x86 Postat Ianuarie 8, 2010 Share Postat Ianuarie 8, 2010 am uitat de un alt cauciuc. aproape identic cu tourance-ul, mai durabil si la fel de aderent in toate condtiile si cu crampoane mai inalte. este vb de Heidenau k76 In cateva zile o sa iau un set de K76. Vreau sa-l tin mai mult pe asfalt anul asta. Daca tin 10mii km si-au scos banii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 8, 2010 Share Postat Ianuarie 8, 2010 tin cel putin 20.000 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nyky Postat Ianuarie 8, 2010 Share Postat Ianuarie 8, 2010 tin cel putin 20.000 km depinde si de stilul de mers,al meu la 10mi era uzat la jumatate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 Cam cat va tin heidenaurile K60? ca m-am saturat sa imping de motocicleta la fiecare baltoaca cu noroi K76-le are in acest moment 24 000 si cred ca mai trag de ele vreo 2000 pana sa ajunga la semn foarte multumit de ele chiar si la km astia am facut un drum de Brasov pe Cheia saptamana trecuta si s-au comportat exemplar pe asfaltul ud. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
01-BPM Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 salut la primavara ,sau cel tarziu inceput de vara vreau sa trec motoru de pe caucioace de strada pe on/off avand invedere ca pe unde merg e on70-80/si off restu' ma uitam pe net si am dat de SAVA ENDURO-INVADER tipul MC 24, daca imi puteti da detalii ,opinii ,pareri cel pe 21 -68ieuro si pe 17 -86 ieuro pe situ' www.dc-motoparts4u.eu, si un site romanesc dar nu afiseaza pret va multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan GS Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 Vorbeste cu stefan_gs cred. El facuse asta pe un F 650 GS si spunea ca ii e mult mai greu sa se aplece, dar si s-o ridice din aplecare. E drept, motocicleta era proiectata pentru 100/90-19. Nu nu, nu sunt eu, eu inca am rotile si cauciucurile din talon pe ea. De Continental Escape stie cineva cum stau pe ud, cum se comporta in general? Are careva Escape din astea? Mersi. Bafta! Mesaj completat Nu nu, nu sunt eu, eu inca am rotile si cauciucurile din talon pe ea. De Continental Escape stie cineva cum stau pe ud, cum se comporta in general? Are careva Escape din astea? Mersi. Bafta! sorry, vad ca am vazut ceva raspunsuri pe la pagina 49-50. dar daca mai are careva o parere e binevenita. mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 Nu nu, nu sunt eu, eu inca am rotile si cauciucurile din talon pe ea. De Continental Escape stie cineva cum stau pe ud, cum se comporta in general? Are careva Escape din astea? Mersi. Bafta! Mesaj completat sorry, vad ca am vazut ceva raspunsuri pe la pagina 49-50. dar daca mai are careva o parere e binevenita. mersi conti escape are rocker de aici de pe forum cerei lui o parere. din cate am vb cu el e foarte multumit. si pe ud si in zapada si pe forestiere are aderenta foarte buna, el il are pe fata Mesaj completat Cam cat va tin heidenaurile K60? ca m-am saturat sa imping de motocicleta la fiecare baltoaca cu noroi K76-le are in acest moment 24 000 si cred ca mai trag de ele vreo 2000 pana sa ajunga la semn foarte multumit de ele chiar si la km astia am facut un drum de Brasov pe Cheia saptamana trecuta si s-au comportat exemplar pe asfaltul ud. cica vreo 10.000 si ceva. mai bine bagi tu un karoo t Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 (editat) Mie mi se pare ca si Karoo T si K60 tin la fel. Acu daca n-a mers cineva MULT cu ambele, nu cred ca putem ace comparatii decat teoretice. Eu sunt multumit de cei aproape 10k km cu K60, de la 150 pe autostrada, bocanci juliti in curbe pana la namoale, poteci de munte si drifturi pe iarba. Daca ar fi insa sa-mi dau cu parerea, cred ca sunt ceva mai dirt-frindly KarooT-urile in timp ce K60urile ar trebui sa se tina mai bine pe ud. Eventual M+Suri in loc de standard. Editat Ianuarie 14, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Ianuarie 15, 2010 Share Postat Ianuarie 15, 2010 M+S ar trebui, teoretic, sa tina mai bine pe ud datorita silicatilor din compozitia cauciucurilor (aceeasi idee ca pentru gumele de iarna la masini), dar, in acelasi timp, ar putea sa se manance mai repede in timpul verii, mai ales daca mergi la viteze mari perioade lungi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 17, 2010 Share Postat Ianuarie 17, 2010 am facut acest topic sticky pentru contine foarte multe informatii necesare tuturor adventure riderilor. enjoy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Ianuarie 18, 2010 Share Postat Ianuarie 18, 2010 intrebare.. astea de la mitas sint bune pt asfalt uscat si ud? dar off usurel merg? putin ajutor va rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Ianuarie 18, 2010 Share Postat Ianuarie 18, 2010 (editat) Eu am din astea si pe uscat sunt OK, pe ud parca mai putin (desi am mers cu 100-110 pe ploaie torentiala, si cu pasager ) ... Off mai deloc. Editat Ianuarie 18, 2010 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Ianuarie 18, 2010 Share Postat Ianuarie 18, 2010 Depinde ce intelegi prin mers pe ud cu 100-110. Am venit pe autostrada cu 140-160 cu pasagera si bagaje pe ploaie torentiala, viteza maxima era dictata doar de trafic, la fel cum am coborat de la Sinaia la Campina si sub 80 n-am coborat decat la vreo 2 curbe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
01-BPM Postat Ianuarie 23, 2010 Share Postat Ianuarie 23, 2010 nimeni nu stie nimic de ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Ianuarie 23, 2010 Share Postat Ianuarie 23, 2010 Daca e vorba de Mitas E-08, stiu pe cineva care avea. Is "copii" de Tourance si se comporta la fel, cel putin in namol. Adica naspa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Ianuarie 23, 2010 Share Postat Ianuarie 23, 2010 Am si eu o intrebare. Vreau niste cauciucuri exclusiv pentru asfalt care sa fie foarte aderente mai ales pe asfalt ud. Ce-mi recomandati? Dati-mi si niste detalii. Cati km. tin si altele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
01-BPM Postat Ianuarie 23, 2010 Share Postat Ianuarie 23, 2010 salut eu am pe mobra luata de anu' trecut incaltata cu : am deja aproape 6.000km cu ele,si uzura lor inca nu a ajuns la jumate pe ploaie torentiala pe asfalt i-am dat la mobra 80-90km/h,si pot sa zic ca a fost totul ok fara sa apara acvaplanarea,fara nici o modestie asta e din proprie experienta a mea acum altii poate sa zica ce vrea bafta,si drumuri mai bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Ianuarie 23, 2010 Share Postat Ianuarie 23, 2010 Angi, cred ca pentru 90/90-21 gasesti numai gume de cruisere. Pentru spatele tau, 130/80-17 daca nu ma insel, Heidi face cauciucuri de iarna, teoretic excelente pe ud, gen HK 66. Sau HK 68 atat pt fata, cat si pt spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
01-BPM Postat Ianuarie 23, 2010 Share Postat Ianuarie 23, 2010 poze roata fata facute acum 10min Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 (editat) intrebare.. astea de la mitas sint bune pt asfalt uscat si ud? dar off usurel merg? putin ajutor va rog am avut eu sunt bune numai pe uscat , se incalzesc bine si cand e frig (m-am dat la 4-5 grade). Pe umed sunt de cosmar. Se consuma repejor Mesaj completat Angi, cred ca pentru 90/90-21 gasesti numai gume de cruisere. Pentru spatele tau, 130/80-17 daca nu ma insel, Heidi face cauciucuri de iarna, teoretic excelente pe ud, gen HK 66. Sau HK 68 atat pt fata, cat si pt spate. http://www.emoto.ro/cauciuc-enduro-dunlop-...-90-21-54s.html Editat Ianuarie 26, 2010 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 (editat) Angi, cred ca pentru 90/90-21 gasesti numai gume de cruisere. Pentru spatele tau, 130/80-17 daca nu ma insel, Heidi face cauciucuri de iarna, teoretic excelente pe ud, gen HK 66. Sau HK 68 atat pt fata, cat si pt spate. 90/90-21 gasesti gume cacalau, scuzati expresia. De la grume de namol, la gume duale si de touring sau chiar gume dedicate de strada, gen cele de chopper. Ca recomandare pt Angi, auzisem de Anakee-uri ca ar fi foarte bune si pe ud. Editat Ianuarie 26, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 90/90-21 gasesti gume cacalau, scuzati expresia. De la grume de namol, la gume duale si de touring sau chiar gume dedicate de strada, gen cele de chopper. Ca recomandare pt Angi, auzisem de Anakee-uri ca ar fi foarte bune si pe ud. Angi ceruse recomandari de gume strict de strada, nu si de namoale. Stiu f bine dimensiunea, si eu am pe DR janta de 21. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 (editat) Hai sa reformulez. Vreau niste cauciucuri cu care sa merg pe sosea in concediu. Vreau ceva care sa aiba aderenta buna pe asfalt, mai ales pe ud. Nu sunt hotarat ce sa aleg intre Anakee, Tourance si altele asemenea pe care eu le consider cauciucuri de sosea. Editat Ianuarie 26, 2010 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 Am avut Anakee și am Conti Trail Attack. Ambele mi s-au parut foarte sigure pe ud si foarte bune pe asfalt uscat. Un plus minim pentru Anakee pe forestiere și pe asfalt ud. Uite un test Motorrad facut in 2008 cu gume gen on/off (mai mult on). Mobra cu care s-a facut testul a fost un BMW R 1200 GSA. Vei observa ca si Tourance EXP (mai de strada decat Torurance simplu) a avut scoruri bune, fiind declarat cel mai bun pe asfalt ud si prinzand locul 2 la general. http://www.motorradonline.de/de/specials/e...9?ref_id=108836 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
01-BPM Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 conti trialattack am pe mobra, pe noroi(drum de sat = pietre amestecat cu pamant) atat uscat cat si ud se comport cat de cat bine. asta ca patanie a mea: am tras o tura pe niste imasuri=pajisti,si ne-a prins ploaia. pe drumul de pamant batut se comporta ca pe gheata, asa ca am luat-o pe iarba pana la drumul ce ajunge in sat cat despre asfalt :atat uscat cat si ud sunt foarte ok am fost si la minus grade pana in Stana de Vale si sau comportat foarte bine. /index.php?...00#entry2176659 cat despre Anakee nu-mi dau ca parerea pt ca nu am codus cu ele Angi - pacat ca nu esti mai aproape de BH,te invitam la o proba cu mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.