Vizitator _Raul_ Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 (editat) Adica vrei sa zici ca E09 si Karoo sunt cu mult mai breze in off decat K60urile? Dap. E09 am avut anul trecut si K60 avea un amic pe Dr650RSE (lovit bine, decarenat si folosit destul de des la off). Pe namol si iarba, E09 erau mai bune (piatra-munte, forestier uscat, pietris desprins nu cred ca are rost sa discutam, fiindca pe ele toate cred ca merg cat de cat identic). Chiar daca nu faceau ele cine stie ce minuni (mai ales in iarba - pajiste alpina in coborare is cosmar) fata de un crampon serios. K60 erau mai bune la: - frane, mai ales pe ploaie, unde E09 e spectacol rau. Daca te stii cu derapajul de spate e fun si previzibil. Daca nu, nu e chiar ok. - inclinatie maxima fara emotii. Si cu E09 te apleci aproape de dar nu la limita (l-am simtit derapand usor pe serpentine si ace de par) - nivel zgomot. Mult mai mic la K60. Parerea mea. Editat Mai 7, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 (editat) Mi-am pus si eu K60 acum doua zile. Impresii foarte rapide: zgomot, parca decoleaza. La nivel de vibratie insa nu ma deranjeaza (ma rog, inca nu am facut un drum mai lung cu ele ca sa vad exact). Am senzatia insa ca mobra pica pe viraj, e cam neplacut .. sper sa fie doar faptul ca sunt noi, am inteles ca in timp se modifica comportamentul. In off inca nu am avut placerea insa abia astept. Si da, sunt soft enduro, seamana la profil cu Enduro 3 Sahara (de care am fost foarte multumit), na ... astea sunt cauciucuri pentru vacute. Intrebare .. cine mai foloseste pe F 650 GS sau ceva asemanator .. in manual am presiuni de 1,9 cu 2,1 ... aveti ceva recomandari ? Ma deranjeaza senzatia pe viraj, parca nu am control, se apleaca prea repede ... Editat Mai 7, 2009 de alexxx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Special K Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 (editat) Am senzatia insa ca mobra pica pe viraj , e cam neplacut .. sper sa fie doar faptul ca sunt noi, am inteles ca in timp se modifica comportamentul. .. in manual am presiuni de 1,9 cu 2,1 ... aveti ceva recomandari ? Ma deranjeaza senzatia pe viraj, parca nu am control, se apleaca prea repede ... Hihi, exact astea-s senzatiile cred ca am sa scad putin presiunea in pneu, sa vad ce se intampla... Editat Mai 8, 2009 de Special K Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 Hihi, exact astea-s senzatiile cred ca am sa scad putin presiunea in pneu, sa vad ce se intampla... Cum anume se simte treaba asta? Ii prea drept sau prea "arcuit" profilul? Eu dupa TKC80, pe Anakee, am senzatia ca fuge motocicleta de sub mine si presupun ca simt asta din cauza profilul Anakee'ului ii putin mai "drept" si nu ma pot inclina la fel de mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 Nu cumva se inclina mult mai usor si asta te sperie pe tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Special K Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 Nu cumva se inclina mult mai usor si asta te sperie pe tine Se inclina muuult mai usor, dar senzatia e ca da cu tine de pamant, nu am suficient feed-back de la ele. La Metzeler precedente, "simteam" continuu cauciucul, stiam exact care e limita aderentei... si asta nu din experienta (desi am avut 15k cu ele), ci din informatia ce o transmite roata. E greu de explicat din vorbe, e o chestie de feeling. In fine, sper sa le "invat" ...the easy-way, not the hard-way Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 O sa le inveti, stai linistit ! Si eu strambam din nas si dadeam vina pe ele la inceput, dar dupa ce s-au mai uzat putin (sau m-am obisnuit eu cu ele) am ajuns la concluzia ca sunt niste gume foarte bune. Oricum, multa lume le lauda, probabil de asta le-ai si luat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Glad1ator Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 Eu am ales Metzeler KarooT pe fata, avand un compozit mai dur tine bine si la sosea. Si Karoo(fara T) pe spate, grip mai bun pe offroad. In aceasta formula se pot atinge pe sosea pana la 140/h, fara probleme. Iar in offroad e poezie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 Nu cumva se inclina mult mai usor si asta te sperie pe tine Deci ... am avut si Enduro 3 Sahara, practic au cam acelasi desen, aceeasi idee cu Heidenau K60. Am inteles ca Heidenau K60 sunt chiar mai moi decat Sahara si totusi ... repet ... cu Sahara ma aplecat atat cat vroiam EU, nu cat vroia motoru ... oricum, e o senzatie f ciudata, sper ori sa-si modifice comportamentul, ori sa le invat eu ... ca de laudat, da, le-au laudat destui, asta a fost si motivul pentru care le-am luat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 Eu raman la Tourance. Imi pare compromisul perfect pentru toate conditiile: genunchi pe jos pe asfalt uscat, stabilitate si aderenta buna pe asfalt ud, grip suficient pe off-road uscat, longevitate extraordinara (fata are 10.000km si abia daca se vede uzura) si, chiar daca-i chinuiala prin noroaie, macar stiu ca trec. Pana acum, doar in nisip am ramas blocat. In cel mai rau caz le voi schimba pe gume de sport-touring, dar raman fidel Tourance-ului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 (editat) Intr-adevar, tourance-urile sunt destul de bune cat timp nu iesi de pe macadam. M-as mira totusi sa te poti da lejer cu 40 pe drum forestier de munte imediat dupa ploaie, cu toate pietricelele si betzigasele, care de care mai ude. Nu-i vorba de cazut, e vorba de mers fara sa te treaca toate apele Apropo: vedeti ca aceste miraculoase K60uri nu se impaca bine la viteza mare cu asfaltu incins. Mie cel putin mi se par deosebit spre anormal de incinse dupa o repriza de 140 (vreo cativa km doar) pe autostrada. Daca nu ma insel, indicele lor de viteza e oricum 160, dar ce am vazut weekendu asta m-a facut sa nu mai incerc decat in reprize scurte viteze de peste 120. Editat Mai 11, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Special K Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 Daca nu ma insel, indicele lor de viteza e oricum 160, dar ce am vazut weekendu asta m-a facut sa nu mai incerc decat in reprize scurte viteze de peste 120. indice de viteza T, adica 190 km/h, detalii despre codurile de cauciuc aici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 (editat) Deci ma inselam. Multam de corectare Totusi mi-e un pic teama. Dupa ce am mers pe A1 intre km 80 si km ~65 constant cu 140 (dci vreo 130 real) am observat ca luasera o culoare mult mai neagra decat obicei (fix pe centru), si mai si frigeau ca dracu. Nu stiu daca sunt io mic si paranoic sau chiar nu le place la viteza pe asfalt fierband... Editat Mai 11, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 Maine imi vine Kasaizeciu.., am luat-o razna cu atatea opinii despre K60.., sper sa fie ok, ma rog, mai rau decat lipia care o aveam pe spate nu cred sa fie, inca ceva, am pe fata un Dunlop Trailmax(asa am cumparat-o), il recomand din inima tuturor, ingroapa fata in asfalt chiar si pe ploaie torentiala, in off nus cum este. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 Trailmaxurile de la Dunlop sunt standard pe Domi si TA (parca). Cam transpiri pe ploaie daca tre sa opresti din scurt, dar in rest is foarte ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 Stai linistit Jeane, o sa le iubesti, iti spun cu mana pe inima ! Ceva impresii despre K60 M+S dupa 1500 km: la inceput am mers vreo 150 km usurel sa se duca pelicula de ulei sau ce naiba o fi de le protejeaza. Dupa, am observat ca se inclina aproape la fel de mult ca si Anakee-urile 2 ! Dar cand iesi cu ele pe macadam... eee ,alta poveste. Pe noroi nici nu mai zic ! Anakee se incarcau instant si dansau. Astea stau cu gherutzele infipte bine acolo. Ok, nu sunt ca niste gume cu caramele, dar pt. mine e un compromis perfect! Merg super pe asfalt, decent in offroad (bine, cat poate o vaca) si cel mai important PE ASFALT UD m-am simtit in siguranta, nu am avut nici un moment de "buci umede" m-am aplecat destul de mult si am mers cam in medie cu 20 km/h mai putin decat pe uscat. Acu' sa vad cati km or tine, ca fiind de iarna, probabil ca se vor duce mai repede, dar la cat de ieftine sunt, chiar ca nu-i bai ! Si da, desi ele cica duc max 190 km/h, eu nu am trecut de 140. Depinde si cat de mult incarci mobra, de temperatura asfaltului, ca daca e canicula, ai pasager plus 3 cutii pline, nu mai mergi cu 190, ca le barbieresti instant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 la inceput am mers vreo 150 km usurel sa se duca pelicula de ulei sau ce naiba o fi de le protejeaza. Hmmm ... deci asta s-ar putea sa fie ... mi s-a spus sa merg cu grija la inceput, dar nu stiam de ce Oricum, dupa 200 km o bag pe amck sa vad cum se simt (in conditii de siguranta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 (editat) Multe pareri despre K60 si toate diferite. Pana la urma sa dau banii pe ele pentru Dominatorul meu sau ma supar si imi iau TKC ca am avut si am fost extrem de multumit de ele? Editat Mai 15, 2009 de Schumy CJ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 Multe pareri despre K60 si toate diferite. Pana la urma sa dau banii pe ele pentru Dominatorul meu sau ma supar si imi iau TKC ca am avut si am fost extrem de multumit de ele? Supara-te si nu-ti mai lua nimic Incercarea moarte n-are (adica ia-ti k60)................................................................................moare cine incearca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 Cum naiba fac sa iau si eu o pereche de k60 (pt un prieten)? Am sunat la Maxiscooter Timisoara, si mi s-a spus sa dau comanda online. Bun, am dat comanda online toate datele de contact corecte, am primit un mail la 10 minute: "comanda a fost procesata" sau ceva de genul asta dar au trecut 3 zile si nimic, nici un telefon, nici un alt mail. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 Eu a trebuit sa-mi dau comanda din Germania, ca nu m-am putut intelege cu astia de aici !! Parca n-ar vrea sa vanda. Nu-i intereseaza si daca-i intrebi ceva iti dau raspunsuri aiurea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 Multe pareri despre K60 si toate diferite. Pana la urma sa dau banii pe ele pentru Dominatorul meu sau ma supar si imi iau TKC ca am avut si am fost extrem de multumit de ele? Ia-ti. TKCurile sunt scumpe si se duc repede. Ce-i drept sunt mai bune daca te bagi pe unde-ar trebui sa mergi cu caprite de 250. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 O sa incerc k60'urile daca tot is ieftine. Sper sa nu am surprize cu ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 Stiu ca s-a mai discutat dar nu reusesc sa gasesc postul. Asa ca voi indrazni sa va intreb din nou. Unde sa ma duc pentru echilibrarea rotilor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scabron Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 am zis ca daca tot e thread despre caucioace sa imi spun si io ofu aici si sa nu mai deschid unul nou pornim de la urmatoarele premize: - is cam noob de felul meu (sub 1000km, facuti exclusiv in bucuresti) - ma dau relativ des prin oras (vezi linii de tramvai si alte atare distractii) - vreau ca in principiu sa o folosesc 66% on, 33% off - vaca e mare si grea (vezi semnatura) - am acum niste trailmaxuri pe ea, cu care ma inteleg binisor si nici cu is f mancate, da is din 2003 si au crapaturi pe langa crampoane, deci ar cam fi cazul sa le schimb - tocmai mi-a picat o pleasca cu niste tkc80 noi la 100 europeni ce spun colegii mai experimentati ? ma risc sa pun niste cramponate asa naravase sau caut ceva mai on-road oriented. cu precizarea ca, cel putin pentru inceput, nu o sa ma arunc la chestii mai dificile de un forestier sau un drum de tara mai desfundat. dar nici sa o tin doar pe asfalt nu ma tenteaza, ca de aia am luat moto cu valente enduro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.