violetbiker Postat Septembrie 10, 2006 Share Postat Septembrie 10, 2006 @motomaniac:foarte fain motorul tau.Il urmaresc inca de cind ai postat primele poze cu el la coltul comunistelor si tot asteptam poze cu el terminat.Felicitari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fhchth Postat Septembrie 11, 2006 Share Postat Septembrie 11, 2006 Multumesc de aprecieri....si pentru Basty....eu de anul asta ma mut la Brasov.....faculta alea alea........poate ne auzim prin Bv......Mai sunt cu inca 2 prieteni de aici din Bt care si ei is cu modificari,Nepre si lucruri de astea......venim si cu motoarele:)Si pentru la iarna mai aveam planuri pentru ceva modificari majore...... salut Welcome ....ar fi fain daca ai veni la bv ... da un semn cind eshti paici 0722682227-basty Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Septembrie 13, 2006 Share Postat Septembrie 13, 2006 Pe strada dak te opresc gaborii nu prea itzi zic nimik.......De obicei cand vad cate o modificaciune opresc din curiozitate.....In anii trecuti nu am fost oprit de politie mai delok......In schimb vara asta de cand am iesit cu nipranul modicat am fost oprit la greu........nici macar culoarea din acte nu mai corespunde si nu au zis nik......plus ca nu am avut chef sa mai fac alte tobe si le-am montat pe alea originale rezultand astfel o garda la sol de cativa cm....pe curbe iese cu scantei.....si un militian chiar vb cu colegul lui ca ce joasa e motocicleta mea......la care ala raspunde:"Da e joasa,da nu vezi ca atinge cu tobele de asfalt cand se inclina"......si nu au zis nik ca e modificata doar sa am grija:).....Scuze dak is off topic dar cam asta e atitudinea oamenilor legii fatza de motoare modificate....cat despre omologari si faze de astea.........nu vad ceva realizabil....cel putin pentru noi astia mai de rand.......Pentru cineva care isi permite un motor custom de 20-30000 $ e normal sa isi permita sa mai plateasca in 5000 pe inmatriculare.....si sa i se para ok sistemul din Romania......dar alftel....... e singura nepra cioparita cu gust.dc ar fi si comenzi avansate.... exact asa vreau sa o fac si io,dar ma cam sperie cadrul rigid,desi asa am in plan.stiu ca ma dor bucile asa,dar fara suspensie... atenueaza ceva cauciucul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Septembrie 13, 2006 Share Postat Septembrie 13, 2006 madcox,iti sugerez sa pui suspensii la sha(arcuri) si v-a fi ok. B. ps:pt cei care nu isi completeaza datele la profil:veti primi warn. mincinosii prinsi-out. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fhchth Postat Septembrie 16, 2006 Share Postat Septembrie 16, 2006 apropo azi ma oprit unul cu dnepra lui pannonia cu roata de mashina shi fara toba.... shi mi-a zis ca e mai fain un harley ..... alaltaieri m-a fazat mashina de radar ) deci se pare ca politia shi-a mai schimbat mentalitatea totul e sa nu fim nesimtiti! basty Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopper_awo Postat Septembrie 16, 2006 Share Postat Septembrie 16, 2006 apropo azi ma oprit unul cu dnepra lui pannonia cu roata de mashina shi fara toba.... shi mi-a zis ca e mai fain un harley ..... alaltaieri m-a fazat mashina de radar ) deci se pare ca politia shi-a mai schimbat mentalitatea totul e sa nu fim nesimtiti! basty asa este...din toate motoarele modificate pe care le-am avut, nu m-a oprit politia niciodata sa ma ia la intrebari, ci doar, sa intrebe cum le-am facut.dar...ce ne facem in caz de Doamne fereste un accident? atunci motorul merge in primul rand la RAR la expertiza..si aia nu pun nici un pret de design. aici e o problema destul de spinoasa, parerea mea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex123 Postat Septembrie 16, 2006 Share Postat Septembrie 16, 2006 asa este...din toate motoarele modificate pe care le-am avut, nu m-a oprit politia niciodata sa ma ia la intrebari, ci doar, sa intrebe cum le-am facut.dar...ce ne facem in caz de Doamne fereste un accident? atunci motorul merge in primul rand la RAR la expertiza..si aia nu pun nici un pret de design. aici e o problema destul de spinoasa, parerea mea.... cine te-a instiintat ca merge la expertiza la rar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopper_awo Postat Septembrie 16, 2006 Share Postat Septembrie 16, 2006 cine te-a instiintat ca merge la expertiza la rar? in urma unui accident, vehiculele implicate, merg la RAR la expertiza tehnica...ma refer la accidentele mai grave, nu o simpla tamponare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Octombrie 25, 2006 Share Postat Octombrie 25, 2006 Topic vechi dar important de readus in atentie.Lil Debul s-a mai facut ceva cu initiativa asta?Daca mai este de actualitate spune,poate putem sa ajutam cu ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Octombrie 26, 2006 Share Postat Octombrie 26, 2006 Topic dezgropat din negura istoriei. Sigur ca este de actualitate , daca se gasesc suficiente persoane si mai ales CLUBURI sa sustina ideea , ca de discutii cred ca-i satula toata lumea. Dupa ce am avut ideea asta am ramas fara net pt. mult timp si deci nu m-am mai putut ocupa. Acum , ca s-a reincarnat problema, putem sa discutam , sa vedem cum facem. Astept sa vedem ce aderenti gasim, ne trebuie, cred eu si niste avocati si niste ingineri, ca sa capatam un fel de sustinere legala. Poate stie cineva cum sint legile si prin UE, ca tot ne-am (cuvant urat) pe noi sa aderam. Astept propuneri si ... la treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Octombrie 26, 2006 Share Postat Octombrie 26, 2006 Pot sa va spun ca in UE este foarte greu sa rezovi ceva chiar si cu simple modificari. Eu am avut greutati avand exact aceleasi oglinzi si semnalizatoare dar care aveau certificarea DOT imprimata pe ele in loc de EC, mobrele fiind aduse din State. In Germania este ceva mai simplu datorita numarului mare de furnizori piese after-market si lobby-ului acestora coroborat cu faptul ca isi licentiaza produsele pentru uz stradal. Nici in State nu este simplu cu omologarea lor. Dupa cum stiti din Ianuareie 2007 se introduce norma EURO si pentru motociclete, asta inseamna ca cele care au o carte de identitate deja vor putea fi inmatriculate, cele care nu o au si nu se conformeaza standardelor EURO vor putea fi plimbate in curte sau pe piste inchise. ori va miscati foarte repede ca sa va omologati ce aveti de omologat, ori daca asteptati sa vina UE sa se rezolve problemele o sa aveti o nasty surprise. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Octombrie 26, 2006 Share Postat Octombrie 26, 2006 Ce sa omologam pana la mUE...Ca oricum nu poti sa omologhezi nimic nici acum.Pe mine nu a vrut sa ma treaca RAR-ul pentru ca aveam drag bar.Drag bar care era trecut in talon cu latimea de 1 metru.A zis ca nu este original,degeaba este trecut in talon ca latime inaltime etc.Eu am motivat ca tot el l-a masurat si l-a trecut in talon cad am fost la RAR data trecuta.De abia am scapat de acolo.Momentul a fost,cat se faceau inca omologarile individuale "moca". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Octombrie 26, 2006 Share Postat Octombrie 26, 2006 Cred ca se poate introduce o lege in favoarea noastra , pornind de la premiza ca nici in mUE nu sint legi identice de la o tara la alta .Olanda are bulangii si drogurile , nemtii au un TUV mai permisiv , etc. De ce neaparat tre' sa copiem noi toate timpeniile ? Facem ceva pur national , care-i problema ? Important este cit de inteligent actionam , cit de multi sintem si mai ales cit de tare ne tinem , sa nu ne dea peste cap orice jegos de politician , pt. ca nu cei de la R.A.R. sint marii vinovati , ei pur si simplu nu au legi pe tema asta cu customu' . Restul greselilor pe care le fac sint din cauza prostiei mai degraba. Acum sa vad care este unitatea din cadrul comunitatii moto, mai ales ca in rindurile noastre sint o groaza de oamenii importanti , printre care si domnul Tariceanu , da pe dinsul il doare in p... de noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Octombrie 26, 2006 Share Postat Octombrie 26, 2006 Din ce am inteles, se vrea ca la reinmatriculare sa nu mai trebuiasca identificarea RAR. Adica daca un autovehicul se vinde si se cumpara de 10 ori sa nu-l mai vada cei de la rar de 10 ori. Pana la urma seriile se verifica si la ITP, si la ITP se pozeaza autovehiculul asa ca e o treaba care se face de doua ori. Si nu e vb de 2-300k pierduti aiurea ci de faptul ca RAR ul are monopol pe identificari, si tre sa stai la niste cozi de te ia naiba ca sa obtii fituica aia nenorocita.Dar cu spagile care se invart la RAR sunt foarte mari, n-au interesul sa piarda monopolul. Indiferent cate utilaje pt verificari se vor aduce, nici o masina care ia OK-ul nu va fi suta la suta sigura. Mie mi-a crapat puntea spate la dacie in doua de la un drum in delta.Eram doi insi in masina, fara bagaje fara nimik. Pur si simplu metalul s-a sfasiat. Ce conta ca era piesa de origine, omologata, aveam itp-ul la zi, etc... Oricum o motocicleta custom facuta cu simt de raspundere va fi de 100 de ori mai sigura decat un cadavru de masina din 70 toamna, cu itp-ul luat pe spaga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Octombrie 26, 2006 Share Postat Octombrie 26, 2006 Romanii sunt prin definitie mai catolici decat papa. Nicaieri nu sunt legi asa de aspre la introducerea in tara a vehiculelor pe patru troti (vezi EURO3 EURO 4) din 2007 insa se schimba o multime de lucruri, deloc inspre permisibilitate, in tot UE. Nu vreau sa va demotivez insa atata vreme cat se platesc bani de la Primarie ca sa faca strazile mai jegoase si mai nesigure sa te astepti ca sa se dea o lege pentru cateva sute de oameni (at best) care-si fac motoare custom, e putin nerealist. Cat exista carute pe drumuri europene, etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Octombrie 26, 2006 Share Postat Octombrie 26, 2006 Pai de ce crezi ca sunt doar cateva sute? Pt ca stiu ca pt a circula legal cu ele tb sa dea spaga mai mare decat costa custom ul. Si pt multi nu renteaza. Ia sa fie legea mai permisiva si sa vezi atunci cati ar face modificari. Nu sunt nici pt libertate totala pt ca atunci toata lumea ar baga flexul si pe strada ai vedea f des dacii decapotate si ijuri chopperite pe genunchi. Trebuiesc facute verificari, teste, dar totusi in conditii si la preturi decente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Octombrie 26, 2006 Share Postat Octombrie 26, 2006 Ca sa-i convingem pe guvernanti sa dea o lege tre' sa intram tare in ei , asta-i clar. Pe Tariceanu putem sa-l excludem din ecuatie din start , cu toate impresiile lui de mare motociclist , nu are nimic de aface cu fenomenul moto. Trebuie facut un proiect , clar , la asta ma gindesc acum , de genul 2-3 cadre omologate pe diferite capacitati de motorizare (adica si diferite greutati ale ansamblului ). Verificare la directie , frine , roti , claxon, semnale,oglinzi si prezentarea unei adeverinte de la un sudor autorizat . Toate astea la niste preturi normale , acuma te rupe pt. omologare. Fara figuri de genul " de ce o roata atit de lata, ca influenteaza directia" sau"de ce asa un ghidon de mare". Pina la urma , daca stai sa te gindesti , nimic nu este batut in cuie si cum afara se poate , de ce sa nu se poata si la noi. Putem sa ne inspiram din niste proiecte si legi din vest , dar nu copii la indigo , sa creem ceva national. Daca legile or sa se schimbe sint multi cei care or sa modifice chiar si japoneze , nu numai socialiste. ASTEPT REACTII IN MASA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Octombrie 27, 2006 Share Postat Octombrie 27, 2006 O solutie ar fi o firma care sa produca cadre. Faci omologare pe cadrele respective si pe urma toti care fac customuri isi iau cadre de acolo. Si cei de la OCC fac la fel, nu-si sudeaza singuri cadrul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Octombrie 31, 2006 Share Postat Octombrie 31, 2006 Nu stiu de ce nu se inchide topicul acesta , si asa nu pare nimeni interesat ? Eu unu' sigur nu mai am chef. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DerVish Postat Octombrie 31, 2006 Share Postat Octombrie 31, 2006 pana la urma, cat costa sa omologhezi un cadru? de ce nu ar pune totzi cei interesatzi ban langa ban, omologheaza un cadru si apoi isi recupereaza banii din vanzarea planurilor detaliate. inca o data : stie cineva SIGUR cat costa omologarea unui cadru? (dar fara idei/opinii nefondate, just the figures, pls), ca sa se stie de la ce s-ar porni. bye! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordRhadoo Postat Octombrie 31, 2006 Share Postat Octombrie 31, 2006 pana la urma, cat costa sa omologhezi un cadru? de ce nu ar pune totzi cei interesatzi ban langa ban, omologheaza un cadru si apoi isi recupereaza banii din vanzarea planurilor detaliate. inca o data : stie cineva SIGUR cat costa omologarea unui cadru? (dar fara idei/opinii nefondate, just the figures, pls), ca sa se stie de la ce s-ar porni. bye! ideea e ca nu se poate omologa un cadru pt ca nu exista metodele de verificare a rezistentei lui, la noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Noiembrie 2, 2006 Share Postat Noiembrie 2, 2006 Nu exista legi si nici n-o sa existe , din cauza noastra. Ne plingem ca e nasol cu RAR-u , da cind e sa facem ceva fugim toti. Parca era mare lucru sa ne punem toti cei interesati mintea la contributie, sa vedem cum facem. Pina la urma eu cred ca topicul acesta nu are nici un rost , aici in Romania. Hai sa nu mai pierdem timpul cu prostii de genul acesta si sa continuom sa dam spagi la RAR sau sa mergem cu motoare ilegale , ca e mai misto , mai in firea noastra de romani. Va salut si va rog sa nu mai ma deranjati. Urez succes celor care vor totusi sa continue. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WHITE RAVEN Postat Noiembrie 9, 2006 Share Postat Noiembrie 9, 2006 /index.php?showtopic=16305 Aham bagati si voi un ochi pe aci... daca nu facem presiuni nici ca vor schimba ceva... dar cand am propus ceva multi au stiut sa critice ..... nu contest si alea sunt bune la ceva dar atunci cand putem construi ceva pe baza lor..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ApacheChief Postat Noiembrie 30, 2006 Share Postat Noiembrie 30, 2006 da, e bestial motoru tau, maniacule... da-i bingi... cat despre subiect, si eu as fi curios sa stiu ce se poate face si cum... evident, cam cat ar costa, ca de aia depind toate omologarile, cred ca taxele o sa ne omoare. Abia astept sa vad ce-o sa fie dupa 1 ian.. atunci o sa fie problema sau... poate nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexrulz_20 Postat Februarie 1, 2007 Share Postat Februarie 1, 2007 Salut f fain dnepr ai domlule:) felicitari... nici eu nu am avut treaba cu politia ...dar ma deprima gindul ala cu ....de la anul gata ! eu am fost la omologari dar nbu parea ceva imposibil ..... vreau sa merg la uyn tip care a omologat legal o roata de mashina pe simson ..... am mai vb cuy el acum 2 ani dar am uitat ca pe atunci nici nu ma gindeam la omologari .... si pe mine mar interesa o omologare de roata de masina pe simson si de o furca mai lunga si nu stiu cam ce ar implica asa ceva !daca poti sa-mi dai mai multe informatii ti-as ramane recunoscator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.