Sari la conținut

Motociclete... De Fete ;)


blueberry
 Share

Postări Recomandate

apropos, eu si de pe locul de pasager ajungeam cu ambele jos, cand eram la drum lung si opream la stop in vreun oras lasam picioarele jos (de oboseala) -iti dai seama cu aratam 2 pe motor si cu picioarele jos :))

Mesaj completat

ah, a mea are 78

pricum putea fi mai inalta ca tot ajungeam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 370
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

apropos, eu si de pe locul de pasager ajungeam cu ambele jos, cand eram la drum lung si opream la stop in vreun oras lasam picioarele jos (de oboseala) -iti dai seama cu aratam 2 pe motor si cu picioarele jos :P)

Mesaj completat

ah, a mea are 78

pricum putea fi mai inalta ca tot ajungeam

:) Oricum mai bine 2 cu picioarele jos dacat 2 cu picioarele in aer si mobra lasandu-se intr-o parte. Era sa o trantesc cand am luat la inceput pasager; mi-a murit motoru cand vroiam sa ies dintre masinile de la semafor pe o straduta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la noi cea mai tare faza a fost asa: am iesit la o gogoasa in complexu studentesc era 2 noaptea si nu aveam somn ,era super cald ca era vara. barbatu-miu a incercat o manevra de parcare laterala cu drift (care o repetase de zeci de ori cu mine in spate) numai ca de data asta se lucrase la ceva tevi si era nisip pe jos. era sa scape mobra ca a derapat mai mult decat normal....eu am ramas la juma de metru distanta...in picioare, involuntar. atunci aveam cb 500 nemodificat :)

daca motorul ar fi fost cruiser m-ar fi pierdut de cateva ori pe la stopuri...as fi ramas in picioare

Mesaj completat

si ca sa fiu on topic: cb500, gs, er sunt motoare ce pot fi conduse de fete de minim 1,60.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
la noi cea mai tare faza a fost asa: am iesit la o gogoasa in complexu studentesc era 2 noaptea si nu aveam somn ,era super cald ca era vara. barbatu-miu a incercat o manevra de parcare laterala cu drift (care o repetase de zeci de ori cu mine in spate) numai ca de data asta se lucrase la ceva tevi si era nisip pe jos. era sa scape mobra ca a derapat mai mult decat normal....eu am ramas la juma de metru distanta...in picioare, involuntar. atunci aveam cb 500 nemodificat :blink:

daca motorul ar fi fost cruiser m-ar fi pierdut de cateva ori pe la stopuri...as fi ramas in picioare

Mesaj completat

si ca sa fiu on topic: cb500, gs, er sunt motoare ce pot fi conduse de fete de minim 1,60.

 

Eu am de 2 saptamani o Hondita CBF 600 N. Sper sa fie alegerea corecta. Deocamdata nu am avut placerea de a iesi la plimbare impreuna.... dar astept cu nerabdare prima mea iesire in trafic pe 2 roti.

 

Puteti sa-mi povestiti cate ceva despre primele voastre iesiri?

 

Si sa nu uit.... Va doresc o primavara senzationala!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...

Banditul e foarte ok dpdv al motorului pt. un incepator, e perfect "dozabila" acceleratia. La fel si saua, e joasa, cred ca ar fi ok pt. o fata de la 1.70 in sus, insa cand vine vorba de greutatea motorului... lucrurile o iau razna. Nu stiu ce fata se descurca cu aprox. 240 kg la plin. Eu sunt baiat si trebuie sa recunosc ca ma cam "coiesc" la parcari. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banditul e foarte ok dpdv al motorului pt. un incepator, e perfect "dozabila" acceleratia. La fel si saua, e joasa, cred ca ar fi ok pt. o fata de la 1.70 in sus, insa cand vine vorba de greutatea motorului... lucrurile o iau razna. Nu stiu ce fata se descurca cu aprox. 240 kg la plin. Eu sunt baiat si trebuie sa recunosc ca ma cam "coiesc" la parcari. :D

:)

Te coiesti la parcari pt ca nu ai tehnica suficient de bine exersata. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum recomand din suflet Bandit'ul ( GSF'ul) de la Suzuki pentru orice fata. Variantele dinainte de 2003 (ca de atunci e al meu) sunt chiar facute pentru persoane de sub 1.70, au saua mai ingusta , si nu sunt chiar asa de inalte.

 

De asemeni recomand si GS500 sau SV 650 super dragute si usurele, de fapt am eu ce am cu Suzuki --> recomand Suzuki :)

 

 

Adelline, nu recomanda banditul de 600 "pentru orice fata"..nu exista asa ceva! Daca tie ti se pare ok, e perfect, insa este greoi, foarte greu manevrabil. Poate ai vrut sa recomanzi banditul de 400, care e mult mai jos ca cel de 600, mai manevrabil si mai usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic Hornet.Sunt si voi fi un fan for ever al acestei motociclete.Perfecta pentru oricine mai ales in Romanica.

Cateva cifre : 795 mm inaltimea seii,180 kg la gol,98 cai foarte dozabili.

Cateva impresii : extraordinara in oras,ok la touring,comoda,usoara,nu e scumpa la intretinere,un motor extraordinar "furat" de la varul CBR,puternic dar nu naravas,consum mic pt ce stie (5-6 in afara,vreo 7 in oras),fiabilitate de fier (deci nu trebuie sa surubariti absolut deloc,garantat),ce sa zic,nu te lasa la greu in nici o situatie.

Foarte ok pt o fata daca are cat de cat capul pe umeri.Si mai are ceva ce trebuie sa aiba o motocicleta de fete.Are sarm,e sic ca un Fiat 500

Atitudine italiana si calitate japoneza,ce ti-ai putea dori mai mult?

Nu puteti spune ca nu arata bine :

 

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru fetele care nu vor sa aiba problema greutatii motorului si nici stress-ul daca "azi porneste sau nu", le recomand un Kymco Quannon din 2007. Poze si detalii aici /index.php?showtopic=644001 .

Stiu ca fetelor le place in mare masura sa aiba look sportiv !

 

Ooo,da,adevarul ca Kymco astea sunt renumite pentru calitatea fabricatiei si fiabilitatea exemplara....:)

 

Nu-ti mai face reclama la tot felul de prostii,da-le fetelor (care si asa sunt putine) idei si sugestii de motociclete frumoase,placute si usor la condus,fiabile si bune,etc.Idei venite din experienta ta sau a altora apropiati.

Pt asta e topicul asta,nu ca sa-ti vinzi tu ....motocicleta? aia.Pt aia,vezi la vanzari,pe bikeshop,etc.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ooo,da,adevarul ca Kymco astea sunt renumite pentru calitatea fabricatiei si fiabilitatea exemplara....:)

 

Nu-ti mai face reclama la tot felul de prostii,da-le fetelor (care si asa sunt putine) idei si sugestii de motociclete frumoase,placute si usor la condus,fiabile si bune,etc.Idei venite din experienta ta sau a altora apropiati.

Pt asta e topicul asta,nu ca sa-ti vinzi tu ....motocicleta? aia.Pt aia,vezi la vanzari,pe bikeshop,etc.

 

 

Da' tu cam cand te-ai intersectat vreodata cu un astfel de motor ca sa stii asa multe chestii despre el... ?!? Ma gandeam ca poate nu stau pe asa multi bani fetele si vor sa-si ia ceva ieftin si cu toate caracteristicile pentru un motor care sa se preteze la majoritatea fetelor ! Bine acum sunt si fete cu R1, dar aici e vorba de restul...

Sau cel mai bine e sa ia vreun Bandit din 1992 la a 19 mana ca sa stea pe forum pe aici sa caute piese ?!?

Kymco e un motor facut in Taiwan care este FOARTE fiabil ! Plus ca orice fier din ultimii ani (2007 in cazul asta) cu siguranta o sa se simta altfel in exploatare decat cine stie ce ragalie...

Topicul era despre posibile motoare care se preteaza pentru fete: sa fie usoare, sa arate ok si fara mari batai de cap cu intretinerea si alte cheltuieli ! Acum ca nu-ti place tie este alta discutie. De aia si exista atatea marci si modele, ca sa fie pentru toti cate ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da' tu cam cand te-ai intersectat vreodata cu un astfel de motor ca sa stii asa multe chestii despre el... ?!? Ma gandeam ca poate nu stau pe asa multi bani fetele si vor sa-si ia ceva ieftin si cu toate caracteristicile pentru un motor care sa se preteze la majoritatea fetelor ! Bine acum sunt si fete cu R1, dar aici e vorba de restul...

Sau cel mai bine e sa ia vreun Bandit din 1992 la a 19 mana ca sa stea pe forum pe aici sa caute piese ?!?

Kymco e un motor facut in Taiwan care este FOARTE fiabil ! Plus ca orice fier din ultimii ani (2007 in cazul asta) cu siguranta o sa se simta altfel in exploatare decat cine stie ce ragalie...

Topicul era despre posibile motoare care se preteaza pentru fete: sa fie usoare, sa arate ok si fara mari batai de cap cu intretinerea si alte cheltuieli ! Acum ca nu-ti place tie este alta discutie. De aia si exista atatea marci si modele, ca sa fie pentru toti cate ceva.

Si cam cum s-a dovedit fiabilitatea motorului aluia? De cand fac aia motoare? De cand e in productie motorul ala? Stii ce-i aia fiabilitate?

Oricum, tu recomanzi Kymco. Fetelor, EU NU RECOMAND KYMCO! Nu asta neaparat, Kymco in general. Mai ales la aproape 1300 de euro, bani la care gasiti mobre civilizate.

Editat de speedy.k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ya, pentru G 450 X, motor de 449 cc

Cred ca G-ul se face in Manaus (Brazilia). Dupa cate stiu (este posibil sa ma-nsel) motoarele de 800cc (F800, F650) sunt facute de Kymco. Oricum, deviem de la discutie. Ideea este ca Kymco si Loncin sunt cele mai bune chinezarii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in tarile unde fenomenul moto este mai dezvoltat, motoretele de 125 cc sunt la acelasi pret sau chiar mai scumpe decat cele de 400-600cc.

de ce?

din cauza taxelor, asigurarilor si scolii care dureaza si costa mai mult pentru motoarele de la125cc in sus...

 

intr-o astfel de tara, kymko asta il vindeai lejer la banii care ii ceri

 

anyway, bafta la vanzare!

Editat de Vizitator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ cristian2009 :

Recunosc,m-am intersectat doar cu scutere Kymco,care desi erau noi se stricau din 3 in 3 m si la unul am mai si ramas cu maneta de frana in mana.Pe motorul dumitale n-am avut onoarea,e adevarat,poate or fi avand vreun mare salt calitativ,mai nou.Da,stiu,fac motoare pt bmw.Se prea poate sa fi gresit.Sunt foarte circumspect insa cand vine vorba de orice fabricat in China in afara de tzoale,dar poate sunt asa din cauza nenumaratelor experiente cu produsele chinezesti.Poate sunt eu nebun,deh.Si prefer un Hornet "la a 19-a mana" decat o chinezarie la a doua.

Eu,daca ai fi citit ce am scris,am recomandat din experienta proprie Honda Hornet 600,nu inteleg de unde ai venit tu cu R1.Nu am incercat insa sa vand cuiva aceasta motocicleta,doar am zis ca e buna pt o fata.

Daca ai fi facut un scurt review la motocicleta aia sau ce e si ai fi recomandat-o,nici o problema,nu as fi zis nimic,foarte bine,fiecare cu parerea lui,nu?Ce am de obiectat insa e postarea anuntului,reclama,ti-am scris destul de clar.Adica,hai s-o dam pe fata,tu nu stii cum sa vinzi chestia aia si dai si tu anunturi pe unde poti,inclusiv pe aici,sperand ca poate vine vreo fatuca nestiutoare si te scapa de ea,cam asta e treaba.

Nu am de gand sa mai continui aceasta discutie ca nu isi are rostul aici.Daca ai ceva sa-mi spui da-mi pm,dar mai bine nu.

Eu am recomandat Hornet-ul,tu sa zicem ca ai recomandat Kymco,sa vina si altii cu propuneri.

Bafta.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recomand generos, un motor perfect pentru fete.

 

 

 

Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa.

Risc minim de a scapa mana in gaz, viteza relativ mica, putere foarte buna pentru o incepatoare, lux si fite la maxim.

Pentru fetele care nu au mai mers pe acest gen de motor, se poate vedea in poza de mai jos, ca poate fi pusa inca o roata ajutatoare

 

Hayabusa_3_wheel_2.jpg

 

Dar si pentru fetele care se simt increzatoare, sunt si modele cu o singura roata pe spate

 

02-girl.jpg

 

Dupa prima iesire, veti arata asa:

 

3319340197_9bc84df0a5.jpg

 

 

sau asa:

 

 

3349964682_4c07301012.jpg

 

 

In orice caz, este un motor care este foarte usor controlabil si mai mult poate fi folosit de 3 - 4 persoane, fara nici un pic de echipament, cam asa:

 

busa_girls.jpg

 

 

Cu caldura recomand acest motor, eu nu imi iau pentru ca este un motor de fete, si nu as putea fi vazut pe asa ceva.

 

Multa bafta!

Editat de Alynush
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recomand generos, un motor perfect pentru fete.

 

 

 

Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa.

Risc minim de a scapa mana in gaz, viteza relativ mica, putere foarte buna pentru o incepatoare, lux si fite la maxim.

Pentru fetele care nu au mai mers pe acest gen de motor, se poate vedea in poza de mai jos, ca poate fi pusa inca o roata ajutatoare

 

Cu caldura recomand acest motor, eu nu imi iau pentru ca este un motor de fete, si nu as putea fi vazut pe asa ceva.

 

Multa bafta!

 

Nu ma pot abtine... trollface.png troll much ?

 

Si ca sa fiu on topic... un Street Triple + tipa = :) Sau un BMW 800R mmm. Asta ca sa nu includ modelele discutate gs500 bandit hornet etc.

Ce nu inteleg este de ce majoritatea orbitam in jurul modelelor naked ? Sigur o fata cu vointa poate sa mearga lejer si pe un vulcan/vtx de 1000> bețe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca G-ul se face in Manaus (Brazilia). Dupa cate stiu (este posibil sa ma-nsel) motoarele de 800cc (F800, F650) sunt facute de Kymco. Oricum, deviem de la discutie. Ideea este ca Kymco si Loncin sunt cele mai bune chinezarii.

F650 e rotax ,in Austria.Am asamblat eu unul cu mana mea si stiu ca e rotax.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...