Banzay Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 Nu te contraziceam, cum ziceam, si la kymco aveam surubelul ala, era o adaugire a unei chestii care am auzit-o la un mecanic si mi s-a parut plauzibila. Cred ca e mult mai precisa masuratoarea (de fapt rapida) pe fiecare cilindru si aducerea lor la aceeasi linie, decat sa le iei in parte pana sa ajungi la valoarea care ai nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 (editat) Si acelasi surub aflat in toba centrala ce rol mai are? Si in al doilea rand, nu intelg de ce este mai precisa si mai rapida masurarea noxelor in cazul expus de tine(kymco). Daca aminteai ceva de niste sonde de temperatura, atunci era altceva... Editat Mai 8, 2014 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 daca spui de surubul din toba centrala aflat in coltul din stanga fata (cum te uiti din spatele motocicletei, si care era singurul din cate am vazut), ala e surub de sustinere a esapamentului. Nu se intampla nimic daca il dai jos, nici nu se aude mai tare, ca nu sufla pe acolo, doar iti tremura toba umpic. Cel mai bine se vede fara tabla aia in forma de stea, Y, sau ce-o fi care trebuie indepartata sa ajungi la suruburile regulatorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RzVan Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 (editat) vedeti frate ca aveti 2 suruburi pe tobe chiar pana sa intre in toba centrala,sunt pentru zgomot ,eu le-am scos si le-am si marit gaurile:))bagate cu capu sub motor ca ai sa le vezi.asta daca le mai puteti desuruba .daca nu,masina de gaurit:) Editat Mai 9, 2014 de RzVan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 Daca citeai pe pagina anterioara vedeai ca am scris acolo de cele 2 suruburi, le-am facut chiar si poza sa se vada. Intrebarea era , care e rolul lor acolo, ca de zgomot sigur nu-s. Si spun asta pentru ca le-am dat jos pe amandoua si sunetul este cam acelasi, nici o diferenta sesizabila. p.s. bineinteles ca eu n-am marit gaurile si de asta nu vad diferente pentru ca m-am gandit ca daca le dau jos fara sa stiu care le e rolul acolo, si maresc gaura, si o sa inceapa motorul sa imi mearga in scheme, sa le pot pune inapoi. asta era si scopul intrebarii.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 Ca exemplu: acum 2 zile mi s-a spart toba (250 are o toba de tabla in spatele celor cromate) sau teava de la cilindrul spate. Pe langa poluarea fonica enervanta, am pierdut si din putere... s-a dus dracu' presiunea mea pe evacuare, pe cilindrul 1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RzVan Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 am inteles.eu am scos filtrele in spate si am largit gaurile celor 2 suruburi.de tras,nu mi se pare sa fi pierdut din putere,dar de sunet sunt multumit acum. si filmare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorutrucker Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 (editat) daca spui de surubul din toba centrala aflat in coltul din stanga fata (cum te uiti din spatele motocicletei, si care era singurul din cate am vazut), ala e surub de sustinere a esapamentului. Nu se intampla nimic daca il dai jos, nici nu se aude mai tare, ca nu sufla pe acolo, doar iti tremura toba umpic. Cel mai bine se vede fara tabla aia in forma de stea, Y, sau ce-o fi care trebuie indepartata sa ajungi la suruburile regulatorului. @ cristi 57 Si acelasi surub aflat in toba centrala ce rol mai are? Si in al doilea rand, nu intelg de ce este mai precisa si mai rapida masurarea noxelor in cazul expus de tine(kymco). Am citit si pe niste forumuri, gaura sau la altii gaurile date in toba centrala sunt date de utilizatori pentru exact zgomot marit, nu sunt date de fabricant. este pus surub cu piulita ca atunci cand se duc la ITP sa nu faca zgomot. Cu stima, Editat Mai 9, 2014 de dorutrucker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 @ Geo_ZGA cred ca esti subiectiv cand spui ca ai pierdut putere si-ti spun asta deorece dupa discutiile avute cu tobele la 4T am cautat pe net si am dat peste proiectul de diploma al unui student (lucrarile de specialitate si proiectele de diploma sunt singurele in care am incredere nu vorble de pe forumuri) in care scria ca o toba bine gandita fata de o evacuare directa poate sa aduca un spor de putere de 2,5%.Nu prea cred ca un sofer normal simte diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 Tu nu ai citit gresit... dar acolo e vorba de castig, nu de pierdere. Cu a 2a ma duceam la 80 km/h. Ieri la 65-70 km/h a dat in nas si nu s-a mai accelerat. Plus ca simt acceleratia ca e mai slaba, urca mai greu in ture. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 (editat) @ Geo_ZGA la tine raportul dintre viteaza a-V-a si a-II-a este de 2 adica daca la a-II-a tu daca prinzi 80, ceea ce mi se pare extrem de mult (la a mea a-IV-a se duce pana la 110 dar chinuita) rezulta ca teoretic in a-V-a te-ai duce cu 160 dar ca putere viteza teoretica ar trebui sa fie 130.Esti sigur ca ai pinion de atac stoc? Dar foaie? Editat Mai 9, 2014 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 Nu stiu ce pinion si foaie am... habar n-am. Dar stiu ca de la 50 la 80 km/h accelereaza f rapid intr-a 2a. De cand a pocnit toba, nu mai am acelasi demaraj si asta am observat ieri cu a 2a, ca la 65-70 km/h a dat in nas si n-a mai tras deloc. Viteza maxima cu care am mers eu a fost 120 km/h, acum 2 saptamani, si accelera in continuare binisor, deci nu cred ca sunt schimbate pinionul si foaia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 Inseamna ca o turezi de dracii o iau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 Pai... nu de asta e facuta? ) Glumesc... nu o accelerez decat rar si din greseala (inca ma invat cu ea) pana aproape de capat. Banuiesc ca pe la 7-8000 ture am tras cel mai mult de ea, dar asta e doar "la ureche". In general schimb rapid vitezele, nu o omor, dar am facut si probele respective de acceleratie si viteza... si uneori mai ai nevoie sa te duci mai lung cu o treapta de viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 80 km/h pentru viroaga de 250 in a-II-a inseamna 10200 rot/min, asa spune cel putin manualul de sevice. Normal ar fi sa te duci pana in 8500 ture adica cam 66 km/ora Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonick Postat Mai 11, 2014 Share Postat Mai 11, 2014 ... 1. Am observat sub rezervor, la solenoidul ala sau ce-o fi ce comuta pe rezerva, un robinet pe care scria 'Fuel'. Este cumva robinetul de rezerva, ca mod auxiliar de actionare pe langa swich-ul de pe ghidon? Nu de alta, dar mie nu imi comuta pe rezerva de pe ghidon si ma gandesc ca pot totusi trece pe rezerva 'manual' de jos de acolo. ... Din cate stiu eu, robinetul ala e de "ON/OFF" nu comuta rezerva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Asrael Postat Mai 11, 2014 Share Postat Mai 11, 2014 Solenoidul pe care il vezi este pt a comuta de pe normal pe rezerva. Atasat de el inauntrul rezervorului sunt doua tuburi cu filtre la capete paralele intre ele unul mai lung pt normal si unul mai scurt pt rezerva. Robinetul pe care il vezi cu FUEL, din cate stiu eu este, pentru a inchide complet alimentarea atat pe normal cat si pe rezerva. Eu am scos acel dispozitiv pentru a anula rezerva, pt ca oricum nu imi functiona butonul de comutare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 pai si problema unde e? la buton sau la solenoidul ala de sub rezervor? E ciudat, ca am rotit de robinetul ala de acolo cand motorul imi mergea si nu sa intamplat nimic. si a mers ceva....eu am crezut ca este comutarea 'manuala' pe rezerva, ca nu vad de ce sa opresti bezina de acolo atata timp cat benzina e trasa de pompa pe sus....ma gandesc eu asa... Iar cu gaurile in esapament, intr-adevar, cu gaurile cele 2 marite, e un plus de zgomot placut, eu in schimb as mari gaura numai la o singura gaura pentru ceva zgomot mai putin, ca ma injura vecinii dimineata apoi.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 . Am observat sub rezervor, la solenoidul ala sau ce-o fi ce comuta pe rezerva, un robinet pe care scria 'Fuel'. Este cumva robinetul de rezerva, ca mod auxiliar de actionare pe langa swich-ul de pe ghidon? Nu de alta, dar mie nu imi comuta pe rezerva de pe ghidon si ma gandesc ca pot totusi trece pe rezerva 'manual' de jos de acolo. Pun si niste poze sa vedeti. pentru toata lumea, sper sa ajute. precizez ca este pentru virago 125 / 250 la 535 nu este asa cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boghi13 Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 (editat) m-am trezit de dimineata cu o intrebare destul de dubioasa si ciudata. am mai avut motor (o chinezarie enduro) la care lantul trebuia intins din cand in cand folosind o "cama dintata" care impingea axul rotii spate mai spre inapoi am inteles ca virago-ul de 250 (nush restu) ar avea sistem de intindere automata a lantului intrebarea care nu-mi da pace luni de dimineata ... avand in vedere ca lantul se intinde automat..eu cum stiu cand trebuie schimbat (ca doar nu mai pot sa ma bazez pe cresterea jocului) Este foarte posibil sa fi inteles eu aiurea treaba cu intinderea si sa vb prostii.. corectati-ma Editat Mai 12, 2014 de boghi13 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 Lantul de transmisie, adica ala de il cureti si il ungi? Nu se intinde automat... se intinde din suruburile de la ambele capete ale basculei. Eu am centrat roata masurand cu sublerul distanta de la capatul basculei pana la varful tijei filetate a reglajului, ambele puse la mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip_vt Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 Donez un stop Yamaha Virago. Stopul a ramas dupa ce un destept m-a lovit in spate. Mai poate fi folosit avand in vedere ca unul nou sare de 120 euro. Prefer sa fie cineva din Constanta sau apropiere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 Donez un stop Yamaha Virago. Stopul a ramas dupa ce un destept m-a lovit in spate. Mai poate fi folosit avand in vedere ca unul nou sare de 120 euro. Prefer sa fie cineva din Constanta sau apropiere. adicalea numai stopul a mai ramas intreg ?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boghi13 Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 Lantul de transmisie, adica ala de il cureti si il ungi? Nu se intinde automat... se intinde din suruburile de la ambele capete ale basculei. Eu am centrat roata masurand cu sublerul distanta de la capatul basculei pana la varful tijei filetate a reglajului, ambele puse la mm. da ma refeream la transmisie ... deci am inteles eu gresit treaba cu intinzatorul, or fi vrut sa zica lantul de la distributie de ce s-or lauda cu intinzatorul de acolo nu pricep..e totusi o treaba destul de comuna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 pentru toata lumea, sper sa ajute. precizez ca este pentru virago 125 / 250 la 535 nu este asa cred. discutam de treburi diferite. La 535 nu exista asa ceva, comutarea rezervei este pe ghidon sub butonul de start, iar robinetul de care spuneam eu este sub rezervor, sub sa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.