Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy

Postări Recomandate

salut din nou! va multumesc pentru primirea prietenoasa si am sa profit de bunatatea voastra si sa adresez prima intrebare : ce bujii sa folosesc? Probabil primul impuls va fi sa-mi ziceti : " forumul e plin, pune mana si citeste!". Chiar am citit, dar cu cat cresc cunostintele, creste si indoliala. In cartea motocicletei se recomanda bujii NGK "BPR7ES" pentru vara si NGK "BPR6ES" pentru iarna. Dar tot pe forumul acesta sunt f multe rewiew-uri in care detinatorii de virago recomanda ca fiind mult mai bune bujiile Champion. Am verificat pe net, sunt mai scumpe, dar si mai multe modele. Poate cineva sa-mi spuna ce model de Champion se potriveste pe virago 250 si daca intr-adevar sunt mai bune? multumesc mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

...

Salut, eu am pus bujiile recomandate in carte nu imi aduc aminte, dar parca a fost CR6HSA, nu sunt sigur o sa ma uit, ai grija ce buji pui cel mai bine cauti un catajog Champion si vezi ce recomanda ei si apropo noi nu mergem iarna cu moto :)

bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, eu am pus bujiile recomandate in carte nu imi aduc aminte, dar parca a fost CR6HSA, nu sunt sigur o sa ma uit, ai grija ce buji pui cel mai bine cauti un catajog Champion si vezi ce recomanda ei si apropo noi nu mergem iarna cu moto :)

bafta.

multumesc de raspuns. cred ca m-am exprimat gresit, am vrut sa spun sezon cald si sezon "mai" rece... :))) iarna sta si ea cuminte in garaj....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu iti recomand NGK... cu conditia sa fie originale, "made in Japan"...

Asa-i...

...NGK "BPR7ES" pentru vara si NGK "BPR6ES" pentru iarna...

Eu utilizez NKG-ul insa marca asta are cele mai multe "copii"! Dupa ce am luat o teapa, m-am interesat la vremea respectiva si informatia era ca bujiile originale au un marcaj pe una din fetele hexagonale... cu toate astea am gasit si unele proaste cu toate ca marcajul era prezent.

Cred ca totul depinde de sursa de provenienta. Deci atentie!

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa-i...

Eu utilizez NKG-ul insa marca asta are cele mai multe "copii"! Dupa ce am luat o teapa, m-am interesat la vremea respectiva si informatia era ca bujiile originale au un marcaj pe una din fetele hexagonale... cu toate astea am gasit si unele proaste cu toate ca marcajul era prezent.

Cred ca totul depinde de sursa de provenienta. Deci atentie!

multumesc, o sa incerc sa ma uit dupa producator, sa fie made in japan.... si probabil si pretul va spune ceva, presupun ca cele ieftine sunt facaturi

» Post actualizat in 15 Oct 2015 06:31

Eu iti recomand NGK... cu conditia sa fie originale, "made in Japan". Nu mai stiu ce model am pus pe a mea, dar am pus ce recomanda manualul.

multumesc pentru raspuns si sfat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bagat la cap daca am nevoie vreodata (sper sa nu) fac cinste cu o bere :D

 

Nu-i problema, daca are cineva nevoie il ajut cu toata placerea

Atasaza-i o foto, poate ca te copiaza si altii!

Nu este cine-stie-ce aratoasa, dar e functionala, facuta "pe genunchi" pe balcon, cu 20 lei cat m-au costat piulitele si suruburile

 

Daca as face-o din nou, as masura mai bine distanta dintre cele trei gauri de pe volanta, acum este putin "offset", a trebuit sa majorez gaurile de la piulitele nr2 din exterior ca sa le pot alinia cu gaurile de pe volanta, se vede in poza...

Oricum nu conteaza, important e ca isi face treaba

Bafta

post-65357-0-82781500-1444932558_thumb.jpg

post-65357-0-88341000-1444932576_thumb.jpg

post-65357-0-06025600-1444932602_thumb.jpg

Editat de chipu08
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam de apreciere, totul a inceput cand am fost la un mecanic, cu ghilimele evident, si mi-a zis ca nu poate sa-mi schimbe frai-ul ca n-are presa

Am cautat sa cumpar si ce-am gasit era peste milion si jumate, asa ca am zis ca nu am nevoie de ea in fiecare zi si deci nu merita investitia

Ce-a fost dupa.... se vede in poze :)

 

Sambata le bag in casa pe amandoua(535 si vn800) o sa am de impins pana la etajul 1 dar sa traiasca prietenii

Si de'atunci incepe distractia, demontat, reconditionat, remontat....si-uite-asa merge vinul fiert....

bafta la toata lumea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut din nou! incepator fiind, ma declar din nou nestiutor si vin din nou cu o intrebare, sa va cer ajutorul. Am observat o scurgere pe la un surub, cred pe la carburator. incerc sa postez o fotografie si va rog, daca puteti, sa-mi spuneti despre ce ar fi vorba, daca pot sa unblu eu acolo fara sa stric reglajele, daca este grava problema si cum as putea-o repara. multumesc si astept raspuns

post-91341-0-68845600-1445082973_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. reglaj turatie ralanti. cand il strangi creste turatia, cand il desfaci scade

2. unul din cele 4 suruburi care strang capacul lateral al carburatorului. banuiesc ca pe acolo iti curge, de vina cel mai probabil e garnitura acelui capac. se schimba cu una noua, nu cred ca e o avere

3. e un surub de purjare/golire a carburatorului. cumva dedesupt e un stut mic, cand desfaci surubul ala curge benzina pe stut. tot acolo se verifica si nivelul de benzina, cu un furtun transparent pus pe stut. procedura e in manual

post-69984-0-03511200-1445083559_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

Foarte detaliat geo. Bravo.

Ideea este ce curge? Daca este benzina, doua cauze, garnitura care a zis geo sau nivelul prea mare la plutitor ( am patit.o, la mine a fost simplu se bloca cuiul ponton). Daca nu este benzina....ulei?, ups....grav.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca e benzina, curge din cauza garniturii care nu mai etanseaza. Garnitura e de fapt tip o-ring si, in timp, se aplatizeaza si nu mai etanseaza, nu are legatura cu nivelul. E o chestie banala, se schimba f usor.

Ulei nu prea are de unde acolo.

Asta e garnitura http://i.ebayimg.com/00/s/Mzk0WDQ0OA==/z/l5sAAOSwEeFVTACy/$_35.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. reglaj turatie ralanti. cand il strangi creste turatia, cand il desfaci scade

2. unul din cele 4 suruburi care strang capacul lateral al carburatorului. banuiesc ca pe acolo iti curge, de vina cel mai probabil e garnitura acelui capac. se schimba cu una noua, nu cred ca e o avere

3. e un surub de purjare/golire a carburatorului. cumva dedesupt e un stut mic, cand desfaci surubul ala curge benzina pe stut. tot acolo se verifica si nivelul de benzina, cu un furtun transparent pus pe stut. procedura e in manual

multumesc mult pentru raspuns. Concluzia este ca ar trebui sa gasesc pe cineva care se pricepe sa-mi dea carburatorul jos, sa-l curat, sa-i schimb garnitura... dar imi este teama apoi de reglaje. si inca ceva : poti sa imi spui cum se numeste corpul asta negru, in forma de Y ce leaga carburatorul? observ ca are multe fisuri , probabil doar la suprafata, dar as vrea sa caut nou pe net si nu stiu cum se numeste, de fapt am gasit pe amazon "Carb Intake Carburetor Air Joint Boot Connector for Yamaha", dar as prefera sa caut in tara. sanatate maxima!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti chiar 2 maini stangi? :D Nu e greu deloc carburatorul la asta mica, daca te pricepi cat de cat la surubareala, iti descarci manualul si te apuci de demontat. Ceea ce e greu de facut este sa il pui la loc, in special la gatul de sus, care il uneste cu cadrul. Cauciucul ala e imbatranit si intarit si nu iti mai permite sa pui gura carburatorului pe pozitie. De asta eu ti-as recomanda ori sa-l cureti montat acolo, ori sa cumperi si gatul ala de sus nou, ca sa nu ai probleme.

Da, se poate curata si montat pe mobra... mai greu, dar se poate. Dai jos robinetul, pompa de benzina, filtrul de aer si furtunele, rezervorul (atentie ca o sa curga benzina pe la furtune) si ai acces la lateralele carburatorului. Pe stanga ai camera de nivel cu jigloarele, adica ce vrei tu sa cureti de fapt, pe dreapta ai membrana. Daca desfaci si pe dreapta, poti inspecta membrana de rupturi. Atentie sa nu o ciupesti. Cuiul ponto se verifica "la deget" si "la ochi", daca are sant format pe el, se schimba cu unul nou. Nu ai ce reglaje sa strici, daca nu tragi de plutitor. Cand pui jigloarele la loc nu le strangi tare, cand opun putina rezistenta te opresti. Se rup f usor.

In pozele de mai jos e fix partea stanga a carburatorului, pe capac se poate vedea garnitura.

 

Y-ul de care vorbesti are 2 straturi de cauciuc, de obicei cel exterior crapa si il mai poti folosi mult si bine asa. In cel mai rau caz, poti sa dai cu putin mastic "gasket" pe crapaturi. Unul nou, original, costa destul de mult.

Pt piese iti recomand userul mexykanu, de aici de pe forum, aduce orice fel de piesa, originala sau aftermarket, la preturi bune si e f serios. Site-ul lui e motorush.ro, ii iei nr de tel de acolo, il suni si ii spui ce iti trebuie.

post-69984-0-86328100-1445093721_thumb.jpg

post-69984-0-80891800-1445093729_thumb.jpg

post-69984-0-45290600-1445093737_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o mica intrebare, ultimul rand de piulite (cele periferice) la ce foloseste?

Deocamdata la nimic

Cand am facut presa am luat masurile cu ruleta, din ochi, iar la constructie am mai pus cate o piulita doar ca sa fie pt orice eventualitate

Tocmai de'aia am spus ca daca as face din nou as lua masurile mai precis

Probabil daca ar fi un "device" mai mare ar avea si ele o intrebuintare si atunci bafta celui care ar avea nevoie :alcy: :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...