Sari la conținut

Anvelopele on si off


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

E K60 aia, cros, ca dimensiune... Cele enduro au janta de 18 pe spate si cele de cros :laugh:

 

Eu te sfatuiesc sa suni la Heidenau si sa intrebi. Doamna, cel mai ingust K60 pentru janta de 18 inchi care e?

Sunt foarte receptivi oamenii, daca au, sigur te vor ajuta.

Editat de vis-a-vis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu l-am vazut pe asta

http://www.heidenau.ro/index.php?page=shop...rt&Itemid=5

E un 3,50 - 18 62P K37. Pt Simson mi se pare OK profilul. Si poti sa-i pui si ice studs pt la iarna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pireli continental sau haidenau? pt enduro. nu ma pot hotari.

Pireli nu are gume enduro.

Continental are TKC80 - za best; scumpe si nu tin mult pe asfalt, dar cat tin sunt cele mai tari

Metzler are Karoo T - foarte bune gumele; ceva mai slabe decat TKCurile totusi; mai bune decat K60 in namol

Heidenau K60 - gume bun; isi ating limitele in namoale ceva mai repede decat Karoo sau TKC

 

Intre K60 si KarooT, alegerea se face in functie de dorinta de namoale intense: cu cat e mai mare, cu atat se merita diferenta in plus la Karoo-T-uri. Altfel K60 sau, daca banii sunt din belsug, TKC80.

 

Acu vezi, ca daca te dai doar pe macadam, nu merita sa iei din astea. Ia de strada si gata.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doua modele de gume de strada (MT60 & MT90) si o caruta de gume pt caprite enduro/cross. Nimic pentru vaci enduro-touring ca Pegaso, Dominator, F650 cu pretentii de offroad/enduro.

 

M60 si MT90 au concurenta directa Tourance si Tourance EXP sau echivalente. Zona aia gri de gume 50-50 nu e acoperita de Pireli. Multumesc k ai pus linkul care evidentiaza asta :D

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doua modele de gume de strada (MT60 & MT90) si o caruta de gume pt caprite enduro/cross. Nimic pentru vaci enduro-touring ca Pegaso, Dominator, F650 cu pretentii de offroad/enduro.

 

M60 si MT90 au concurenta directa Tourance si Tourance EXP sau echivalente. Zona aia gri de gume 50-50 nu e acoperita de Pireli. Multumesc k ai pus linkul care evidentiaza asta :D

Personal nu vad o mare diferenta intre K60 si MT60. Poate santuri ceva mai adanci la K60.

MT60 mi se pare a fi pe undeva la 60-40, iar concurenta ar fi mai degraba Conti Escape, Dunlop Trailmax, Bridgestone Trailwing 42 sau Michelin Sirac.

Is curios daca a avut cineva Michelin T63. Par a fi in aceeasi categorie cu Karoo si TKC80.

Mesaj completat

Nota: Nu le-am incercat personal. Doar la prima vedere. :laugh:

Editat de Doctor X
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

doctore, nu o fi diferenta la cum arata, da meterialu bagat e al naibii diferit.

 

cu K60 stai destul de linistit pe asfalt (experienta proprie). MT60 zici ca is gume de peste 5 ani vechime, aderentza pe asfalt varza (nu le-am experimentat direct, da am auzit live si des injuraturile alora de le au).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba da... dar indirect - Metz

Nu stiam aspectul asta. O sa ma interesez :laugh:

 

Personal nu vad o mare diferenta intre K60 si MT60. Poate santuri ceva mai adanci la K60.

MT60 mi se pare a fi pe undeva la 60-40, iar concurenta ar fi mai degraba Conti Escape, Dunlop Trailmax, Bridgestone Trailwing 42 sau Michelin Sirac.

Is curios daca a avut cineva Michelin T63. Par a fi in aceeasi categorie cu Karoo si TKC80.

Mesaj completat

Nota: Nu le-am incercat personal. Doar la prima vedere. :D

Stiu ce incerci sa zici; am vazut MT60uri la prima mana. Nu concureaza nici cu Trailmax nici cu K60. Au niste mini-sentulete, mai degraba similare cu crestaturile gumelor de la mobra lu bunicu decat cu profilul unei gume enduro. De la distanta, nu-i mare diferenta intre MT60 si K60, insa K60ul chiar are crampoane, chit ca sunt dispuse diagonal. MT60ul nu.

 

Nici eu nu le-am incercat decat pe un KTM SM (da, avea fata-spate pe roti de 17) si atunci doar pe strada, dar profilul imi mirosea a strada de la o posta. Nu se compara cu nimic cat de cat enduro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Heidenau K60. toata lumea le lauda. asa ma gindeam si eu. multumesc tuturor. respect.

 

Din cate am inteles modelul de k60 nu se mai fabrica, acum este k 60 scout care e sesizabil mai scump. Am vrut sa-mi iau si io pe spate la mobra dar surpriza...nu se mai fabrica...si noul k 60 cica cu performante mai bune costa cam 420 ron buc...ceea ce duce catre michelin anakee sau metzeler tourance...dar game putin diferite

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate am inteles modelul de k60 nu se mai fabrica, acum este k 60 scout care e sesizabil mai scump. Am vrut sa-mi iau si io pe spate la mobra dar surpriza...nu se mai fabrica...si noul k 60 cica cu performante mai bune costa cam 420 ron buc...ceea ce duce catre michelin anakee sau metzeler tourance...dar game putin diferite

 

Se fabrica si K60 regular... in vreo cateva variante... normal TT si TL, reinforced, M+S... cred ca si combinatii de cele mentionate. Nu prea e comparatie intre tourance si k60.

 

K60 mi-am tras si eu, am vreo 2000km pe ele. Super OK pe asfalt uscat, sub Sirac pe asfalt ud ( e drept ca udul pe Sirac l-am testat pe caldura, acum pe frig e un factor aditional, oricum mult mai bune decat un Sirac cu 2mm ramas pe centru ). De papat, par ca se papa destul de repede. Pe noroi clar par mai bune decat orice de genul Sirac / Anakee / Tourance... distanta mult mai mare intre crampoane si crampoane mai inalte - se incarca destul de repede sau am avut eu parte de noroi mai ciudat...

Mesaj completat

Nu stiam aspectul asta. O sa ma interesez :laugh:

 

Metz e al lui Pirelli... de vreo 25 de ani :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de info...eu am intrebat la magazin de cauciuc k60, a sunat de fata cu mine la heidenau (in Timisoara parca) si i-a zis ca nu se mai fabrica. Din considerente financiare, si deoarece am mai avut vechiul model l-am vrut tot pe ala, dar se pare ca m-am ales cu noul scout.

Numa bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de info...eu am intrebat la magazin de cauciuc k60, a sunat de fata cu mine la heidenau (in Timisoara parca) si i-a zis ca nu se mai fabrica. Din considerente financiare, si deoarece am mai avut vechiul model l-am vrut tot pe ala, dar se pare ca m-am ales cu noul scout.

Numa bine

zine daca is mai ok sau mai proaste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zine daca is mai ok sau mai proaste.

 

Astazi l-am ridicat,maine probabil ii dau burn out la cel vechi (pirelli MT 60) si-l si schimb... are frai'miu scout si ce sa zic,pare putin mai agresiv ca cel normal...pare putin mai de endurache, mai multe impresii pe viitor :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
se incarca destul de repede sau am avut eu parte de noroi mai ciudat...

 

nu ai avut parte de noroi cuidat, asa se incarca, e totusi un cauciuc 50on/50off ;)

Iar legat de cat de repede se consuma...eu am aproape 9000 cu actualul - mai merge dar tre sa il schimb in primavara

Mesaj completat

L.E. stie cineva de unde as putea sa imi iau din Buc niste camere "heavy duty"?

Editat de THC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L.E. stie cineva de unde as putea sa imi iau din Buc niste camere "heavy duty"?

 

incearca la ktm - sos. pipera tunari

in general la magazine specializate pe enduro

Mesaj completat

intreaba-l si pe Romi; stiu ca si el are camere, sau daca nu are poate iti face rost de pe undeva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ai avut parte de noroi cuidat, asa se incarca, e totusi un cauciuc 50on/50off ;)

Iar legat de cat de repede se consuma...eu am aproape 9000 cu actualul - mai merge dar tre sa il schimb in primavara

 

Ok, merci, una peste alta sunt multumit de ele. Poate o sa incerc si TKC80 ca sa nu zic ca n-am incercat dar raportul dintre calitate si pret de la Heidenau pare cel mai ok totusi.

 

L.E. stie cineva de unde as putea sa imi iau din Buc niste camere "heavy duty"?

 

intreaba-l si pe Romi; stiu ca si el are camere, sau daca nu are poate iti face rost de pe undeva

 

Romi - am vazut ceva de 2.5mm pe 17 - nu stiu daca se califica dar oricum pare mai gros decat standard...

 

Legat de camere heavy duty: care sunt efectele secundare? Pot aparea probleme la viteza? M-as astepta sa se degaje mai multa caldura dar n-am sapat. Deocamdata am avut doar o pana pe spate si cred ca pironul care o cauzase trecea cam prin orice camera. Ma gandesc totusi si eu la ceva mai gros dar nu prea stiu daca sunt dezavantaje si cam de ce te scapa pana la urma. Banuiesc ca poti sa mergi cu risc de pana mai mic cu presiunea jos dar recunosc, n-am sapat... cine stie poate sa detalieze si zic ca se incadreaza in topic, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Astia vor sa ne faca sa mergem si pe zapada :D

 

citat de pe www.heidenau.ro

 

 

ANVELOPE DE IARNA

 

OFERTA DE SEZON

 

winter.jpg

 

ANVELOPE DE IARNA- SNOW TEX M+S SIO2

 

 

Pentru a te duce la destinatie in siguranta, chiar si in sezonul rece, HEIDENAU a dezvoltat o combinatie de profil si compozitie speciala pentru sezonul de iarna.

 

Deoarece anvelopele normale sunt proiectate pentru folosirea lor pe perioada primavara –toamna, la venirea temperaturilor joase cauciucul din compozitia lor se rigidizeaza, avand ca efect principal diminuarea aderentei.

 

Pentru a se rezolva aceasta problema, a fost conceput un compus special, pornind de la profilul Enduro K60, care are capacitatea de a sapa in zapada. Deoarece acesta nu era indeajuns, fiind necesara o aderenta si mai ridicata, s-au nascut anvelopele SNOWTEX M+S SIO2 . Ele au in compozitie o cantitate sporita de siliciu, alaturi de fibre sintetice de structuri si dimensiuni diferite.

 

Caracteristici:

- elasticitate la temperaturi scazute

- aderenta crescuta pe drumuri umede si reci

- eficienta foarte buna la franare

 

Conditii tehnice:

- se folosesc la presiune standard

- aderenta sporita de la primul kilometru

 

 

Anvelopele SNOWTEX - se identifica prin marcajul M+S si SIO2 de pe peretele lateral.

 

sio2.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fain si frumos... daca ar fi zapada ar fi totul ok... dar zapada asta batatorita si transformata in gheata denivelata de prin bucuresti m-a tras pe dreapta... am mai incercat-o din cand in cand dar nu prea e treaba...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Anvelopele on si off

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...