M.I.B. Postat Iulie 30, 2012 Share Postat Iulie 30, 2012 1100 am vrut si eu dar tinand seama ca nu s-a uscat bine cerneala pe categorie..... si asa este prea grea deocamdata pentru mine Superba, sa o stapanesti sanatos si asfalt uscat. Ce nu imi place la ea sunt jentile, imi plac mult cele spitate. Cu privire la ridicarea pe cricul central (nu stiam ca are viroaga asa ceva), apesi tare pe piciorul cricului, (nu incerca sa ridici de ea ca nu o sa reusesti), ghidonul il dai in stanga maxim pana se blocheaza, pune mana stanga pe ghidon si trage puternic concomitent cu apasarea pe piciorul cricului. ar trebui sa reusesti, pentru ca orice motocicleta cu cric central este calculata sa nu depui efort. bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut_king Postat Iulie 30, 2012 Share Postat Iulie 30, 2012 (editat) salutare tuturor, Ma plimb de mult prin zona dar abia acum m-am dat jos din conserva (dupa 17 ani) si am achizitionat o viroaga de 750. Problema este ca acum am inceput sa dau in greu, pana acum nefacand prea mult efort si atunci cand vreau sa o scot la plimbare ma cam ia cu lesin pana o scot din garaj la strada dar ma descurc cu asta. Altceva vreau sa intreb : exista vreun secret in a ridica motorul pe cricul central, deoarece mie imi ies peri albi si nu am reusit fara ajutorul cuiva. Deci daca este o smecherie cu ridicatul va rog sa mi-o spuneti si mie , daca nu, ramane sa ma duc la sala Multumesc. Ceau,cu ridicatul pe cricul central si eu am o problema,la Virago 1100(care are 240 de kile,la gol),in sensul ca atunci,cand ridic motorul pe cricul central,ma ajuta frate-miu.Singur nu am reusit sa pun motorul pe cricul central,care il folosesc,doar cand verific nivelul la ulei sau dau jos vreo roata,in rest sta pe cricul lateral. Numai bine si asfalt uscat! Editat Iulie 30, 2012 de ionut_king Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinzo_2004 Postat Iulie 30, 2012 Share Postat Iulie 30, 2012 http://video.google.com/videoplay?docid=-1586531182868868023 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aljazeera Postat Iulie 30, 2012 Share Postat Iulie 30, 2012 Ceau,cu ridicatul pe cricul central si eu am o problema,la Virago 1100(care are 240 de kile,la gol),in sensul ca atunci,cand ridic motorul pe cricul central,ma ajuta frate-miu.Singur nu am reusit sa pun motorul pe cricul central,care il folosesc,doar cand verific nivelul la ulei sau dau jos vreo roata,in rest sta pe cricul lateral. Numai bine si asfalt uscat! si asta are 235kg +11rezervorul dar i-am prins smecheria, deci: -ghidonul stanga maxim (il tii cu mana) -mana dreapta pe sissy -piciorul stang pe cricul central -si in cazul meu, nefiind prea greu sau fortos, ma las cu toata greutatea pe el(adica ridic piciorul drept efectiv in aer) si se urca singura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 /index.php?/topic/195522-bursa-locala/page__st__5130 coburile cu cu suporti scad la 320 roni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat August 1, 2012 Share Postat August 1, 2012 (editat) coburile cu cu suporti scad la 320 roni si niste poze cu ele? /index.php?/topic/195522-bursa-locala/page__st__5060 am gasit scuze. bafta la vanzare Editat August 1, 2012 de M.I.B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elmann Postat August 1, 2012 Share Postat August 1, 2012 si asta are 235kg +11rezervorul dar i-am prins smecheria, deci: -ghidonul stanga maxim (il tii cu mana) -mana dreapta pe sissy -piciorul stang pe cricul central -si in cazul meu, nefiind prea greu sau fortos, ma las cu toata greutatea pe el(adica ridic piciorul drept efectiv in aer) si se urca singura. Da, si eu cred ca secretul e sa pui bine piciorul pe cric si sa te lasi cu toata greutatea pe el. Ai grija mereu sa indoi picioarele , NU spatele. Am fost si eu la o plimbare pana la Breaza : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut_king Postat August 1, 2012 Share Postat August 1, 2012 si asta are 235kg +11rezervorul dar i-am prins smecheria, deci: -ghidonul stanga maxim (il tii cu mana) -mana dreapta pe sissy -piciorul stang pe cricul central -si in cazul meu, nefiind prea greu sau fortos, ma las cu toata greutatea pe el(adica ridic piciorul drept efectiv in aer) si se urca singura. Am reusit si eu singur sa ridic motorul pe cricul central,urmand pasii ce i-ai descris tu mai sus.A trebuit sa ma apas destul de bine pe cric;ca am vreo 79 de kile,dar a mers! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aljazeera Postat August 1, 2012 Share Postat August 1, 2012 (editat) intrebare latimea cauciucului maxima pusa de voi pe spate la viroaga 750 -1100 .....si pe fata Editat August 1, 2012 de aljazeera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 (editat) : intrebare latimea cauciucului maxima pusa de voi pe spate la viroaga 750 -1100 .....si pe fata Mie la 535 pe spate mi-a intrat 170/80/15, dar pe jumatate desumflat , impins cu un pic de forta si in diagonala pana trece de cardan, reumfltat la 2.2 bari la loc..., distanta fata de cardan 3 mm.Pe fata mi-a intrat 100/90/19 cu aripa de Honda ridicata cu 2cm mai sus. Editat August 2, 2012 de judas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aljazeera Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 : Mie la 535 pe spate mi-a intrat 170/80/15, dar pe jumatate desumflat , impins cu un pic de forta si in diagonala pana trece de cardan, reumfltat la 2.2 bari la loc..., distanta fata de cardan 3 mm.Pe fata mi-a intrat 100/90/19 cu aripa de Honda ridicata cu 2cm mai sus. merci vreau sa-i schimb cauciucurile ca sunt cam obosite si sa-i pun ceva mai lat pe spate, acum am 140/90/15, daca ai bagat 170 inseamna ca ii pot pune 160/90/15 lejer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabic 72 Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 Incearca sa masori distanta din locul respectiv, unde este roata,poate te ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aljazeera Postat August 4, 2012 Share Postat August 4, 2012 lenea e cucoana mare, este mai usor sa-mi raspunda cineva si sa dau o comanda direct. asa pe caldura asta trebuie sa ma duc in garaj, sa caut o ruleta(eu lipsesc din garaj), deabia am facut loc sa bag mobra etc, ideea este ca vreau sa pun pe spate maximum de latime Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prflorin2000 Postat August 5, 2012 Share Postat August 5, 2012 sal, as avea nevoie de un ceas kilometraj care sa-mi indice doar in km, nu si in mile. nu-i urgenta dar, daca aveti careva, mi-ar fi folositor. THX, bafta. valabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabic 72 Postat August 6, 2012 Share Postat August 6, 2012 lenea e cucoana mare, este mai usor sa-mi raspunda cineva si sa dau o comanda direct. asa pe caldura asta trebuie sa ma duc in garaj, sa caut o ruleta(eu lipsesc din garaj), deabia am facut loc sa bag mobra etc, ideea este ca vreau sa pun pe spate maximum de latime In principiu nu prea e bine sa pui alta dimensiune de anvelopa decat cea recomandata de producator. Eu cred ca mai mult de "un nr. in plus nu prea e bine",trebuie sa tii cont si de probabilitatea de a lua un pasager si atunci datele problemei se schimba.Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thorus_2003 Postat August 8, 2012 Share Postat August 8, 2012 Un prieten din Tulcea care nu are cont p'aicisha vinde piese de Virago 535, asa ca puteti sa il contactati fara probleme la telefon: 0749105840 Detaliile despre ce si cum le obtineti direct de la el, eu doar l-am ajutat sa isi promoveze marfa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eol Postat August 9, 2012 Share Postat August 9, 2012 Are careva raisere scurte la ghidon si vrea sa le schimbe cu cele mai lungi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dobreanu Postat August 9, 2012 Share Postat August 9, 2012 Incepator..tind dupa scoala de soferi sa-mi iau virago 535 fara discutii. Acu daca voi, domni binevoitori aveti timp liber sa imi ziceti: Cum se comporta la drum lung? Ce se strica mai des la ea? Si ce ar trebui sa iau pe langa motor sa am de rezerva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elmann Postat August 9, 2012 Share Postat August 9, 2012 Am nevoie de un "camshaft chain tensioner" pentru Viraga mea de 535. Al meu e fisurat si la viteze mari arunca sanatos ulei. Aveti idee unde gasesc unul SH ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat August 9, 2012 Share Postat August 9, 2012 Am nevoie de un "camshaft chain tensioner" pentru Viraga mea de 535. Al meu e fisurat si la viteze mari arunca sanatos ulei. Aveti idee unde gasesc unul SH ? ebay,uite unul cu trimitere internationalã : http://www.ebay.co.uk/itm/YAMAHA-VIRAGO-XV535-CAM-TIMING-CHAIN-TENSIONER-FREE-SHP-/380343860360?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item588e42bc88#shId Vreo 63 $,cu transp. cu tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipu08 Postat August 9, 2012 Share Postat August 9, 2012 (editat) Daca intereseaza pe cineva ghidon Z BAR 22mm A fost pe viroaga mea dar le-am schimbat cu altele 150 lei....negociabil evident... si daca tot sint p'acilea....mai dau o casca chopper police HIGHWAY 1 marimea M noua tot cam in banii aia..... Editat August 9, 2012 de chipu08 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat August 9, 2012 Share Postat August 9, 2012 Am nevoie de un "camshaft chain tensioner" pentru Viraga mea de 535. Al meu e fisurat si la viteze mari arunca sanatos ulei. Aveti idee unde gasesc unul SH ? salut.As putea eventual sa-ti dau eu unul, cam la 200 roni, second of course... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pleata-in-vant Postat August 11, 2012 Share Postat August 11, 2012 sal all,aveti cumva careva capacele de sub scaun,alea de plastic?am neaparat nevoie!p.m sau ceva,cat mai repede please! ms anticipat si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nixes76 Postat August 13, 2012 Share Postat August 13, 2012 Vand pt.un prieten Virago 535 din 92,3500km,inmatriculat,verificat/asigurat,ulei&filtru schimbat,cauciucuri f bune,sy=una si functioneaza F bine!pret:1650 eu.neg.Tel:0753461067. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat August 13, 2012 Share Postat August 13, 2012 Salut.As vrea sã stiu de la "tãticii"-n -trale Viroagelor,dacã merge transformat un Virago mic de 125,într-unul mai mare,de 250 cc.Motoreta-n sine,e identicã,dupã câte stiu.Cilindri,pistoane,+segmenti de 250 cc,se gãsesc cu grãmada,si noi si s/h,pe ebay.Si nu-s scumpe.Am posibilitatea sã achizitionez o mobrã de 125,cu 38500 km,din '97,foarte bine-ntretinutã,cu 1000 euro.Doar cã sãraca,la 11 mãgãrusi...Parcã mai mult as vrea sã aibe 20 ponei..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.