mihai Postat Februarie 11, 2012 Share Postat Februarie 11, 2012 * Vand T-bar virago 535 si mansoane custom, exact ce se vede in poza - 150 lei neg. SAU schimb cu original + mansoanele aferente. (nici macar nu-mi trebuie ghidonul original, numai prinderile si mansoanele) * Cumpar instalatie electrica virago 535 in stare originala, fara sa fie umblat la ea nici macar un pic. Contact in semnatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iceflo Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 Salut , am nevoie si trebuie sa cumpar un cauciuc spate de virago 130/90-15 , second-hand , sa fie ok calitativ...multumesc , numai bine P.S. cumpar si un crash-bar si un sissy-bar de virago 250 , second hand , la un pret ok , multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nixes76 Postat Februarie 14, 2012 Share Postat Februarie 14, 2012 Dupa multe cautari si oferte de preturi exagerate prmite am decis sa fac piesa "veriga slaba " la virago 535 cu un strungar MESERIAS! piesa ce se prinde pe magnet,rolele,arcurile cu capacele si tabla ce vine pe piesa mare.si uite cum a reusit sa faca piesele de sus sunt cele vechi uzate cine e interesat se poate face comanda,pret 350 ron+ taxa curier (piesa mare ce se prinde pe magnet,rolele,arcurile cu capacele si tabla rotunda) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octa Postat Februarie 14, 2012 Share Postat Februarie 14, 2012 nixes, iti atrag atentia: -capacele arcurilor au in capatul cu care intra in contact cu rola o pastila special tratata (in timpul functionarii motorului rolele se invart si freaca aceste capace. -arcurile au o anumita lungime si o anumita tarie ca toate sa functioneze corect. -rolele sunt dintr-un material special, asemenator rolelor de rulment. daca strungarul le-a facut din role de rulment poate fi bine cu conditia sa nu fi fost supraincalzite in timpul prelucrarii. -piesa ce constiutie cea mai mare masa a bendixului de pornire e perfect centrata si echilibrata. echilibrarea se face pe dispozitive speciale. piesa face parte din masa volantei (si totodata rotorul alternatorului la virago). daca volanta e dezechilibrata chiar si cu un gram, motorul s-ar putea sa nu mai functioneze corect si, mai rau, se poate strica destul de rau... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viperfx15 Postat Februarie 15, 2012 Share Postat Februarie 15, 2012 salut, revin cu o intrebare la care pana acum din pacate nu mi-a dat nimeni nici un raspuns exact: cu motorul oprit, bagat 1'a, ambreiaju tras la maxim, este foarte greu sa impingi mobra; scoasa din viteza merge foarte usor. E normal? La voi cum e? Precizez ca am verificat reglajul de ambreiaj si nu e de acolo: cu surubul in pozitia maxima, adica ~2cm in plus de cablu tras cu maneta la maxim, problema e neschimbata. Are cineva vreo idee? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Februarie 15, 2012 Share Postat Februarie 15, 2012 ai pornito? face si cu motorul cald? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viperfx15 Postat Februarie 15, 2012 Share Postat Februarie 15, 2012 am incercat cu motorul semi-cald (40-50 grade) si cu motorul rece (0-5 grade) si face la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Februarie 15, 2012 Share Postat Februarie 15, 2012 La voi cum e? Salut, si la mine e la fel. Nu-ti fa probleme ca nu are nimic. Cred ca buba mare la tine e ca fiind asa rigida, n-o poti porni impinsa, nu? A mea, singur n-o pot porni impinsa, dar Silviu a putut. (tre' greutate ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Februarie 15, 2012 Share Postat Februarie 15, 2012 (editat) A mea, singur n-o pot porni impinsa, dar Silviu a putut. (tre' greutate ) Ahaaa... tehnica..... tehnica..... baga la treapta a 2-a .... nu la prima.... vipere. LE: Philipica, cred ca viper vrea sa zica altceva. nu se refera la pornirea prin impingere. ci doar sa impinga motoreta cu ambreaju tras la maxim cu a 1-a deja bagata. e ceva "putin" suspect. in mod normal nu ar trebui. dar incearca cu motorul pornit, si te plimbi si dupa aceea bagain a 1-a in mers (evident la viteza mica sub 30km/h) si sa lasi sa mearga cu frana de motor si dupa aceea mai repeta inca odata cu ambreaju tras la maxim tot cu a 1-a si sa vezi cum se comporta. si sa faci o comparatie PS: asta o sa faci testu la primavara... estimez prin Mai. acu e timpu de bauta... Editat Februarie 15, 2012 de CryAngel27 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 ai pornito? face si cu motorul cald? ..nu are legatura cu temperatura motorului, este un "ambreaj umed". Totusi uleiul incalzit este adevarat ca pierde din vascozitate. am incercat cu motorul semi-cald (40-50 grade) si cu motorul rece (0-5 grade) si face la fel. Este normal, desi exista o mica diferenta. Distanta ramasa dintre placile ambreajului intimpul debreerii, este prea mica. Interspatiul acesta este umplut de uleiul din motor a carui vascozitate continua sa mentina o cuplare intre placi, fenomen asemanator "vascocuplajului termic". Cu motorul pornit efectul este mult mai putin resimtit datorita centrifugarii uleiului dintre placi pe deoparte si a ruperii aderentei pe de altaparte datorata diferentei mari de viteza dintre placi(daca tragi incet o sanie depui un anume efort, acesta scade simtitor daca maresti viteza de deplasare, fenomen fizic cunoscut de rupere a aderentei). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 Deci nu e nimic defect...nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viperfx15 Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 aha...interesant. in treapta a 2-a nu am incercat, recunosc; o sa incerc de curiozitate. da, am descoperit fenomenul asta pentru ca am incercat sa o pornesc impinsa odata. si lasand la o parte faptu ca nu am reusit, mi s-a parut ciudat faptul ca 1+ambreiaj ≠ N asa ca acum ca voi ziceti ca e normal, m-am linistit: nu e o problema pe la ambreiaj; iar cu pornitu...bateria noua asteapta in dulap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 care sunt dimensiunile bateriei pt xv 535 din 1996? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viperfx15 Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 (editat) a mea e din 1997, si bateria noua care am cumparat-o are dimensiunile 134x80x160 (12v 12ah). si se potriveste. dar locasul nu e fix, permite o toleranta de ~5mm LE: uita-te in catalogul asta: http://cdnxl1.louis.de/shop/zusatz/anl/Batteriem_und_Saeurefuellmengen_12.pdf si cauta bateria de virago care are codul 10036112 Editat Februarie 16, 2012 de viperfx15 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 aha...interesant. in treapta a 2-a nu am incercat, recunosc; o sa incerc de curiozitate. da, am descoperit fenomenul asta pentru ca am incercat sa o pornesc impinsa odata. si lasand la o parte faptu ca nu am reusit, mi s-a parut ciudat faptul ca 1+ambreiaj ≠ N asa ca acum ca voi ziceti ca e normal, m-am linistit: nu e o problema pe la ambreiaj; iar cu pornitu...bateria noua asteapta in dulap Eu personal am impins motorul ala incoace si incolo scos din viteza si merge ok asa ca daca as fi avut vreodata nevoie sa-l pornesc impins, as fi aplicat principii biciclistice: as fi stat in stanga lui, l-as fi impins scos din viteza si apoi m-as fi urcat pe scarita din stanga si continuam sa imping cu celalat picior. Asa, puteam usor sa bag in viteza din mers fara sa pierd viteza. Nu, nu e usor si nu recomand nimanui sa "try this at home" dar, pe de alta parte, oricine a avut bicicleta si facea faza asta pe bicicleta n-ar trebui sa aiba nici o problema cu a o aplica la Virago. Iar cu ambreiajul, asa cum au zis si antevorbitorii mei, e normal pentru tipul de ambreiaj de care vorbim. Compara cu frei-ul de la Trabant pe care, atunci cand sunt rolele noi, nu poti sa-l invarti cu mana in nici un sens si ai putea jura ca e blocat -- cu toate astea, motorul il invarte fara probleme atunci cand esti in a IV-a si mergi la vale :-) @Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 Deci nu e nimic defect...nu? Nu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aragonrose Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 Salut, Caut: -pompa benzina Yamaha Virago 535 XV din 97 -Sissy bar Yamaha Virago 535 XV din 97 -contact de pornire Yamaha Virago 535 XV din 97 0720045878 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valitaz Postat Februarie 22, 2012 Share Postat Februarie 22, 2012 Salut, Caut: -pompa benzina Yamaha Virago 535 XV din 97 -Sissy bar Yamaha Virago 535 XV din 97 -contact de pornire Yamaha Virago 535 XV din 97 0720045878 http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=ac&act=view&src=db&ID=154197&selpic=1&zoom=1#foto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Februarie 25, 2012 Share Postat Februarie 25, 2012 Cine vrea manualul de service si reparatii Clymer Yamaha Virago xv 535-1100 1981-2003 sa-mi dea mail sau pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Februarie 25, 2012 Share Postat Februarie 25, 2012 http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=ac&act=view&src=db&ID=154197&selpic=1&zoom=1#foto Am sunat eu, omul cere dublu fata de pretul de magazin, in conditiile in care piesele sunt SH. Recomand "romimoto-piese". Seriozitate maxima - in cateva zile primesti coletul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valitaz Postat Februarie 25, 2012 Share Postat Februarie 25, 2012 am incercat sa ajut !! am si io toate piesele cerute da le dau cu 1450 de euro ( cu tot cu motor !! ) http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-yamaha-virago-din-1992-430062.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Februarie 25, 2012 Share Postat Februarie 25, 2012 (editat) asteptand primavara... Editat Februarie 25, 2012 de dionysos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihneanu Postat Februarie 25, 2012 Share Postat Februarie 25, 2012 asteptand primavara... Frumos atelier! Sper ca anul asta mi-l amenajez si eu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Februarie 25, 2012 Share Postat Februarie 25, 2012 Frumos atelier! Sper ca anul asta mi-l amenajez si eu.. Nu e al meu. Frate-miu si cu un prieten de-al lui repara broaste si motociclete acolo (de fapt repara cam orice...). Eu doar imi tin motocicleta acolo. Recomand unitedwheelers.blogspot.com sa vedeti ce lucrari fac baietii astia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tsofron Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 Salutare, am o mica problema la un Virago 250 din 91 si poate cineva a mai patit chestia asta: daca merg constant cu ~50-60km/h (cu motoru bine incalzit), dupa cateva minute incepe sa se auda un tzarait in partea din stanga fata (cred ca am indentificat sunetul in zona elementului cromat), tzarait care inceteaza automat dupa ce reduc viteza foarte mult (pana la ~10km/h); cateva minute iarasi pot merge cu 50-60km/h dupa care iarasi incepe tzaraitul. As compara tzaraitul cu sunetul de scos de un difuzor stricat, eu as spune ca sigur nu-i ceva care vibreaza din cauza ca nu-i bine strans. As mai spune ca incarcarea este buna (am schimbat regulatorul de tensiune) si restul sunt ok (ulei, etc). Daca aveti ceva idei...:-) Mersi, Tudor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.