tmdmitza Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 De vanzare 2 sissy de virago 535 ambele au pretul de 250 ron buc.--0761565277-- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Octombrie 11, 2015 Share Postat Octombrie 11, 2015 Sunt incepator si am fost la un pas de a achizitiona un Vireago 535...imi place moto forte mult, am gasit-o si la un pret ok, insa din pacate mi s-a spus ca este mult prea mica pentru mine (am 186 cm si 90 kg). Oricum, frumoase moto aveti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Octombrie 11, 2015 Share Postat Octombrie 11, 2015 (am 186 cm si 90 kg). Oricum, frumoase moto aveti... Depinde din ce punct de vedere privesti, eu am 186 si aproape 80kg si detin un virago de 250, deci mai mic. Pe acelasi tip de moto am vazut si de 110kg.Daca vrei sa "dai bine" (nu sa te simti tu bine) iti iei ceva de la 1500cc in sus. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Octombrie 11, 2015 Share Postat Octombrie 11, 2015 Nu vreau sa dau bine, ci doar sa imi menajez un pic coloana. Ma gandesc ca ma ajuta dacă stau un poc sprijinit in maini... iau in calcul cb500... Oare e cineva din brasov dispus sa ma lase sa ma urc în pic pe ea? Fără sa plec de pe loc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 11, 2015 Share Postat Octombrie 11, 2015 Daca ai probleme la coloana ia-ti gandul de la chopper aplecatul in fata s-ar rezolva, problema este ca nu te poti ajuta de picioare sa preiei socurile. Eu nu am probleme cu ea la 183 si 80kg, stau comod si daca esti putin atent nu te deranjeaza socurile mai mult ca la masina, acum depinde si pe ce drumuri mergi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Octombrie 11, 2015 Share Postat Octombrie 11, 2015 Da, iti multumesc. O sa merg momentan pe cb... Ca prima moto si apoi o sa vad eu ce imi iau... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KBooM Postat Octombrie 11, 2015 Share Postat Octombrie 11, 2015 Salut, sunt nou posesor de Virago 535 si saptamana trecuta am avut o problema cu motorul, dupa o tura de cateva sute de km, cand am intrat in Bucuresti a inceput brusc motorul sa scoata un zumzait metalic si sa fie infranat, am apasat pe ambreiaj si a murit instant motorul. Dupa asta l-am pornit normal si nu a mai avut nimic. Am mai mers cu el prin oras. Tot cautand pe internet cred ca problema a fost de la "starter clutch" (ambreiaj electromotor?), am inteles ca se blocheaza in mers si cupleaza electromotorul (de acolo si zgomotul). Ce sa fac? Sa ma apuc sa in schimb preventiv in iarna asta(am gasit pe ebay cu 35 usd- varianta normala si 50 usd- o varianta heavy duty), sau astept sa se strice si apoi ma apuc de reparat (daca se strica in afara orasului o sa raman acolo cu motorul). Ce ma sfatuiti sa fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 11, 2015 Share Postat Octombrie 11, 2015 Starter clutch este un rulment special cu 3 role (ala heavy duty mi se pare ca are 6) in mod normal rolele respective sunt aruncate centrifugal dupa ce motorul a pornit, nu mai calca pe axul care e solidar cu roata pe care vine angrenajul de la electromotor, ca sa se gripeze ar insemna sa agate un span. Cand se defecteaza nu mai poti porni motorul pentru ca patineaza rolele. Curios, pune un link cu ce ai descoperit. A mai fost cineva care s-a plans ca a patit la fel dar nu a venit cu un feedback ca sa vedem ce s-a intamplat. Eu in locul tau as da jos capacul si volanta ca sa vad totusi ce s-a intamplat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KBooM Postat Octombrie 11, 2015 Share Postat Octombrie 11, 2015 Cred ca o sa il desfac, problema este ca in manualul Haynes am vazut ca ai nevoie de o presa ca sa scoti volanta, pe care nu o am si nici nu stiu unde pot sa gasesc una. Si inca o chestie daca scot capacul, curge ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 12, 2015 Share Postat Octombrie 12, 2015 Ai un gemulet ce arata nivelul uleiului in baie asa ca vezi daca ce dai jos e deasupra sau dedesubtul lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipu08 Postat Octombrie 13, 2015 Share Postat Octombrie 13, 2015 Cred ca o sa il desfac, problema este ca in manualul Haynes am vazut ca ai nevoie de o presa ca sa scoti volanta, pe care nu o am si nici nu stiu unde pot sa gasesc una. Si inca o chestie daca scot capacul, curge ulei? Ca sa nu curga uleiul poti inclina moto pe dreapta, dar nu vad care ar fi problema daca dai drumul la ulei inainte de a desface Presa poti imprumuta de la cineva care are, eu spre exemplu mi-am confectionat-o singur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 13, 2015 Share Postat Octombrie 13, 2015 (editat) Presa poti imprumuta de la cineva care are, eu spre exemplu mi-am confectionat-o singur Bagat la cap daca am nevoie vreodata (sper sa nu) fac cinste cu o bere Oricum ar trebui s-o incline putin dreapta ca sa nu curga ce mai ramane pe acolo. Daca se hotareste s-o incline suficient cat sa nu curga ulei cand scoate capacul, ar fi indicat sa scoata bateria de pe ea (baterie normala) plus rezervorul de sus sa nu fie plin. Editat Octombrie 13, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Octombrie 14, 2015 Share Postat Octombrie 14, 2015 ...eu spre exemplu mi-am confectionat-o singur Atasaza-i o foto, poate ca te copiaza si altii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nucughe Postat Octombrie 14, 2015 Share Postat Octombrie 14, 2015 salutare tuturor! de putin timp sunt si eu posesorul unui virago 250, prima mea motocicleta. inca fac scoala pentru A ( chiar daca era suficient A2), dar cred ca examenul se va tine in primavara, dupa cum mi-a spus instuctorul. Am citit pe forumul legat de virago aproape in fiecare zi, dar ca orice incepator, am o mie si una de intrebari, parerile pe forum fiind uneori impartite, ceea ce face uneori sa se inteteasca controversele. Azi mi-am luat inima in dinti si amscris siu eu pe forum, sperand sa nu deranjez sau sa plictisec pe cineva. Mi-ar face o mare placere sa gasesc intelegere in randul posesorilor de virago, sa pot sa mai intreb si eu cate ceva fara sa supar... si poate timpul ne va rezerva si placerea sa ne intalnim pe doua roti, sa ne cunoastem mai bine " la un pahat de vorba" . Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Octombrie 14, 2015 Share Postat Octombrie 14, 2015 ... Bine ai venit pe forum. 250 am si eu. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Octombrie 14, 2015 Share Postat Octombrie 14, 2015 ...Azi mi-am luat inima in dinti si amscris siu eu pe forum, sperand sa nu deranjez sau sa plictisec... Bine ai venit si sa o stapanesti sanatos! Te asteptam si cu intrebarile, acesta-i rolul unui forum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nucughe Postat Octombrie 15, 2015 Share Postat Octombrie 15, 2015 salut din nou! va multumesc pentru primirea prietenoasa si am sa profit de bunatatea voastra si sa adresez prima intrebare : ce bujii sa folosesc? Probabil primul impuls va fi sa-mi ziceti : " forumul e plin, pune mana si citeste!". Chiar am citit, dar cu cat cresc cunostintele, creste si indoliala. In cartea motocicletei se recomanda bujii NGK "BPR7ES" pentru vara si NGK "BPR6ES" pentru iarna. Dar tot pe forumul acesta sunt f multe rewiew-uri in care detinatorii de virago recomanda ca fiind mult mai bune bujiile Champion. Am verificat pe net, sunt mai scumpe, dar si mai multe modele. Poate cineva sa-mi spuna ce model de Champion se potriveste pe virago 250 si daca intr-adevar sunt mai bune? multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Octombrie 15, 2015 Share Postat Octombrie 15, 2015 ... Salut, eu am pus bujiile recomandate in carte nu imi aduc aminte, dar parca a fost CR6HSA, nu sunt sigur o sa ma uit, ai grija ce buji pui cel mai bine cauti un catajog Champion si vezi ce recomanda ei si apropo noi nu mergem iarna cu moto bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Octombrie 15, 2015 Share Postat Octombrie 15, 2015 Eu iti recomand NGK... cu conditia sa fie originale, "made in Japan". Nu mai stiu ce model am pus pe a mea, dar am pus ce recomanda manualul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nucughe Postat Octombrie 15, 2015 Share Postat Octombrie 15, 2015 Salut, eu am pus bujiile recomandate in carte nu imi aduc aminte, dar parca a fost CR6HSA, nu sunt sigur o sa ma uit, ai grija ce buji pui cel mai bine cauti un catajog Champion si vezi ce recomanda ei si apropo noi nu mergem iarna cu moto bafta. multumesc de raspuns. cred ca m-am exprimat gresit, am vrut sa spun sezon cald si sezon "mai" rece... )) iarna sta si ea cuminte in garaj.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Octombrie 15, 2015 Share Postat Octombrie 15, 2015 (editat) Eu iti recomand NGK... cu conditia sa fie originale, "made in Japan"... Asa-i... ...NGK "BPR7ES" pentru vara si NGK "BPR6ES" pentru iarna... Eu utilizez NKG-ul insa marca asta are cele mai multe "copii"! Dupa ce am luat o teapa, m-am interesat la vremea respectiva si informatia era ca bujiile originale au un marcaj pe una din fetele hexagonale... cu toate astea am gasit si unele proaste cu toate ca marcajul era prezent. Cred ca totul depinde de sursa de provenienta. Deci atentie! Editat Octombrie 15, 2015 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nucughe Postat Octombrie 15, 2015 Share Postat Octombrie 15, 2015 Asa-i... Eu utilizez NKG-ul insa marca asta are cele mai multe "copii"! Dupa ce am luat o teapa, m-am interesat la vremea respectiva si informatia era ca bujiile originale au un marcaj pe una din fetele hexagonale... cu toate astea am gasit si unele proaste cu toate ca marcajul era prezent. Cred ca totul depinde de sursa de provenienta. Deci atentie! multumesc, o sa incerc sa ma uit dupa producator, sa fie made in japan.... si probabil si pretul va spune ceva, presupun ca cele ieftine sunt facaturi » Post actualizat in 15 Oct 2015 06:31 Eu iti recomand NGK... cu conditia sa fie originale, "made in Japan". Nu mai stiu ce model am pus pe a mea, dar am pus ce recomanda manualul. multumesc pentru raspuns si sfat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipu08 Postat Octombrie 15, 2015 Share Postat Octombrie 15, 2015 (editat) Bagat la cap daca am nevoie vreodata (sper sa nu) fac cinste cu o bere Nu-i problema, daca are cineva nevoie il ajut cu toata placerea Atasaza-i o foto, poate ca te copiaza si altii! Nu este cine-stie-ce aratoasa, dar e functionala, facuta "pe genunchi" pe balcon, cu 20 lei cat m-au costat piulitele si suruburile Daca as face-o din nou, as masura mai bine distanta dintre cele trei gauri de pe volanta, acum este putin "offset", a trebuit sa majorez gaurile de la piulitele nr2 din exterior ca sa le pot alinia cu gaurile de pe volanta, se vede in poza... Oricum nu conteaza, important e ca isi face treaba Bafta Editat Octombrie 15, 2015 de chipu08 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Octombrie 15, 2015 Share Postat Octombrie 15, 2015 ...Nu este cine-stie-ce aratoasa... Apreciez ideea si ingeniozitatea ta! Intr-adevar simplitate si functionalitate, nimeni nu vrea mai mult. Pozele tale valoreaza mai mult decat doua pagini de cuvinte scrise. Multa bafta si tie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipu08 Postat Octombrie 15, 2015 Share Postat Octombrie 15, 2015 Multam de apreciere, totul a inceput cand am fost la un mecanic, cu ghilimele evident, si mi-a zis ca nu poate sa-mi schimbe frai-ul ca n-are presa Am cautat sa cumpar si ce-am gasit era peste milion si jumate, asa ca am zis ca nu am nevoie de ea in fiecare zi si deci nu merita investitia Ce-a fost dupa.... se vede in poze Sambata le bag in casa pe amandoua(535 si vn800) o sa am de impins pana la etajul 1 dar sa traiasca prietenii Si de'atunci incepe distractia, demontat, reconditionat, remontat....si-uite-asa merge vinul fiert.... bafta la toata lumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.