ bran etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe site-ul oficial BMW vad ca a disparut din oferta HP2-ul enduro. Au ramas doar mega-moto si sport. Aveti idee, nu se mai fabrica enduro???

 

Nu, nu se mai fabrica din 2007 (conform "bibliei" mele BMW); in 2008 s-au vandut ultimele exemplare ramase nevandute sau foste modele de show-room.

 

post-9546-1254481563_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o fi pregatirea pentru zvonitul R1250GS?

 

Cresterea asta continua a capacitatii cilindrice mi se pare o dementa. Ce dracu' sa faci cu 'nshpe mii de cc????? Ma intreb unde se va opri tampenia asta cu marimea si puterea conteaza la o motocicleta care se doreste pe undeva si enduro????? Sa-l faca mai mare ca sa ce? Sa merg cu 700 la ora cu un enduro-touring????? :blink: In ritmul asta, probabil ca in vreo 10-15 ani vom ajunge sa ne laudam ca ne-am luat un enduro-touring de 2000 de cc si vreo 300 de cai....... :rose:

Nu prea inteleg ce-o fi in capul lor, dar mie mi se pare aberanta cresterea nejustificata a cap. cil.

In loc sa-si bata capul sa-l faca mai usor, mai manevrabil, mai fiabil si restul, ei se lauda c-au mai bagat 100 cc si 10 cai in plus, putere de care nu ai nevoie si oricum poate nici nu o folosesti prea des (si acum sa nu veniti cu pushtisme d-alea ca voua v-a "ramas mic" GS-ul).

Din punctul meu de vedere, pentru o motocicleta enduro-touring, 1000 cc ar fi fost mai mult decat suficient.

 

Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cresterea asta continua a capacitatii cilindrice mi se pare o dementa. Ce dracu' sa faci cu 'nshpe mii de cc????? Ma intreb unde se va opri tampenia asta cu marimea si puterea conteaza la o motocicleta care se doreste pe undeva si enduro????? Sa-l faca mai mare ca sa ce? Sa merg cu 700 la ora cu un enduro-touring????? :laugh: In ritmul asta, probabil ca in vreo 10-15 ani vom ajunge sa ne laudam ca ne-am luat un enduro-touring de 2000 de cc si vreo 300 de cai....... :laugh:

Nu prea inteleg ce-o fi in capul lor, dar mie mi se pare aberanta cresterea nejustificata a cap. cil.

In loc sa-si bata capul sa-l faca mai usor, mai manevrabil, mai fiabil si restul, ei se lauda c-au mai bagat 100 cc si 10 cai in plus, putere de care nu ai nevoie si oricum poate nici nu o folosesti prea des (si acum sa nu veniti cu pushtisme d-alea ca voua v-a "ramas mic" GS-ul).

Din punctul meu de vedere, pentru o motocicleta enduro-touring, 1000 cc ar fi fost mai mult decat suficient.

 

Numai bine.

dap, din pacate insa in ultima vreme trendul de "stradalizare" a motocicletelor dual-sport e din ce in ce mai evident. mai multa plasticaraie, suspensii mai scurte, jante turnate, etc...

 

pe de alta parte, sa ne amintim ca dupa 1150GS, 1200GS (simplu) a slabit aproape 30 de kile...

 

in cealalta ordine de idei sunt absolut de acord cu tine: 100 de cai pentru un enduro-turing sunt absolut suficienti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer as prefera sa ajung cu adv meu undeva la 260 si sa mai am ceva putere pe el de rezerva

 

Pai da moshule, dar eu vorbeam de motociclete enduro-touring......enduro.....d-alea cu care mergi pe asfalt dar si pe langa.....

Tu folosesti GS-ul pe autostrazi...... De ce nu ti-ai luat Hayabusa?

 

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai da moshule, dar eu vorbeam de motociclete enduro-touring......enduro.....d-alea cu care mergi pe asfalt dar si pe langa.....

Tu folosesti GS-ul pe autostrazi...... De ce nu ti-ai luat Hayabusa?

 

:laugh:

 

 

pentru confort si pozitie raman pe touring

a doua moto daca iau potul al loto o sa fie hay.am.bluza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cresterea asta continua a capacitatii cilindrice mi se pare o dementa. Ce dracu' sa faci cu 'nshpe mii de cc????? Ma intreb unde se va opri tampenia asta cu marimea si puterea conteaza la o motocicleta care se doreste pe undeva si enduro????? In loc sa-si bata capul sa-l faca mai usor, mai manevrabil, mai fiabil si restul, ei se lauda c-au mai bagat 100 cc si 10 cai in plus, putere de care nu ai nevoie si oricum poate nici nu o folosesti prea des. Din punctul meu de vedere, pentru o motocicleta enduro-touring, 1000 cc ar fi fost mai mult decat suficient.

Perfect adevarat. Eu as vrea un GS boxer de 1000, cu 80-90CP, max. 180kg, confortul si capacitatea de incarcare de la 1200. Ideal!

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dap, din pacate insa in ultima vreme trendul de "stradalizare" a motocicletelor dual-sport e din ce in ce mai evident. mai multa plasticaraie, suspensii mai scurte, jante turnate, etc...

 

Cum ar fi GS-ul de 800 ???

 

post-5780-1254650323_thumb.jpg

"Suspension travel front / rear 230 mm / 215 mm"

:laugh:

 

Stiu ca mai exista modele care au luat calea asfaltului (vezi Transalpul) dar uite ca totusi nu chiar toti si-au pierdut mintile.

 

 

 

Mesaj completat

Eu as vrea un GS boxer de 1000, cu 80-90CP, max. 180kg, confortul si capacitatea de incarcare de la 1200. Ideal!

 

Si eu, si eu! :laugh:

 

Singura chestie pe care as adauga-o ar fi roata de 21 pe fata si, de ce nu, 18 pe spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singura chestie pe care as adauga-o ar fi roata de 21 pe fata si, de ce nu, 18 pe spate.

21 pe fata vreau sa-mi pun la iarna pe 1200. Este o diferenta foarte mare fata de 19, in afara asfaltului. Doar sa ma tina bugetul.

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cresterea asta continua a capacitatii cilindrice mi se pare o dementa. Ce dracu' sa faci cu 'nshpe mii de cc????? Ma intreb unde se va opri tampenia asta cu marimea si puterea conteaza la o motocicleta care se doreste pe undeva si enduro????? Sa-l faca mai mare ca sa ce? Sa merg cu 700 la ora cu un enduro-touring????? :laugh: In ritmul asta, probabil ca in vreo 10-15 ani vom ajunge sa ne laudam ca ne-am luat un enduro-touring de 2000 de cc si vreo 300 de cai....... :laugh:

Nu prea inteleg ce-o fi in capul lor, dar mie mi se pare aberanta cresterea nejustificata a cap. cil.

In loc sa-si bata capul sa-l faca mai usor, mai manevrabil, mai fiabil si restul, ei se lauda c-au mai bagat 100 cc si 10 cai in plus, putere de care nu ai nevoie si oricum poate nici nu o folosesti prea des (si acum sa nu veniti cu pushtisme d-alea ca voua v-a "ramas mic" GS-ul).

Din punctul meu de vedere, pentru o motocicleta enduro-touring, 1000 cc ar fi fost mai mult decat suficient.

 

Mai omule, 1200GS, asa cum bine stii, este enduro-touring si aproape toti care o cumpara, o cumpara preponderent pt partea de touring, cum probabi ca am sa fac si eu. (iar partea de enduro s-o folosesc ocazional si soft)

Teoretic, puterea actuala de 105cp este suficienta intr-adevar; dar aici intervine notiunea de subiectivism, unii poate chiar poate vor mai mult. Cand urci o panta destul de abrupta (ex pe un pas in Alpi), deobicei ai si bagaje si, poate, si pasagera, si eventual mai si depasesti... ai da orice sa mai ai ceva putere... nu mai vorbim ca la inaltimi mari unde motorul isi mai ierde din vivacitate.

Tu pui mult mai mult accent probabil pe partea de enduro; atunci, ai ca varianta F800GS, mai usor, cu roata de 21" etc etc, ideal pt enduro. Deci, BMW a raspuns si acetui segment; acel motor de 800 are suficiente resurse incat nu stiu de ce ai mai vrea neaparat unul de 1000... ai de ales intre 800 si 1200, nu e suficient?

Personal, nu-mi place mai nimic la 800GS, a fost singura motocicleta pe care la sesiunile de teste abia asteptam sa ma dau jos dupa 30min dar nu am avut de ales si a trecuit sa stau inca 60; in plus, nu mi-as mai lua motor cu lant niciodata.

post-9546-1254732525_thumb.jpg

post-9546-1254732561_thumb.jpg

post-9546-1254732647_thumb.jpg

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cuplu,cuplu sa am.Si daca se poate de la inceput. Caii sunt si ei buni insa daca-i dai in gura la deal nu-i de ajuns. Daca vreai cai iti iei o racheta cu orez. Iar touring e touring cu mobre de touring (RT,GT chiar si un RS (K sau R) ca sa vorbim doar de BMW). GS era pana mai deunazi sa mai iesi si pe offroad. Un drum prost,un macadam ceva acolo. Acuma cica e touring. E drept ca arata bine calaretu' pe GS cand baga touring.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai omule, 1200GS, asa cum bine stii, este enduro-touring si aproape toti care o cumpara, o cumpara preponderent pt partea de touring, cum probabi ca am sa fac si eu. (iar partea de enduro s-o folosesc ocazional si soft)

Daca aproape toti cumpara GS 1200 pentru touring nu inseamna ca este in regula - se cheama snobism. Este la fel ca si cu gipanele si suvurile care impanzesc orasele si nu au vazut niciodata macar un drum de munte. Pentru touring este mult mai bun RT-ul, de exemplu.

 

Si apoi, cu tot cu bagaje, pasager si altitudine nu cred ca te poti plange de 1200GS asa cum e al meu, la 100CP.

Pentru GS este mai mult decat suficient. In rest vorbim doar de motorete de strada, asa ca ar trebui purtata discutia pe alta sectiune a forumului.

 

800-le nu e bun pentru ca el nu prea e touring. Nu ma vad pe el cu pasager si bagaje facand etape de 1000km pe zi, cum fac cu 1200-le. Altfel, puterea si cuplu ar ajunge.

 

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intervin si eu cu o parere de neavenit asa ca nu-mi sariti prea tare in cap.

BMW-ul pe segmentul de enduro -touring are G450 , G650 , F650[acum bicilindru], F800[tot bicilindru] si R1200. Fara a fi mare specialist vad cu "ochiu' liber" o "gaura" exact pe la capacitatea cilindrica de 1000 cmc.

De altfel marele rival portocaliu are pe acolo 2 mobre foarte bine cotate 950 si 990 adv. Asa ca parerea lui AliBaba cu o mobra de 1000 cmc, eventual boxer cu 100hp si cu cardan ar fi exact raspunsul BMW la 950 si 990 adv.

Din motive necunoscute mie, HP2-ul nu se mai fabrica si oricum asa cum era desenat arata mai mult a cros decat a enduro-touring ...dar daca o redesenau un pic ar fi fost idealul din punctul meu de vedere .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai nu prea e gaura. aparentul gap e umplut (partial, ce-i drept) tocmai de F800GS. poate ca e ceva mai departe de 990 insa mi se pare foarte in zona lui 950.

 

pe de alta parte (aici precis o sa dea cineva cu pietre dupa mine) m-am dat nitel cu 990-ul. well, n-as face turing pe asa ceva.

 

da, un HP2 de un litru ar fi fost echivalentul perfect pentru KTM-urile mari. insa din nou, la capitolul turing...

 

pana una-alta, gama de la bavarezi acopera destul de bine toata plaja de preferinte:

- ai cross de 450

- ai enduroaica de 600

- ai dual sport pentru 50/50 asfalt/coclau (F800GS)

- ai dual sport pentru prietena/nevasta (F650GS)

- ai enduro-turing pentru 80/20 asfalt coclau (R1200GS/A)

ce mai lipseste?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai nu prea e gaura. aparentul gap e umplut (partial, ce-i drept) tocmai de F800GS. poate ca e ceva mai departe de 990 insa mi se pare foarte in zona lui 950.

 

pe de alta parte (aici precis o sa dea cineva cu pietre dupa mine) m-am dat nitel cu 990-ul. well, n-as face turing pe asa ceva.

 

da, un HP2 de un litru ar fi fost echivalentul perfect pentru KTM-urile mari. insa din nou, la capitolul turing...

 

pana una-alta, gama de la bavarezi acopera destul de bine toata plaja de preferinte:

- ai cross de 450

- ai enduroaica de 600

- ai dual sport pentru 50/50 asfalt/coclau (F800GS)

- ai dual sport pentru prietena/nevasta (F650GS)

- ai enduro-turing pentru 80/20 asfalt coclau (R1200GS/A)

ce mai lipseste?

 

Asa cum bine zicea Ali Baba si cei 40 de hoti, un boxer-cardan de 800-1000cc, vreo 180 kg si roata de 21 pe fata :laugh:

Mai bine zis, un fel de HP2 Enduro cu o sa mai confortabila si un rezervor care sa-ti confere o autonomie de vreo 3-400 km.

Iaca shapost-5780-1254825319_thumb.jpg

Mesaj completat

.

De ce mama lor nu mai fabrica HP2-ul enduro????? :laugh:

Editat de Angi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce nu ti-ai luat Hayabusa?

 

Ca fapt divers, Hayabusa este destul de criticata prin revistele de specialitate ca in 2009 tot nu sunt in stare sa ofere (macar optional) ABS-ul. Si asta mai ales datorita faprului ca sunt destui care fac si touring cu ea.

Mesaj completat

De ce mama lor nu mai fabrica HP2-ul enduro????? :laugh:

 

Pana la urma de iti pare asa rau?? Aveai 17.500euro sa dai pe el? asta fara eventuale optionale/accesorii.

Gasesti second-hand.

Mesaj completat

ce mai lipseste?

 

Asta ma intreb si eu... ca mi se pare ca gama de la 450 pana la 1200 este destul de bine acoperita. Daca cei de la BMW simteau un mare gol prin lispa unui "miar" probabil ca-l ofereau, asa cum au facut cu 800-le.

Mie mi se pare ca intre 1200GS si 800GS nu prea mai e loc de altceva. Daca cauti variatiuni, normal, poti gasi n posibilitati. Dar ma intreb cate firme mai ofera o asa paleta larga de modele?

 

De ce trebuie neaparat sa ne raportam la KTM? Ce daca ei ofera 1000? Asa zic si eu ca nu sunt in stare sa ofere placerea unui boxer, avantajele cardanului, ABS abia stiu ce-i ala (doar pe 990adv), ESA sau ASC ar fi deja mult prea SF pt ei.

 

Mesaj completat

Cuplu,cuplu sa am.Si daca se poate de la inceput. Caii sunt si ei buni insa daca-i dai in gura la deal nu-i de ajuns. Daca vreai cai iti iei o racheta cu orez.

 

Eu m-am gandit ca problema cuplului crescut odata cu puterea este de la sine inteleasa. Vorbim aici despre BMW (si nu despre orezarii, cum ai zis si tu) si nu cred ca proprietarii de BMW se plang de cumplu (si la ce turatie) ca i-ar bate Doamne-Doamne.

Mesaj completat

Daca aproape toti cumpara GS 1200 pentru touring nu inseamna ca este in regula - se cheama snobism. Este la fel ca si cu gipanele si suvurile care impanzesc orasele si nu au vazut niciodata macar un drum de munte. Pentru touring este mult mai bun RT-ul, de exemplu.

 

Si apoi, cu tot cu bagaje, pasager si altitudine nu cred ca te poti plange de 1200GS asa cum e al meu, la 100CP.

Pentru GS este mai mult decat suficient. In rest vorbim doar de motorete de strada, asa ca ar trebui purtata discutia pe alta sectiune a forumului.

 

800-le nu e bun pentru ca el nu prea e touring. Nu ma vad pe el cu pasager si bagaje facand etape de 1000km pe zi, cum fac cu 1200-le. Altfel, puterea si cuplu ar ajunge.

 

1200GS este clar cea mai vanduta motocicleta in Germania de exemplu (in ciuda faptului ca nu este ieftina). Ei oricum nu au unde sa faca enduro; faptul ca-i apreciaza atat de multi calitatile generale si polivalenta, nu trebuie sa-i consideri snobi. Stii bine cat de bine sta pe curbe, ce confortabila este, pozitia, ce usor pui bagaje pe ea si toate celelalte celelalte calitati care o fac oarecum unica in felul ei, all-in-one.

Si eu mi-as lua GS fara sa fac atat enduro cat faci tu; pt ca si mie mi-ar placea sa pot continua acolo unde se termina drumul; sau daca de exemplu vreau la anu' sa fac o tura in Islanda sau in alte locuri deosebite; iar daca m-as intoarce in RO, clar as lua GS pt drumurile proaste si posibilitatile de ceva padure/soft-enduro. Oare as fi snob, desi placerea mea principala ar ramane touringul?

Si pt ca tot se bate atat apa-n piua pe cei care au SUV... pe langa faptul ca nu poti compara un Tiguan ca basinile de X6 sau Cayenne de exemplu, eu (nefiind posesor de suv) recunosc clar avatajele unui SUV, mai ales in RO unde inca multe drumuri sunt proaste si unde sunt foarte multe accidente grave; si pa langa aceste motive concrete, de ce nu si pt senzatia de spatiu si placerea de a vedea mai bine traficul mai de sus. Da, stiu, sunt manelsit si snob in ochii unora daca mi-as lua Tiguan sau X3... d-aia nu mai pot eu.

 

Faptul ca tu consideri acum ca cei 100cp iti sunt suficienti este ok dar mi-e greu sa cred ca te-ar deranja ca modelul urmator va avea mai multi si va trebui sa faci un sacrificiu sa accepti asta. Pana la urma, puterea este precum contul in banca: daca ai minte, nu trebuie s-o folosesti toata decat atunci cand ai nevoie.

 

Cu 800 sunt total de acord: incomod pe distante medii si lungi.

 

Toate cele bune!

 

Vlad

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...