Geo_ZGA Postat Aprilie 11, 2016 Share Postat Aprilie 11, 2016 La 250 eu am mers pe 15w50 pana anul asta... cand am pus 10w40. Cutia (dar si motorul) a devenit mai zgomotoasa, opunea rezistenta la schimbarea treptelor. Am pus la loc 15w50 si totul si-a revenit la normal. Pt vreme rece, 10w40 e posibil sa fie f bun, dar la temperaturi de 20+ grade, mie nu mi-a placut deloc. Ambele uleiuri au fost BelRay semisintetic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Aprilie 11, 2016 Share Postat Aprilie 11, 2016 (editat) Eu de 3 ani pun Bel-Ray v-twin 20w50 de care sunt foarte multumit, nu agata la viteze fata de w40, pe care il foloseam pana atunci. Motor de 250. Recomand pentru ca noi circulam foarte mult vara la temperaturi de peste 25 grade. A si am uitat, schimbat la fiecare sezon ulei+filtru, adica in martie. Editat Aprilie 11, 2016 de M.I.B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Aprilie 11, 2016 Share Postat Aprilie 11, 2016 Eu de 3 ani pun Bel-Ray v-twin 20w50 de care sunt foarte multumit, nu agata la viteze fata de w40, pe care il foloseam pana atunci. Motor de 250. Recomand pentru ca noi circulam foarte mult vara la temperaturi de peste 25 grade. A si am uitat, schimbat la fiecare sezon ulei+filtru, adica in martie. Am auzit lucruri bune de Bel-Ray. Cica si Liqui Moly e bun... Am sa incerc si eu. Bel Ray are Razvan de la Metricmotion la 42 de lei litrul, parca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Aprilie 11, 2016 Share Postat Aprilie 11, 2016 Am auzit lucruri bune de Bel-Ray. Cica si Liqui Moly e bun... Am sa incerc si eu. Bel Ray are Razvan de la Metricmotion la 42 de lei litrul, parca. anterior am folosit yacco (foarte performant, fac si pentru barci, avioane, utilaje grele...) si cand am trecut pe 20w50 nu aveau, acum au la 31 lei. O sa il incerc. Despre liqui... nu stiu ce sa zic. Am incercat la masina si nu mi-a placut. eu bel-ray am luat de la www.performance-shop.ro la 39.90 litrul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Virago535RWB Postat Aprilie 14, 2016 Share Postat Aprilie 14, 2016 Sal..a facut cumva cineva marire de rezervor/schimbare de pe alt motor pe 535? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticusmecher Postat Aprilie 20, 2016 Share Postat Aprilie 20, 2016 Salut Intreb si eu de ce au pus SMAEB 2016 si SAM 2016 in acelasi week-end? Si daca eu am posibilitatea sa vin doar sambata unde sa merg?(am de facut 300 de km pana in B.si este neaparat sa ma si intorc chiar daca ajung noaptea) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 20, 2016 Share Postat Aprilie 20, 2016 SMAEB (cel de la Romexpo) e mai mare, mai bine organizat, iti recomand sa te duci la asta. Daca vremea e urata, merita sa bati drumul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticusmecher Postat Aprilie 20, 2016 Share Postat Aprilie 20, 2016 De 7-8 zile ma uit pe 3 sait-uri meteo!!! doar aici la mine(Onesti) sunt 25% sanse de ploaie in rest tot traseul e uscat !!! Vin sigur cu inca 2 prieteni !!! Multumesc de sfat !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 20, 2016 Share Postat Aprilie 20, 2016 Asfalt uscat si plimbare placuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticusmecher Postat Aprilie 20, 2016 Share Postat Aprilie 20, 2016 Mulțumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clujraider Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 Salut, posesor de Virago 2YL , nu am apucat sa ma prea urc pe ea, doar ieri ce am reusit s-o pornesc. Vad ca multi se plang de lipsa incarcarii...dar sa mor, n-am gasit vreun topic in care sa se planga cineva de supravoltaj. Problema care am remarcat-o e urmatoarea: Am tensiune de incarcare la baterie, 14-15 Volti cu luminile aprinse in relanti, 16-17 Volti cu ele stinse, 18 si peste 18 cu motorul turat (vi-i clar ca n-am tras mai tare de gaz cand am vazut ca se depaseste valoarea de 18). Releul de incarcare (presupun ca e ala de jos, stanga, langa cardan), putin caldut pe partea din exterior, pe carcasa de aluminiu si rece ca mortu` pe partea de interior (am reusit sa bag degetul in spatele lui si sa vad asta). Din cate am inteles pe aici, un releu de incarcare prajit se incalzeste ca dracu`. Al meu era cum am zis mai sus, dupa 20 de minute de mers la relanti. Consumatorii nu-s multi, am led pe pozitie si bec normal pe far, bateria e noua, voltajul cu motorul oprit e de 12.8, scazand normal cu farul aprins pana pe la 12,3 si revenind la 12.5 cand opresc farul. Deci...totul normal dupa parerea mea. Ma sperie insa voltajul mare la incarcare si sincer, n-am chef sa faca bateria fleoshc dupa vreo ora de functionare a motorului. Ceva idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 Regulatorul defect, cel mai probabil. Verifica totusi si voltajul la stator, se deconecteaza si se masoara pe curent alterntiv (nu continuu ca la regulator) perechi de fire, 2 cate 2. Ar trebui sa ai aceiasi tensiune pe toate perechile, in jur de 50-60v (parca) turata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 Eu am avut probleme. Iti prajeste bateria, o incarca pana da afara tot acidul. Dar am verificat, dupa ce am constatat ca mi.a ars doua becuri la far. Schimba regulatorul urgent, dar inainte fa si o verificare cum a zis geo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clujraider Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 Mno, ii clara treaba. Ma gandeam eu ca nu-s asa norocos si ca o sa am si eu probleme cu regulatoru`.... Plecand de la ideea ca e regulatorul de vina, am inteles citind posturi mai vechi ca e ceva varianta mosfet, care cica e mama lor. Recomandari de la cineva care a facut asta? Sau ziceti sa raman la varianta old style? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 (editat) Plecand de la ideea ca e regulatorul de vina, style? Eu am cumparat unul, dar este in cutie de vro doi ani, merg inca pe cel de atv ))) care isi face foarte bine treaba la cei 40 lei, cand va ceda asta il voi pune pe cel cu mosfet.Acum depinde de ce bani dispui, de ce timp... eu l.am cumparat pe cel de atv sa merg cu moto pana vine cel cu mosfet si am ramas cu el. Editat Aprilie 29, 2016 de M.I.B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticusmecher Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 Sarbatorile pascale sa va aduca lumina si liniste ! Paste fericit ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clujraider Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 Revin si eu cu o intrebare la Virago 535, 2YL. Releul de incarcare,e prins de cadru in partea stanga, jos, in carcasa aia hoatza de aluminiu. Din poze de pe net, vad ca e prins cu carcasa cu tot, de cadru cumva prin doua suruburi. Pana aici, totul ok. Buba e faptul ca pe zona respectiva, unde ar trebui sa fie prinderile releului, am o carcasa de tabla care acopera prinderile respective, prinsa cu un surub cap hexagonal de 8 la mijloc si mai jos, cu un surub cu piulita de 17. Dar in acelasi surub de 17, e prins si cricul. Mi se pare dubios sa desfac cricul ca sa dau jos un releu de incarcare, e cumva ceva ce imi scapa? E musai sa dau jos releul ca sa-l schimb cu altul de ATV si din pacate nu reusesc sa identific firele la iesire, nu merge sa-l las acolo si sa intercalez releul nou. Any hints? Am manualul Haynes, singura poza cu rectifier/regulator e una nenorocita in capitolul 8 si cu urmatoarea mentiune: "Regulator/rectifier Refer to illustration 28.13 13 On 1987 and 1988 models, the regulator/rectifier unit is mounted on the rear underside of the frame (see illustration). On 1989 and later models, it is retained to the inside of the finned cover, just to the rear of the lower left frame cover. 14 Follow the wiring harness from the regulator/rectifier to the connector. Disconnect the electrical connector and remove the regulator/rectifier mounting screws" 1: Nu pot sa follow wiring harness fiindca e tabla aia jegoasa fix pe deasupra si 2: a mea e din `92, ar trebui sa am releul de incarcare sub capacul lateral. Nu e acolo, e totusi jos, sub cardan, e ars, se incalzeste, cand bag degetul dedesubt il simt, deci nu e ascuns in alta parte. In concluzie, daca cineva a facut manareala asta, poate sa-mi spuna daca a dat jos cricul sau s-a descurcat altfel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 ...... Eu am 250 si nu stiu cum vine la a ta, dar ma indoiesc ca si cricul sa fie prins doar intr-un surub. Demonteaza tot acolo, toate suruburile, oricum trebuie curatat locul si vei avea acces la el si la fire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 Pune o poza ca nu prea am înțeles de ce ar trebui sa dai jos cricul. În mod normal trebuie sa dai jos capacul din stânga (acces conexiuni) capacul de tabla din stânga, eventual bara pe care e prins releul. Dacă pentru una din operații (cred ca te referi la tabla) e nevoie sa dai jos cricul înseamnă ca nu a fost respectata o ordine de montare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clujraider Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 Pune o poza ca nu prea am înțeles de ce ar trebui sa dai jos cricul. În mod normal trebuie sa dai jos capacul din stânga (acces conexiuni) capacul de tabla din stânga, eventual bara pe care e prins releul. Dacă pentru una din operații (cred ca te referi la tabla) e nevoie sa dai jos cricul înseamnă ca nu a fost respectata o ordine de montare. Sa mor daca pot adauga poze. Acuma, sa lamuresc pe toata lumea (am facut si poze da` stie naiba de ce nu le pot adauga): capacul de tabla care protejeaza sudura cadrului si inchiderea releului de incarcare, este prins in partea din mijloc cu un surub de metal, cap hexagonal de 8 pe la mijlocul piesei si unul de 17, jos, care practic e suportul pe care sta motorul si care surub, trece prin bascula si chiuloasa pana pe partea cealalta. De acelasi ax, se sprijina partea din spate a suportului de cric. (repet, am poze si daca vreti vi le dau pe mail). Daca scoti surubul afara, iti pica motorul in brate si te apuci de bazait. Nu este o manarie facuta de vreun chinez plictisit, asa e motocicleta, piesa pare genuine. Eu va invit sa vedeti unde aveti releul si daca va trebui dat jos, o sa faceti ca mine. In concluzie, am desfacut surubul cu cap hexa de 8 si am tras de tabla aia, indoind-o spre exterior, fara sa ma ating de surubul de 17 de care ziceam anterior. Daca releul de incarcare e prins de cadru cu doua suruburi cu cap hexagonal, dati cu WD40 si apoi bagati cu incredere cheia fixa in spatiul creat dupa indoirea tablei. Daca aveti suruburi cu cap in cruce, ati belit morcovu` fiindca acolo nu intri decat cu ceva mic si ai nevoie de cuplu ca sa desfaci carcasa releului de incarcare. Cu surubelnita pusa pe clichet, nu merge. Originalul insa, e prins cu cap hexagonal. Montat releu de incarcare ATV cu 5 fire, garantat ca tine baterii pana in 16 Amperi. A mea are 12. Locul: in locul cutiei de scule pe care oricum n-o foloseam. A intrat la fix, daca era 3 milimetri mai mare, nu incapea si trebuia sa caut alta varianta (ca idee, releul are dimesiunile unui pachet de Viceroy lung) si se poate prinde in gaura in care e prinsa cutia de scule, cu un surub putin mai lung (am impresia ca e de 6, pentru metal) Am renuntat la carcasa veche, releul vechi tine tensiune intre 14-15 volti la relanti si 18 la volti la 3000 rpm, daca cineva il vrea cu tot cu carcasa, il fac cadou (am taiat mufele de pe el fiindca mi au trebuit la asta nou) Pret; 100 ron releul + 25 transportul, luat de pe Okazii. Plus vreo 2 ore de pierdut suruburi prin parcare, 8 morsete terminale de 1.5 (n-am lucrat deloc cu banda de izolat) si cu ocazia asta am facut luna pe acolo, mai o brida, mai un jet de WD40, mai un strop de spray de contact, mai un strans de surub...deh, program de pensionar. Daca merge? Merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 Sa mor daca pot adauga poze. ..... Apasa in stanga pe ”more replay options” si acolo poti atasa. Felicitari! (ps. sper ca unde l-ai montat este aerisit, ca nu stiu unde este cutia de scule). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clujraider Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 Apasa in stanga pe ”more replay options” si acolo poti atasa. Felicitari! (ps. sper ca unde l-ai montat este aerisit, ca nu stiu unde este cutia de scule). Voila! » Post actualizat in 04 May 2016 10:06 Cutia de scule e sub sa, trebuie desfacute ambele sei ca sa reusesti s-o scoti afara. E un spatiu cat un pachet de tigari acolo, fix la mijloc intre cele doua sei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KBooM Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 Eu am desfacut tabla aceea si nu a cazut motorul, Surubul acela de 17 este defapt o piulita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 ...E un spatiu cat un pachet de tigari acolo, fix la mijloc intre cele doua sei. Cam nasol, el trebuie sa se aeriseasca (sa circule aerul pe el, ca la orice radiator) pentru a se racii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clujraider Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 Eu am desfacut tabla aceea si nu a cazut motorul, Surubul acela de 17 este defapt o piulita.mdea, la mine e cap rotund la piulita si e surub direct din piulita aia, se continua pana pe parta dreapta unde e inchis cu piulita cu stift. Dracu` sa le ia... » Post actualizat in 04 May 2016 10:19 Cam nasol, el trebuie sa se aeriseasca (sa circule aerul pe el, ca la orice radiator) pentru a se racii.in alt loc n am avut unde l pune acuma, cum i-o fi norocul...e prins de tabla aripii, face contact ferm... La Kymco Zing ul pe care il am, releul tot asa e pus, sub sa. Si de fapt, la multe motoare pe care le am mai vazut, tot pe sub sa e pus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.