alexxx Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 A incercat cineva combinatia K60 pe spate cu tourance pe fata? Ti-am raspuns si pe topicul de BMW. Eu am folosit Anakee pe fatza cu Enduro 3 Sahara pe spate, vreo 3000 km. Cred ca profilele seamana destul de mult (Anakee-Tourance / K60-Sahara). Eu nu am simtit ca ar fi probleme ... dar nu stiu ce sa zic, nu bag mana in foc pentru orice combinatie ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 Ti-am raspuns si pe topicul de BMW. Eu am folosit Anakee pe fatza cu Enduro 3 Sahara pe spate, vreo 3000 km. Cred ca profilele seamana destul de mult (Anakee-Tourance / K60-Sahara). Eu nu am simtit ca ar fi probleme ... dar nu stiu ce sa zic, nu bag mana in foc pentru orice combinatie ... Merci de raspuns Ideea e ca am deja un Metzeler Tourance nou, nemontat, de cand am luat mobra...si nu prea am bani acum sa cumpar tot un tourance si pt spate... O sa vad...am sa comand K60-ul si in functie de cum se vor comporta impreuna o sa vad ce fac... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 Io cred ca trebuie sa te gandesti si la amortizare. Actually, un Tourance tine ~20.000km, timp in care vei schimba cel putin doua K60-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 Io cred ca trebuie sa te gandesti si la amortizare. Actually, un Tourance tine ~20.000km, timp in care vei schimba cel putin doua K60-uri. Foarte corect, insa momentan chiar nu am diferenta de bani ca sa imi iau tourance... Este mai mult un compromis pentru sezonul asta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 Pai vinde Tourance-ul ala nou si iti raman si bani .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 Pai vinde Tourance-ul ala nou si iti raman si bani .. Hmmm....la asta nu m-am gandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
01-BPM Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 salut nu stiu daca careva dintre voi l-a postat in aceasta rubrica ,eu l-am vizionat si va recomand si voua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
samolapraga Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 Update la Karoo T dupa 7500km: uzura 75%, comportament bestial pe orice teren (pina la hard-enduro, desigur). Numai de-astea imi iau de-acum incolo. Cristi, Ma mira foarte mult si in acelasi timp ma entuziasmeaza ce spui tu. Ma mira pentru ca si eu am avut Karoo si erau duse in mai putin de 5000km, uzura peste 80%. Nu mai tin minte daca erau Karoo "T" sau simple, poate fi de la asta diferenta? Ma entuziasmeaza pentru ca pretul pe care l-ai dat tu este foarte bun, sunt mai rentabile decat TKC80. De unde le-ai luat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 (editat) Stie cineva de unde sa pot cumpara niste camere din Bucuresti?? Si niste leviere Editat Iunie 4, 2009 de THC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 Dunlop Trailmax Cati km merg? A avut cineva? Cum e pe asfalt umed? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 (editat) Ce sa spun referitor la uzura...e clar ca depinde de stilul de mers, dar nu pot spune ca le-am menajat. Mai ales cu motorul de 850... Intr-adevar, diferenta intre Karoo si Karoo T este extrem de mare, si cu siguranta modelul Karoo simplu nu rezista bine pe asfalt (si fac si zgomot mare) pentru ca sint aproape cross. Karoo T are suprafata crampoanelor mult mai mare, inaltimea lor mai mica, iar unele din ele (crampoane) sint despicate in 2 pentru a se mula mai bine pe asfalt. Le-am luat de la Romi3, ultima oara au costat cam 640 RON (pentru un prieten). Urmeaza sa mai iau 2 perechi in curind, Lebadake vrea si el.... Editat Iunie 5, 2009 de cristi-mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 Ce sa spun referitor la uzura...e clar ca depinde de stilul de mers, dar nu pot spune ca le-am menajat. Mai ales cu motorul de 850...Intr-adevar, diferenta intre Karoo si Karoo T este extrem de mare, si cu siguranta modelul Karoo simplu nu rezista bine pe asfalt (si fac si zgomot mare) pentru ca sint aproape cross. Karoo T are suprafata crampoanelor mult mai mare, inaltimea lor mai mica, iar unele din ele (crampoane) sint despicate in 2 pentru a se mula mai bine pe asfalt. Le-am luat de la Romi3, ultima oara au costat cam 640 RON (pentru un prieten). Urmeaza sa mai iau 2 perechi in curind, Lebadake vrea si el.... Gata mi-am cumparat si eu Karoo T ... 670 ron .... sper ca azi/maine sa am timp si sa incalt vaca cu copite noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scabron Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 @ yuk io am pe s10. sunt ceva la modu 80ON / 20 OFF. pe asfalt is brici. da nu m-as risca sa ies de pe un drum de tara cu ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 Mi-am comandat Mitas E 09.Are cineva ca sa-mi spuna si mie cum se comporta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 Foarte prost pe ud, mediocru pe uscat, relativ ok in teren. Ar trebui sa tina intre 6000 si 10.000km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 (editat) Mi-am comandat Mitas E 09.Are cineva ca sa-mi spuna si mie cum se comporta? QUOTE (petrica @ Mar 19 2007, 09:33 PM) Mitas E09 - dupa mine este singura anvelopa care face de toate, dar nimic ca lumea ! Adica, pe sosea mergi linistit, nu se duc crampoanele chiar asa cu una cu doua iar in off-road, nu se face de rusine, merge chiar un noroi mai subtire, in argila ..... se incarca ca dracu' ! QUOTE (ketemeu @ Mar 20 2007, 12:12 AM) Mitas E09. Bune in orice conditii dar nu in cazuri extreme (aplecari pronuntate pe asfalt, drumuri lungi cu noroi adanc). Pret bun. Se tocesc in 2000Km (60%asfalt-40% off-road). Raport pret versatilitate, BUN. QUOTE (alex_chirita @ Mar 20 2007, 12:39 AM) acum o saptamana mi-am pus e09 ....si in weekend acuma m-am aplecat mai mult cu ele si a dat cu mine de pamant ...si chiar ma miram de ce ...ca nu gresisem si nici nu ma inclinasem ca alta data.....oricum sunt bunicele la ce le folosesc eu (zi de zi pe asfalt prin bucale si in weekenduri mai ma afund pe unde prind ...) QUOTE (aditorpan @ Mar 31 2008, 11:05 PM) La ora actuala folosesc:MITAS E07- fata si E09- spate Circul pe asfalt si drum forestier, chiar si in regim raly raid si merg binisor. Inainte am avut si pe fata E09, insa a fost un dezastru. QUOTE (uzunu @ May 5 2008, 05:39 PM) Mi-am tras, acum o luna, niste E-09 pe DR-ul personal. Comparativ cu gumele aproape slick pe care le aveam, astea-s blana. Stau pe sosea acceptabil din punctul meu de vedere, pe teren se comporta bine si inca nu am gasit vreun moment in care ele sa nu treaca din cauza lor, nu a mea. Insa... Am cam 2500km cu ele si spatele (produs in martie 2005 din ce scrie pe el) pare sa inceapa sa piarda crampoanele. Am gasit, pana acum, unul singur, pe mijloc, care are la baza o crapatura maricica. Alt lucru pe care l-am observat este, tot la spate, o uzura mai mare catre directia de rulare, cramponul nemaifiind un dreptunghi in sectiune, ci, mai degraba, un trapez. E normal? Am luat un cauciuc prea vechi? Se intampla asta in mod uzual? De la bizoo_n am inteles ca acele crapaturi i-au aparut si lui. QUOTE (uzunu @ May 19 2008, 05:11 PM) Am aflat pe propria piele ce inseamna E-09 pe ploaie si asfalt. Ac de par pe Cheia, pe coborare, aceeasi viteza cu un LC4 enduro cu aceleasi gume, imi fuge numai mie fata. Apoi aflu ca, de fapt, ar fi trebuit sa ma comport ca si cum as fi mers pe gheata. Avarii de la 20km/h (poate chiar mai putin): deflector de vant pe dreapta rupt, semnal rupt, furca indreptata biggrin.gif QUOTE (uzunu @ Jun 24 2008, 03:26 PM) Bun, s-a cam terminat spatele meu. Mitas E 09, dupa 10.000km (din care ~2.500km pe off), mai are doar vreo 3mm de crampon pe centru. Cred ca ar mai merge vreo 1000-1500km, dar prefer sa-l schimb acum, inainte de cateva ture lungi pe care le am planificate. Fata, tot E 09, mai merge minim 5000km, dar comportamentul instabil pe ud ma face s-o schimb si pe ea. Cand o sa le am pe balcon, asteptati-va sa apara la donatii un 90/90-21 si un 110/80-18. Uite, aici am scris mai demult despre ele:Michelin Sirac vs Mitas E09 Referitor la ce ai scris pe forum : Cum merge Mitas E09 la Tenere XTZ660 overall? Overall, de nota 8-8,5. Nota 10 fiind un hibrid ce nu exista. Crampoane de motocross, cu care sa pui marginea cizmei jos pe sosea si sa nu zbori direct in cap, sa te tina 15-20.000 de km, indiferent de conditiile de exploatare. Un sezon full, linistit oriunde, adica. Se tocesc relativ repede daca sunt merse foarte mult pe asfalt? 8, maxim 10.000 de km merg. Dupa 10.000 mai au ceva viata, dar sunt instabile fiindca la mijloc s-au uzat omogen, peste 75% (si sunt rigide) iar pe margini crampoanele nu sunt uzate peste 50%. Si devin ciudate pe curbe. Nu riscante. Ciudate. Nu mai au un comportament perfect previzibil. Crampoanele se pot rupe? Mie mi s-a despicat unul singur in 2. Atat. Nu s-a rupt niciunul. Nu le au prea bine cu curbele (pe asfalt, la viteza). Este adevarat? Nu e adevarat. Nu o sa jonglezi cu ele ca si cu un slick, dar eu radeam ca nebunul de ce inclinatii puteam face cu ele pe soseaua noua, de la Campul lui Neag in sus (curbe largi, prin munte). Pe ploaie sunt dramatice (fuge cu..)? Trebuie sa mergi preventiv in primul rand. Pentru franari de urgenta (nu franare normala, anticipata) trebuie sa folosesti neaparat frana de motor, fiindca aici derapeaza ele. Restul franarilor trebuie sa fie un pic mai line decat pe asfalt uscat. Si sa nu ai pretentii sa intri cu cine stie ce viteze imense, in curbe, atunci cand este ud jos. Daca te dai cat de cat off-road nu cred ca nu esti obisnuit cu fugitul lateral al spatelui. Daca esti obisnuit cu asta, atunci Mitas-urile vor fi previzibile in marea majoritate a cazurilor. Pe de alta parte, situatiile in care eu intalnesc asflat si apa la un loc exista in numar mic si atunci cand le intalnesc o las mai moale. Dar nu e capat de lume faptul ca am mers 1, 2 sau x ore prin ploaie, intr-un sezon intreg. Anul trecut de 2 lucruri ma intrigau/speriau peste masura inainte de a interactiona cu ele - cauciucurile cu crampoane si motoarele in 2 timpi. De cauciucuri eram eu speriat fiindca nu puteam intelege cum voi avea aderenta la o inclinatie mai serioasa pe sosea cu ele (ajunsesem la concluzia ca imi sunt mai mult decat necesare in teren) iar de 2T ii auzeam pe toti vb. numai in termeni horror, de parca ar fi fost niste idei inaccesibile muritorilor. Cu ambele, odata ce ai facut primii "metri", totul vine de la sine. Cu E09-urile am inceput prima iesire cu 100 km de sosea. Am mers crispat, fiindca nu aveam chef de experimente pe sosea. Odata ajuns in teren le-am observat potentialul si m-am obisnuit cu ele. Dupa 2 zile de off, iesind la sosea, totul a fost cat se poate de normal. De dragul curioazitatii si experimentelor, as vrea sa vad de aproape niste Metzeler-uri Karoo. Ar mai fi Pirelli MT21, Michelin T63, Dunlop D908 si D 606 (orientat ceva mai serios spre enduro decat spre dual-sport) dar costa mult mai mult decat Mitas. Este si pretul un mare atu al Mitas-urilor, daca nu te imping banii de pe sa. Editat Iunie 5, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 Daca spre ex. cu cauciucul rece am 2 atmosfere, ce presiune voi avea cu cauciucul cald? Aveti idee? Care este variatia presiunii in cauciucuri intre rece si cald? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 Nu stiu exact cat ar fi normal, dar daca variaza cu mai mult de 10-15%, mi-as face griji. Mai mult variaza la cele cu camera, am impresia. Ah si vezi ca spatele se incalzeste si daca mergi pana la vulcanizare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Iunie 6, 2009 Share Postat Iunie 6, 2009 (editat) Multumesc mult .O sa am grija cum merg cu ele pe uscat (pe viraje)iar daca ma va prinde ploaia o sa o las mai moale.Sper sa-mi dea satisfactii insa pe offroad. Am vazut ca multi se plang de roata fata si ca altii au pus 07 pe fata.Eu nu o sa fac asta pentru ca macar pe offroad sa fie OK si nu sa compromit ambele situatii. Intrebare: Sa fie un dezavantaj pe sosea o roata de 21' in detrimentul uneia de 19' si de acolo instabilitatea?Sau nu e nici-o diferenta?Mie rotile pe 21' mi se par mai subtiri. Editat Iunie 6, 2009 de Enduristul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iunie 6, 2009 Share Postat Iunie 6, 2009 (editat) Sper sa-mi dea satisfactii insa pe offroad. Am vazut ca multi se plang de roata fata si ca altii au pus 07 pe fata.Eu nu o sa fac asta pentru ca macar pe offroad sa fie OK si nu sa compromit ambele situatii. Singurul loc unde E09 m-au abandonat serios a fost o coborare la 30-40 de grade prin gol alpin, pe varful Tarcu. La intoarcere, satul de pietrele din poza de mai jos care se deplasau in toate directiile, am facut imensa greseala de a cobori prin iarba. E09 nu au aderenta f. buna pe zonele unde este numai iarba, datorita crampoanelor foarte late si f. lungi (adaptate si pentru a rezista km buni si pe sosea). Sa fie un dezavantaj pe sosea o roata de 21' in detrimentul uneia de 19' si de acolo instabilitatea?Sau nu e nici-o diferenta?Mie rotile pe 21' mi se par mai subtiri. Rotile de 21 sunt mult mai bune la motocicletele de off-road pentru ca absorb mai bine socurile si sunt inguste pentru a deschide calea, ca sa zic asa. Trebuie sa se strecoare printre obstacole. Daca ar fi mai late ar urca pe ele si ar aluneca instant, ducand la pierderea fetei (ar smuci in toate partile). Ia cazul unei aglomeratii de pietre cat casca sau al unei pasuni alpine plina de musuroaie. Pe sosea, eu am mers f.ok cu ele. Nu am mers insa si cu roti de 19 ca sa imi dau seama de diferenta. Concluzia? Nu cred ca sunt rotile de vina ci mai degraba gusturile oamenilor. Unii poate chiar vor mai multa aderenta si aleg ceva mai stradal pe fata. Eu am nevoie de un cauciuc care sa nu ma arunce in cap pe off-road (asa cum fac in 80 % din cazuri cele stradale). Partea chiar stranie este alta. Am acum un cauciuc destul de cramponat pe spate, Aderenta clar mai buna in off-road, insa la namol este dezastru comparativ cu E09. Aduna namol ceva de speriat. Nu cred ca va depasi 2000 de km (din care doar 30% parcursi off). De abilitatile lui in momentul cand trebuie sa franez mai serios nu mai vorbesc. Asa ca nu este necuratul asa de negru. E09 sunt stranii atunci cand s-au consumat. Nu trebuie sa amani schimbarea lor cand a venit momentul. Altfel, o sa ai parte de niste momente foarte ciudate (ca si mine) in care nu o sa stii de ce pierzi fata constant la trecerea prin gropi/sleauri si de ce spatele are momentele lui cand fuge fara avertizare cand pe stanga cand pe dreapta. Editat Iunie 6, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 @ yuk io am pe s10. sunt ceva la modu 80ON / 20 OFF. pe asfalt is brici. da nu m-as risca sa ies de pe un drum de tara cu ele. am mers numai cativa km cu ele (Dunlop trailmax)insa imi par ff diferite, mai aderent pe fata dar mai instabil pe spate, adica suprafata de contact pare mult mai mica (aceeasi presiune -2atm) fata de E08. Par mai inguste, mai "ascutite" desi e vorba de aceleasi dimensiuni . Sper sa fie doar o problema de obisnuinta. Pare o alta motocicleta, nu imi mai e la indemana... A mai avut cineva asa experienta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 am mers numai cativa km cu ele (Dunlop trailmax)insa imi par ff diferite, mai aderent pe fata dar mai instabil pe spate, adica suprafata de contact pare mult mai mica (aceeasi presiune -2atm) fata de E08. Par mai inguste, mai "ascutite" desi e vorba de aceleasi dimensiuni . Sper sa fie doar o problema de obisnuinta. Pare o alta motocicleta, nu imi mai e la indemana... A mai avut cineva asa experienta? Aceasi chestie am patit-o eu cu Karoo T. Primii 100km au fost un calvar ....CALVAR .... in prima curba am zis ca dau cu curu de asfalt, s-a "culcat" singura pe curba, lucru care cu Anakee-ul (care avea cam 15-16.000 km) nu se intampla ... oricum ... eu zic ca este doar o chestie de obisnuita .. cu putina rabdare o sa para ok .. cred .... Ca prima impresie off ... par f bune ... am avut de urcat un deal destul de suparat, pana sus l-am simtit cum rama si tot nu a pierdut aderenta .. lucru f des intalnit la Anakee ... peste 2 saptamani vin cu alte impresii despre Karoo T ca le voi baga la treaba mai serioasa Offf ... de ce chinui asa rau Tenere-ul pe acolo? saracu rezervor cum arata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 Singurul loc unde E09 m-au abandonat serios a fost o coborare la 30-40 de grade prin gol alpin, pe varful Tarcu. E09 sunt stranii atunci cand s-au consumat. Nu trebuie sa amani schimbarea lor cand a venit momentul. Altfel, o sa ai parte de niste momente foarte ciudate (ca si mine) in care nu o sa stii de ce pierzi fata constant la trecerea prin gropi/sleauri si de ce spatele are momentele lui cand fuge fara avertizare cand pe stanga cand pe dreapta. Merci de raspuns.Eu am auzit ce trebuie sa le rodezi 2-300 de km ca sa nu mai fie horror pe sosea. Acum faptul e consumat,le-am luat.Ramane sa postez impresile dupa ce ma dau cu ele.Dar pana atunci trebuie sa cumpar camere.Voi de unde luati camere ieftine si bune(daca exista asa ceva)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 Merci de raspuns.Eu am auzit ce trebuie sa le rodezi 2-300 de km ca sa nu mai fie horror pe sosea.Acum faptul e consumat,le-am luat.Ramane sa postez impresile dupa ce ma dau cu ele.Dar pana atunci trebuie sa cumpar camere.Voi de unde luati camere ieftine si bune(daca exista asa ceva)? Heidenau. Omniprezent numele asta, nu? Vezi poate te combini cu cineva care isi ia gume de la ei, sa impartiti cheltuielile de transport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Heidenau. Omniprezent numele asta, nu? Vezi poate te combini cu cineva care isi ia gume de la ei, sa impartiti cheltuielile de transport. poate totusi exista un magazin de unde sa le iau ca nu vreau sa astept... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.