cristi cbr Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 am deschis topicul asta in speranta ca vor raspunde cei care au motocicleta de mai mult timp si au incercat diferite marci de ulei. la mine e al 2-lea tip de ulei schimbat si parca nu ma impac bine deloc cu el spre ex: cu procycle(20 euro/4 litri: intra foarte bine in viteza, motorul mergea rotund, se auzea de parca era electric cu motul 7100(12 euro/ 1 litru): clampane serios daca schimb a 2-a peste 4-5000rpm, se aude o tacaneala(tachetii cred) , la relanti un sunet super stresant parca bate ceva in motor. amandoua 10w40 procycle am folosit la inceput, motul 7100 in prezent. voi de care folositi, cu care va impacati mai bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 am folosit castrol care era foarte bun,dupa aceea am bagat valvoline de care nu am fost prea multumit,patina abreiaju,(astea la suzuki)iar la cbr929 acu folosesc motul care e ok din cate am observat.e posibil sa ai probleme la distributie,din cate stiu este o problema des intalnita mai ales la cbr 900. bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 Lubrifin desigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Iunie 4, 2008 Autor Share Postat Iunie 4, 2008 am folosit castrol care era foarte bun,dupa aceea am bagat valvoline de care nu am fost prea multumit,patina abreiaju,(astea la suzuki)iar la cbr929 acu folosesc motul care e ok din cate am observat.e posibil sa ai probleme la distributie,din cate stiu este o problema des intalnita mai ales la cbr 900.bafta. motorul e cbr 600 f3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 am observat..poate e o problema generala la cbr... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 desi sunt fan motul, va intreb totusi, de uleiul motorex ce parere aveti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crushburn2003 Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 Cand am luat moto, fostul propietar pusese tot Motul in ea, acum eu am pus CASTROL MOTORENOEL 10W-40 luat de pe louis, mie mi se pare un ulei bun folosesc uleiul Castrol si la masina de 4 ani si sunt multumit de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 vre-un magazin care comercializeaza castrol prin ct se stie? nu prea am vazut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 (editat) eu am f4...am pus motul full sintetic dublu ester si zornaia lantul...in rest nu patina si nu consuma 1 gram de ulei. motorex semisintetic a tacut distributia..merge ceas..ambele 10W40 Editat Iunie 5, 2008 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_andrei_ Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 (editat) Castrol RS 4T 10W50 only.... si motorexul e bun. intotdeauna full syntetic Editat Iunie 5, 2008 de AndreiC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Iunie 5, 2008 Autor Share Postat Iunie 5, 2008 Castrol RS 4T 10W50 only.... si motorexul e bun. intotdeauna full syntetic pai tu pui 10w 50 dak pt motorul tau(hornet) s recomandat de producator 10 w 40? de mobil 1 ce stiti e bun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
le_KiKi Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 eu folosesc motul 300v si sunt foarte multumit.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Iunie 5, 2008 Autor Share Postat Iunie 5, 2008 eu folosesc motul 300v si sunt foarte multumit.... din cate vad la tine la gixxer din 2005+ ''poti sa-i pui si ulei unisol'' si tot n-ai ce sa auzi la cat de nou este motorul in schimb la un motor cu 10 ani mai vechi ca al tau uleiul cam ''face legea''. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_andrei_ Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 pai tu pui 10w 50 dak pt motorul tau(hornet) s recomandat de producator 10 w 40? de mobil 1 ce stiti e bun? indicele 2 - in cazul meu 50 masoara rezistenta (vascozitatea) uleiului la temperaturi inalte. 10-le exprima vascozitatea la "rece". daca mie honda imi zice 10W30 sau 10W40 care rezista la temperaturi de pana la 40grade, eu daca ii pun 10W50 e mai bine, fiindca imi rezista uleiul la temperaturi mai mari de 40grade - avand in vedere ca hornetul are un motor care se incalzeste destul de repede si in ultimii ani nu e tocmai racoare vara.... ai un tabel cu care te lamuresti. http://www.uleiuri.ro/articol.php?aid=12&pag=articol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Iunie 5, 2008 Autor Share Postat Iunie 5, 2008 e mai ''grosut'' fata de 10w40? si mai scump? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_andrei_ Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 nu se pune problema ca-i mai grosut... ci doar ca rezista la temperaturi mai inalte decat 40-ul. e mai scump decat unul semisintetic 10w40, dar indicativul nu e neaparat motiv de departajare a pretului ci calitatea: semi sau full sintetic. la louis, castrol rs-4t indicativ 10w50, bidonul de 4l e 50euro. da-i un search pe google ca gasesti si pe aici http://www.bbmoto.ro/index.php?manufacture...99c77cd58e22b43 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 indicele 2 - in cazul meu 50 masoara rezistenta (vascozitatea) uleiului la temperaturi inalte. 10-le exprima vascozitatea la "rece". daca mie honda imi zice 10W30 sau 10W40 care rezista la temperaturi de pana la 40grade, eu daca ii pun 10W50 e mai bine, fiindca imi rezista uleiul la temperaturi mai mari de 40grade - avand in vedere ca hornetul are un motor care se incalzeste destul de repede si in ultimii ani nu e tocmai racoare vara....ai un tabel cu care te lamuresti. Temperatura de 40grade la care se refera graficele pe care le-ai postat se refera la temperatura mediului ambiant si in nici un caz la temperatura de functionare a motorului, care oricum este mult mai mare... O usoara clasificare: cu cat numere sunt mai mari, cu atat uleiul este mai vascos, cu cat numerele sunt mai mici uleiul este mai subtire. Daca in manual scrie 10W40 pune 10W40 si gata! Ce atata tura-vura... Oricum e uleiul care acopera cea mai larga gama de temperaturi (ale mediului ambiant). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_andrei_ Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 Temperatura de 40grade la care se refera graficele pe care le-ai postat se refera la temperatura mediului ambiant si in nici un caz la temperatura de functionare a motorului, care oricum este mult mai mare... O usoara clasificare: cu cat numere sunt mai mari, cu atat uleiul este mai vascos, cu cat numerele sunt mai mici uleiul este mai subtire. Daca in manual scrie 10W40 pune 10W40 si gata! Ce atata tura-vura... Oricum e uleiul care acopera cea mai larga gama de temperaturi (ale mediului ambiant). cine a zis ceva de temperatuura "motorului" sau a lichidului de racire mai exact?? numerele despre care vorbesti sunt primele, inaintea W-ului (vascozitatea la "rece") care trebuie intr-adevar respectate cu ce scrie in manuel. insa un un castrol 10w50 sau un motorex 10w60 acopera plaja 10w40 ului si inca ceva peste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 Nu vreau sa ma contrazic, dar asa se intelege din ce ai scris tu, am si subliniat in postul tau asta... + Unde gasesti temperaturi mai mari de 40grade? Stiu la ce se refera cifrele din indicele SAE, acolo am zis simplificat, adica o simpla analogie intre cifre si viscozitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 Castrol RS 4T 10W50 only.... Dupa cum s-a zis si mai sus, cu cat e mai mare diferenta dintre indici, cu atat e mai rau, mai ales daca se schimba des temperatura (in iernile noastre de ex). De aceea cel mai recomandat ulei, din cate am citit eu, este 15W-40 (eu nu prea am vazut nicaieri). De asemenea, tot din ce am citit eu, uleiurile care se lauda cu "consum redus de combustibil" gen 0W-20, 5W-30, 10W-30 trebuie evitate pentru ca provoaca, printre altele, probleme la ambreiajul umed. pai tu pui 10w 50 dak pt motorul tau(hornet) s recomandat de producator 10 w 40? de mobil 1 ce stiti e bun? Eu sunt unul din fericitii utilizatori de Mobil. 1. Ca deh, asa zice cartea. Altceva nu am folosit pana acum, deci nu am cu ce sa compar, dar nu am avut deloc probleme din cauza uleiului. Ba chiar s-a comportat foarte bine la pornirile la rece. MOBIL 1 RACING 4T 15W-50 (Full Synth) Lubrifiant integral sintetic de calitate superioară destinat utilizării pentru o gamă largă de motociclete cu motoare în patru timpi. Uleiul de bază special combinat cu un pachet de aditivi atent formulați asigură cel mai ridicat nivel de performanță Âşi protecție. Adecvat utilizării zilnice, cât Âşi pentru curse. Principalele avantaje: - Protecție remarcabilă la temperaturi ridicate Âşi scăzute. Rămâne fluid la temperaturi cuprinse între -54°C Âşi +300°C. - Protecție excelentă împotriva uzurii Âşi a depunerilor. - Consum mai scăzut de ulei. - Adecvat utilizării pentru motociclete cu frână umedă. Nu stiu ce dreq e aia frana umeda, probabil se refereau la ambreiaj umed baetii. Mobil mai produce si: MOBIL EXTRA 4T 10W-40 (Semi Synth) Acest produs se bazează pe o combinație unică de uleiuri de bază minerale Âşi sintetice de înaltă calitate Âşi un pachet de aditivi avansați pentru a asigura o remarcabilă curățenie a motorului Âşi o excelentă protecție la uzură Âşi coroziune. Acest ulei a fost creat pentru a fi utilizat la toate tipurile de motoare în patru timpi ale motocicletelor indiferent de condițiile de funcționare. Principalele avantaje: - Protecție excelentă la uzură Âşi coroziune. - Protecție remarcabilă la temperaturi ridicate Âşi scăzute. - Stabilitate termică Âşi la oxidare precum Âşi controlul depunerilor. - Pornire mai rapidă la temperaturi scăzute, durabilitate mai mare a sistemului electric. Din cate am vazut eu (nu stiu sigur), mai toate 10W-40 sunt semisintetice. Deci asta inseamna 70% mineral, 30% sintetic, un ulei care nu isi justifica pretul (de 2 ori mai scump ca cel mineral). Temperatura de 40grade la care se refera graficele pe care le-ai postat se refera la temperatura mediului ambiant si in nici un caz la temperatura de functionare a motorului, care oricum este mult mai mare... Cei doi indici nu se refera nicidecum la temperatura. Un ulei 10W-40 se comporta ca un ulei monograd 10W la o anumita temperatura la care se face masurarea, si ca un ulei monograd 40 la temperatura de masurare. Temperatura inferioara de masurare (nicidecum 0°C) este: -35°C pentru 0W, -30°C pentru 5W si -25°C pentru 10W. Aceasta este temperatura mediului ambiant, intrucat nu cred sa fie mai frig in motor decat afara. La limita superioara, testarea se face fie la 100°C, fie la temperatura maxima la care ajunge motorul (150-200°C). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ravemaker Postat Iunie 6, 2008 Share Postat Iunie 6, 2008 RECOMAND: Motul 7100 10w40 full synth+ filtru ulei K&N...merge ca unsa. Am GS 500 F 2004 si inainte sa fac primul schimb vibra destul de tare peste 3-4000 de ture si patina destul de des ambreajul.De cand am facut schimbul e mai silentioasa la schimbat viteze ...,vibratiile s-au redus considerabil si nu se mai incinge asa tare la mersul in oras(racirea e pe aer-ulei). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Iunie 6, 2008 Share Postat Iunie 6, 2008 (editat) Funny story ca am cautat la el de mi-au sarit capacele. Pana la urma am vazut un panou publicitar cu www.starlubricants.ro. Ca sa vezi ca reclamele chiar functioneaza. Scrie si acolo pe site adresa, dar ca descriere e chiar sub podul unde incepe autostrada Bucurest-Pitesti. E acolo un complex de "firme" si au si astia depozit pe undeva. Scrie Mobil si Esso pe una din cladiri. Din pacate, fiind depozit, nu poti sa cumperi decat pe firma. Daca are cineva nevoie, ma ofer sa ajut, ca deja ma am bine cu baietii de-acolo. M-a costat 48 RON litru (poti sa cumperi si cantitati mici: 1L, 2L). Asta fiind pretul de en-gros. Tot din ce am citit eu, Mobil 1 a iesit foarte bine in comparatiile cu alte uleiuri. Nu numai la categoria "racing", ci asa in general. O comparatie cu Motul nu am vazut nicaieri, deci nu pot sa ma pronunt. Editat Iunie 6, 2008 de mihaio07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Iunie 8, 2008 Share Postat Iunie 8, 2008 (editat) eu nu inteleg ce are distributia cu uleiul, ca intinzatorul nu e hidraulic la F4.. nici eu dar functioneaza impecabil cu motorexul, daca ei ii place asta ii dau si Mobil mai are cativa ani lumina pt moto cu turatii mari..am pus si de ala..da intradevar curatenie la motor ca l am dat jos dupa 800 km si am spalat motorul ; Editat Iunie 8, 2008 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 si Mobil mai are cativa ani lumina pt moto cu turatii mari..am pus si de ala..da intradevar curatenie la motor ca l am dat jos dupa 800 km si am spalat motorul ; Si ti-ai dat seama de asta dupa 800km? Sa ne spui si noua cum. OFFTOPIC: Stii la ce turatii ajung masinile de Formula 1? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 (editat) Si ti-ai dat seama de asta dupa 800km? Sa ne spui si noua cum.OFFTOPIC: Stii la ce turatii ajung masinile de Formula 1? din ce mai tin minte cu limitarile de acum undeva la 30 000 rpm + era o gluma...cu anii lumina.....daca tu folosesti ulei de formula 1 ma indoiesc.... sau crezi ca folosesti ....ce treaba are strada cu F1? mobilu e un ulei f bun, eu l am sch ca nu e recomandat pt tipul meu de mobra..nu ca ar fi rau..de altfel "caleasca" mea nu se impaca nici cu motul 300v full sint asta e .......cum mi am dat seama?...cu motorex toarce altfel..si nu vibreaza la fel de tare...vibratia o simteam in ghidon si in oglinzi intre anumite ture , dar nu ins ca nu e bun, teoretic uleiurile cu esteri cica au calitatile cele mai bune pt un motor, dar eu zic ca tine la fel daca il schimbi la timp si fara ester.... sanatate Editat Iunie 9, 2008 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.