Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

in afara de ordinea in care desfac capacul(ca sa nu cumva sa imi ramana piese cand il montez la loc :wink: ) trebuie sa fiu atent la ceva piese care ar putea sa cada de acolo, care se sprijina pe capac sau sunt prinse de el?

nu de altceva dar numai asa poti sa faci o calatorie la Cugir pe banii mei sa vii sa ma ajuti sa il pun la loc :kiss:

Cum se vede si in desenul technic,nu este ce sa cada afara in spatele capacului se gaseste:- "stator" pozitia nr.1 si "rotor-ul" pozitia nr.2

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Multumesc Barna ca m-ai linistit. stateam cu morcovul ca o sa cada ceva (ax, rotita, urechile mele... :kiss: ) si nu o sa le mai vad puse la loc.

 

cred ca e timpul sa fac o marturisire: cred ca motorasul a fost trantit odata (pe stanga) :wink: ca se vad urme pe pedala si pe manerul de ambreiaj. dar pe capac, pe rezervor, pe furca fata sau capacul lateral nu se vede nimic. ma gandesc sa nu se fi deplasat ceva in interiorul capacului si de aceea intreb ce e acolo.

probabil ca, in cazatura, pedala (pentru ca e pe arc) a fortat si deplasat putin capacul acela si de aceea musteste putin uleiul pe acolo. cred ca era o problema daca arau capete de ax sau ceva acolo sa se sprijine pe el. daca e numai capac de protectie si atat se rezolva cu o garnitura noua.

 

PS statorul asta sta in ulei sau de unde ulei acolo? :)

Editat de Kenno
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc Barna ca m-ai linistit. stateam cu morcovul ca o sa cada ceva (ax, rotita, urechile mele... :kiss: ) si nu o sa le mai vad puse la loc.

 

cred ca e timpul sa fac o marturisire: cred ca motorasul a fost trantit odata (pe stanga) :wink: ca se vad urme pe pedala si pe manerul de ambreiaj. dar pe capac, pe rezervor, pe furca fata sau capacul lateral nu se vede nimic. ma gandesc sa nu se fi deplasat ceva in interiorul capacului si de aceea intreb ce e acolo.

probabil ca, in cazatura, pedala (pentru ca e pe arc) a fortat si deplasat putin capacul acela si de aceea musteste putin uleiul pe acolo. cred ca era o problema daca arau capete de ax sau ceva acolo sa se sprijine pe el. daca e numai capac de protectie si atat se rezolva cu o garnitura noua.

 

PS statorul asta sta in ulei sau de unde ulei acolo? :)

Da sta in ulei.Probabil sa dus garnitura ca e veche nu de la o tranta ,si probabil nu era trantita chiar asa de tare ca se rupea scarita de la pilot.O sa vezi tu ..... in caz ca apare ceva,sau te putem ajuta cu ceva posteaza...

Bafta

Barna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acolo sa baga uleiul....si la mine e o scurgere sa zic....foarte mica...in sensul ca il curat si dupa ceva timp iara se vede murdar acolo....intre bazinul de ulei si carburator....e la doctor acum...iti transmit si tie rezultatul....am impresia ca la amnadoi in acelasi loc e problema

Editat de dark_alinutza
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!La mine zilele astea o fo cald si mi-am scos ursoaica la plimbare mi-a trebuit 1 ora jumate sa o pornesc si asta inpinsa, oricum dupa ce am mers cu ea 4 km spre service sa ii schimb uleiul din motor,cardan si telescoape plus filtre de ulei cu 400 de m inainte de servis a murit pur si simplu si nu mai aveam curent de loc, nimic nu functiona sper ca mecanicul meu de motoare sa rezolve treaba!Eu personal nu cred sa fie bateria de vina dar problema tot electrica e, si uite asa am impins 400 de m pana la servis motorul!Ce puteti zice ca ar avea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie imi musteÂşte uleiul pe la "bulonul" de pe butuc spate partea stanga (inca nu m-am uitat pe manualul de reparatii, cred ca pe acolo se pune uleiul in cardan).

Chestia e ca a curs cam mult (zic io cam 1-2 capacele de cola PET), ca am gasit o "balta" sub ea de cam 5 cm diametru dar am crezut ca-i (cuvant urat) de pisica...in graba n-am bagat in seama...in schimb de dimineata cand am dat husa jos, am vazut ulei "galbui" pe husa...iar, in graba am zis ca e de la furca (inca n-am schimbat semeringurile da' e in plan)...in seara asta cand am legat-o am simtit miros de ulei hidraulic...si m-am uitat atent...peste tot..am dat cu mana(era noapte:P) sa simt uleios, si am observat ca butucul era uleios...m-am uitat in reflexia cromului si am vazut darele pe unde a curs si a facut baltisoara aia atunci....

O singura data am gasit ulei sub ea...si nu-mi puteam imagina de unde e...ca totul era ok, dar acum am gasit...

e ceva grav? s-o las pe bara pana se rezolva sau pot sa ma dau cu ea in continuare pana etansez chestia (oricum aveam in plan sa schimb uleiul din cardan)?

Repet...n-am mai gasit scurgeri...doar odata(ieri, si de atunci am mai facut cam 50 km) si acum am vazut urmele de dare si de unde a venit, am sters si sunt curios daca mai scuipa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!La mine zilele astea o fo cald si mi-am scos ursoaica la plimbare mi-a trebuit 1 ora jumate sa o pornesc si asta inpinsa, oricum dupa ce am mers cu ea 4 km spre service sa ii schimb uleiul din motor,cardan si telescoape plus filtre de ulei cu 400 de m inainte de servis a murit pur si simplu si nu mai aveam curent de loc, nimic nu functiona sper ca mecanicul meu de motoare sa rezolve treaba!Eu personal nu cred sa fie bateria de vina dar problema tot electrica e, si uite asa am impins 400 de m pana la servis motorul!Ce puteti zice ca ar avea?

95% baterie ,asta e parerea mea .

 

<small>--- Mesaj completat în 15 Feb 2008 07:53 -------------</small><br/>

mie imi musteÂşte uleiul pe la "bulonul" de pe butuc spate partea stanga (inca nu m-am uitat pe manualul de reparatii, cred ca pe acolo se pune uleiul in cardan).

Chestia e ca a curs cam mult (zic io cam 1-2 capacele de cola PET), ca am gasit o "balta" sub ea de cam 5 cm diametru dar am crezut ca-i (cuvant urat) de pisica...in graba n-am bagat in seama...in schimb de dimineata cand am dat husa jos, am vazut ulei "galbui" pe husa...iar, in graba am zis ca e de la furca (inca n-am schimbat semeringurile da' e in plan)...in seara asta cand am legat-o am simtit miros de ulei hidraulic...si m-am uitat atent...peste tot..am dat cu mana(era noapte:P) sa simt uleios, si am observat ca butucul era uleios...m-am uitat in reflexia cromului si am vazut darele pe unde a curs si a facut baltisoara aia atunci....

O singura data am gasit ulei sub ea...si nu-mi puteam imagina de unde e...ca totul era ok, dar acum am gasit...

e ceva grav? s-o las pe bara pana se rezolva sau pot sa ma dau cu ea in continuare pana etansez chestia (oricum aveam in plan sa schimb uleiul din cardan)?

Repet...n-am mai gasit scurgeri...doar odata(ieri, si de atunci am mai facut cam 50 km) si acum am vazut urmele de dare si de unde a venit, am sters si sunt curios daca mai scuipa...

Nu mas risca, daca a scos uleiul de la cardan sa ma mai plimb cu ea asa.Ulei pentru cardan nu e schumpa 30 ron si in caz ca se distruge cardanul din cauaza ca merge pe uscat ,te costa o avere .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acolo sa baga uleiul....si la mine e o scurgere sa zic....foarte mica...in sensul ca il curat si dupa ceva timp iara se vede murdar acolo....intre bazinul de ulei si carburator....e la doctor acum...iti transmit si tie rezultatul....am impresia ca la amnadoi in acelasi loc e problema

 

eu am gasit pe cineva in Alba la care voi chimba uleiul si spunea ca tot atunci o sa si facem o garnitura noua pe forma celei de acum si o schimbam. vrea sa facem una din nus' ce carton (probabil un clingherit mai subtire) sper sa mearga si sa nu arate ca un minsk din vremuri apuse.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

95% baterie ,asta e parerea mea .

 

<small>--- Mesaj completat în 15 Feb 2008 07:53 -------------</small><br/>

Nu mas risca, daca a scos uleiul de la cardan sa ma mai plimb cu ea asa.Ulei pentru cardan nu e schumpa 30 ron si in caz ca se distruge cardanul din cauaza ca merge pe uscat ,te costa o avere .

 

cica bulonul ala e ca o supapa de presiune, sa nu buleasca semeringurile, si mai da din cand in cand pe acolo...oricum, uichendul viitor primeste semeringuri noi+ulei in furca, schimb ulei+filtru, ulei nou in cardan si 2 bujii noi.

Mai am placutele de fata si cauciuc fata nou si gata, toate consumabilele-s gigea :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

95% baterie ,asta e parerea mea .

 

<small>--- Mesaj completat în 15 Feb 2008 07:53 -------------</small><br/>

Nu mas risca, daca a scos uleiul de la cardan sa ma mai plimb cu ea asa.Ulei pentru cardan nu e schumpa 30 ron si in caz ca se distruge cardanul din cauaza ca merge pe uscat ,te costa o avere .

 

mai baieti...si fete...chiar daca nu postez, urmaresc atent topicu si mai pricep, si mai invat...da acu sincer imi vine greu...cei aia cardan? :wink: ...adica se baga ulei in motor in mai multe locuri? :kiss: ....pardon d incompetenta...pace!

 

p.s. : azi gat seziunea, ma sui in tren, fug acasa, ma pun in genunchi si ma rog sa fie soare o saptamana:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai baieti...si fete...chiar daca nu postez, urmaresc atent topicu si mai pricep, si mai invat...da acu sincer imi vine greu...cei aia cardan? :kiss: ...adica se baga ulei in motor in mai multe locuri? :) ....pardon d incompetenta...pace!

 

p.s. : azi gat seziunea, ma sui in tren, fug acasa, ma pun in genunchi si ma rog sa fie soare o saptamana:))

Hai sa te ajutam sa inveti, cardanul este transmisia, la alte motoare se face prin lant sau curea dar de exemplu la virago 535 se prin cardan nu pe lant sau curea!Mai pe romaneste este o bugata de fier otel ce o fi sub forma cilindrica de o anumite dimensiune care preia puterea motorului si o transmite la roata! :lol: Sper sa nu te fi bagat in ceata, faza buna la cardan e ca nu ai atata de lucru cu el ca cu lantul sau cureaua si in plus tine mai mult timp si nu necesita ingrijire suplimentara! :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa te ajutam sa inveti, cardanul este transmisia, la alte motoare se face prin lant sau curea dar de exemplu la virago 535 se prin cardan nu pe lant sau curea!Mai pe romaneste este o bugata de fier otel ce o fi sub forma cilindrica de o anumite dimensiune care preia puterea motorului si o transmite la roata! :) Sper sa nu te fi bagat in ceata, faza buna la cardan e ca nu ai atata de lucru cu el ca cu lantul sau cureaua si in plus tine mai mult timp si nu necesita ingrijire suplimentara! :wink:

 

deci da...exact cum imi imaginam...ca arborele cardanic la majina...o sami iau si io intro zi :lol: ...cu tot cu motor...da pana atunci invart lantu :kiss: ....multam fain...pace!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci da...exact cum imi imaginam...ca arborele cardanic la majina...o sami iau si io intro zi :) ...cu tot cu motor...da pana atunci invart lantu :wink: ....multam fain...pace!

NPC......apropo cand o sa ai chef hai una pe la gheorgheni sau ma duc eu pe la tine si ne dam in gasca :lol: :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai baieti...si fete...chiar daca nu postez, urmaresc atent topicu si mai pricep, si mai invat...da acu sincer imi vine greu...cei aia cardan? :kiss: ...adica se baga ulei in motor in mai multe locuri? :) ....pardon d incompetenta...pace!

 

p.s. : azi gat seziunea, ma sui in tren, fug acasa, ma pun in genunchi si ma rog sa fie soare o saptamana:))

Asa arata cardanul desfacut la XV535 :lol:

 

 

:wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa arata cardanul desfacut la XV535 :)

 

 

:wink:

No l-ai bagat pe om in ceata cu atatea detalii.....oricum cred ca esti cel mai bine informat de aici.....

Apropo azi mi-am scos si eu ursoaica de la service si am facut o mica plimbare de vreo 15 km ca sa mai imi umplu sufletul cu FREESPIRIT! Apropo faza cu bateria era tare simpla, mi-a sarit un surub de la baterie si a iesit firul si nu mai era contact intre baterie si sistemul electric si uite asa nu stiam de ce nu mai am curent!

 

Acuma pun niste poze cu viroaga! :kiss: Si PITI pe care am lasat-o acasa, cat timp am fost plecat ea a tras un pui de somn :lol:

post-25613-1203089184_thumb.jpg

post-25613-1203089209_thumb.jpg

post-25613-1203089219_thumb.jpg

post-25613-1203089272_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prob cu scuregere de ule pe la kardan o am si eu ...asta numa cind este frig afara (sub 5 greade) uleiul este prea viscos balacinduse acolo cu bule de aer formind o mica presiune si da afara pe la supapa de siguranta..dupa 2-3 km nu mai curge....daca gresesc sa ma corecteze careva...ca nu ma nici un fel de manual... in poza pusa de Barna...poz. 26 :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prob cu scuregere de ule pe la kardan o am si eu ...asta numa cind este frig afara (sub 5 greade) uleiul este prea viscos balacinduse acolo cu bule de aer formind o mica presiune si da afara pe la supapa de siguranta..dupa 2-3 km nu mai curge....daca gresesc sa ma corecteze careva...ca nu ma nici un fel de manual... in poza pusa de Barna...poz. 26 :wink:

Mai omu cred ca e ceva mare bai pe acolo, sa nu ai apa in el, vezi dute la vreun mecanic sa vad ce ii pe acolo ca nu-i de bine! :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acolo sa baga uleiul...

Daca vorbesti de surubul cu nr. 2 din schema lu' Barna:

BEEEEEEEP - gresit. Nu pe acolo se baga uleiul. (nici n-ar fi firesc, ar trebui sa culci motorul)

 

Ci prin orificiul surubului 4 din schema urmatoare.

post-2094-1203106787_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acolo sa baga uleiul....si la mine e o scurgere sa zic....foarte mica...in sensul ca il curat si dupa ceva timp iara se vede murdar acolo....intre bazinul de ulei si carburator....e la doctor acum...iti transmit si tie rezultatul....am impresia ca la amnadoi in acelasi loc e problema

Ahoi!Dark!Apropo te-ai inscris la MISS MOTO 2008? Ar fii pacat ca o fata care stie mecanica ca tine sa nu se inscrie la concurs :kiss: :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NPC......apropo cand o sa ai chef hai una pe la gheorgheni sau ma duc eu pe la tine si ne dam in gasca :) :kiss:

 

e gheata pe jos :wink: ...si desi vaz in poze ca pe tine nu te opreste, io kiar nu am curaj...ca tin "calutzu" in garaj la tara si e un drum pe acolo de ma invidiaza enduristii...da cu prima ocazie iau ruta spre tine...pace!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e gheata pe jos :wink: ...si desi vaz in poze ca pe tine nu te opreste, io kiar nu am curaj...ca tin "calutzu" in garaj la tara si e un drum pe acolo de ma invidiaza enduristii...da cu prima ocazie iau ruta spre tine...pace!

Esti bine venit, sau sper sa fiu bine venit daca ma duc pe la tine poate imi faci lipeala cu vreo moldoveanca :kiss: ....sper ca nu ai uitat de tura!Vezi ca am mai postat ceva pe acolo!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai omu cred ca e ceva mare bai pe acolo, sa nu ai apa in el, vezi dute la vreun mecanic sa vad ce ii pe acolo ca nu-i de bine! :wink:

daca ar fi avut apa ar avea alta culoare....si da pe afara numa cind e frig...pina se balboteaza putin uleiu citeva picatauri...apropo..cei care au manual..ce zic ca este la poz. 26 ?

Editat de iulianera
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

HELP!!!

:cheers:

Salut am si eu un virago 535 din '96 si am o problema la care nu ma prea pricep si nu prea inteleg ce se intampla, imi functioneaza doar cilindru din spate cel din fata nu functioneaza, bujiile is noi si dau scanteie, il pot pornii si merge numa in cilindru din spate, din ce am mai citit pe net ar trrebuii curatate carburatoarele vroiam sa va intreb cat este de complicat si cum se face sau mai bine sa o duc intr-un service?Mersii anticipat pt ajutor, is disperat si sufar :huh:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

HELP!!!

:huh:

Salut am si eu un virago 535 din '96 si am o problema la care nu ma prea pricep si nu prea inteleg ce se intampla, imi functioneaza doar cilindru din spate cel din fata nu functioneaza, bujiile is noi si dau scanteie, il pot pornii si merge numa in cilindru din spate, din ce am mai citit pe net ar trrebuii curatate carburatoarele vroiam sa va intreb cat este de complicat si cum se face sau mai bine sa o duc intr-un service?Mersii anticipat pt ajutor, is disperat si sufar :huh:(

Intreaba-l pe Barna de mecanica.....oricum cred ca trebuie dusa la service.....din pacate mult nu te pot ajuta ca nu prea le am cu mecanica!Oricum bun venit pe forum! :cheers: Si incearca sa-ti completezi profilul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...