Survolaj Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 strumfule am pus 10w40 semisintetic...nu ca mi ar patina ambreiajul...ci ca la ala mi a tacut lantul de distributie..///adik nu mai vreau sa fac experimente.....sa zic de lant..se auzea numai la relanti uneori cu motul sau cand accelerai brusc si apoi dadeai drumul acceleratie la zero..se mai auzea si atunci.....nu era un sunet continuu sa faca ca o paraitoare, uneori nu zornaia delok..dar nu foarte deranjant kestia ca am bagat odata motorex si a tacut tot toarce ca pisica si fata de motul e mai silentios..parca e motor electric,cica la modelele 929, f4 si alte cateva tipuri e "normal" sa se auda zornaiala....din ce am citit si prin motolife....oricum nu prea a fost o reusita intinzatorul banuiesc am pus si motul 300V....kestia e ca la anumite ture simteam vibratii mai mari in ghidon si de acolo in maini in mers si la relanti se vedea in oglinzi...am prieteni cu 1000RR ..si ziceau ca tot asa vibra mai tare pe motul.... nu am zis ca motorexul tata lor... dar nici altii nu is mai high ca sa zic asa si aia care dau pe roata sa nu se astepte sa tina motorul oricat de fiabil ar fi el si cu mama uleiurilor survolaj.... mai stiu un cbr model ca al meu .....are 90 000 de km era in iasi...cu mootrex tinut...deci motorul ala suna impecabil si merge la fel Repet, este normal ca fiecare motor in parte, nu conteaza producator, sa se simta mai bine cu un anumit tip de ulei. stiu ca "merge" si cu semisintetic, ba chiar si cu mineral, insa nu as pune altceva inafara de FULL SYNTH in motorul meu. La fel si in masina. Incerc sa atasez si un PDF impartit in arhive, vezi la pagina 101. (unde are in fisier 1 inlocuieste cu .z01 extensia, si la fel si la 2 => .z02) Semisintetic, nu; mineral, nu. Avand in vedere ca uleiul mineral - isi pierde din propietati la anumite temperaturi mult mai repede ca unul full sintetic...este de gandirea copilului sa nu pui asa ceva in motorul de motocicleta mai actuala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 asta voiam si eu sa zic fiecare motor cu ce se "simte" bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Iunie 13, 2008 Autor Share Postat Iunie 13, 2008 da ma fwt pe el sintetic de la motul 7100 si abia astept sa il scot dreaq din motor ca de asta toamna cand i l-am pus pana in prezent nu mi-a adus decat vibratii , clampaneli la schimbat viteze, si zgomot mult mai pronuntat al motorului. desi e de 2 ori mai scump ca ala care l-am avut nu ma multumeste deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Iunie 13, 2008 Autor Share Postat Iunie 13, 2008 pai ce mai astepti? ia procycle din nou, ca e ieftin! ai tu o problema cu procycle-ul...... mai bine ia-ti motorex si nu-ti mai da atat cu parerea cine stie cat ajunge castrol rs 10w40? si in general sunt bune uleiurile castrol ce stiti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 over and over again...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 http://www.louis.de/_10c06def7f68754bc5c5c...tnr_gr=10038255 de acesta ce parere aveti?as vrea sa-l schimb pe actualul motul 300v dublu ester ca face urat rau cutia cel putin lla primele plecari de pe loc.. am vazut ca e si la un pret f bun dar chestia e ca ma intrat pe siteul oficial si nu am gasit acest tip de ulei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Iunie 13, 2008 Autor Share Postat Iunie 13, 2008 http://www.louis.de/_10c06def7f68754bc5c5c...tnr_gr=10038255 de acesta ce parere aveti?as vrea sa-l schimb pe actualul motul 300v dublu ester ca face urat rau cutia cel putin lla primele plecari de pe loc.. am vazut ca e si la un pret f bun dar chestia e ca ma intrat pe siteul oficial si nu am gasit acest tip de ulei... interesant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_andrei_ Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 (editat) http://www.louis.de/_10c06def7f68754bc5c5c...tnr_gr=10038255 de acesta ce parere aveti?as vrea sa-l schimb pe actualul motul 300v dublu ester ca face urat rau cutia cel putin lla primele plecari de pe loc.. am vazut ca e si la un pret f bun dar chestia e ca ma intrat pe siteul oficial si nu am gasit acest tip de ulei... e semisintetic. nu l-ai mai gasit pe site-ul oficial pt ca probabil nu mai exista la ora actuala in gama lor. Editat Iunie 13, 2008 de AndreiC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 da ma fwt pe el sintetic de la motul 7100 si abia astept sa il scot dreaq din motor ca de asta toamna cand i l-am pus pana in prezent nu mi-a adus decat vibratii , clampaneli la schimbat viteze, si zgomot mult mai pronuntat al motorului. desi e de 2 ori mai scump ca ala care l-am avut nu ma multumeste deloc. ai sincronizat vreodata carburatoarele? dar bine si nu cu ceasuri de la louis? dar carburatia? poate sa fie si amestecul aiurea! de acolo ai vibratii! nu de la ulei! daca vibreaza motorul e de la uzura, il mai pacalesti doar putine mii de km cu un mineral sau semi si dupa aia isi da obstescul sfarsit! de carait vitezele incalzeste motorul vreo 10 minute, mergi 5-6 km schimband toate treptele, mergi usor, nu o du in ture mari si dupa aia vezi daca iti mai caraie! daca nu sa stii ca trebuie incalzit bine motorul. daca mai caraie ai uzura pe care iarasi doar o acoperi cu semi sau mineral pt. putin timp. motulul 7100 e un ulei foarte bun. chiar nu cred ca e de la el. fa reglajele cum trebuie, repet! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Iunie 13, 2008 Autor Share Postat Iunie 13, 2008 ai sincronizat vreodata carburatoarele? dar bine si nu cu ceasuri de la louis? dar carburatia? poate sa fie si amestecul aiurea! de acolo ai vibratii! nu de la ulei! daca vibreaza motorul e de la uzura, il mai pacalesti doar putine mii de km cu un mineral sau semi si dupa aia isi da obstescul sfarsit! de carait vitezele incalzeste motorul vreo 10 minute, mergi 5-6 km schimband toate treptele, mergi usor, nu o du in ture mari si dupa aia vezi daca iti mai caraie! daca nu sa stii ca trebuie incalzit bine motorul. daca mai caraie ai uzura pe care iarasi doar o acoperi cu semi sau mineral pt. putin timp. motulul 7100 e un ulei foarte bun. chiar nu cred ca e de la el. fa reglajele cum trebuie, repet! mamaaaaaa mai are 4-5000 si da coltu . nu se poateeeee asa cevaaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 ai sincronizat vreodata carburatoarele? dar bine si nu cu ceasuri de la louis? dar carburatia? poate sa fie si amestecul aiurea! de acolo ai vibratii! nu de la ulei! daca vibreaza motorul e de la uzura, il mai pacalesti doar putine mii de km cu un mineral sau semi si dupa aia isi da obstescul sfarsit! de carait vitezele incalzeste motorul vreo 10 minute, mergi 5-6 km schimband toate treptele, mergi usor, nu o du in ture mari si dupa aia vezi daca iti mai caraie! daca nu sa stii ca trebuie incalzit bine motorul. daca mai caraie ai uzura pe care iarasi doar o acoperi cu semi sau mineral pt. putin timp. motulul 7100 e un ulei foarte bun. chiar nu cred ca e de la el. fa reglajele cum trebuie, repet! oau cata stiintza ...nu are treaba..adik la 1000RR 2006 ...10000 km ce sa reglezi si ce sa se duca .vibreaza la fel..... ..excludem astea pe carburi care sa zicem is mai "terminate", dupa unii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Iunie 13, 2008 Autor Share Postat Iunie 13, 2008 (editat) oau cata stiintza ...nu are treaba..adik la 1000RR 2006 ...10000 km ce sa reglezi si ce sa se duca .vibreaza la fel..... ..excludem astea pe carburi care sa zicem is mai "terminate", dupa unii da cata precizie auzi.....cateva mii si e gata poi poate crezi k merg cu unisol de spui asta Editat Iunie 13, 2008 de cristi cbr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 (editat) nu frate, la unele troncane si gata...ziceti ca cel semi , sau mineral este mai bun? sunt curios, in cartea tehnica ce fel si marca de ulei se recomanda? Editat Iunie 13, 2008 de Bogdan YAD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 (editat) Mai intai a fost folosit uleiul mineral care trebuie sa respecte dupa caz specificatiile date de fabricant,adica 10w40 la moto cu baie de ulei si cu sau fara radiator de ulei ,dar cu radiator de antigel si termocupla si ventilator,15w50 la cele v-twin cu racire pe aer.Ulterior au aparut si cele semisintetice si sintetice si cele race destinat curselor.Motocicleta poate functiona normal cu uleiu mineral,dar cele semi si sintetice confera cateva avantaje cum ar fii-uzura mai mica in turatii mari,imbatrinire in timp mai lung,depunerea pe cilindrii si pastrarea unei pelicule pt o perioada mai indelungata si pornire protejata la rece,oxidarea apare mai greu datorita aditivilor si poate fii utilizat o perioada mai indelungata si un nr mai mare de km.Uleiul race gen Motul 300v Competition se utilizeaza sportiv sau pe strada celor care merg turbat in red line.La noi se foloseste mai mult acest ulei am observat ca motiv de lauda la terasa ca sa afle prietenii nostrii ce folosesc fiarele noastre.Sunt bani aruncati pe fereastra deoarece in acest caz un ulei semi sau sintetic gen 7100 sau 5100 ar fii de ajuns pt o functionare buna a motorului.Se pare ca numia in Romania este aceasta politica a uleiurilor .Noi desi suntem s araci ne simtim bine doar daca folosim uleiuri care costa o avere cum spunea o prietena buna care a dat jumate de salariu pe un schimb.A fara oamenii folosesc inclusiv uleiuri comune la auto si moto la preturi derizorii si nu au nici un fel de probleme cu motoarele.Cunosc motoare sport care au mers zeci de mii de km cu uleiuri minerale sau semi si sunt in buni parametrii,dar si moto cu cateva mii de km si ulei de 70 lei l cu motorul in pioneze .Aceia sunt cei care la rece dau gaz motoarelor sau trag de ele cand sunt reci sau verifica nivelul uleiului in baie doar dupa ce ce li se blocheaza moto din lipsa de ulei in baie dupa ce se dau la maxim pe o roata.Eu personal recomand la moto de viteza 7100 si la celelalte 5100.Cine merge pe circuit 300v .Restul voi decideti.Iar ca top ar fii asa-MOTUL,CASTROL,VALVOLINE,MOBIL,YACCO,PUTOLINE,MOTOREX,REPSOL,AGIP. Editat Iunie 13, 2008 de emylyo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 14, 2008 Share Postat Iunie 14, 2008 Bun postul de mai sus. Treaba cu uleiul scump si bun la care motorul toarce ca motanul iar cu cel ieftin si prost troncane ca tractorul e o prostie. Diferentele de calitate dintre 2 uleiuri de aceaasi valoare este insesizabila, efectul placebo este in floare. Conteaza doar atasamentul fata de o marca sau alta. Iti place cum suna Motul, pui Motul, iti place Castrol, bagi Castrol. Vascozitatea conteaza cel mai mult, daca un motor e facut sa se roteasca cu un ulei de o vascozitate anume, atunci baga acel ulei, nu-i pune prea gros sau prea subtire. Asta conteaza. Pui ulei scump, ti se pare sau vrei sa ti se para ca merge motorul.. ca uns... Ai vreo problema...trancane ceva... - uleiul e de vina dom'le... - bullshit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Iunie 14, 2008 Autor Share Postat Iunie 14, 2008 (editat) Mai intai a fost folosit uleiul mineral care trebuie sa respecte dupa caz specificatiile date de fabricant,adica 10w40 la moto cu baie de ulei si cu sau fara radiator de ulei ,dar cu radiator de antigel si termocupla si ventilator,15w50 la cele v-twin cu racire pe aer.Ulterior au aparut si cele semisintetice si sintetice si cele race destinat curselor.Motocicleta poate functiona normal cu uleiu mineral,dar cele semi si sintetice confera cateva avantaje cum ar fii-uzura mai mica in turatii mari,imbatrinire in timp mai lung,depunerea pe cilindrii si pastrarea unei pelicule pt o perioada mai indelungata si pornire protejata la rece,oxidarea apare mai greu datorita aditivilor si poate fii utilizat o perioada mai indelungata si un nr mai mare de km.Uleiul race gen Motul 300v Competition se utilizeaza sportiv sau pe strada celor care merg turbat in red line.La noi se foloseste mai mult acest ulei am observat ca motiv de lauda la terasa ca sa afle prietenii nostrii ce folosesc fiarele noastre.Sunt bani aruncati pe fereastra deoarece in acest caz un ulei semi sau sintetic gen 7100 sau 5100 ar fii de ajuns pt o functionare buna a motorului.Se pare ca numia in Romania este aceasta politica a uleiurilor .Noi desi suntem s araci ne simtim bine doar daca folosim uleiuri care costa o avere cum spunea o prietena buna care a dat jumate de salariu pe un schimb.A fara oamenii folosesc inclusiv uleiuri comune la auto si moto la preturi derizorii si nu au nici un fel de probleme cu motoarele.Cunosc motoare sport care au mers zeci de mii de km cu uleiuri minerale sau semi si sunt in buni parametrii,dar si moto cu cateva mii de km si ulei de 70 lei l cu motorul in pioneze .Aceia sunt cei care la rece dau gaz motoarelor sau trag de ele cand sunt reci sau verifica nivelul uleiului in baie doar dupa ce ce li se blocheaza moto din lipsa de ulei in baie dupa ce se dau la maxim pe o roata.Eu personal recomand la moto de viteza 7100 si la celelalte 5100.Cine merge pe circuit 300v .Restul voi decideti.Iar ca top ar fii asa-MOTUL,CASTROL,VALVOLINE,MOBIL,YACCO,PUTOLINE,MOTOREX,REPSOL,AGIP. very good posting chiar vroiam sa vad un clasament marcilor de ulei Editat Iunie 14, 2008 de cristi cbr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Iunie 14, 2008 Share Postat Iunie 14, 2008 In CBR900RR am avut 300v 15W50 vara (km ~65.000 si schimb cam aprox la fiecare 5000km) In ZX9R am avut la fel 300v 15w50 vara (km ~65000 si - // - ) In ZX6R am pus acum iarna (16grade C temperatura ambianta) (motor de 71.000km)-> 7100 10w40. La vara am sa pun 15w50 (nu stiu daca 300v sau 7100) La toate mobrele mentionate mai sus: NU CLANTANEA nimic in motor (in afara de kawasaki ca alea zornaie din fabrica). Ma refer nimic in plus la schimbarea uleiului. Acum prefer sa aud un zornait si sa stiu ca are o buba (pentru remediere ulterioara) decat sa pun nu stiu ce tip de ulei si sa nu se mai auda. Sper ca intelegeti unde bat cu apropos'ul. Ca marci de ulei prefer castrol si motul. Un coleg cu o kawa zx7r a folosit numai castrol. Mergea brici fara remarci negative. I-am sugerat sa incerce un 300v 15w50. Motorul merge la fel de bine. Singura diferenta a fost scaderea temperaturii uleiului cu vreo 10 grade Celsius (joja de ulei avea indicator de temperatura). --later add on ca EDIT nu merge Am citit la multi ca de cand au pus nu stiu ce ulei se aude distributia sau nu mai stiu ce: mai baieti, mai intai rezolvati problemele mecanice ale motocicletei. Dupa aceea vedeti care e treaba cu uleiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Iunie 14, 2008 Share Postat Iunie 14, 2008 (editat) ok zi mi ce sa i fac la distributie.....ca asa au ele buba din fabricatie.... sa fac cum a facut cineva a sch tot ce se putea la distributie si in 1000 de km a reaparut zornaiala?!...dar cum am zis nu e nonstop...uneori...chiar a scos cineva intinzatorul la vr un F4...929? ca stiu ca din cauza lui zornaie(cu alt ulei)...probabil mai trebuie intins arcul..dar vreau sa stiu ca daca l dau jos numai pe el il si pot pune la loc fara sa mi cada ceva prin motor cand il scot..fara sa desfac motorul, chiuloasa, alea, alea...ca ma bate un gand de mai mult timp stiu ca atunci cand distrib e varza pornirea e f greoaie..la mine porneste la "sfert" sa zic asa si la -20 grade ...daca unii se dau mecanici ..veniti cu sfaturi am cartea tehnica ...nu i problema...poza am vazut o dar parca am o retinere ..macar sa mai invatam ceva decat sa ne dam cu parerea ca ala e mai bun sau altul....si cum am mai spus tot secretul e sa l schimbi la timp Editat Iunie 14, 2008 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Iunie 14, 2008 Share Postat Iunie 14, 2008 emylyo:super interesant postul...acuma am si eu o intrebare pt tine.. eu las mereu moto sa se incalzeasca si vara, pana pe la 50-60 de grade,(iarna peste 65) si in primi 5-6 km schimb in turatii mici ...eu am pus la schimbul de 1000 si cel de 6000 motul 300v dublu ester 10.40.Acum problema e ca eu nu merg nici pe departe sportiv in general>80% regimul meu de mers e undeva la 4500 de ture moto fiind un sv650s 06,si din cate am citit un in postul tau 300v e pt pista..asa ca ma gandeam sa pun acest tip de ulei castrol semisintetic 10.40. http://www.louis.de/_30c9987f4c5202d8b44b7...tnr_gr=10038255 Intrebarile sunt: 1.ce avantaje au uleiurile semi sintetice faat de cele full sintetice gen 300v?protejeaza mai bine cutia?ca la mine asta e problema ca la primele plecari de pe loc face urat intr-a ntaia... 2.care e treaba cu "energy conserving" la uleiuri ca am citit in manual ca nu e recomandat sa pun acest tip de uleiuri.. ms pt raspunsuri anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreigin Postat Iunie 14, 2008 Share Postat Iunie 14, 2008 (editat) fiecare producator are specificatiile lui pt fiecare motocicleta in parte.... cei de afara folosesc orice ulei pt ca isi permit sa schimbe motocicleta des si exista unii ca est europenii care sa le cumpere gunoaiele.... Romanii nu isi permit luxul asta.... Cand toata lumea o sa-si permita sa tina un motor 20000 km si apoi valea atunci puteti baga si ulei bunica in ele ca oricum nu crapa sunt facute sa fie asa..... Exact aceeasi treaba e la masini cu interval de schimb de ulei la 30000 km....... normal o tii 100000 km si o dai la est european.. care daca face la fel ca tine il mai tine 70 000 si gata motoru.... astea is prosteli sincer .... ULEIU E VIATA MOTORULUI RETINE ASTA !!!!!!! asa ca exemplu dupa "invataturile" de aici nu tre sa mananci sanatos numai mancare de kkat daca nu faci sport de performanta.... ma faceti sa rad.... da de longevitate ati auzit ????? de aia erau stramosii nostrii rezistenti si traiau mult pt ca mancau sanatos si la motoare e acelasi lucru.... 300V e unu dintre singurele uleiuri de motor care se depune si ramane pe cilindru oferind o pornire lubrefiata Editat Iunie 14, 2008 de andreigin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Iunie 14, 2008 Share Postat Iunie 14, 2008 (editat) ai facut teste de laborator? si ai vazut tu ca 300V e singurul....no offence..dar nu pot inghiti asa ceva..ce zici tu suna ca la o rascruce de drumuri.. in fine ...se creeaza prea multe polemici astept pe cineva care a dat distribuitorul jos de pe f4...929 ... Editat Iunie 14, 2008 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreigin Postat Iunie 14, 2008 Share Postat Iunie 14, 2008 (editat) ai facut teste de laborator? si ai vazut tu ca 300V e singurul....no offence..dar nu pot inghiti asa ceva.... in fine ...se creeaza prea multe polemici astept pe cineva care a dat distribuitorul jos de pe f4...929 ... eu nu am facut da ma documentez... apoi citeste te rog bine ce am scris ca e unu dintre ele.... am test facut de americani .... deci nu tre sa inghiti nimica tre doar sa te documentezi.... o sa-l postez tre sa-l caut il am undeva pe calc de la servici... Editat Iunie 14, 2008 de andreigin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_andrei_ Postat Iunie 14, 2008 Share Postat Iunie 14, 2008 fiecare producator are specificatiile lui pt fiecare motocicleta in parte.... cei de afara folosesc orice ulei pt ca isi permit sa schimbe motocicleta des si exista unii ca est europenii care sa le cumpere gunoaiele.... Romanii nu isi permit luxul asta.... Cand toata lumea o sa-si permita sa tina un motor 20000 km si apoi valea atunci puteti baga si ulei bunica in ele ca oricum nu crapa sunt facute sa fie asa..... Exact aceeasi treaba e la masini cu interval de schimb de ulei la 30000 km....... normal o tii 100000 km si o dai la est european.. care daca face la fel ca tine il mai tine 70 000 si gata motoru.... astea is prosteli sincer .... ULEIU E VIATA MOTORULUI RETINE ASTA !!!!!!! asa ca exemplu dupa "invataturile" de aici nu tre sa mananci sanatos numai mancare de kkat daca nu faci sport de performanta.... ma faceti sa rad.... da de longevitate ati auzit ????? de aia erau stramosii nostrii rezistenti si traiau mult pt ca mancau sanatos si la motoare e acelasi lucru.... uite cine stie......... subscriu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Iunie 14, 2008 Share Postat Iunie 14, 2008 baga docomentu` Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat Iunie 14, 2008 Share Postat Iunie 14, 2008 pt un F650 din 1999 Ulei BMW 20W40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.