ivangogu Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 Am pornit motorul si mi-a dat cateva rateuri bune.nu mi s-a mai intamplat pana acum.dupa asta se oprea la relanti si knd ii puneam socul o lua razna.in mers mi se opreste, dand rateuri, si se incalzeste excesiv.apa ramane in mers la max 80, dar imi porneste ventilatorul mai des ca de obicei.ce sa fie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudiu it Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 fii atent sa nu se fi prajit garnitura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
larsen_tt Postat Octombrie 8, 2008 Share Postat Octombrie 8, 2008 aceeasi problema o am si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UciUci Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 Partea cu opritu in mers vezi sa nu fie de la cric (are un comutator ce opreste aprinderea cand e pus cricu). Pune cele doua fire in strap si vezi ce se mai intampla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 (editat) Am pornit motorul si mi-a dat cateva rateuri bune.nu mi s-a mai intamplat pana acum.dupa asta se oprea la relanti si knd ii puneam socul o lua razna.in mers mi se opreste, dand rateuri, si se incalzeste excesiv.apa ramane in mers la max 80, dar imi porneste ventilatorul mai des ca de obicei.ce sa fie? Sincer, cred ca ai electrica prastie. Daca se opreste din mers poate fi de la senzoru de cric. Senzorul si ventilatorul sunt actionate electric. Singura simptoma ne-legata de partea electrica e aia cu shocul care o ia razna. @ Dan Cata .... WTF!? Editat Ianuarie 13, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Ianuarie 17, 2009 Share Postat Ianuarie 17, 2009 Gogule,ai PM de la mine...nu pregeta ca vine vara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pachemon Postat Ianuarie 17, 2009 Share Postat Ianuarie 17, 2009 (editat) Am pornit motorul si mi-a dat cateva rateuri bune.nu mi s-a mai intamplat pana acum.dupa asta se oprea la relanti si knd ii puneam socul o lua razna.in mers mi se opreste, dand rateuri, si se incalzeste excesiv.apa ramane in mers la max 80, dar imi porneste ventilatorul mai des ca de obicei.ce sa fie? ventilatorul porneste mai des decat de obicei din cauza diferentei mai mari de temperatura, asta nu e problema. rateuri... de cat timp nu mai fost pornit? curata un pic bujia si s-ar putea sa se rezolve, daca nu e rezolvata problema schimba benzina din rezervor. daca nu a stat la o temperatura constanta sau a facut condens si apoi a inghetat, pana nu se ususca, o sa ai aceasta problema (iti fura scanteia cel mai probabil). Editat Ianuarie 17, 2009 de pachemon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Ianuarie 21, 2009 Share Postat Ianuarie 21, 2009 Ai rezolvat Gogule sau vin cu stanga sa te trag? Iar acum,la modul serios,daca nu ai rezolvat buba,insista si gaseste-ma sa ne auzim! Daca ai rezolvat,pune aici pe forum,diagnosticul caprei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Ianuarie 21, 2009 Share Postat Ianuarie 21, 2009 (editat) Am pornit motorul si mi-a dat cateva rateuri bune.nu mi s-a mai intamplat pana acum.dupa asta se oprea la relanti si knd ii puneam socul o lua razna.in mers mi se opreste, dand rateuri, si se incalzeste excesiv.apa ramane in mers la max 80, dar imi porneste ventilatorul mai des ca de obicei.ce sa fie? Daca nu ai mai pornit de mult timp motorul scoate benzina veche (inclusiv rezerva si ce mai ramane pe fundul rezervorului), si goleste carburatorul (are suruburi de golire pentru fiecare corp), scoate bujiile si curata-le sau inlocuieste-le, verifica daca bornele bateriei sunt stranse corespunzator, daca ai ulei si apa suficiente in motor, daca rasufla esapamentul la imbinarea cu motorul. Asta ar fi cel mai usor de facut. Daca nu merge asa se complica lucrurile: verificat distantele la valve si distributia, curatat carburatoare, verificat regulatorul de tensiune si fisele bujiilor. Editat Ianuarie 21, 2009 de invictus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Ianuarie 21, 2009 Share Postat Ianuarie 21, 2009 (editat) Daca nu ai mai pornit de mult timp motorul scoate benzina veche (inclusiv rezerva si ce mai ramane pe fundul rezervorului), si goleste carburatorul (are suruburi de golire pentru fiecare corp), scoate bujiile si curata-le sau inlocuieste-le, verifica daca bornele bateriei sunt stranse corespunzator, daca ai ulei si apa suficiente in motor, daca rasufla esapamentul la imbinarea cu motorul. Asta ar fi cel mai usor de facut. Daca nu merge asa se complica lucrurile: verificat distantele la valve si distributia, curatat carburatoare, verificat regulatorul de tensiune si fisele bujiilor. Daca nu merge dupa operatiile care nu necesita sa umbli la supape si alte alea IN motor,am o idee,dar te las sa verifici cele indicate mai sus,ca unii zicE bine! Sigur,daca este ce-am avut si io,o sa ma cauti!Atentie,sa nu-ti bagi nasu' in carburatoare,sa umbli la reglaje,sigur nu-i de-acolo!Si ca sa nu par misterios,iti spun si ultima incercare pe care s-o faci inainte de a scoate capacul ca sa verifici supapele:schimba releul de tensiune si incarca bateria bine! Editat Ianuarie 21, 2009 de ivan_pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.