Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am zis ca daca tot e thread despre caucioace sa imi spun si io ofu aici si sa nu mai deschid unul nou

 

pornim de la urmatoarele premize:

- is cam noob de felul meu (sub 1000km, facuti exclusiv in bucuresti)

- ma dau relativ des prin oras (vezi linii de tramvai si alte atare distractii)

- vreau ca in principiu sa o folosesc 66% on, 33% off

- vaca e mare si grea (vezi semnatura)

- am acum niste trailmaxuri pe ea, cu care ma inteleg binisor si nici cu is f mancate, da is din 2003 si au crapaturi pe langa crampoane, deci ar cam fi cazul sa le schimb

- tocmai mi-a picat o pleasca cu niste tkc80 noi la 100 europeni

 

ce spun colegii mai experimentati ? ma risc sa pun niste cramponate asa naravase sau caut ceva mai on-road oriented. cu precizarea ca, cel putin pentru inceput, nu o sa ma arunc la chestii mai dificile de un forestier sau un drum de tara mai desfundat. dar nici sa o tin doar pe asfalt nu ma tenteaza, ca de aia am luat moto cu valente enduro.

Link to post
Share on other sites

Daca tu iei un set de TKC-uri la 100E, nu inteleg de ce iti mai pui probleme :unsure:

 

Sunt mare fan al Tourance-urilor. Nu cred ca mi-as incalta mobra cu altceva. Pentru mine conteaza sa pot face multi km cu un set, aderenta sa fie peste medie si pe uscat, si pe ud si sa pot intra si prin namoale fara sa raman acolo. Fata ma tine de vreo 9000km si nu da semne de uzura. Spatele il am de 3000km si nici nu se vede ca ar fi folosit. Dupa mine e compromisul ideal pentru adventure.

Link to post
Share on other sites
Daca tu iei un set de TKC-uri la 100E, nu inteleg de ce iti mai pui probleme

 

problemele mele sunt legate de faptul ca sunt incepator. si nu intentionez sa fiu zmeu aiurea si sa pap asfaltul nu cu rotile, ci cu dintii.

 

adica amu ii intreb mai ales pe cei care au mai avut TKC: la ce surprize sa ma astept la ele, care e diferenta fata de un "road oriented", d-astea...

Edited by scabron
Link to post
Share on other sites
si sa pot intra si prin namoale fara sa raman acolo. Dupa mine e compromisul ideal pentru adventure.

 

Deci cam aici s-a rupt filmul ... :unsure: tourance si namoale = baba si mitraliera. Eu unul nu mai vreau sa aud de tourance ever .. am avut pe freewind, am avut pe gs .... pe strada nu stralucesc, in off nu ai control cu ele pentru ca sunt gandite pentru asfalt ... si tot asa ...

 

daca spuneai un forestier uscat ... sa zicem ... dar daca ai dat de putin noroi ...trebuie sa ai mare grija ..

 

dar, repet, sunt ok pentru strada .. tot din seria asta merg f bine (chiar mai bine pe strada) michelin anakee .. dar parca sunt mai scumpe ..

Link to post
Share on other sites

Ah, nu, n-am vrut sa zic ca se pot face numai noroaie cu ele. Stii si tu cum sunt forestierele, 95% uscate si din cand in cand cate un raulet care transforma totul. Eu, cel putin, controlez ok mobra pe suprafete d'astea. Da, daca e ploaie si-s pe munte sau trec printr-o zona de clei, s-a terminat jucaria. Iar pe strada am reusit sa le dau capat de cateva ori.

Link to post
Share on other sites

Da, dar un set de Heidenau K60 m-a costat 370 lei ... sau 410 cu tot cu transport in bucuresti ... deci pana una alta au un pret imbatabil :unsure: golden tyre astea vad ca se duc in 130 euro .. ma rog ... cine are sa spuna ceva despre ele ...

Link to post
Share on other sites

Cei de la MaxiScooter (importatorii HEIDENAU in Romania) sunt oameni ok si au preturi bune.

Daca voi v-ati plans de problema comenzilor eu am fost nemultumit de cantitatea mica si felul in care era structurata pe internet informatia referitoare la gumele comercializate de ei.

Asa ca am tras o fuga pe la magazinul lor si m-am lipit de un pliant foarte bun, pe care l-m scanat si care sper sa va ajute si pe voi asa cum m-a ajutat si pe mine (mult) :

 

Anvelope strada:

post-3763-1243162065_thumb.jpgpost-3763-1243162073_thumb.jpgpost-3763-1243162106_thumb.jpg

 

Anvelope enduro-touring, enduro si cross

post-3763-1243162114_thumb.jpgpost-3763-1243162122_thumb.jpgpost-3763-1243162131_thumb.jpgpost-3763-1243162141_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Edit-ul, prietenul meu...

 

Intre randurile 1 si 2 de mai sus trebuia sa fie un

...DAR...

 

P.S. - Postul de mai sus nu are deloc intentii publicitare. Chiar mi-a prins bine pliantul in cauza.

Edited by Popescu_ MihailRaul
Link to post
Share on other sites
Da, dar un set de Heidenau K60 m-a costat 370 lei ... sau 410 cu tot cu transport in bucuresti ... deci pana una alta au un pret imbatabil :P golden tyre astea vad ca se duc in 130 euro .. ma rog ... cine are sa spuna ceva despre ele ...

 

focalizare pe oferta:

gt220 - grip excelent, durata medie-lunga, rezistenta buna la solicitari(nu rupre cramponul)

110/100/18 + 80/100/21 ---- 90 euro perechea

cele cu preturi mai mari sunt cauciucuri pentru competitii, pretentii mai mari-preturi mai mari. Orice marca se respecta :)

Link to post
Share on other sites
focalizare pe oferta:

gt220 - grip excelent, durata medie-lunga, rezistenta buna la solicitari(nu rupre cramponul)

110/100/18 + 80/100/21 ---- 90 euro perechea

cele cu preturi mai mari sunt cauciucuri pentru competitii, pretentii mai mari-preturi mai mari. Orice marca se respecta :)

 

Nu cred ca vei convinge prea curand un posesor de F650Gs sa cumpere o pereche de 110/100/18 cu 80/100/21.

Decat unul care nu stie dimensiunile rotilor de pe motocicleta lui sau care nu stie ca dimensiunile de mai sus sunt ale unor anvelope fabricate in mod express pentru motociclete enduro/motocross si pentru uz 100% off-road.

As putea paria ca indicele lor de greutate si viteza nu are nici o taina cu un monocilindru de 650 sau cu viteze maxime de aproximativ 170-180 km/h.

Una peste alta, pretul de 90 euro perechea suna interesant.

Link to post
Share on other sites
La capitolul on-off preturile pleaca de la 144 euro perechea.

:)

 

Q.E.D :P

 

Apropo de K60 vad ca dupa niste sute de km s-a schimbat putin comportamentul, daca la inceput pareau ca aluneca, acum se lipsesc si reusesc destul de greu sa rup aderenta pe uscat ... imi plac, sa vedem cum se comporta pe mai departe.

Edited by alexxx
Link to post
Share on other sites
Q.E.D :)

 

Apropo de K60 vad ca dupa niste sute de km s-a schimbat putin comportamentul, daca la inceput pareau ca aluneca, acum se lipsesc si reusesc destul de greu sa rup aderenta pe uscat ... imi plac, sa vedem cum se comporta pe mai departe.

 

Salut,

 

Poti sa imi zici si mie de unde l-ai luat, cat a costat cu transport si unde l-ai montat si cu cat?

 

merci

Link to post
Share on other sites

Update la Karoo T dupa 7500km: uzura 75%, comportament bestial pe orice teren (pina la hard-enduro, desigur). Numai de-astea imi iau de-acum incolo.

Link to post
Share on other sites
K60uri iei de la MaxiScooter.ro sau heidenau.ro (aceeasi firma).

 

Numai sa aveti rabdare cu ei ... eu a trebuit sa dau multe telefoane pana sa plece efectiv cauciucurile spre bucuresti. Prima data am sunat de 3 ori, am dat si mail, am primit confirmare pe mail ca pleaca in dupa-amiaza aceea. Dupa care am fost sunat sa-mi spuna ca de fapt nu au cauciucul spate :)

 

Am sunat din nou spre sf lunii cand mi-au spus ca primesc un nou lot si mi-a raspuns un nene care mi-a zis foarte deranjat ca nu exista K60 la dimensiunile pe care le vroiam eu :P :cheers: a trebuit sa mai sun de 2 ori, sa vb cu altcineva de acolo si pana la urma le-am primit a doua zi dupa comanda, trimise cu fancurier .. oricum, de la ei am luat cu 370 lei setu iar din alte parti mi s-a cerut chiar si 600 lei ... eu zic ca merita :blink:

Link to post
Share on other sites
Update la Karoo T dupa 7500km: uzura 75%, comportament bestial pe orice teren (pina la hard-enduro, desigur). Numai de-astea imi iau de-acum incolo.

Ai incercat si TKC 80 ? Altii zic ca se uzeaza mult mai repede Karoo. ma refer la modelul T, care e ceva asemanator cu Continental.

 

 

Deci metzler karoo T sau K60 :)

Pai astea 2 nu sunt in aceeasi liga ! Karoo T e cam 80/20 si K60 e cam 50/50.

Link to post
Share on other sites

Pai nu depinde si de compozitia cauciucului?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...