Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cine ma ajuta si pe mine cu niste indicatii cum sa-mi dau jos rezervorul la un 535

(presupun ca nu ai rasfoit nici un manual de service de Virago 535 pana acum -- eventual chiar cel care a fost pus aici de ... moromete, parca)

 

Bagi cheia in saua pasagerului, o descui si o scoti. Asta o sa scoata la iveala capetele celor 2 suruburi care tin saua mare.

Pui mana pe trusa de scule, sertarul cu chei tubulare, scoti de acolo ce-ti trebuie (probabil ca un 12 tubular -- probabil semaca ma poate corecta cu dimensiunea exacta si cu coarba scurta) si te apuci si desurubezi cele 2 suruburi. Vezi ca saua are cadrul de plastic ==> se deformeaza ==> s-ar putea sa se desfaca mai usor suruburile daca vezi in ce directie se propteste saua in ele si impingi usor de ea in directia opusa in timp ce desurubezi.

Pui suruburile bine, sa nu le pierzi, apoi tragi saua usor spre spatele motocicletei. Din nou, e vorba de plastic moale, asa ca in unele cazuri culiseaza ca la BMW ( :peace: ), in altele trebuie "batuta pe spate" cu palma sau pumnul ca la Dacie ( :D :P ).

Dupa ce scoti saua mare (si o pui bine), o sa vezi suruburile (sau surubul -- depinde de model. Alea europene au doua, pe lateralele bazei "varfului" rezervorului; alea americane au unul singur in lungul varfului rezervorului) de la rezervorul de sus.

Te duci iar la cutia cu scule, iei un (parca?) 10 tubular si le desfaci, pe astea doua (sau unul) si pe alea mereu-doua din fata rezervorului (fata == capatul dinspre ghidon). Ai grija cand le scoti sa nu pice puferele de cauciuc si saibele de metal de pe ele, le pui pe toate bine si tii minte (sau iti notezi) in ce ordine veneau pe surub felia de fier, felia de cauciuc, urechea de la rezervor si, in fine, piulita din cadru -- trebuie puse la loc exact cum erau.

In acest moment, rezervorul de sus este liber, il apuci bine (daca e nevoie, iti pui manusi d'alea de lacatus care au neopren pe degete, ca sa adere la el si sa nu-l scapi -- re-vopsitul costa mai mult decat perechea de manusi ;-) ) si il salti cam 5cm in sus ca sa te asiguri ca nu mai e prins in nimic si apoi il dai usor in spate, cu atentie la furtunele care ies din el sa nu le smulgi sau gatui. Il asezi peste rezervorul de jos (chestia aia mare care e fix unde era saua mare inainte) si ... cam asta e tot.

 

Enjoy,

@Dexter

 

P.S. Acest text este parerea si viziunea mea personala despre cum arata procedura in cauza. Daca cineva stie mai bine, il rog frumos sa comenteze/corecteze -- nu am pretentia ca sunt expert in domeniu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(presupun ca nu ai rasfoit nici un manual de service de Virago 535 pana acum -- eventual chiar cel care a fost pus aici de ... moromete, parca)

 

Bagi cheia in saua pasagerului, o descui si o scoti. Asta o sa scoata la iveala capetele celor 2 suruburi care tin saua mare.

Pui mana pe trusa de scule, sertarul cu chei tubulare, scoti de acolo ce-ti trebuie (probabil ca un 12 tubular -- probabil semaca ma poate corecta cu dimensiunea exacta si cu coarba scurta) si te apuci si desurubezi cele 2 suruburi. Vezi ca saua are cadrul de plastic ==> se deformeaza ==> s-ar putea sa se desfaca mai usor suruburile daca vezi in ce directie se propteste saua in ele si impingi usor de ea in directia opusa in timp ce desurubezi.

Pui suruburile bine, sa nu le pierzi, apoi tragi saua usor spre spatele motocicletei. Din nou, e vorba de plastic moale, asa ca in unele cazuri culiseaza ca la BMW ( :peace: ), in altele trebuie "batuta pe spate" cu palma sau pumnul ca la Dacie ( :D :P ).

Dupa ce scoti saua mare (si o pui bine), o sa vezi suruburile (sau surubul -- depinde de model. Alea europene au doua, pe lateralele bazei "varfului" rezervorului; alea americane au unul singur in lungul varfului rezervorului) de la rezervorul de sus.

Te duci iar la cutia cu scule, iei un (parca?) 10 tubular si le desfaci, pe astea doua (sau unul) si pe alea mereu-doua din fata rezervorului (fata == capatul dinspre ghidon). Ai grija cand le scoti sa nu pice puferele de cauciuc si saibele de metal de pe ele, le pui pe toate bine si tii minte (sau iti notezi) in ce ordine veneau pe surub felia de fier, felia de cauciuc, urechea de la rezervor si, in fine, piulita din cadru -- trebuie puse la loc exact cum erau.

In acest moment, rezervorul de sus este liber, il apuci bine (daca e nevoie, iti pui manusi d'alea de lacatus care au neopren pe degete, ca sa adere la el si sa nu-l scapi -- re-vopsitul costa mai mult decat perechea de manusi ;-) ) si il salti cam 5cm in sus ca sa te asiguri ca nu mai e prins in nimic si apoi il dai usor in spate, cu atentie la furtunele care ies din el sa nu le smulgi sau gatui. Il asezi peste rezervorul de jos (chestia aia mare care e fix unde era saua mare inainte) si ... cam asta e tot.

 

Enjoy,

@Dexter

 

P.S. Acest text este parerea si viziunea mea personala despre cum arata procedura in cauza. Daca cineva stie mai bine, il rog frumos sa comenteze/corecteze -- nu am pretentia ca sunt expert in domeniu.

 

10 tubulara, hehehe

in rest absolut korekt !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa iti dai seama care cilindru nu merge, pune mana pe el. Vei vedea ca nu se incalzeste de loc. Scoate-i bujia, vezi daca mai e functionala. Daca e de la bujie, atunci presupun ca benzina aferenta ti-a aruncat-o in ulei. Daca nu e de la bujie, e altceva infundat. Si de-aici nu mai stiu :D

 

Daca cumva iti merge intrerupt, adica al doilea cilindru merge-si-nu-merge, dupa bunul lui plac, simti asta in mers. Socuri, motocicleta parca vrea sa sara de sub tine cand porneste al doilea cilindru, apoi simti frana de motor cand se opreste. Si suna altfel.

In situatia asta poti avea problemute in zona firelor electrice spre sau de la CDI. Eu patesc asa cand e umezeala afara. Unul din fire "bate la masa", si nu mai am scanteie la bujie. Dar asta e doar un caz particular.

 

Bun rationamentul insa cu voia ta as face o adaugire ca sa-l facem perfect :peace:. Dupa cum si csikydody bine a observat amandoua evacuarile duc intr-o toba intermediara din care ies la comun spre cele doua tobe finale. Asadar, chiar daca ar merge intr-un cilindru tobele finale ar trebui sa fie la fel de calde sau macar caldutze pt simplul motiv ca la un moment dat traseul este comun. Dar nu sunt. Putem insa presupune, cu imaginatia noastra debordanta ( hihi ) ca "meseriasul" care a blajmajit tobele sa sune mai sukhar a facut urmatorul rationament: daca scot sitele din amandoua va pierde putere foarte mult, asa ca scot sitele doar dintr-una si pe cealalta o obturez, astfel incat va exista contrapresiune la evacuare si fac sunetu giugiuc si nici nu pierd din putere ca mi-e lene sa reglez din nou supapele si carburatia. Cand si-a dat seama ca rationamentu lui e bun de dus la REMAT.SA , a vandut-o. Se poate verifica simplu csikydody: incearca sa obturezi evacuarea pe care iese aerul cald si vezi daca aerul din cealalta e tot rece, desi daca e obturata complet pe acolo nu ar trebui sa iasa aer de nici un fel, poate o fi incomplet obturata sau a mai lasat filtre inauntrul tobei dar repet e imposibil sa fie rece aerul, daca iese.

 

Doamne ajuta !

 

p.s. Am ajuns cu Nemo la niste concluzii uimitoare in ce priveste starterul, pe privat. Daca si el e de acord, poate posteaza povestioara fu...ii starterului si cauzele, la Virago 535.

Editat de Semaca
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc de sfaturi, am reusit ... l-am dezbracat complet ieri :D

Mesaj completat

(presupun ca nu ai rasfoit nici un manual de service de Virago 535 pana acum -- eventual chiar cel care a fost pus aici de ... moromete, parca)

 

Bagi cheia in saua pasagerului, o descui si o scoti. Asta o sa scoata la iveala capetele celor 2 suruburi care tin saua mare.

Pui mana pe trusa de scule, sertarul cu chei tubulare, scoti de acolo ce-ti trebuie (probabil ca un 12 tubular -- probabil semaca ma poate corecta cu dimensiunea exacta si cu coarba scurta) si te apuci si desurubezi cele 2 suruburi. Vezi ca saua are cadrul de plastic ==> se deformeaza ==> s-ar putea sa se desfaca mai usor suruburile daca vezi in ce directie se propteste saua in ele si impingi usor de ea in directia opusa in timp ce desurubezi.

Pui suruburile bine, sa nu le pierzi, apoi tragi saua usor spre spatele motocicletei. Din nou, e vorba de plastic moale, asa ca in unele cazuri culiseaza ca la BMW, in altele trebuie "batuta pe spate" cu palma sau pumnul ca la Dacie.

Dupa ce scoti saua mare (si o pui bine), o sa vezi suruburile (sau surubul -- depinde de model. Alea europene au doua, pe lateralele bazei "varfului" rezervorului; alea americane au unul singur in lungul varfului rezervorului) de la rezervorul de sus.

Te duci iar la cutia cu scule, iei un (parca?) 10 tubular si le desfaci, pe astea doua (sau unul) si pe alea mereu-doua din fata rezervorului (fata == capatul dinspre ghidon). Ai grija cand le scoti sa nu pice puferele de cauciuc si saibele de metal de pe ele, le pui pe toate bine si tii minte (sau iti notezi) in ce ordine veneau pe surub felia de fier, felia de cauciuc, urechea de la rezervor si, in fine, piulita din cadru -- trebuie puse la loc exact cum erau.

In acest moment, rezervorul de sus este liber, il apuci bine (daca e nevoie, iti pui manusi d'alea de lacatus care au neopren pe degete, ca sa adere la el si sa nu-l scapi -- re-vopsitul costa mai mult decat perechea de manusi ;-) ) si il salti cam 5cm in sus ca sa te asiguri ca nu mai e prins in nimic si apoi il dai usor in spate, cu atentie la furtunele care ies din el sa nu le smulgi sau gatui. Il asezi peste rezervorul de jos (chestia aia mare care e fix unde era saua mare inainte) si ... cam asta e tot.

 

Enjoy,

@Dexter

 

P.S. Acest text este parerea si viziunea mea personala despre cum arata procedura in cauza. Daca cineva stie mai bine, il rog frumos sa comenteze/corecteze -- nu am pretentia ca sunt expert in domeniu.

 

problema mea principala erau cele doua furtune, trebuia desfacut tot, pregatit de vopsit...credeam ca mai am benzina in rezervorul de sus ( am uitat sa mentionez), si asta era defapt intrebarea: cum scot benzina ca sa pot da rezervorul jos, oricum am scapat, era gol...manuale am rasfoit o gramada...si ieri am lucrat cu schitele langa mine, dar mi sa spus ca nu merge scoasa benzina prin cadere si nu stiam cum sa fac....iar surubile sunt puse pe pungute si cu biletele :peace: ... mi-a fost un pic greu cu aripa din spate si toate firele respective, dar aici am sunat un prieten :P

Editat de dark_alinutza
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...pregatit de vopsit...

Sal.. daca vrei sa-ti faci stikere pot sa-ti dau un nr de tel, unde le poti face. Eu le-am facut din crom(pelicula metalica) si le-am aplicat direct pe vopsea, apoi am dat lacul. A iesit super... zici ca's originale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal.. daca vrei sa-ti faci stikere pot sa-ti dau un nr de tel, unde le poti face. Eu le-am facut din crom(pelicula metalica) si le-am aplicat direct pe vopsea, apoi am dat lacul. A iesit super... zici ca's originale.

 

Foarte smechere stikerele alea. Eu le-am vazut. Merita.

 

@semaca: bine venita completarea ta. Treaba cu puterea functie de evacuare ma depaseste acum, dar data viitoare o sa vin cu tema facuta.

Dupa ce o scoatem la capat cu totul o sa punem povestea pe topic.

In paralel "coacem" si rebobinarea statorului home made.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal.. daca vrei sa-ti faci stikere pot sa-ti dau un nr de tel, unde le poti face. Eu le-am facut din crom(pelicula metalica) si le-am aplicat direct pe vopsea, apoi am dat lacul. A iesit super... zici ca's originale.

 

mersi de oferta, dar daca ii fac flacari si mai pun si un stiker e cam incarcat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

halfgodess

 

mers pt sfaturi dar ambele cilindree merg ..sunt calde ..si nu mi bruscheaza puterea ..merge incet da constant :peace:

 

semaca

voi incerca treaba cu tobele...dupa ce l scot azi de la schimbul de ulei ,filtru ulei , filtru aer , bujii ,si curatat rezervor si carburatoare si sincronizare ...daca tot o sa mi mearga cu 90 o sa ma oftic rau de tot ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

voi incerca treaba cu tobele...dupa ce l scot azi de la schimbul de ulei ,filtru ulei , filtru aer , bujii ,si curatat rezervor si carburatoare si sincronizare ...daca tot o sa mi mearga cu 90 o sa ma oftic rau de tot ...

 

Daca si compresia e in regula, nu ma mai pot gandi decat la un ambreaj uzat, care patineaza rau.

Sa ne tii la curent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari, are cineva prin sacul cu nimicuri piesa 25 din schema? M-ar scuti de multa transpiratie cu indreptatul celei vechi :peace: Pe 20 am indreptat-o cu mana (de nu-mi mai simt degetele acuma), dar cu 25 pare o cauza pierduta.

 

Please? Pretty please? Pretty please with sugar on top?

post-49368-1272494784_thumb.png

 

@Dexter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal.. daca vrei sa-ti faci stikere pot sa-ti dau un nr de tel, unde le poti face. Eu le-am facut din crom(pelicula metalica) si le-am aplicat direct pe vopsea, apoi am dat lacul. A iesit super... zici ca's originale.

 

sal

te rog, poti sa imi dai nr de tel? are modele standard sau poate sa faca si la comanda?

 

respect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari, are cineva prin sacul cu nimicuri piesa 25 din schema? M-ar scuti de multa transpiratie cu indreptatul celei vechi :D Pe 20 am indreptat-o cu mana (de nu-mi mai simt degetele acuma), dar cu 25 pare o cauza pierduta.

 

Please? Pretty please? Pretty please with sugar on top?

post-49368-1272494784_thumb.png

 

@Dexter

 

Trebuie sa se poata indrepta cu o menghina, cu ciocanul sau cumva... nu cu mana :P

 

@semaca: Nemo a rebobinat tot statorul :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

halfgodess

 

azi lam scos de la mecanic ...( am dat 1.5 mil pe schimb ulei filtre bujii si reglat/curatat/carburatoare ....mi se pare mult oricum ..data viitoare voi incerca eu cu manualu si poate cu inca cineva priceput in treburi de astea...insa in demontarea rotilor nu ma bag..nam scule ...stand.etc ) ... merge muuult mai bine se pare ca bujiile si uleiu si au facut treaba ..filtrul de aer era murdar ...esapamentele sunt ambele calde merge ok ...inca nam avut curaj sa l incerc la viteza maxima ca nu am cauciucurile bune si cine stie cum sunt camerele ...mi-am comandat ..anvelope si camere si le pun si dupaia incerc.....

 

...insa totusi am o nelamurire ...la viteze ( nu sunt vitezoman ..doamne fereste ..numa ca vreau sa stiu ca poate..sa fiu eu linistit ..si gata..) ....si momentu la care trebe schimbate ...eu intra 5 a ..ajung pe la 80 si ceva ...dupa auz ..mai mult nu ma lasa sufletu ..dar dupaia la 100 intra 5 a deja vibreaza de incep sa ma inteb ...oare mai poate sau crapa sau stiu eu ..de putut se simte ca mai poate destul numa ca nustiu cit de turata poate sa mearga...mie intrunfel frica sa nu l fortez .....din cele citite pe forum ...viteza croaziera 110 si ceva...dar si 100 mi se pare fortat ...90 e perfekt si merge linistit si are putere sa mai accelereze ...

 

cine ma lamureste si pe mine..?

 

mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

halfgodess

 

azi lam scos de la mecanic ...( am dat 1.5 mil pe schimb ulei filtre bujii si reglat/curatat/carburatoare ....mi se pare mult oricum ..data viitoare voi incerca eu cu manualu si poate cu inca cineva priceput in treburi de astea...insa in demontarea rotilor nu ma bag..nam scule ...stand.etc ) ... merge muuult mai bine se pare ca bujiile si uleiu si au facut treaba ..filtrul de aer era murdar ...esapamentele sunt ambele calde merge ok ...inca nam avut curaj sa l incerc la viteza maxima ca nu am cauciucurile bune si cine stie cum sunt camerele ...mi-am comandat ..anvelope si camere si le pun si dupaia incerc.....

 

...insa totusi am o nelamurire ...la viteze ( nu sunt vitezoman ..doamne fereste ..numa ca vreau sa stiu ca poate..sa fiu eu linistit ..si gata..) ....si momentu la care trebe schimbate ...eu intra 5 a ..ajung pe la 80 si ceva ...dupa auz ..mai mult nu ma lasa sufletu ..dar dupaia la 100 intra 5 a deja vibreaza de incep sa ma inteb ...oare mai poate sau crapa sau stiu eu ..de putut se simte ca mai poate destul numa ca nustiu cit de turata poate sa mearga...mie intrunfel frica sa nu l fortez .....din cele citite pe forum ...viteza croaziera 110 si ceva...dar si 100 mi se pare fortat ...90 e perfekt si merge linistit si are putere sa mai accelereze ...

 

cine ma lamureste si pe mine..?

 

mersi

 

o sa zica lumea ca mie imi place sa ma aud vorbind sa scriu ca sa ma aflu in treaba :laugh:

 

Uite cum e la mine cu vibratiile: in a 4-a, la 60-65 km/h incepe sa vibreze. Asa ca ii dau a 5-a. Continui sa accelerez. Pe la 95km/h ajungand in aceeasi turatie (ca la 65km in a 4-a) incepe iar sa vibreze. Accelerez in contiunare, trec de turatia critica si nu mai vibreaza. M-am speriat la inceput, insa am vazut ca nu se intampla nimic. 120.. 130.. pana la 160 merge fara probleme. Asa ca evit acea turatie critica schimband treapta de viteza (daca ai am unde) si imi vad de drum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa zica lumea ca mie imi place sa ma aud vorbind sa scriu ca sa ma aflu in treaba :laugh:

 

Uite cum e la mine cu vibratiile: in a 4-a, la 60-65 km/h incepe sa vibreze. Asa ca ii dau a 5-a. Continui sa accelerez. Pe la 95km/h ajungand in aceeasi turatie (ca la 65km in a 4-a) incepe iar sa vibreze. Accelerez in contiunare, trec de turatia critica si nu mai vibreaza. M-am speriat la inceput, insa am vazut ca nu se intampla nimic. 120.. 130.. pana la 160 merge fara probleme. Asa ca evit acea turatie critica schimband treapta de viteza (daca ai am unde) si imi vad de drum.

 

 

ah ..super ..inteleg ce zici ...asa e si la mine :) ca se simte ca are putere numa ca trebuia si curaj ...eu azi lam probat numa cu schimburile si mna nu stiam cum sta treaba nam fortat....dar voi incerca :lol: ..mersi de sfat ..

 

ambreaju nu aluneca sigur ca iam spus la mecanic si a zis ca nam nicio probl ca a incercat si el ..nu se simte sa ma lase chiar in nicio treapta..nici la deal nicicum ...

 

si apropo ..cum se verifica compresia ..? ce compresie trebe sa aiba ? ..care sunt efecte unei compresii proaste ( daca mi puteti spune o scala ..gen 5 % mai slab ...merge asa etc...10% mai prost.. ..stare critica..etc..) ? ..am inteles ceva de genu 9 la 0 ..ce inseamna treaba asta .. ? ..si daca are compresie proasta ..urmeaza o resegmentare sau ce ? ..

..

 

numa bine si asfalt uscat..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@semaca: Nemo a rebobinat tot statorul :laugh:

 

Informatia corecta ar fi, UNDE a bobinat statorul. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Informatia corecta ar fi, UNDE a bobinat statorul. :laugh:

 

n-ai inteles: NEMO a bobibat statorul. In bucatarie. I-a luat cateva ore, i-au cam crapat mainile, dar a iesit frumos.

Abia dup-aia a gasit pe cineva care se ocupa de bobinaje, si l-a dat sa-l lacuiasca.

Cel tarziu luni vine statorul de la lacuit si il montam. Sa vedem ce treaba face :)

 

@csikydody

Eu am inteles ca, compresia se verifica atunci cand iti sincronizeaza carburatoarele. De fapt le face sa aibe presiune egala. Nu stiu cat tre sa fie presiunea. Cineva sa ma corecteze daca vorbesc prostii:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am inteles ca, compresia se verifica atunci cand iti sincronizeaza carburatoarele. De fapt le face sa aibe presiune egala. Nu stiu cat tre sa fie presiunea. Cineva sa ma corecteze daca vorbesc prostii:D

 

nu mai e nevoie ...ieri dupamasa ..iam dat :laugh: ...lam testat ..merge de rupe intradevar....trece de 100 si meeerge meeerge

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(...)

@csikydody

Eu am inteles ca, compresia se verifica atunci cand iti sincronizeaza carburatoarele. De fapt le face sa aibe presiune egala. Nu stiu cat tre sa fie presiunea. Cineva sa ma corecteze daca vorbesc prostii:D

 

Compresia se verifica montand in locul bujiilor un furtun care duce la un manometru si citind valoarea maxima/medie indicata atunci cand invarti motorul -- cu electromotorul sau cu mana. Tinta este valoarea din manual (vezi: "raport de compresie"). Daca ea nu se atinge sau daca, odata atinsa valoarea maxima, aceasta scade vizibil in timp, atunci sunt probleme de etanseitate si incepi si desfaci ca sa verifici/schimbi segmenti, garnituri etc.

De obicei se verifica cate un cilindru pe rand si de aceea "scula" are un singur furtun si un singur manometru, gradat normal, de la stanga la dreapta iar in pozitia de repaos, acul sta pe suportul din stanga.

 

Aspiratia (vacuumul) este ceea ce se masoara atunci cand sincronizezi carburatoarele iar tinta este ca valoarea ei sa fie egala la toate carburatoarele pentru un anumit regim de lucru dat (turatie). Din acest motiv, scula are mai multe manometre (2 sau 4) si tot atatea furtune, iar ele sunt gradate invers, de la dreapta la stanga iar acele le stau pe suportii din dreapta, in pozitia de repaos.

 

@Dexter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...citind valoarea maxima/medie indicata atunci cand invarti motorul -- cu electromotorul...

Compresia? Faci o confuzie, apoi procedeul este altul. Raportul de compresie este o valoare calculata geometric(daca sti volumul camerei de ardere

). Compresia(este altceva), este o valoare comparativa, intre cilindrii aceluiasi motor sau cilindri a doua motoare similare(monocilindru). Aceasta valoare este necesara pt a determina starea motorului, urmand anumiti "pasi"(etanseitate, distributie, supape, etc) atunci cand faci o diagnosticare. Conditiile: motor cald, ulei la nivel, bujii scoase, clapeta acceleratie deschisa, stare baterie/demaror buna, BI deconectata, etc... dai la cheie pana atingi o valoare maxima. Aceasta valoare terbe sa fie max 10% intre cilindrii. Acul compresmetrului nu oscileaza inapoi, are o valva identica cu cea de roata. Fara aceasta valva nu vei ajunge niciodata la o valoare maxima. Astfel la sfarsitul operatiei acul este stabil intr-o pozitie maxima, instrumentul este dotat cu o valva de decompresie pentru a trece la testul urmator.

===============

P.S. Cele doua valori nu sunt identice nici la motoare noi!

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...