vlad58 Postat Iunie 12, 2014 Share Postat Iunie 12, 2014 Daca nu asteapta august ca eu ma duca la Carei si trec prin Cluj ca-mi place Feleacul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Iunie 12, 2014 Share Postat Iunie 12, 2014 Cu draga inima .. chiar daca imi rezolv pina atunci iubita .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 12, 2014 Share Postat Iunie 12, 2014 Pai bujiile negre indica amestec bogat, adica multa benzina. Na, e si logic, la ce consum ai Acum am si eu o intrebare, si o pun pt ca si eu m-am lovit de treaba asta... pe liber, stand pe loc, daca tragi brusc de acceleratie, se balbaie si dupa aceea se accelereaza? Sau se accelereaza frumos? La mine era nivelul mare in camera, am reglat plutitorul la un nivel mai mic (nu stiu cat, nu am mai masurat dupa), si surubul de amestec era dat aproape la maxim, l-am reglat cu mexykanu intr-o seara. Dupa reglajele astea, am pus si bujii noi (ngk cum zice cartea), ca una dadea scanteie stramb, si acum se accelereaza mult mai bine. Consumul nu l-am facut inca, acum sunt in curs de... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Iunie 12, 2014 Share Postat Iunie 12, 2014 la stand pe loc ... se accelereaza normal ..cum trag cum acelereaza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 12, 2014 Share Postat Iunie 12, 2014 Si daca tragi brusc? Nu treptat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Iunie 12, 2014 Share Postat Iunie 12, 2014 ca trag brusc fie ca trag treptat se conformeaza la comenzi ...miine o sa iau jos filtrul si o sa incerc sa il spal ..scutur vedem dupa caz .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 12, 2014 Share Postat Iunie 12, 2014 Apropos de filtru... eu am filtru din burete si manualul spune sa-l ung cu ulei fin, drept care m-am conformat si l-am uns cu ulei de mecanisme fine. Evident, dupa o spalare (de fapt vreo 3, era extrem de murdar, desi la prima vedere nu parea) cu detergent de vase. Nu e f imbibat, nu curge si filtreaza bine (am verificat, nu e strop de praf dupa el). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Iunie 12, 2014 Share Postat Iunie 12, 2014 daca te rog mult imi lasi un numar de telefon ca sa te pot contacta daca nu deranjez binenteles... mai cer si eu un sfat daca ai bunavointa de a le acorda telefonic.. binenteles nu am sa sun la ora asta o sa sun miine dupa ora 11 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 12, 2014 Share Postat Iunie 12, 2014 (editat) Daca are prea multa benzina nu prea sezizezi la acceleratia pe loc decat daca ai umblat mult cu ea si vezi ca e mai prompta insa in sarcina vezi ca are ezitari cand tragi de ea plus bineinteles vezi pe bujii. Dupa parerea mea consumul mare vine dinspre zona filtrului, a socului daca ramane activ, sau a acului de dozaj-tub emulsor. Jiclorul principal iese din discutie(ca doar nu l-or fi decalibrat) ca el intra in functiune doar in ultimul sfert, practic poti sa-l si scoti daca nu tragi mai mult de 60-70% din acceleratie. De exemplu cand m-am jucat la carburatorul de la cea de 125 si am ridicat acul cu 2 liniute am simtit ezitari in sarcina si consumul mi-a sarit de la 2,8 la 3,6 cu un castig de 5km/ora la viteza maxima, dar cu un cuplu sensibil mai mare la turatii medii, bineinteles ca l-am dat la loc, Editat Iunie 12, 2014 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 (editat) ....cristi eu nu prea sunt de accord cu mersul fara filtru.. De unde sti ca nu este un filtru colmatat? ..este mai simplu sa faci praf un carburator decat un test? ...miine o sa iau jos filtrul si o sa incerc... Sefu', nimeni nu-ti poate repara motorul prin telefon! Informatiile pe care le dai sunt vagi, nu spun nimic, orice este posibil(de la roata infranata pana la gaura in rezervor)... este evident ca nu ai cunostiintele necesare pentru o diagnosticare corecta... Ok, poti arunca banii pe un carburator nou si sa ai surpriza ca si acela sa fie "bulit"! Ce zici de asta? In final pe banii tai poti face ce vrei... Succes! PS. In general trebuie sa pleci de la operatiile cele mai simple si mai banale. Eliminandu-le pe rand ajungi la cele mai complexe... eu asa am crezut ca pot sa te ajut. Editat Iunie 13, 2014 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 (editat) @cristi de ce descurajezi omul ? informatiile sun destul de complecte. Roata infranata si gaura in rezervor nu fac bujiile negre si nici ezitari la acceleratie (unde mai pui ca o gaura in rezervor se simte).Si daca erai atent la ce scriam sugeram sa inlocuiasca filtrul cu ceva...nu fara. augustin31 trebuie sa "sape" singur, ghidonat un pic de cei mai vechi si pana la urma o sa-si dea seama singur ce se intampla. Eu sunt de conformatie veche nu concep un mobrist adevarat care sa nu stie sa se descurce cu capra lui. Editat Iunie 13, 2014 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 Cristi are totusi dreptate, prin telefon, la distanta, nu ai cum sa faci ceva... da, poti sa dai niste indicatii pe forum, dar e f greu sa pui un diagnostic corect la distanta, cu destul de putine informatii. Eu mizez pe un nivel mare in camera... dar sansele sa fie corecta ideea mea sunt mici. Nu stim istoricul, ce s-a mai facut la mobra, unde s-a umblat, cum mergea in trecut... pot sa fie bujiile de vina, fisele, pipele, jigloare, reglaje... E greu sa rezolvi probleme la o mobra la care nu stii istoricul, trebuie sa iei totul la mana. Si stiu ce zic, ca asta am patit eu, de la 2-3 defecte am ajuns sa schimb multe alte piese, sa repar chestii la care nu ma asteptam si tot asa... daca era din Bucuresti, sunt sigur ca eu, sau Cristi, sau tu, sau altii, il ajutam cat de cat... dar la distanta e greu. Oricum, asteptam sa vedem ce a mai descoperit, ce a mai verificat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 Asteptam feedbakul care speram sa vina, ca doar a primit cateva sugestii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KOX-RIDE Postat Iunie 14, 2014 Share Postat Iunie 14, 2014 Dragi colegi, spuneti-mi si mie va rog unde se afla filtrul de aer la Virago 535 din '97. Am incercat sa caut pe net dar n-am descoperit nimic. Si a doua problema: ce ulei sa pun in motor, cu ce specificatii? Va multumesc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonick Postat Iunie 14, 2014 Share Postat Iunie 14, 2014 Sub rezervor. 10W50 am bagat eu. Cred... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 14, 2014 Share Postat Iunie 14, 2014 I-am calculat si eu consumul azi... 3,1% mixt, adica cam jumatate un drum snagov si imprejurimi si jumatate drumurile zilnice in Bucuresti (acasa-munca si retur + altele), 193 km cu 6l de benzina (5,88 de fapt, dar am rotunjit). Recunosc ca in oras o cam alerg, nu merg usurel, la consum, estimez un 4%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipu08 Postat Iunie 14, 2014 Share Postat Iunie 14, 2014 (editat) Si a doua problema: ce ulei sa pun in motor, cu ce specificatii? Va multumesc.. Repsol 15w50 am eu si nu-s probleme, pe de-asupra e si mai ieftin 30lei/L Fereste-te de sintetice, eu am avut si motul7100 si-mi patina frai'ul si ambreiajul in dusmanie Editat Iunie 14, 2014 de chipu08 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Iunie 14, 2014 Share Postat Iunie 14, 2014 Am spalat filtrul.... azi sunt la munca... miine o sa o alerg putin sa vedem ce si cum sta problema... Revin cu detalii in masura in care reusesc sa ma fac inteles.. Prima impresie.... trage mai bine urca mai repede in viteza... merg miine sa ii fac consumul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stopy Postat Iunie 14, 2014 Share Postat Iunie 14, 2014 Salut , Vreau sa cumpar far rotund pentru Virago sau sa fie compatibil. 0746 703 259 Stefan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buldozer Postat Iunie 15, 2014 Share Postat Iunie 15, 2014 (editat) cine iese la....... jogging? JOGGING s. n. Alergare ușoară practicată pentru întreținerea sănătății. calare pe mobra Editat Iunie 15, 2014 de buldozer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iunie 15, 2014 Share Postat Iunie 15, 2014 ...ploua! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipu08 Postat Iunie 15, 2014 Share Postat Iunie 15, 2014 (editat) cine iese la....... jogging? JOGGING s. n. Alergare ușoară practicată pentru întreținerea sănătății. calare pe mobra ...ploua! Am observat pe pielea mea... Dimineata, adica pe la 5, m-am uitat pe geam totul ok, am iesit afara totul ok, am consultat site-ul de starea vremii, si acolo totul ok; zic bine, plec la munca cu motorul....am venit acum juma' de ora ud fleaca... Halal vreme.... Si-acum am si eu ceva intrebari: 1. De ce cand e ceva umezeala in aer(ceata,ploaie), face mobra mea de parca e posedata? -simptomele incep de la ceata- cand apar problemele cu o mica intensitate, ex: motorul e rece si dupa cateva minute cand ridic socul de tot si merge la relanti, are momente cand intrerupe, parca nu ar avea scanteie. Face la fel si daca accelerez usor, treptat (stand pe loc) si apar rateuri in evacuare -cand e ploaie, cum a fost azi, sint aceleasi simptome doar mai severe Ma gindesc eu ca e ceva pe parte de electric/aprindere, dar ce? acum ceva timp am luat la mana toti papucii si i-am dat cu spray de contact, iar pierdere nu are---fise noi, bujii noi, bobine noi, filtru nou. Cand e vreme uscata nu face 2. Vrau sa fac un drum Bucuresti-Campina-Brasov-Cheia-Valenii de munte-Campina-Bucuresti, ideea e ca am auzit ca ar fi drumul rau pe Cheia-Valenii de munte, stie cineva ce mai e pe'acolo, cum e drumul? Editat Iunie 15, 2014 de chipu08 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 15, 2014 Share Postat Iunie 15, 2014 Are cineva un suport de oglinda in genul astuia din poza? Ma refer la partea de jos, care se prinde pe ghidon, cu filet. Am primit 2 oglinzi si uneia ii lipseste prezonul cu filet, celeilalte ii lipseste toata partea de jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Iunie 15, 2014 Share Postat Iunie 15, 2014 Sa ridem oleaca ! Dupa ultima trinta luata dragii mei colegi gasira solutia ideala pentru mine Asfalt fara gropi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Iunie 15, 2014 Share Postat Iunie 15, 2014 Iesit ...alergat motorul... de la 60 - 100 km/ora cind cum sa potrivit cu traseul ... la final de 100 km tras linie .. consum 3.50 litri .... tot a sarit ceva de la 2.5 litri !! dar tot ma simt mai bine si nu mai fac ca si trenul ... multumesc de sfatul cu spalatul filtrului ... sper ca nu am suparat pe nimeni ..dar sincer nu ma pricep mai deloc... Multumesc inca odata pentru rabdarea si amabilitatea voastra ...drumuri uscate Fum in tobe ..... Nu in suflet !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.