Sari la conținut

Suzuki Dr350 - Pornire Grea La Cald!


Postări Recomandate

Salutare!

Am o problema cu ultima achizitie, Suzuki DR350, fab. 1991. modelul cu carja.

Cand motorul este rece porneste la prima pedala fara niciun fel de problema. Ma dau cu el, motorul se incalzeste la temperatura normala de lucru, il opresc sa alimentez sau sa iau o simpla pauza de 2 minute, cand vreau sa-l pornesc nu mai vrea. pot sa dau la pedala pana raman sleit de puteri ca nici macar nu baseste. Singura solutie este sa astept 10 - 15 min. sa se raceasca putin motorul, dupa care porneste foarte bine la prima pedala. Acuma vine intrebarea: De ce porneste greu sau deloc cand motorul e fierbinte? Normal ar trebui sa fie invers; sa porneasca mai greu la rece si usor cand e motorul cald!

Tin sa cred ca e de la carburatie, reglaje, etc. sau cumva sa-mi inunde cu benzina cilindrul si sa nu porneasca decat dupa ce se evapora surplusul de benzina. In felul asta s-ar explica de ce porneste dupa 10 minute de pauza.

Astept niste pareri de la cei care au intalnit o astfel de situatie la motoarele cu carburator.

 

Cazi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

reglaju la supapre ar fi cel mai des intalnit caz , apoi urmeaza altele mult mai grave :|

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator lznicu

inainte de orice da un ochi la bujii, vezi ce culoare au... daca nu stii nimic de ele schimba-le, e posibil sa inece daca la cald o ia greu dar la rece porneste, mai incearca ceava, inchide robinetul imediat ce o opresti si vezi daca porneste pe urma.

Editat de lznicu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa fac pe desteptul, dar cu decompresorul tras 4-5 carje inainte ii dai? Asa ca sa nu te intreb daca ai decompresor deoarece am vazut un DR de vanzare fara asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, intotdeauna folosesc decompresorul!

Odata era sa-mi scrantesc glezna cand dadeam la carja unui dr650, nu stiam cum se procedeaza pe vremea aia, acuma stiu. :)

 

 

Update:

Azi l-am pornit, l-am lasat 10 min. sa se incalzeasca pe loc (nu am mers deloc cu el), apoi am oprit motorul de cateva ori cu pauze mai lungi sau mai scurte intre porniri, si ciudat... pornea de fiecare data la prima pedala. Nu stiu ce sa cred. O sa revin cu informatii dupa ce mai fac un test pe strada. Azi a inceput sa ploua torential si am fost nevoit sa aman testul in mers.

 

Merci de info, o sa va tin la curent!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bujie cu iridium,din aia desteapta....carburatorul mikuni e din ala dur....nu accelera nu trage socul cind e cald...dar la motorul ala care e foarte reusit ,din experienta iti spun ca daca ai pui bujii bune si nu ai relatiul prea mare nu o sa ai probleme cu el...asta daca e motorul bun....si vezi sa fie decompresorul bine reglat...las ca iti fac o vizita dupa ploile astea si al punem noi la punct....

asfalt...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sambata si azi am fost pe forestier, am facut ~30 de km, absolut nicio problema, a mers perfect si a pornit la fel. Cred ca toata treaba a fost de la benzina veche, iar alta data cred ca l-am inecat fara sa vreau.

Sper sa ma tina si sa nu-mi faca probleme pe viitor, mai ales departe de casa :)

 

Va multumesc pt. sfaturi!

 

Cazi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sambata si azi am fost pe forestier, am facut ~30 de km, absolut nicio problema, a mers perfect si a pornit la fel. Cred ca toata treaba a fost de la benzina veche, iar alta data cred ca l-am inecat fara sa vreau.

Sper sa ma tina si sa nu-mi faca probleme pe viitor, mai ales departe de casa :)

 

Va multumesc pt. sfaturi!

 

Cazi.

 

Ia si vezi acilea ca mai sunt oameni ce se plang de chesti de genu si au aflat motivul

 

/index.php?showtopic=219016

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

merci de link thunderbyte!

E foarte posibil ca benzina sa fi fost cauza.

 

 

In ultimele zile am avut timp suficient sa-l testez si pe poteci si prin oras. Sunt sigur acuma, pornirea grea la cald era de la benzina!

Totul e ok acuma, va multumesc de sfaturi!

 

Cazi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu la alte motoare cum e, dar la al meu daca trag de gaz nu vrea.

Porneste foarte bine la prima pedala, cu socul tras cand e rece si fara soc la cald, dar fara sa invart maneta de acceleratie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bujie cu iridium,din aia desteapta....carburatorul mikuni e din ala dur....nu accelera nu trage socul cind e cald...dar la motorul ala care e foarte reusit ,din experienta iti spun ca daca ai pui bujii bune si nu ai relatiul prea mare nu o sa ai probleme cu el...asta daca e motorul bun....si vezi sa fie decompresorul bine reglat...las ca iti fac o vizita dupa ploile astea si al punem noi la punct....

asfalt...

 

 

bujia cu iridiu te ajuta foarte putin. motorul a fost facut sa mearga in '90 cu bujii normale. trebuie sa mearga cu bujii normale. daca nu merge cu normale doar ascunzi mici dereglaje (sau defecte) pt. scurt timp. omul a avut doar benzina veche, cu benzina veche poti sa pui si bujie cu argint (da, exista si da, sunt mai performante decat cele cu iridiu) si tot degeaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

×
×
  • Creează nouă...