Saracie Postat August 18, 2008 Share Postat August 18, 2008 Da-mi voie sa ma indoiesc de 170 cai de pe un SP2 (la roata sau la arborele cotit,sau pe lant, sau unde?) in grajd...? la iesle... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 @insider - stii ca si nemtii aduc motoare din Italia si le vand , nu-i asa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
insider Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 @insider - stii ca si nemtii aduc motoare din Italia si le vand , nu-i asa ? Stiu, dar nu toti... probabil turcii si romanii din Germania se ocupa cu asta:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotHorik Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 Stiu, dar nu toti... probabil turcii si romanii din Germania se ocupa cu asta:) intradevar... chiar cunosc doi tipi care iau din Italia si dau in germania... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
insider Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 Banuiesc ca daca iei de la private seller, de pe mobile, nu prea are cum sa fie 'teapa' (decat daca are vreo hiba motoru).. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 la arbore Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 la arbore dap...cum sa nu...la radacina... @ sergiu...ia aratane un rezultet oficial cu 170 hp la un rvt... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
insider Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 (editat) Daca-i pui motoru de pe 1098R posibil sa scoti 170 (ca-i HONDA,si hondele sunt under-powered de obicei ))), ca pe 1098R scoate vreo 178 normal Editat August 19, 2008 de insider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
higheaven Postat August 20, 2008 Autor Share Postat August 20, 2008 (editat) Intr-adevar in Germania preturile sunt mai mari decat in Italia, dar deseori am intalnit la handlerii din Germania masini cu acte de Italia. Cat despre achizitionarea de la privati poate fi cu doua taisuri, ori un fier deosebit de intretinut, ori defecte ascunse ce le poate avea orice SH. In multe anunturi se specifica conditia vanzarii ca fiind doar pentru export! Fierul nemaifiind la parametrii si standardele cerute de IT sau DE. SP1 - 127CP SP2 - 133CP Editat August 20, 2008 de higheaven Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 (editat) asa am vorbit cu proprietarul daca el ma minte atunci o fac si eu Editat August 20, 2008 de sergiukawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wolf4mwolf Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 (editat) Dap..pt pasager e de groaza... mi s-a spus ca e extrem de incomoda... iar V2 cand tragi de el sau in frana de motor - care e ff violenta - te solicita. In plus suspensiile au fost gandite pt circuit...in schimb ca "rider" n-ai treaba, eu ma inteleg ff bine cu trascareta.... Manevrabilitate care cu greu e intrecuta de alte motociclete..mult mai scumpe De unde diferentza de la sp1 la sp2 ???? de cai putere ma refer...? RC51 Editat August 20, 2008 de wolf4mwolf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
insider Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 Pune-ti intrebari cu privire la diferenta de handling & etc, intre SP1 si SP2, nu de putere, ca aia nu e asa semnificativa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wolf4mwolf Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 (editat) Sasiul e acelasi... singura schimbare a fost la amorrtizoarele fata...din cate stiu eu... Se simte schimbarea fata de F ... si la manevrabilitate dar semnificativ la putere. Editat August 20, 2008 de wolf4mwolf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
insider Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 Tu pana la urma compari F ul cu SP urile sau SP urile intre ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 diferenta dintre sp1 si sp2 consta in unele moficari aduse cadrului si basculei (o rigiditate mai ridicata...) in rest totul a ramas aproximativ la fel mai este o diferenta la putere ...cativa cai in plus...probabil o modificare la sistemul de injectie cat despre RC 51 ..am impresia ca este vorba de varianta SUA a motocicletei ca pe acolo circula sub denumirea asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
higheaven Postat August 23, 2008 Autor Share Postat August 23, 2008 The Honda RC51 also known as the RVT1000R (United States) or VTR1000 (Europe) Stiam ca exista si o diferenta la cai intre SP1 si SP2 dar e posibil sa ma insel. Am intalnit un SP1 in fata la Louis in Stuttgard, si nu m-am abtinut sa nu il pozez. Am obsevat ca rezervorul e mai ingust decat la 954, iar motocicleta, astfel pare mai mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
insider Postat August 23, 2008 Share Postat August 23, 2008 Pai e mai mica, mai ingusta,mai 'nimble', orientata pt track use Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 23, 2008 Share Postat August 23, 2008 insider stie...el avand multa experienta in acest domeniu ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat August 23, 2008 Share Postat August 23, 2008 Motocicleta e mai ingusta din cauza motorului, ca orice v2 longitudinal de altfel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 23, 2008 Share Postat August 23, 2008 orintata sa te bagi cu ea printre masiini Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
higheaven Postat August 24, 2008 Autor Share Postat August 24, 2008 ... nu e nimeni care vrea sa dea un sp1 sp2 pe un 954 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 (editat) pe cine crezi ca fraieresti? ce dracu aveti ma fratilor cu 954 aia? cum sa dai un sp2 pt un 900rr????? uneori am impresia ca sunt singurul prost pe lume.. Editat August 24, 2008 de sergiukawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
higheaven Postat August 25, 2008 Autor Share Postat August 25, 2008 pe cine crezi ca fraieresti?ce dracu aveti ma fratilor cu 954 aia? cum sa dai un sp2 pt un 900rr????? uneori am impresia ca sunt singurul prost pe lume.. masoara-ti cuvintele!! 1 nu vreau sa fraieresc pe nimeni, de cand s-a inventat si mondeda de schimb, se pot efectua schimburi cu + sau - diferenta. 2 care frate are ceva cu 954-le aia! 3 am spus SP1 sau SP2 4 uneori poate ai dreptate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 da ce are d-le 954? iti spun eu ca e mult peste sp1 sp2 si sp nspe....... frane, motor, constructie, ciclistica si utilizare zi de zi. e mult peste. trebuie sa fi un fan al motoarelor in V si atunci e ok. in rest e un motor deosebit cu un cuplu bun si un sunet grozav. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 Diferentele intre SP1 si SP2 sunt mici, s-a umblat putin la cadru si bascula pt rigiditate, la injectie pt cativa cai si SP2 are ventilator pe fiecare radiator (nu doar pe unul singur ca la SP1 sau Firestorm). VTR-urile sunt motorete de suflet, nu sunt mobre de terase sau bulevard, stau pe curbe intr-un mare fel, trag de jos ca orice V2, neindicate mersului cu pasager. Sa nu uitam ca nenea Collin Edwards a castigat Superbike-le cu SP2 in 2002 (am un Superbike din august 2002 si face el reclama la Castrol calare pe SP2 ) Fara sa fac reclama, au avut Bardakmotors un SP1 di 2001 pe care cereau 5500 si care s-a dat, am vazut un flacau in oras cu el, motoreta seria toata, rosu cu negru, frumoasa foc. Io m-am dat cu Firestorm dar sincer nu mi-a placut, cred ca-i chestie de gusturi. Bafta si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.