wolf4mwolf Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 (editat) Dap..pt pasager e de groaza... mi s-a spus ca e extrem de incomoda... iar V2 cand tragi de el sau in frana de motor - care e ff violenta - te solicita. In plus suspensiile au fost gandite pt circuit...in schimb ca "rider" n-ai treaba, eu ma inteleg ff bine cu trascareta.... Manevrabilitate care cu greu e intrecuta de alte motociclete..mult mai scumpe De unde diferentza de la sp1 la sp2 ???? de cai putere ma refer...? RC51 Editat August 20, 2008 de wolf4mwolf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wolf4mwolf Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 (editat) Sasiul e acelasi... singura schimbare a fost la amorrtizoarele fata...din cate stiu eu... Se simte schimbarea fata de F ... si la manevrabilitate dar semnificativ la putere. Editat August 20, 2008 de wolf4mwolf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 diferenta dintre sp1 si sp2 consta in unele moficari aduse cadrului si basculei (o rigiditate mai ridicata...) in rest totul a ramas aproximativ la fel mai este o diferenta la putere ...cativa cai in plus...probabil o modificare la sistemul de injectie cat despre RC 51 ..am impresia ca este vorba de varianta SUA a motocicletei ca pe acolo circula sub denumirea asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
higheaven Postat August 23, 2008 Autor Share Postat August 23, 2008 The Honda RC51 also known as the RVT1000R (United States) or VTR1000 (Europe) Stiam ca exista si o diferenta la cai intre SP1 si SP2 dar e posibil sa ma insel. Am intalnit un SP1 in fata la Louis in Stuttgard, si nu m-am abtinut sa nu il pozez. Am obsevat ca rezervorul e mai ingust decat la 954, iar motocicleta, astfel pare mai mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 23, 2008 Share Postat August 23, 2008 insider stie...el avand multa experienta in acest domeniu ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat August 23, 2008 Share Postat August 23, 2008 Motocicleta e mai ingusta din cauza motorului, ca orice v2 longitudinal de altfel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 23, 2008 Share Postat August 23, 2008 orintata sa te bagi cu ea printre masiini Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
higheaven Postat August 24, 2008 Autor Share Postat August 24, 2008 ... nu e nimeni care vrea sa dea un sp1 sp2 pe un 954 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 (editat) pe cine crezi ca fraieresti? ce dracu aveti ma fratilor cu 954 aia? cum sa dai un sp2 pt un 900rr????? uneori am impresia ca sunt singurul prost pe lume.. Editat August 24, 2008 de sergiukawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
higheaven Postat August 25, 2008 Autor Share Postat August 25, 2008 pe cine crezi ca fraieresti?ce dracu aveti ma fratilor cu 954 aia? cum sa dai un sp2 pt un 900rr????? uneori am impresia ca sunt singurul prost pe lume.. masoara-ti cuvintele!! 1 nu vreau sa fraieresc pe nimeni, de cand s-a inventat si mondeda de schimb, se pot efectua schimburi cu + sau - diferenta. 2 care frate are ceva cu 954-le aia! 3 am spus SP1 sau SP2 4 uneori poate ai dreptate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 Diferentele intre SP1 si SP2 sunt mici, s-a umblat putin la cadru si bascula pt rigiditate, la injectie pt cativa cai si SP2 are ventilator pe fiecare radiator (nu doar pe unul singur ca la SP1 sau Firestorm). VTR-urile sunt motorete de suflet, nu sunt mobre de terase sau bulevard, stau pe curbe intr-un mare fel, trag de jos ca orice V2, neindicate mersului cu pasager. Sa nu uitam ca nenea Collin Edwards a castigat Superbike-le cu SP2 in 2002 (am un Superbike din august 2002 si face el reclama la Castrol calare pe SP2 ) Fara sa fac reclama, au avut Bardakmotors un SP1 di 2001 pe care cereau 5500 si care s-a dat, am vazut un flacau in oras cu el, motoreta seria toata, rosu cu negru, frumoasa foc. Io m-am dat cu Firestorm dar sincer nu mi-a placut, cred ca-i chestie de gusturi. Bafta si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 tibike incearca sp2 es maid beszelunk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
H3llriderr Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 nu are nimeni un sp1 sp2 , sa mi-o dea si mie la un test drive? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 Stiu eu pe cineva care are un sp2, nu cred ca intra aici pe forum. Il are de putin timp, e impecabil. Omu e pasionat de v2 si avut ducati inainte si nu mai vrea sa auda de el (de ducati nu de v2). Nu cred ca o da la teste insa. Nu am mers cu sp dar am mers cu tlr, sp e mai marfa fiind mult mai compacta si mai usoara. Se comporta invers ca un 4L, la ture mici e foarte vanoasa dar la ture mari se inabusa, pe cand 4L deabia la ture mari incepe sa traga (ma refer aici la ss de 1000). E foarte posibil ca sp tunata sa aiba 170 de cai, la motor nu la roata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
freeman Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 (editat) am citit de la inceput acest topic si vreau sa spun ca in mare este plin de ineptii si de vb aruncate de motociclisti cibernetici. Sa o luam pe rand. 1. sunt fan motoare 2v 2. sunt posesor de moto 2v 3. am un Suzuki TL1000R, 1999, am o honda VTR SP2 2005 noua luata de la HondaMotorcycle, si pe langa acestea 2 am avut si un Ducati 749 4. motoarele in V nu sunt recomandate celor care vor moto de terasa 5. vreti lamuri referitoare la aceste moto, intrebati-ma 6. ... Stiu eu pe cineva care are un sp2, nu cred ca intra aici pe forum. Il are de putin timp, e impecabil. Omu e pasionat de v2 si avut ducati inainte si nu mai vrea sa auda de el (de ducati nu de v2). Nu cred ca o da la teste insa. Nu am mers cu sp dar am mers cu tlr, sp e mai marfa fiind mult mai compacta si mai usoara. Se comporta invers ca un 4L, la ture mici e foarte vanoasa dar la ture mari se inabusa, pe cand 4L deabia la ture mari incepe sa traga (ma refer aici la ss de 1000). E foarte posibil ca sp tunata sa aiba 170 de cai, la motor nu la roata. mai vladut, iti multumesc....mai poti sa o lauzi, ai uitat sa spui ca are linie full arrow, ca suna tare ca baga mult, ca se lasa bine pe cheia, etc, etc..... Editat Septembrie 18, 2008 de freeman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 am citit de la inceput acest topic si vreau sa spun ca in mare este plin de ineptii si de vb aruncate de motociclisti cibernetici. Sa o luam pe rand. 1. sunt fan motoare 2v 2. sunt posesor de moto 2v 3. am un Suzuki TL1000R, 1999, am o honda VTR SP2 2005 noua luata de la HondaMotorcycle, si pe langa acestea 2 am avut si un Ducati 749 4. motoarele in V nu sunt recomandate celor care vor moto de terasa 5. vreti lamuri referitoare la aceste moto, intrebati-ma 6. ... mai vladut, iti multumesc....mai poti sa o lauzi, ai uitat sa spui ca are linie full arrow, ca suna tare ca baga mult, ca se lasa bine pe cheia, etc, etc..... te pup ma! trebuia sa tai vaca aia neagra din poza aia totusi. Daca o laud, o laud sincer chiar imi place mult motoreta, e super, imi place mai mult ca tlr-ul, tare as vrea asa ceva dar nu atat de mult incat sa renunt la a mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
H3llriderr Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 (editat) am citit de la inceput acest topic si vreau sa spun ca in mare este plin de ineptii si de vb aruncate de motociclisti cibernetici. Sa o luam pe rand. 1. sunt fan motoare 2v 2. sunt posesor de moto 2v 3. am un Suzuki TL1000R, 1999, am o honda VTR SP2 2005 noua luata de la HondaMotorcycle, si pe langa acestea 2 am avut si un Ducati 749 4. motoarele in V nu sunt recomandate celor care vor moto de terasa 5. vreti lamuri referitoare la aceste moto, intrebati-ma 6. ... mai vladut, iti multumesc....mai poti sa o lauzi, ai uitat sa spui ca are linie full arrow, ca suna tare ca baga mult, ca se lasa bine pe cheia, etc, etc..... si nu il dai la proba? , mers usor Editat Septembrie 18, 2008 de H3llriderr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Septembrie 20, 2008 Share Postat Septembrie 20, 2008 ca zx12 nui nici una Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Septembrie 21, 2008 Share Postat Septembrie 21, 2008 ca zx12 nui nici una normal...ca dealtfel nici ca RR nu-i nici una...sau...R1...sau on topic ca RC51... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Septembrie 21, 2008 Share Postat Septembrie 21, 2008 tru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
higheaven Postat Noiembrie 8, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 8, 2008 @freeman - frumos motorul, cand ai timp poate ne mai impartasesti si alte particularitati ale vtr-ului. Te-as mai ruga sa ne mai arati niste poze. merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
higheaven Postat Decembrie 26, 2008 Autor Share Postat Decembrie 26, 2008 ..in torque apare un SP2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladdygo Postat Ianuarie 1, 2009 Share Postat Ianuarie 1, 2009 Eu am un preten (caruia nu-i place prea mult net-ul...) care are un sp1 (cu cateva modificari de circuit) si l-am calarit de cateva ori. Desi nu-s fan al motoarelor V, motorul asta m-a fascinat, are o putere fantastica si un sunet demential (tobe arrow), arata f bine (cel de care vorbesc este negru mat). Inconveniente pe care le-am sesizat: - incomod de mers zilnic (mai ales in bucuresti) - motorul se incinge foarte repede, vara indica 102-103grade, si in oras e criminal sa mergi cu omleta sub tine...mai ales ca treapta maxima utilizata este a 3-a, si asta cand prinzi un trafic ok - pe curbe se comporta mai prost decat hornetul meu si trebe manuita cu atentie acceperatia lui fantastica - lipsa pasager si bagajele, da pp ca cine vrea vtr n-are nevoie de prea multe bagaje - pretul cam mare - honda a renuntat (temporar) sa fabrice modelul asta din cate am vazut. poate pregatesc un nou model (cine are habar sa posteze) Puncte ce m-au fascinat: - putere fenomenala a motorului si un cuplu super - se ridica foarte usor (pt cei pasionati..., eu din gresala l-am ridicat la o plecare de la semafor si sincer m-am speriat putin, n-am experienta foarte mare si nici nu vreau sa capat pt asa ceva) e singura poza pe care am gasit-o acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
higheaven Postat Ianuarie 2, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 2, 2009 frumos, seamana cu cel din poza de mai jos ... wallpaperul meu preferat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Ianuarie 2, 2009 Share Postat Ianuarie 2, 2009 intre hornet si vtr nu e o diferenta de putere fenomenala insa cuplu face deliciul V2 RULES Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.