karpatenwolf Postat Iunie 6, 2008 Share Postat Iunie 6, 2008 Daca ti-a spus mama ta vreodata sa nu-ti iei motor se referea la Hyper.O motoreta violenta plina de personalitate si ca design dar mai ales ca si comportament.O acceleratie turbata,vit1 wheely,vit2 wheely,curbe stranse ,franari fortate sunt specialitateta ei dar nu refuza nici o feliuta dreapta,..la200 insa trebuie sa te tii bine de ea.Care aveti spuneti niste impresii....sau care o visati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 Daca ti-a spus mama ta vreodata sa nu-ti iei motor se referea la Hyper.O motoreta violenta plina de personalitate si ca design dar mai ales ca si comportament.O acceleratie turbata,vit1 wheely,vit2 wheely,curbe stranse ,franari fortate sunt specialitateta ei dar nu refuza nici o feliuta dreapta,..la200 insa trebuie sa te tii bine de ea.Care aveti spuneti niste impresii....sau care o visati. am vazut-o la prisma, o iubesc pe ascuns, sa nu afle tanti cu diapazoanele genul de motoc care ar putea defini singura o clasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 Dupa KTM-ul 950 SM testat vineri pe circuit ma mai gandesc daca mai salivez dupa Ducati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 (editat) Arată foarte frumos amîndouă, dar sînt niÂşte motociclete de stradă, ceva gen sport-touring ... (sau, mai degrabă street-fighter, dacă mă gîndesc mai bine) La categoria asta greutatea face toți banii, aÂşa că, pentru mine, zic pas. De cîte ori îmi doresc mai multă putere, îmi amintesc cum m-au bătut de m-au spart niÂşte băieți care se dădeau cu 250 în 4T Editat Iunie 9, 2008 de bibi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iunie 10, 2008 Share Postat Iunie 10, 2008 (editat) N-au nici o treaba nici cu sport-touring-urile nici cu streetfighter-ele motoretele astea. Funmoto Mi-as lua si io una ca a 3 a, a 4 a motocicleta. Editat Iunie 10, 2008 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistikal_boy Postat Septembrie 13, 2008 Share Postat Septembrie 13, 2008 cred ca singurul minus e rezervorul de doar 12 litri in rest mi se pare bestiala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Dexter Postat Septembrie 14, 2008 Share Postat Septembrie 14, 2008 am io un ktm 690 sm e de vis, merge singura. mai striga cate unu "hai ba sa-ti arat motor adevarat" da...are surprize. curbele le ia cum nici o vitezana nu stie si pana la 150 urca instantaneu. de la 150 la 186 are nevoie de linie dreapta...dar in curbe ( si oras ) e supermoto. mai mult de 186 n-am mers dar nu cred ca stie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Septembrie 14, 2008 Share Postat Septembrie 14, 2008 (editat) am io un ktm 690 sme de vis, merge singura. mai striga cate unu "hai ba sa-ti arat motor adevarat" da...are surprize. curbele le ia cum nici o vitezana nu stie si pana la 150 urca instantaneu. de la 150 la 186 are nevoie de linie dreapta...dar in curbe ( si oras ) e supermoto. mai mult de 186 n-am mers dar nu cred ca stie. Depinde de curbe... sunt curbe pe care unele motorete le iau cu viteze superioare top speedului motoretei tale. Si daca ti se pare ca urca pana la 150 instantaneu inseamna ca nu te ai dat cu totinete de peste 100 de cai. Eu stiu ca SM sunt super manevrabile, f fun si pe serpentine e lumea lor insa nu fac legea peste tot. Cand incep curbele largi si drumurile late ajung la limita, mai ales cele de cilindree medie, se cam gata coiu. Editat Septembrie 14, 2008 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Septembrie 14, 2008 Share Postat Septembrie 14, 2008 cred ca singurul minus e rezervorul de doar 12 litri in rest mi se pare bestiala Mai sunt minusuri: pretul obscen costul mare pe care trebuie sa-l acoperi cand o versi (cineva a trebuit sa plateasca vreo 1000 lire pentru semnale + oglinzi + maneta si ce mai zgariase la o cazatura minora) faptul ca e italiana Si ar mai fi, dar depinde de gusturi; mie de exemplu nu imi plac: inaltimea mica bascula monobrat am io un ktm 690 sme de vis, merge singura. curbele le ia cum nici o vitezana nu stie si pana la 150 urca instantaneu. Pai atunci, vreau si eu un 690. Eu stiu ca SM sunt super manevrabile, f fun si pe serpentine e lumea lor insa nu fac legea peste tot. Bine punctat. Supermoto e o mobra versatila, dar nu completa. Iar la vitezane vs. SM in materie de "dat pe curbe", diferenta o face pilotul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Dexter Postat Septembrie 14, 2008 Share Postat Septembrie 14, 2008 la rubrica "accidente" muuuult mai des vezi evenimente cu vitezane decat cu alte categorii. cu supermoto - chiar rar de tot. prefer sa merg cu maxim 150 da' sa fiu stapan pe motor decat cu 250 si ....nici macar ingerasul meu sa nu poata sa se tina dupa mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Septembrie 14, 2008 Share Postat Septembrie 14, 2008 din 100 de mobre pe strada sunt 70 vitezane,10 enduro,10 chopere si 10 naked aproximativ clar ca accidentele sunt mai multe cu vitezane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Dexter Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 din 100 de mobre pe strada sunt 70 vitezane,10 enduro,10 chopere si 10 naked aproximativclar ca accidentele sunt mai multe cu vitezane da domnule asa e! da cine nu stie zice ca "ba, ce tare e supermoto!" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
F C A Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 dragutza ,e prima oara cand vad una Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mo Weed Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 nu sunt in totalitate de acord cu clasificarea de mai sus...dar hai, fie! e raman la parerea ca se moare muuuuuuuuult mai usor pe vitezana in contextul actual (Romania, inconstienta, infrastructura etc.) cred ca in peste 80% din accidentele grave sunt implicate SS-uri, speed cruisere si sportive mici! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mateih Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 Mai sunt minusuri:pretul obscen costul mare pe care trebuie sa-l acoperi cand o versi (cineva a trebuit sa plateasca vreo 1000 lire pentru semnale + oglinzi + maneta si ce mai zgariase la o cazatura minora) faptul ca e italiana Si ar mai fi, dar depinde de gusturi; mie de exemplu nu imi plac: inaltimea mica bascula monobrat Pai atunci, vreau si eu un 690. Bine punctat. Supermoto e o mobra versatila, dar nu completa. Iar la vitezane vs. SM in materie de "dat pe curbe", diferenta o face pilotul. in fond este o chestie de gust si ce vrei sa faci cu ea. Ducati si KTM totusi pun componente nobile pe motoare, furci Showa, suspensie Ăhlins reglabila, ambreiaj hidraulic..etc...costa bani, sint f scumpe la intretinere, dar senzatia este totusi alta...mai ales cum vibreaza Ducati si motorul este f elastic...exista si un model S la Hyper...o sa pun ceva poze cu un Hyper...este f iubit de femei ca este usor si complexeaza barbatzii pe motoare mari si lenese, mai ales la curbe si in oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 Eu m-as "risca" pe unu d-asta, macar e marfa nemteasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 e raman la parerea ca se moare muuuuuuuuult mai usor pe vitezana in contextul actual (Romania, inconstienta, infrastructura etc.) E clar ca SS te ajuta cel mai mult sa-ti rupi ficatu si e cel mai anti-incepator tip de moto, si poate supermoto alaturi de un naked mai mic sunt la polul opus. Speed e pe langa subiectul incepator cam la toate capitolele: power, pozitie, handling, uneori chiar si greutate dar si la costuri de intretinere si reparatie (dupa inevitabilulul buf). Hai sa zici ca la intretinere nu se pune pt in in romanica nu se poarta obiceiul asta, motiv pt care si majoritatea speedurilor de vanzare sunt gioarse lipte si chituite, bombe cu ceas. Poate nu 70% din totalul motoretelor sunt speed, insa 50% sunt in mod cert si cert este si faptul ca speedurile isi cer tributul si printre mult motoretisti experimentati si cu un car de ani in sa, mai mult ca alte categorii de moto. Si aici vb de greseli proprii ale pilotilor nu de nea Ionica care te ia din plin pe sus. Si ca sa nu fiu complet pe langa subiect iata si o pictura cu mine din copilarie, pe vremea cand inca nu aveam trotineta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduSPR Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 Hypermotardul este o motocicleta misto. Mie unu personal mi se pare putin cam exagerata, are motor de 1100cmc si doar 90hp ceea ce e clar ca are un cuplu criminal, dar nu mi se pare destul de echilibrata puterea cu capacitatea motorului. Au reusit ei sa coboare greutatea la 180 kg ceea ce nu este rau de loc, datorita motorizarii cu o axa cu came pe fiecare cilindru si neavand racire pe apa. Din aceiasi clasa ar fi Moto Morini Corsaro 1200 care are motor de 1200cmc de 140hp racit cu apa cu o greutate totala de 200kg. Eu unu dintre cele 2 motociclete as alege moto morini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 (editat) in fond este o chestie de gust si ce vrei sa faci cu ea. Ducati si KTM totusi pun componente nobile pe motoare, furci Showa, suspensie Ăhlins reglabila, ambreiaj hidraulic..etc...costa bani, sint f scumpe la intretinere, dar senzatia este totusi alta...mai ales cum vibreaza Ducati si motorul este f elastic...exista si un model S la Hyper...o sa pun ceva poze cu un Hyper...este f iubit de femei ca este usor si complexeaza barbatzii pe motoare mari si lenese, mai ales la curbe si in oras. Ducati da, KTM nu. Suspensiile la KTM sunt WP, care nu stiu ce sorginte nobiliara au. La italienele gen Ducati, MVAgusta, mai platesti si "istoria", de acolo pretul mai mare. P.S. Nu stiu daca femeile pe Hypermotard complexeaza barbatii pe motoare mari si lenese. Mai degraba le cer bani sa isi cumpere asa ceva. Eu m-as "risca" pe unu d-asta, macar e marfa nemteasca. Nu stiu ce au toti cu bascula monobrat. O fi noul trend. Si eu unul nu ma impac deloc cu cilindrii aia care dau din aripi. Avantajul e ca aici nu zgarii si nu spargi nimic cand o dai pe jos. Strici direct motorul. Editat Septembrie 15, 2008 de mihaio07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 (editat) Hypermotardul este o motocicleta misto. Mie unu personal mi se pare putin cam exagerata, are motor de 1100cmc si doar 90hp ceea ce e clar ca are un cuplu criminal, dar nu mi se pare destul de echilibrata puterea cu capacitatea motorului. Au reusit ei sa coboare greutatea la 180 kg ceea ce nu este rau de loc, datorita motorizarii cu o axa cu came pe fiecare cilindru si neavand racire pe apa. Din aceiasi clasa ar fi Moto Morini Corsaro 1200 care are motor de 1200cmc de 140hp racit cu apa cu o greutate totala de 200kg. Eu unu dintre cele 2 motociclete as alege moto morini. Moto Morini Corsaro si Ducati Hypermotard au in comun faptul ca la ambele le plac macaroanele, ca au 2 roti si eventual ca au motor V2 dar nu intra nicicum in aceasi clasa, eventual in clasa preturilor de achizitie aberante. Unu e supermoto, celalalt naked cu putine accente de 'streetfigter'. Iar cei 90 de cai nu sunt foarte multi insa in mod cert destui pt destinatia pt care a fost gandita motoreta. Daca omu incearca sa fugareasca BMWuri pe autostrada cu el atunci are alta problema decat lipsa puterii la roata. Sa vezi tu ce batalie isi iau 180 de cai de Kawasaki pe serpentine sau pe un circuit de karting de la 60 de cai de KTM. Editat Septembrie 15, 2008 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduSPR Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 Moto Morini Corsaro si Ducati Hypermotard au in comun faptul ca la ambele le plac macaroanele, ca au 2 roti si eventual ca au motor V2 dar nu intra nicicum in aceasi clasa, eventual in clasa preturilor de achizitie aberante. Unu e supermoto, celalalt naked cu putine accente de 'streetfigter'. Iar cei 90 de cai nu sunt foarte multi insa in mod cert destui pt destinatia pt care a fost gandita motoreta. Daca omu incearca sa fugareasca BMWuri pe autostrada cu el atunci are alta problema decat lipsa puterii la roata. Sa vezi tu ce batalie isi iau 180 de cai de Kawasaki pe serpentine sau pe un circuit de karting de la 60 de cai de KTM. Da asa este clar isi ia bataie balema aia de 180 de cai de la un ktm pe amc, Hypermotardul nu este un super moto(parerea mea)...este un naked cu aspect de super moto, dar este naked, in afara de aripa aia fata nimic nu-l aduce a super moto, jentile la super moto sunt spitate, hypermotardul le are din aliaj. Ca sa nu mai zic ca Moto Morini are un model cu jenti spitate.... In fine nu prea conteaza unde le incadram. Motocicletele sunt apropiate, folosesc acelasi sistem de franare(brambo), la moto morini apreciez furca fata care este foarte masiva(52mm diametrul la tija parca). Hypermotardul clar are avantaj cu greutatea mai scazuta(20 de kg diferenta) si centrul de greutate mai jos, doatorita pistonului din fata paralel cu solul, dar mie tot mi se pare risipa de cilindree 1100cmc si doar 90 hp.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 Atunci de Yamaha MT-01 de 1.6 si 90 de cai ce zici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Ready2Race Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 in afara de aripa aia fata nimic nu-l aduce a super moto, jentile la super moto sunt spitate, hypermotardul le are din aliaj. Nu e obligatoriu ca jentile sa fie spitate la SM... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dio phili Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 Daca ti-a spus mama ta vreodata sa nu-ti iei motor se referea la Hyper.O motoreta violenta plina de personalitate si ca design dar mai ales ca si comportament.O acceleratie turbata,vit1 wheely,vit2 wheely,curbe stranse ,franari fortate sunt specialitateta ei dar nu refuza nici o feliuta dreapta,..la200 insa trebuie sa te tii bine de ea.Care aveti spuneti niste impresii....sau care o visati. Ai mers ceva pe ea dupa cum o descrii.... Sau tot revistele, ha? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mo Weed Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 Atunci de Yamaha MT-01 de 1.6 si 90 de cai ce zici? la asta clar e risipa de cilindree, dar, pe de alta parte imi place cum se prezinta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.