Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy

Postări Recomandate

Top speed la asta mica, 145 km/h pe ceas, dupa ultima gradatie. Dar vibra din toate incheieturile si uleiul a ajuns de la normal la minim in forja aia. Nu e de repetat :))

La plecarile astea cu a 2a omori ambreiajul. E chestie de obsinuinta, poti sa "amesteci" in viteze fara probleme, instinctiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Stiu ca se gata mai repede ambreiajul, dar imi asum asta. D'aia ziceam ca nu tre' sa faca si altii ca mine, e doar alegerea mea. Tocmai ca-i chestie de obisnuinta... m-am invatat asa si mi-e mai usor. La fel m-am invatat si sa franez numai cu fata dupa ce mi-am indoit pedala de frana si nu mai ajungeam la ea. La chestia cu frana inca lucrez. La aia cu plecatul cu a doua, imi place asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Din categoria "cel lung", "cel mediu" si "cel scurt", caut surub capac filtru de ulei. La mine, a facut cineva o manareala si a pus unul lung, taiat, cu cap hexagonal. Mi am rugat moartea pana l am scos fiindca deh, tubulara intra greu in carcasa.

post-81300-0-52889500-1463293096_thumb.jpg

post-81300-0-57560800-1463293116_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai gasesti suruburi la magazinele de bricolaje... eu am inlocuit toate suruburile astea (original erau cu cap cruce) cu imbus, luate de la Dedeman. Sunt M6, daca nu ma insel, lungimea o masori tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor! Dupa acum am mai spus, sunt incepator in bransa , dar am inceput sa gust tot mai mult din placerea plimbarii cu motocicleta. Am doar cateva sute de km facuti,ma bucur din plin de orice plimbare,merg cu 70 km/h, dar intampin ceva dificultati la coborarile virajate. Puteti sa imi dati cateva sfaturi practice de abordare a virajelor pe coborare? Multumesc.

» Post actualizat in 22 May 2016 04:19

Salutare tuturor! Dupa acum am mai spus, sunt incepator in bransa , dar am inceput sa gust tot mai mult din placerea plimbarii cu motocicleta. Am doar cateva sute de km facuti,ma bucur din plin de orice plimbare,merg cu 70 km/h, dar intampin ceva dificultati la coborarile virajate. Puteti sa imi dati cateva sfaturi practice de abordare a virajelor pe coborare? Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor! Dupa acum am mai spus, sunt incepator in bransa , .....

Salutare, in primul rand ca incepator trebuie sa citesti tot topicul /index.php?/topic/91453-pt-incepatori-de-la-a-la-z/ si si este normal sa incepi cu randurile scrise de regretatul ”Old School”.

Trebuie sa fii mai explicit. Ce este dificil in curbe? In primul rand in curba nu pui niciodata frana, folosesti frana de motor (cred ca stii ce este), eventual daca viteza este prea mare poti intra in curba pe frana (nu trasa la maxim cu scartait de roti) si slabestii din ce in ce.

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc. Am citit topicul inca de cand am luat motocicleta. E fff interesant si bine argumentat. Acum, sa fiu mai explicit: la virajele pe coborare, mai ales pe un drum pe care nu il cunosti, este ok ( suficient ) sa intri cu viteza recomandata pe sectorul de drum? Adica 30/h, sau 50/h etc . stiu ca nu tb sa franez in curba si ca e mai indicat sa intri mai bine cu o viteza mai mica, dar nu cred ca trebuie sa exagerez " de teama" si sa cobor cu treapta 2, facand coloana de masini in spate... Oricum, ai spus ceva interesant: pot sa intru in curba usor pe frana si sa eliberez constant, apoi sa accelerez usor? Presupun ca te referi la frana spate... Ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai bine mergi incet si faci coloana de masini in spate, dar ajungi cu bine acasa, decat sa ratezi curba si sa zbori in afara drumului. In timp, o sa te obisnuiesti, o sa prinzi experienta, si o sa apreciezi singur distanta cu care sa iei curbele.

Totusi, in special curbele pe care nu le cunosti si nu le vezi complet, e mai bine sa le iei cu o viteza care sa-ti permita sa franezi/eviti in caz de pericol. La noi dai peste tot ce vrei pe drumuri... balegi, ulei, nisip, denivelari, gropi, animale, carute, masini oprite, betivi pe biciclete, pietoni etc. Deci... exagereaza si mergi cat sa fii tu sigur ca nu ai probleme.

Ca exemplu: prima mea iesire cu mobra (viroaga), am luat o curba (la Ciurel, spre Crangasi, pt cine stie) si m-am panicat de ea, am luat-o pe ambele benzi, larg, cu greu, cu 50 km/h. Acum o iau lejer cu 80 km/h.

Ideal e sa nu franezi in curba, pt ca dezechilibrezi motocicleta. Daca totusi o faci, fa-o f usor cu spatele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum, ai spus ceva interesant: pot sa intru in curba usor pe frana si sa eliberez constant, apoi sa accelerez usor?

Nu, cel mai usor sa tii trasa ideala e sa accelerezi, atunci o controlezi cel mai bine. Frica...greu treci peste. Poate cu timpul inveti sa anticipezi. Eu inca sunt paranoic dupa 10 ani de B si vreo 6 de A. Dovada ca Geo are dreptate si mai dai peste cate un idiot dupa curba:

post-59293-0-94309000-1464101508_thumb.jpg

Editat de catranel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Ma numesc Xulescu si am morcov".

 

Asa incepe orice poveste de succes pe care o zici cand ajungi acasa cu fizicul si fierul intacte.

In curba intri cu viteza care consideri tu ca ti e confortabilă in asa fel incat sa si iesi din ea. Ca ai tiru' n spate...e partea a doua. Tragi pe dreapta, respirezi, fumezi o tigara, admiri orizontul...traficul se duce si tu mergi in drumul tau cu viteza de care ziceam mai sus.

 

Alaltaieri eram cu frana de motor in a 1 a, pe drum dezastru la Colibita in BN, cu pasager in spate. In spate, vreo 2 fericiti cu masina, mac mac si liru liru. Am zis ca i treaba lor. La curba spre dreapta fara vizibilitate, trag dreapta tarisor sa evit un gropan si de dupa curba apare varu' de Bistrita cu BMW ul, depășind un Logan, pe drum de nici 4 metri latime. Din spate s a lasat linistea, ma gandssc cum era daca coboram intr a doua cu frana de motor sau daca ocoleam gropanul prin stanga.

 

Case closed.

Editat de clujraider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anvelopele. Daca sunt vechi si reci nu cred ca poti sa iei curba in panta, coborare, accelerand. Preferabil ce a zis geo. Mai bine precaut. Daca anvelopele sun bune si calde o simti ca este stabila si poti sa iei curbe pastrand traiectoria, fara sa franezi.

Motocicleta o sa o simti in timp. La inceput mergi mai timid, dar in timp o sa vezi ca fara sa iti dai seama cresti si viteza si manevrele sunt mai riscante. Am cunostinte care in momentul cand se obisnuieste cu motorul il schimba, pentru ca devine prea sigur pe el si incepe sa faca prostii, adica sa mearga cu viteza, deoasiri riscante, mers printre masini etc.

Bafta multa si asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru sfaturi. Ps: pe urcare mi se pare destul de facil ca controlezi in curba, dar pe coborare apare tot timpul un sentiment de panica, " morcovul", mai pe inteles...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In coborare mergi mult in frana de motor sau ceva mai turata, indiferent ca e cu a 1a, a 2a, a 3a... te ajuta sa-ti pastrezi o viteza constanta si sa controlezi mai usor motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din categoria "nu caut nimic, numa` ma laud", pentru cei interesati:

 

reconstruit din burete mai tare de 3cm, pus in straturi ca sa faca forma, imbracat cu materialul tapiterului, termen de executie 2 zile, 160 de lei. Locatie; langa Bistrita, in Unirea, la un atelier de tapiterie care de regula face canapele. Deci, nu i mare filozofeala.

 

 

post-81300-0-97946000-1464176823_thumb.jpg

post-81300-0-19025800-1464176829_thumb.jpg

post-81300-0-65527500-1464176885_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Materialul mi se pare kitsch, nu imi place deloc... si pare lucios, alunecos. Vezi ca buretele ala, la seile refacute profi, se pune pe straturi in diferite densitati, ca sa fie confortabil. Nu e chiar asa de simplu, dar depinde ce vrei de la saua respectiva si cati km stai cu fundul pe ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Materialul mi se pare kitsch, nu imi place deloc... si pare lucios, alunecos. Vezi ca buretele ala, la seile refacute profi, se pune pe straturi in diferite densitati, ca sa fie confortabil. Nu e chiar asa de simplu, dar depinde ce vrei de la saua respectiva si cati km stai cu fundul pe ea.

 

Materialu` e gros, moale si nu se aluneca deloc pe el. Fix asta mi a trebuit, cu blugii alunecam in seaua veche, in asta stau lipit. Chiar ma gandeam c-o sa ramana apa pe el sau in ridurile alea dar surpriza, se usuca mai repede ca ala original.

Fac drumuri in medie de 50~100 de kilometri in functie de ce treaba am si in week end uri intentionez sa fac iesiri mai lungi. Mi a trebuit burete mai dur ca sa stea saua mai teapana, cum am 177 cm varianta era comenzile avansate sau schimbarea pozitiei cativa centimetri mai sus. Pusca perfect, ajung la ghidon si nu mai arat ca o maimuta pe scuter.

Confortul la drumuri peste 200 de kilometri...e discutabil. Cam la 50 ma dau jos ca sa fumez o tigara...deci sa fim seriosi.

» Post actualizat in 25 May 2016 12:07

Daca vii la Eldorado sambata, te las sa vezi cum e :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Materialu` e gros, moale si nu se aluneca deloc

Mi a trebuit burete mai dur ca sa stea saua mai teapana, cum am 177 cm varianta era comenzile avansate sau schimbarea pozitiei cativa centimetri mai sus.

Pusca perfect, ajung la ghidon si nu mai arat ca o maimuta pe scuter.

Cam la 50 ma dau jos ca sa fumez o tigara...deci sa fim seriosi.

Cam asta era si parerea mea ca are aderenta dar ca textura nexam nici mie nu-mi place insa nu e mobra mea.

La 177 comenzi avansate? eu m-am obisnuit la 183 cu ea si nu simt nevoia, acum depinde ce ghidon ai si cum e reglat

Cum arata o maimuta pe scuter? Stateai spanzurat de ghidon?

50? Fumezi cam des, eu suta :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asta era si parerea mea ca are aderenta dar ca textura nexam nici mie nu-mi place insa nu e mobra mea.

La 177 comenzi avansate? eu m-am obisnuit la 183 cu ea si nu simt nevoia, acum depinde ce ghidon ai si cum e reglat

Cum arata o maimuta pe scuter? Stateai spanzurat de ghidon?

50? Fumezi cam des, eu suta :P

 

Eu am 177-178 si nu am simtit nevoia de comenzi avansate in 5 ani de cand o am. Un drum Bucuresti-Buzau il fac fara oprire si nu intepenesc. De la Bucuresti pana la Sibiu am oprit o singura data sa pun benzina dupa ce s-a terminat autostrada, deci se poate merge destul de mult fara oprire cu saua nemodificata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare colegi posesori de virago. La rugamintea unei cunostinte m-am ocupat zilele acestea de pornirea unei yamaha virago de 125 statuta mult timp nepornita si probabil si expusa la intemperii. Intrucat bateria era moarta, am pornit motorul cu un redresor care este de fapt si robot de pornire. Mobra porneste, se accelereaza, sta la relanti dar in momentul in care decuplez redresorul se opreste. Am montat o baterie buna dar dupa pornire , la cateva secunde motorul incepe sa se balbaie dupa care se opreste. Functioneaza bine numai cu redresorul pus. Cu bateria nu vrea nici chip sa se accelereze sau macar sa stea pornita. Fie ca pastrez bateria in circuit fie ca o dau la o parte , motorul functioneaza doar cu redresorul legat la bornele instalatiei electrice a motocicletei. Masurata, tensiunea din circuit cand redresorul este legat e undeva la 15-16v. Repet ca motocicleta porneste cu baterie fara ca redresorul sa fie in circuit dar nu sta pornita decat cateva secunde . Exclud o problema de carburatie devreme ce motorul merge f bine cu redresorul pus. daca cineva s-a mai lovit de aceasta problema sau are o idee despre ce se intampla il rog sa posteze . In ultima instanta o sa iau instalatia la puricat dar fiind primul contact cu acest tip de motocicleta probabil ca o sa bezmeticesc un pic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bateria incarcata complet, o pornesti si masori rapid incarcarea la borne. Daca apuci, poti sa verifici si statorul. Se scoate mufa care intra in regulator si se masoara, pe curent alternativ, perechi din cele 3 fire albe/galbene.

Pare o problema de incarcare, lipsa curent pt aprindere. Desi cele cateva secunde sunt f putine... ar trebui sa tina macar cateva minute, dar asta conteaza si cat de incarcata si buna e bateria.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Dragomir Ionut. Daca motorul mergea ok inainte de stationarea asta indelungata ar trebui luat la mana circuitul de incarcare adica verificate mufele si niscaiva tensiuni si continuitati. Atunci cand ai pus robotul avand 15-16V s-ar putea sa fii prajit si bateria cea buna plus ca regulatorul de tensiune practic neavand sarcina tot curentul de la generator l-a suntat, cea mai rea situatie pentru el, si apare posibilitatea defectarii lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...