Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai sasiul este custom...nu s-a pastrat decat fatza (furca la care sa- adaugat cate un burduf pe parte si jugurile evident ) si motorul cu transmisia spate (+ filtrul de benzina de tot rahatul la vedere) .Tot respectul si aprecierea pt omul care a facut asta .NU sunt in masura sa-l critic.

In alta ordine de idei ..ROMANIA nu va incuraja si nu va permite dezvoltarea curentului ,,custom" pt simplul fapt ca ,,facem parte din UE " si avem legislatie de rahat .Ca sa bagi bani si munca intr-un chopper ..doar ca sa-l duci pe platforma la intruniri sau expozitii (care ???? ) ...trebuie sa ai ,,fudulii " ..Asta face diferenta intre amatori si profesionisti dar nu in tara asta de rahat pe care totusi o iubesc (are femei frumoase,vin bun si peisaje de iti taie rasuflarea..).Pana cand vom intra in randul LUMII (AMERICA ) vom considera ,,chopper" orice motor cu o0 aripa taiata ,franjuri la ghidon (a mea : )) ) si sea comoda...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai sasiul este custom...nu s-a pastrat decat fatza (furca la care sa- adaugat cate un burduf pe parte si jugurile evident ) si motorul cu transmisia spate (+ filtrul de benzina de tot rahatul la vedere) .Tot respectul si aprecierea pt omul care a facut asta .NU sunt in masura sa-l critic.

In alta ordine de idei ..ROMANIA nu va incuraja si nu va permite dezvoltarea curentului ,,custom" pt simplul fapt ca ,,facem parte din UE " si avem legislatie de rahat .Ca sa bagi bani si munca intr-un chopper ..doar ca sa-l duci pe platforma la intruniri sau expozitii (care ???? ) ...trebuie sa ai ,,fudulii " ..Asta face diferenta intre amatori si profesionisti dar nu in tara asta de rahat pe care totusi o iubesc (are femei frumoase,vin bun si peisaje de iti taie rasuflarea..).Pana cand vom intra in randul LUMII (AMERICA ) vom considera ,,chopper" orice motor cu o0 aripa taiata ,franjuri la ghidon (a mea : )) ) si sea comoda...

Ahoi! Nu fi asa de dezamagit crede-ma ca sunt multe motoare prelucrate in RO si sunt chiar faine si asta nu se rezuma numai la taiat aripa/franjuri/sea! Am vazut oameni care au muncit foarte mult sa aduca motorul lor in forma pe care ei au visat-o intr-o noapte, dar povestea asta-i de al topic! Oricum faina treaba a facut omu' !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai sasiul este custom...nu s-a pastrat decat fatza (furca la care sa- adaugat cate un burduf pe parte si jugurile evident ) si motorul cu transmisia spate (+ filtrul de benzina de tot rahatul la vedere) .Tot respectul si aprecierea pt omul care a facut asta .NU sunt in masura sa-l critic.

In alta ordine de idei ..ROMANIA nu va incuraja si nu va permite dezvoltarea curentului ,,custom" pt simplul fapt ca ,,facem parte din UE " si avem legislatie de rahat .Ca sa bagi bani si munca intr-un chopper ..doar ca sa-l duci pe platforma la intruniri sau expozitii (care ???? ) ...trebuie sa ai ,,fudulii " ..Asta face diferenta intre amatori si profesionisti dar nu in tara asta de rahat pe care totusi o iubesc (are femei frumoase,vin bun si peisaje de iti taie rasuflarea..).Pana cand vom intra in randul LUMII (AMERICA ) vom considera ,,chopper" orice motor cu o0 aripa taiata ,franjuri la ghidon (a mea : )) ) si sea comoda...

 

 

Poate ma-nsel io, insa stiu ca exista posibilitatea omologarii individuale la RAR...A disparut aceasta optiune?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Solicit ajutor. In viraga prietenei au intrat dracii. un 535 din 90 a mers bine pana de curand acum de cand a venit vremea mai rece da rateuri, ai spune ca e pe regim de triferment. Cum da drumul la gaz pe decelerari da rauteuri foarte foarte des. De mentionat, schimbat curand ulei bujii nu si filtrul de aer.

 

De unde sa incep cu rezolvarea problemei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Solicit ajutor. In viraga prietenei au intrat dracii. un 535 din 90 a mers bine pana de curand acum de cand a venit vremea mai rece da rateuri, ai spune ca e pe regim de triferment. Cum da drumul la gaz pe decelerari da rauteuri foarte foarte des. De mentionat, schimbat curand ulei bujii nu si filtrul de aer.

 

De unde sa incep cu rezolvarea problemei.

Se poate sa fie bujiile/sau carburatoarele, oricum incearca sa schimbi bujiile cu alea vechi si vezi daca mai face, poate iti merge doar un cilindru! Oricum nu sunt foarte sigur mai bine asteapta si alte sfaturi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si io as fi mers pe bujii dar daca spui ca le-ai schimbat ... Cica sunt bujii pt iarna si bujii pt vara. Tu de care ai pus?

Se poate sa fie si filtrul de aer de vina. Cineva imi spunea ca filtrul de aer se schimba cand vine toamna. De ce? Simplu: creste umezeala din aer si tot praful acumulat in filtru in perioada verii se transforma intr-o ... chestie ... care ii scade foarte mult permeabilitatea. Rezultat: amestec mai imbogatit, motocicleta trage mai bine, consuma mai mult, pocnituri in toba in frana de motor etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Solicit ajutor. In viraga prietenei au intrat dracii. un 535 din 90 a mers bine pana de curand acum de cand a venit vremea mai rece da rateuri, ai spune ca e pe regim de triferment. Cum da drumul la gaz pe decelerari da rauteuri foarte foarte des. De mentionat, schimbat curand ulei bujii nu si filtrul de aer.

 

De unde sa incep cu rezolvarea problemei.

 

ai schimbat bujiile ff bun , schimbi si filtrul de aer sau il cureti ffffff bine si apoi un reglaj cu ceasuri la carburatoare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna. Se pare ca am facut ieri o prostie. Si anume mi-am spalat motocicleta cu furtunu', nestiind ca nu prea e ok sa fac chestia asta. Sunt la prima si nu o mai spalasem pana acum :drink: . Am pornit-o prevazator inainte s-o spal, am oprit-o, am spalat-o cu furtunu si am sters-o cu un burete dupa. La final nu mai pornea. Se facuse seara si am zis ca o las pana astazi sa se usuce ca poate a intrat apa pe undeva. Astazi am mers cu un prieten care ar fi putut sa ma ajute la cunostinte (eu fiind destul de atehnic), tocmai in ideea in care s-ar putea sa nu porneasca si asa a si fost. Ei bine, la inceput am crezut ca o fi intrat apa la bujii. Le-am desfacut frumos, le-am uscat cu bricheta si le-am sters cu o carpa. Cu toate astea nici una din bujii nu mai dadea scanteie la contact. Am mers mai departe, la bobina de inductie(la sfaturile prietenului). Acuma, aparent, prostia pe care am facut-o este ca atunci cand am spalat motocicleta cumva am reusit sa ud si bobina de inductie. Am aflat ca ar fi ok sa o pun pe calorifer o vreme sa se usuce si dupa sa o sterg cu o carpa uscata. Vroiam sa va intreb daca ati mai patit asa ceva, daca s-ar putea rezolva prin metoda asta oarecum campeneasca, daca s-ar putea sa fie alta problema decat aceasta bobina de inductie si in cel mai rau caz unde gasesc una noua pentru Virago 535. Va multumesc anticipat pentru ajutor :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Solicit ajutor. In viraga prietenei au intrat dracii. un 535 din 90 a mers bine pana de curand acum de cand a venit vremea mai rece da rateuri, ai spune ca e pe regim de triferment. Cum da drumul la gaz pe decelerari da rauteuri foarte foarte des. De mentionat, schimbat curand ulei bujii nu si filtrul de aer.

 

De unde sa incep cu rezolvarea problemei.

 

Aceasi problema am avut-o si eu, ma rog nu asa de "ostentativ".

Schimbat filtrul de aer, si acum mere ceas, si porneste la sfert.

N-am zis nika pina acum, sa vaz ce efect are schimbarea.

Deci, filtrul de aer.

 

asfalt fara gropi !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

No io am mobra de 3 ani si ieri am ramas bou in fata ei... de fapt in spatele ei. Iaca: dau gentile jos ca mi s-o rupt unul din suporti si ce vad la telescoapele spate? Pe langa reglajul de jos, ala de care stiam, mai are unul si sus, cu 4 pozitii si merge foarte usor. Ala ce regleaza? Mie mi s-o parut ca ar fi legat de taria telescoapelor, pe 1 merge usor iar pe 4 ceva mai greu, dar e posibil sa mi se fi parut. Ce parere aveti? Nu ma trimiteti si pe mine la manual ca sunt sigur (cred) ca nu am vazut nimic acolo... :moron:

Raspund tot io ca m-am inselat (din nou). In user manual zice ca ala de jos e preload iar ala de sus e "Damping adjuster". No!

Urmatoarea intrebare: Pana gasesc in manual stie cineva care e puterea maxima a generatorului?

Mesaj completat

No io am mobra de 3 ani si ieri am ramas bou in fata ei... de fapt in spatele ei. Iaca: dau gentile jos ca mi s-o rupt unul din suporti si ce vad la telescoapele spate? Pe langa reglajul de jos, ala de care stiam, mai are unul si sus, cu 4 pozitii si merge foarte usor. Ala ce regleaza? Mie mi s-o parut ca ar fi legat de taria telescoapelor, pe 1 merge usor iar pe 4 ceva mai greu, dar e posibil sa mi se fi parut. Ce parere aveti? Nu ma trimiteti si pe mine la manual ca sunt sigur (cred) ca nu am vazut nimic acolo... :D

Raspund tot io ca m-am inselat (din nou). In user manual zice ca ala de jos e preload iar ala de sus e "Damping adjuster". No!

Urmatoarea intrebare: Pana gasesc in manual stie cineva care e puterea maxima a generatorului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O noua incercare de vanzare......Yamaha Virago 535, An Fabricatie 1997, 50500 Km.....Pret 2500 euro....Detalii la 0744475352 sau pe mess IceLordHellFire

Poze:

1.post-25613-1284577599_thumb.jpg

2.post-25613-1284577579_thumb.jpg

3.post-25613-1284577554_thumb.jpg

4.post-25613-1284577532_thumb.jpg

Video:

http://www.youtube.com/watch?v=s7SClbgMsic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai Lord-ule, acum te-ai gandit sa-l vinzi, cand piata se clatina in toate directiile?

Frumos motor, bafta la vanzare!

Da, vreau ceva mai mare :D si poate ii fac o bucurie cuiva :moron: !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal tuturor .

Sunt fericitul posesor a unui virago de 750, am avut parte de peste 25000 km atat in tara cit si in afara. In 31 iulie am avut un nefericit accident in urca caruia am luat o pauza. Acum vreau sami refac motoru si sal personaizez. Doresc sa schimb opini si idei cu cei cunoscatori in domeniu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal tuturor .

Sunt fericitul posesor a unui virago de 750, am avut parte de peste 25000 km atat in tara cit si in afara. In 31 iulie am avut un nefericit accident in urca caruia am luat o pauza. Acum vreau sami refac motoru si sal personaizez. Doresc sa schimb opini si idei cu cei cunoscatori in domeniu.

Ahoi! Nasol despre accident si ma bucur ca ti-ai revenit! Depinde la ce te-ai gandit ca sa faci la motor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi! Nasol despre accident si ma bucur ca ti-ai revenit! Depinde la ce te-ai gandit ca sa faci la motor?

 

azi am dus rezervoru si aripile la pregatit pentru vopsit ca apoi sa le dau la pictat. nu ma pot decide pe culoarea de fundal si pe tema. miar place ceva de genul vultur sau pasarea fenix si ceva flacari

vreau un chidon drept cu manete negre si un suport de nr. pe lateral. asta ar fi ideile mele

Editat de nelutu_10pin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am dus rezervoru si aripile la pregatit pentru vopsit ca apoi sa le dau la pictat. nu ma pot decide pe culoarea de fundal si pe tema. miar place ceva de genul vultur sau pasarea fenix si ceva flacari

vreau un chidon drept cu manete negre si un suport de nr. pe lateral. asta ar fi ideile mele

Ahoi!

La vopsit pot sa-l recomad pe Zoli din Odorheiul Secuiesc (el face totul nu tre sa prelucrezi piesele care urmeaza sa fie vopsite) asta-i site-ul lui personal cu cateva dintre lucrarile lui http://www.airbrushsite.com/index.php?l=1113568235 tot acolo gasesti si nr lui de telefon la contact!

Cu privire la ghidon pot sa-ti zic ca sunt nenumarate modele iar cele drepte se numesc "dragbar" si manete iara gasesti de tot felul cei care importa de la Louis iti pot pune la dispozitie un catalog si sunt ceva modele pe acolo, sau mai simplu poti consulta urmatoarele site-uri:

http://www.louis.de/index.php?lang=en

http://www.highwayhawk.com/

si daca mai citesti prin sectiuniele astea sunt baieti care fac ghidoane la comanda!

Cu privire la Nr Lateral iti sugerez sa gasesti un om care lucreaza cu metalul si poti sa-l rezolvi la un pret decent, si mai trebuie si iluminat (la asta te poate ajuta un electricean auto/moto)

Spor la treaba! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare...completarea cu lichid de frana se face pe la vasul de pe ghidon?

Exista riscul de a trage aer pe acolo in timpul operatiunii si sa fie nevoie de aerisit circuitul? Merci.

 

 

Da.pe acolo se ,,baga lichid de frana"..desfaci cele doua ,,surubele" ..(atentie la garnitura si la demontare si la montare)..bagi lichid pana la nivel si pui la loc capacul.Este de preferat sa fie la nivel cu motorul drept si ghidonul la fel (drept).Cutia aia are acelasi rol (exceptand faptul ca include si pompa ,,centrala" de frana ) are rol de ,,vas" pt lichidul de frana.Cat despre tras aer ..se poate intampla doar daca ai pierdut tot lichidul din ,,pompa" (vas) .Daca nu s-a golit instalatia , nu va trebui sa o aerisesti .In concluzie ,doar trebuie sa aduci la nivel..atat.

 

Ti-a scazut nivelul ? Daca DA ,incearca sa gasesti cauza...

Editat de SERGHEI42
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Pierderea" poate fii cauzata si de uzura placutelor de frana, trebuie neaparat sa verifici starea lor. Lichidul nu se pierde, umple cilindrul pistonului de la etrier, compensand uzura placutelor.

 

Asta in cazul fericit.Una este sa ,,scada" nivelul datorita uzurii placutelor (mai ales la mine ca am doi etrieri si se simte rau :cheers:) ) alta sa ,,piarda".La pierdere se observa usor daca arunci un ochi dupa ,,udaturi",eu la asta ma refeream.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta in cazul fericit.Una este sa ,,scada" nivelul datorita uzurii placutelor (mai ales la mine ca am doi etrieri si se simte rau :cheers:) ) alta sa ,,piarda".La pierdere se observa usor daca arunci un ochi dupa ,,udaturi",eu la asta ma refeream.

Multam fain prietene,nu curge pe nicaieri,doar ca este nivelul scazut de cand am luat-o si m-am hotarat sa-l completez,probabil s-au uzat placutele mai ales ca scataie la franare(desi nu este obligatoriu ca scartaitul sa fie de la uzura placutelor placutelor),dar nu stiam daca va trage aer pe acolo si am preferat sa intreb, ca sa nu transform o banala completare de lichid intr-o operatiune putin mai complexa.

Mesaj completat

Revin cu o alta intrebare stie cineva unde pot gasi cele doua traverse pe care sunt montate comenzile (schimbatorul de viteze,frana spate) si scaritele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un sfat din experienta personala: daca tot dedici o ora sa te uiti la ea da-i jos etrierul. La mine scartaia frana intr-o fericire si am tot zis ca e de la placute, fapt partial adevarat, dar problema majora era ca una din culisele pe care sta etrierul era asa de ruginita incat acesta nu mai culisa ci freca de disc, pe care la o franare violenta il stramba (foarte putin dar foarte neplacut). Problema este ca de obicei mecanicii prefera sa desfaca etrierul de la prinderea de pe furca si atunci aceste culise nu sunt verificate si ruginesc in voie. Desi teoretic sunt protejate de burdufuri de cauciuc ceva umezeala mai intra si daca nu le curata nimeni si nu le da cu putina vaselina se blocheaza. Operatiunea nu costa nimic necesita o perie de sarma, wd40 si putina vaselina. La cei care nu au probleme nu cred sa se vada vreo diferenta dar la mine s-a simtit imediat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...