dark_alinutza Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 nu-i vorba de viteza, si eu admir peisajul, 80-90-100 Km/hsurplusul de putere ajuta la depasiri, de asta ma intereseaza. perfect de acord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 Same here. 80Km/h pe drum prost; 90Km/h pe drum bun; 100Km/h pe autostrada; max 120Km/h in depasire -- e mai mult decat suficient pentru aerodinamica ei si pentru ce caut eu in "motociclism". @Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 Mi-am adus aminte tocmai acum de o mica problema: nu va intepeneste ,,fundul" ??? Eu am sa dintr-o bucata (ceva spuma pe o chestie din plastic ) .Foarte placuta la mangaiat ,forma placuta dar doar de forma.Pe mine ma cam ,,deranjeaza la shezut" dupa 100-120km.Sa mai pun un rand de burete si imbracata din nou? Sau sa pun sa ,,individuala" cum am vazut ca aveti majoritatea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 La mine saua pilotului si a pasagerului sunt doua unitati separate. Si mie imi e incomoda dupa ~100Km. E ceva mai bine daca am un rucsac mare in spate (si ma sprijin pe el) sau daca am cortul pus pe saua pasagerului (si-l folosesc de suport). Saua de Virago ar fi mult mai buna daca ar fi ca aia de EN500: cu "groapa" in ea, ca sa-ti sustina zona lombara. Nu stiu daca "mai mult burete" ajuta ... @Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 Sa mai pun un rand de burete si imbracata din nou? Sau sa pun sa ,,individuala" cum am vazut ca aveti majoritatea Pe mine m-ar pasiona invers... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 Pe mine m-ar pasiona invers... ca ai fund mic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 (editat) Mi-am adus aminte tocmai acum de o mica problema: nu va intepeneste ,,fundul" ??? Eu am sa dintr-o bucata (ceva spuma pe o chestie din plastic ) .Foarte placuta la mangaiat ,forma placuta dar doar de forma.Pe mine ma cam ,,deranjeaza la shezut" dupa 100-120km.Sa mai pun un rand de burete si imbracata din nou? Sau sa pun sa ,,individuala" cum am vazut ca aveti majoritatea Problema cu amortitul o am si eu...., cam peste 90 km....Si viteza mea de croaziera e de 80-100.A mea e 32 kw in acte , 3BR-1996, dar tot asa, greu trece de 120.Poate e limitata si nu stiu inca.Eu am 1,79, 103 kg.Ultima oara am scos 4 litriii la suta consum, cu ea... Editat Iulie 27, 2010 de judas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 Pe mine m-ar pasiona invers... Inca vorbim despre motociclete,nu? Partea buna la seile single este ca poti pune un suport lombar (chit ca-l faci dintr-o tetiera de VW). Intrebare: pe unde se pune ulei in furci (am cautat sute de pagini dar nu am gasit nica)? Imi pare cam moale suspensia fata si se mai aude si ,,bolboroseala" pe acolo .Pana la iarna cand intra in RK ma gandesc sa o tin pe linia de plutire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 perfect de acord Azi am fost la mecanic, am dat galeriile de admisie jos, si nu sunt obturate. Din cite mi-a zis mecanicul, cele care le am, au fost "prelucrate", adica aduse la marimea normala. Deci nu trebuie sa cumperi noi daca sunt obturate, se pot freza cele care sunt. Am facut si reglaj de carburatoare, si sincronizare, urmeaza sa vaz la o iesire cum se comporta. Asta pe simbata cind merg la Turda la salina, numai sa nu ploua. asfalt fara gropi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octa Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 si io am sa d'aia dintr-o bucata. e de tot rahatu'... e incomoda dupa o vreme, e tare, nu ma sustine bine longitudinal, pt. pasager e un calvar si din cauza drumurilor, se demonteaza greu si, la greutatea mea, se cam duce naibii plasticu' suport in zonele de sprijin pe cardu. am in plan sa in fac o sa potrivita bucilor mele, din doo parti, sa am posibilitatea sa-mi pun si un spatar pt. conducator. am ceva experienta la facut sei: am facut-o pe cea de pe simsonache si inca una pt. un prieten - suport metalic, pasla, izopren, burete, piele, capse, siret. p'asta noo nu o voi mai face din piele! stiu io de la simson - e foarte pretentioasa... tre' sa port naylonu' dupa mine in caz de ploaie si tre' gresata/tratata de cel putin doo ori pe sezon. in privinta galeriilor de admisie frezate... am zis io bine mai sus... sa mai vreau sa imi astup putin dudele de esapament. sunt goale, fara nici un amortizor de sunet. suna demential dar la drumuri mai lungi sunt obositoare. ma gandesc sa fac ceva amortizoare de sunet pe care sa pot sa le demontez daca am chef de pornit alarme de masini prin oras... bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 Intrebare: pe unde se pune ulei in furci (am cautat sute de pagini dar nu am gasit nica)? Imi pare cam moale suspensia fata si se mai aude si ,,bolboroseala" pe acolo .Pana la iarna cand intra in RK ma gandesc sa o tin pe linia de plutire. Pe sus (scoti capacul de protectie, faci zona luna -- la fel ca la schimbul de ulei la motor: orice mizerie care cade inauntru risca sa faca ravagii scumpe sau mortale, dupa caz,rogi asistentul sa impinga cu un bolt capacul putin in jos in timp ce tu scoti inelul de siguranta -- care nu se mai pune la loc tot ala, se inlocuieste cu unul nou, apoi elibereaza usor presiunea si se va ridica capacul impreuna cu capatul arcului, iei capacul din drum si torni cu grija ulei prin centru). Evident, e recomandabil sa scoti integral uleiul vechi si sa pui nou in loc -- nu sa le amesteci. La fel cum zice manualul, nici eu nu-ti recomand sa faci asta "in fata blocului", riscurile sunt prea mari. @Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 (editat) Pe sus (scoti capacul de protectie, faci zona luna -- la fel ca la schimbul de ulei la motor: orice mizerie care cade inauntru risca sa faca ravagii scumpe sau mortale, dupa caz,rogi asistentul sa impinga cu un bolt capacul putin in jos in timp ce tu scoti inelul de siguranta -- care nu se mai pune la loc tot ala, se inlocuieste cu unul nou, apoi elibereaza usor presiunea si se va ridica capacul impreuna cu capatul arcului, iei capacul din drum si torni cu grija ulei prin centru). Evident, e recomandabil sa scoti integral uleiul vechi si sa pui nou in loc -- nu sa le amesteci. La fel cum zice manualul, nici eu nu-ti recomand sa faci asta "in fata blocului", riscurile sunt prea mari. @Dexter Adica rasucesc de ,,chestia aia " in timp ce altul tine apasat pe ,,capac".Exista posibilitatea sa imi sara in cap sau sa caut piesele ricosate din tavan prin tot garajul? Nu de alta dar la un arc de masina am facut munca de cercetare prin 4 curti pana l-am gasit (a scapat din presa).Din cate am citit se introduc aprox 330ml ..dar o sa verific si in carte. Multumesc mult. Editat Iulie 27, 2010 de SERGHEI42 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 Inca o data, nu te apuca de asta in curte. Daca totusi insisti, macar pune mana pe un manual de service (Haynes sau Clymer) si vezi procedura de acolo. @Dexter P.S. La arcul de dacie ai avut mare-mare noroc ca n-a sarit din presa si cu tot cu degetele tale sau cu alte parti esentiale. You don't fuck with suspension springs! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
llucianf Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 Am ceva probleme de cateva zile cu viroaga. Porneste greu la rece si se cam ineaca in mers mai ales cand vreau sa accelerez dupa o repriza de mers cu frana de motor. Cam ce ar putea fi? Mersi pt sugestii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 (editat) Inca o data, nu te apuca de asta in curte. Daca totusi insisti, macar pune mana pe un manual de service (Haynes sau Clymer) si vezi procedura de acolo. @Dexter P.S. La arcul de dacie ai avut mare-mare noroc ca n-a sarit din presa si cu tot cu degetele tale sau cu alte parti esentiale. You don't fuck with suspension springs! Ori nu m-am facut eu inteles ,ori tu nu ai privit fotografia pusa de mine.Intotdeauna intreb atunci cand vreau sa fac ceva dar numai dupa ce m-am documentat si nu am gasit solutia.In manualele de service recomandate de tine nu o sa gasesti modelul meu de furca.Motorul meu este un model fabricat in 1991,an care lipseste din zestrea oficiala a americanilor doritori de virago 535. Pana la urma acolo exista un resort pe langa multe alte piese.Pe mine ma interesa daca stie cineva ,,precis" ce si cum ...nu de alta dar ma scuteste si pe mine de anumite proceduri.Din fericire nu sunt nevoit sa surubaresc nici in fata blocului si nici in curte .Sotia mea a avut grija sa ma ,,indeparteze " din casa (pentru linistea ei ) dotandu-mi garajul cu foarte multe scule si ustensile pe care ,ma repet,din fericire stiu cu ce se mananca. In concluzie,nu imi este greu sa improvizez o ,,presa " cu o bucata de teava ca sa desfac jucaria.Partea proasta ar fi sa descopar ca dupa demontare trebuie sa schimb obliogatoriu anumite piese (cum este si recomandat in cartea service pt celelalte modele).La mine nu exista acel ,,capac " blocat cu o siguranta. Telescoapele de pe fata au orificii pt golire ulei .Nu se poate baga uleiul tot prin acele orificii sub presiune?!Comprimi furca si bagi ulei cu pompa.!!?? De ce nu ar merge? Editat Iulie 28, 2010 de SERGHEI42 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 "Porneste greu la rece" banuiesc ca inclusiv cu socul tras, da? :-D Pentru faza cu datul in nas cand o turezi dupa ce a mers in frana de motor, as suspecta niste canale infundate in carburator, mai precis mecanismul ala de imbogatire la mersul in gol. @Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ark Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 Daca cureti bujiile si merge, apoi nu mai merge dar merge iar dupa ce le cureti, nu pot fi decat 2 cauze. Carburatie proasta(amestec prea bogat) sau cifra termica a bujiei prost aleasa(bujie rece, verifica neaparat acest lucru). Eu zic sa incepi cu o curatare de carburatoare, un nou reglaj si sigur ve-i scapa de problema. Multam fain moshule. I'll do that Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabic 72 Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 Unde in Bucuresti pot regla si curata carburatoarele? Cam cat costa? Se face pe loc sau trebuie sa ma intorc pe jos acasa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zvoner5 Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 (editat) Buna. Am si eu o intrebare. Ieri mi-am luat Virago XV535. Cand am ajuns acasa am observat ca lipsea semnalizarea dreapta spate. Probabil nu o avea de la inceput si nu am observat fiind atent la restul detaliilor . Stie cineva unde as putea gasi una? Pentru ca cealalta varianta ar fi sa-mi cumpar altele doua si sa schimb ambele semnalizari spate dar as prefera sa raman cu cele originale pe langa ca nu prea mai am bani dupa recenta achizitie . Daca stiti sa-mi spuneti v-as fi recunoscator. Cealalta intrebare ar fi unde este switch-ul cu care trec pe rezerva de benzina din rezervor? Am tot cautat dar n-am gasit nicaieri vreo referinta la acest lucru desi eu stiam ca exista. Am patit o chestie tare dubioasa cand am plecat ieri cu ea. Initial nu mai avea benzina deloc si am luat 2L intr-o sticla din benzinarie ca sa pot pleca. Dupa care am mers pana la iesirea din oras ca sa alimentez si dupa inca 5L din pompa nivelul benzinii era pana aproape de buson. Am plecat asa ca eram nerabdator si oricum imi ajungea pana acasa. N-am avut eu destula rabdare sa se scurga benzina? Sau care ar fi cauza pentru care n-au intrat toti cei 14L din capacitatea rezervorului (conform cartii tehnice)? Va multumesc anticipat si asfalt uscat Editat Iulie 28, 2010 de zvoner5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octa Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 (editat) schimbarea pe rezerva se face de electric de la butonul de sub cel de pornire motor. ala pe care scrie off/rez. din pacate la multe virogi electrovalva ori nu mai functioneaza ori nu actioneaza pana la capat. e un punct slab. s-ar putea ca la tine sa se fi blocat pe alimentare normala, nu pe rezerva si din aceasta cauza sa fi avut benzina in rezervor cand ai inceput sa-l umpli. oricum nu e in regula. dupa doar 7 litri bagati in rezervor nu ar fi trebuit sa se umple de la rezerva pornind. poate e obturat furtunul ce duce in jumatatea stanga a rezervorului superior. ca sa sti: virago 535 are doo rezervoare. al doilea si totodata cel principal, e sub sa. cel de sus e mic (contine in special filtrul de aer)... mai mult, sunt doo feluri de rezervoare superioare - unu' mai mic (modele pana in '90 mi se pare) si unu' mai mare. s-ar putea ca tu sa-l ai pe cel mic si atunci se explica treaba cu plinu' facut cu 7 l daca aveai benzina in rezerva. exista un robinet de benzina dar doar pt. on/off accesibil din partea stanga a motorului, intre cadru si bascula spate. inca ceva: iti dai seama daca nu mai ai benzina (sau daca tre' sa treci pe rezerva) atunci cand pompa de benzina incepe sa caraie prelung. ea se afla in stanga motocicletei, in spatele ornamentului lateral de sub sa. aaa!!! sa stapanesti sanatos torobeica!!! sa te poarte fara probleme cat mai mult! bafta! Editat Iulie 28, 2010 de octa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 (editat) Buna. Am si eu o intrebare. Ieri mi-am luat Virago XV535. Cand am ajuns acasa am observat ca lipsea semnalizarea dreapta spate. Probabil nu o avea de la inceput si nu am observat fiind atent la restul detaliilor . Stie cineva unde as putea gasi una? Pentru ca cealalta varianta ar fi sa-mi cumpar altele doua si sa schimb ambele semnalizari spate dar as prefera sa raman cu cele originale pe langa ca nu prea mai am bani dupa recenta achizitie . Daca stiti sa-mi spuneti v-as fi recunoscator. Cealalta intrebare ar fi unde este switch-ul cu care trec pe rezerva de benzina din rezervor? Am tot cautat dar n-am gasit nicaieri vreo referinta la acest lucru desi eu stiam ca exista. Am patit o chestie tare dubioasa cand am plecat ieri cu ea. Initial nu mai avea benzina deloc si am luat 2L intr-o sticla din benzinarie ca sa pot pleca. Dupa care am mers pana la iesirea din oras ca sa alimentez si dupa inca 5L din pompa nivelul benzinii era pana aproape de buson. Am plecat asa ca eram nerabdator si oricum imi ajungea pana acasa. N-am avut eu destula rabdare sa se scurga benzina? Sau care ar fi cauza pentru care n-au intrat toti cei 14L din capacitatea rezervorului (conform cartii tehnice)? Va multumesc anticipat si asfalt uscat 1-Pe ghidon sub butonul de ,,start" se afla comutatotul pt rez si normal...dispozitivul care este actionat de acel buton il gasesti sub rezervorul principal (ala din cadru..sub sa).Daca te uiti din directia regulatorului de incarcare o sa iti da8i seama despre ce vorbesc . 2-diferenta exista deja in rezervor. Cauta aici ,,reservoirs" ...http://claude.lecoq.pagesperso-orange.fr/535xv/technic/eclate96.htm# Sa o stapanesti sanatos. Editat Iulie 28, 2010 de SERGHEI42 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
llucianf Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 "Porneste greu la rece" banuiesc ca inclusiv cu socul tras, da? :-DPentru faza cu datul in nas cand o turezi dupa ce a mers in frana de motor, as suspecta niste canale infundate in carburator, mai precis mecanismul ala de imbogatire la mersul in gol. da porneste greu si cu socu tras. odata pornit la relanti sta bine insa cand bagi mana in gaz se ineaca si aproape se opreste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 Astazi mi s-a phutut cablul de ambreiaj... Am dat comanda la Yamaha (Militari), insa dureaza cca. 10 zile. Nu are cineva sa-mi imprumute sau vinde unul sa-l folosesc pana imi vine cel nou? Mentionez ca al meu nu mai poate fi reconditionat deoarece si camasa este bulita. PS Multumesc baietilor pentru ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Iulie 29, 2010 Share Postat Iulie 29, 2010 Are cineva niste cote ,schite,foto..etc de crash-bar pentru 535 ? Custom, nu de pravalie.Ma ,,cinsteste" un prieten cu cateva ,,indoituri' pe o masina dedicata ,si este pacat sa pierd ocazia .Cu indoitul este problema ca de restul,sudura ,etc ma descurc cu forte proprii. .Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabic 72 Postat Iulie 29, 2010 Share Postat Iulie 29, 2010 In catalogul Louis la pagina 645,sus in coltul din dreapta este o fotografie.Eu am montate si sunt ok.Voi incerca sa le masor cumva si revin cu ceva cote. Mesaj completat Chiar daca sunt de "pravalie" nu pare a fi greu de realizat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.