vlad58 Postat Aprilie 17, 2015 Share Postat Aprilie 17, 2015 M-am hatarat sa-mi schimb simeringul de la cardan, iesirea din motor pentru ca-mi plange (ma asteptam). Este 35x52x8. Am gasit 35x52x8 P. Stie cineva sa-mi spuna ce reprezinta P-ul. Mai demult gasisem un catalog la Adix dar nu mai am acces la el si as dori inainte sa ma deplasez sa-l iau sa stiu ce hram poarta. Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 17, 2015 Share Postat Aprilie 17, 2015 Si... e a 2a oara cand m-a lasat in drum Am impins la ea cativa km pana acasa... Varianta 1: m-a lasat incarcarea (regulator, stator) varianta 2: aveam releul de la voltmetru cu firele dezizolate, aruncate pe acolo, ma gandesc ca a facut masa si a golit bateria (acum are cam 11v, masurata pe drum cu chinezaria aia de pe mobra). Am incercat sa o pornesc impinsa, de 3 ori nu vrea, daca o las 5-10 min o ia pt 100-200m si dupa aia moare iar motorul. Cumva coincide cu aprinsul stopului pe frana sau a semnalizarii (intensitatea bordului scade instant)... oricum farul si stopul se aprind pe contact + pozitiile americanesti din semnalele fata. Ma gandesc ca firele alea au golit bateria si acum consumatorii mai mari sug din ea si nu mai are scanteie pt bujii... am dreptate? Iau bateria in casa la incarcat si maine probez cu multimetrul pe ea, sa vad ce si cum... sper sa nu fie regulatorul sau, mai rau, statorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Aprilie 17, 2015 Share Postat Aprilie 17, 2015 Bai Geo, dar numai probleme ai avut cu Mary, sper ca vaca sa fie altfel. Sigur dupa ce o sa verifici totul O sa gasesti problema. Despre scurt nu cred ca este vorba pt ca ardea sigurante, tot incarcarea este problema, ia-le usor. Cand m.a lasat si pe mine in drum era releul de incarcare, care era in scurt. Primul verifica-l pe el, la rece, adica sa il masori neconectat. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 17, 2015 Share Postat Aprilie 17, 2015 Merci, sa fie. Zilele astea o sa verific cu multimetrul, sa vad ce zice... acum bateria e pe redresor, era pe la 11v. Ciudat e ca in toamna era totul ok, acum, la prima tura, face figurile astea. Eu sper sa nu fie statorul, ca ala ma usuca de bani. Anul trecut am mai avut probleme cu niste semnalizari after market, faceau scurt si imi consumau bateria (plus pocnit becul). O singura data s-a ars siguranta, in rest a ramas intreaga. E ceva pe incarcare, clar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 18, 2015 Share Postat Aprilie 18, 2015 Eu sper sa nu fie statorul, ca ala ma usuca de bani. Cred ca-l gasesti in Dragon, am vazut sigur TCI la 150 lei deci cred ca nu poate fii asa mult. Saraca Maria, o inghesuie reumatismul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 18, 2015 Share Postat Aprilie 18, 2015 Iar am fost bou... am uitat sa pun - de la regulator la borna bateriei. Am stat cu impresia ca firul ala negru gros e tras de la voltmetru, nu stiu de ce... si am realizat mai devreme ca e de la regulator. Asta dupa ce masurasem fazele statorului, totul era ok, la baterie voltajul era cel al bateriei, deja trasesem concluzia ca e regulatorul mort. Saracu' nu avea nici o vina... am pus totul la loc, am facut 20 km si a functionat perfect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 18, 2015 Share Postat Aprilie 18, 2015 (editat) Iar am fost bou... am uitat sa pun - de la regulator la borna bateriei. Am stat cu impresia ca firul ala negru gros e tras de la voltmetru, nu stiu de ce... si am realizat mai devreme ca e de la regulator. Asta dupa ce masurasem fazele statorului, totul era ok, la baterie voltajul era cel al bateriei, deja trasesem concluzia ca e regulatorul mort. Saracu' nu avea nici o vina... am pus totul la loc, am facut 20 km si a functionat perfect Da voltmetrul ala il tii de frumusete? Nu ti-ai dat seama citindu-l ca e ceva in neregula, sa faci repede calea intoarsa catre casa si sa nu impigi la ea? Am gasit ce-i cu P-ul de la simering, adica si antipraf, exact ce-mi trebuie. Partea proasta e ca trebuie sa astept pana luni ca sambata nu au program. Editat Aprilie 18, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 18, 2015 Share Postat Aprilie 18, 2015 Nu-i functional, firele cu care il montasem initial sunt de proasta calitate si oxidasera, am scos releul. Prostia mea, ca nu am pus multimetrul pe ea cand am pornit-o ieri, dar eram atat de entuziasmat incat am plecat direct... mergea bine, ca na, bateria era incarcata full pe redresor. Anvelopa spate nu prea are aderenta momentan, am citit ca asa "face toate" cand sunt noi, pana se duce nu stiu ce strat... una peste alta, sunt fericit ca functioneaza macar una din 2, am rca la ea si pot sa ma plimb... daca nu ploua ) Nu i-am uns nici lantul, nu i-am montat nici aparatoarea de lant... se rezolva maine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daniel Moldovan Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 ma interesiaza sysy bar ,,,sunama 0746571691 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faher Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 pot aparea vibratii destul de suparatoare la turatii inalte de la carburatoare nesincronizate? sau alta este cauza motorul este unul de virago 535 multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 (editat) Sincronizarea are influenta foarte mare la turatii mici/ ralanti (sincronizarea fina bineintales nu extrema). E V2 cam asa face el. Editat Aprilie 27, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faher Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 stiu ca asa face el dar vibratiile au aparut dintr-o data, dupa pauza de iarna. ce altceva ar putea induce vibratii? sunt destul de suparatoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 pune benzina proaspata (in caz ca abia ai scos-o de la iernat), sufla filtrul de aer, curata si inspecteaza bujiile sa nu fie consumate/incarcate si sa dea scanteie, verifica furtunele de benzina sa nu fie ciupite, daca ai filtru de benzina, schimba-l (unu nou e 15-20 de lei)...daca persista inseamna ca e de la carburatie si trebe curatate, reglate si sincronizate viroaga e destul de simpla si usor de mesterit la ea, ajungi imediat la elementele astea, nu-i chin ca la alte mobre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faher Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 (editat) pune benzina proaspata (in caz ca abia ai scos-o de la iernat), sufla filtrul de aer, curata si inspecteaza bujiile sa nu fie consumate/incarcate si sa dea scanteie, verifica furtunele de benzina sa nu fie ciupite, daca ai filtru de benzina, schimba-l (unu nou e 15-20 de lei)...daca persista inseamna ca e de la carburatie si trebe curatate, reglate si sincronizate viroaga e destul de simpla si usor de mesterit la ea, ajungi imediat la elementele astea, nu-i chin ca la alte mobre bujiile sunt noi, ulei + filtru ulei schimbate benzina este proaspata o sa schimb filtrul de aer si benzina + curatat si sincronizat carburatoarele cred ca am consumul de benzina cam mare, multumesc dupa aceea revin cu rezultate Editat Aprilie 28, 2015 de faher Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinzo_2004 Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 Am comandat unul nou, "original", din Taiwan O sa va tin la curent! Si a venit deja! Din pacate nu s-a rezolvat problema cu variatia tensiunii cu turatia. Partea buna e ca bateria pare sa-si fi revenit asa ca acum am regulator de rezerva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calminante Postat Aprilie 30, 2015 Share Postat Aprilie 30, 2015 (editat) oameni buni, daca stie cineva din ce cauza nu mai pot depasii cu viroaga mea 120 km/h? inainte reusa sa ajunga pe la 150.. model 535 din 97 Editat Aprilie 30, 2015 de calminante Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 30, 2015 Share Postat Aprilie 30, 2015 Filtru? Membrane? (primul lucru uita-te la ele) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Aprilie 30, 2015 Share Postat Aprilie 30, 2015 oameni buni, daca stie cineva din ce cauza nu mai pot depasii cu viroaga mea 120 km/h? inainte reusa sa ajunga pe la 150.. model 535 din 97 Eu am mers cu a mea cu 165 kmh... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 1, 2015 Share Postat Mai 1, 2015 Eu am mers cu a mea cu 165 kmh... Adica cu vreo 7850 ture/min, mai trage de ea asa si o sa o ai "pana la adanci batraneti". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ma-ta-i Curva Postat Mai 2, 2015 Share Postat Mai 2, 2015 oameni buni, daca stie cineva din ce cauza nu mai pot depasii cu viroaga mea 120 km/h? inainte reusa sa ajunga pe la 150.. model 535 din 97 99% membrane fisurate 1% filtru de aer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ytu60 Postat Mai 2, 2015 Share Postat Mai 2, 2015 Am achiziționat o viroaga 535 pentru fiul meu (A2) si am înlocuit tot ce am considerat ca trebuie (plăcute, saboți, filtre, ulei, motor si cardan, am lustruit capacele motor, jambe (aluminiu si nikel) înlocuit bineînțeles tot setul de garnituri si oringuri de la motor, reglat culbutori etc. Toate bune si frumoase, merge perfect. Insa am o întrebare, pentru ca este prima mobra de acest fel. La turatie (in gol sau in sarcina) are un zgomot ca de turbo, un fluierat. Este normal sau este o problema? Am pus ulei bel-ray V-Twin 20W50 mineral, conform recomandărilor. Uleiul sa fie de vina sau este alta problema? Aștept un sfat de la cunoscători. Mulțumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 2, 2015 Share Postat Mai 2, 2015 (editat) Am achiziționat o viroaga 535 pentru fiul meu (A2) si am înlocuit tot ce am considerat ca trebuie (plăcute, saboți, filtre, ulei, motor si cardan, am lustruit capacele motor, jambe (aluminiu si nikel) înlocuit bineînțeles tot setul de garnituri si oringuri de la motor, reglat culbutori etc. Toate bune si frumoase, merge perfect. Insa am o întrebare, pentru ca este prima mobra de acest fel. La turatie (in gol sau in sarcina) are un zgomot ca de turbo, un fluierat. Este normal sau este o problema? Am pus ulei bel-ray V-Twin 20W50 mineral, conform recomandărilor. Uleiul sa fie de vina sau este alta problema? Aștept un sfat de la cunoscători. Mulțumesc anticipat Mai ales in decelerari, iubesc fluieratul ala. Editat Mai 2, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ytu60 Postat Mai 2, 2015 Share Postat Mai 2, 2015 @vlad58 mulțumesc, sunt începător in viroage. Dar de ulei ce zici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 2, 2015 Share Postat Mai 2, 2015 @vlad58 mulțumesc, sunt începător in viroage. Dar de ulei ce zici? La ulei m-ai pierdut stiu ca bel-ray sau motul folosesc multi cu rezultate bune, personal eu bag K classic 15W-40. O sa incerc tura viitoare sa bag si eu bel-ray ca sa fac o diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ytu60 Postat Mai 2, 2015 Share Postat Mai 2, 2015 La ulei m-ai pierdut stiu ca bel-ray sau motul folosesc multi cu rezultate bune, personal eu bag K classic 15W-40. O sa incerc tura viitoare sa bag si eu bel-ray ca sa fac o diferenta. OK si merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.