Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy

Postări Recomandate

Ambreajul il tin tras si ii dau drumul dupa ce prin cat de cat viteza. Insa nu conteaza in ce treapta de viteza este. Dupa ce eliberez maneta, este ca si cum as apasa usor pe frana, iar asta se intampla strict atunci cand motorul este cald.

Insemna ca iti patineaza ambreiajul si in mers dar nu sezizezi tu, sau poate o iei cu binisorul. Asta poate fi din cauza ca este prost reglat, uzat, ulei necorespunzator.

In rest ar trebui curatate carburatoarele si reglate, motorul se ineaca la ralanti cand e cald ori ca nu inchide cuiul pontou perfect ori este amestecul de ralanti reglat necorespunzator plus ca ar trebui verificata sincronizarea carburatoarelor. Mai stiu eu pe unul care isi regla nivelul ralantiului din surubul de sincronizare.

 

PS

Eu nu am pornit-o niciodata impinsa insa am o panta lunga cand cobor spre Provita de Jos, am oprit de cateva ori motorul , in viteza a IV a nu am avut probleme, lasand ambreiajul, s-o pornesc.

Apropo de asta vezi ca in manual nu se recomanda rulare pe distante mari fara motor pornit din cauza lipsei ungerii.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare, colegi. M-am vaitat si inainte cu problema mea la mansonul de acceleratie: nu revine singur pana la capat si moto ramane turata. Am ascultat sfaturile primite de la voi: desfacut mansonul, curatat cu degripant interiorul, uns putin. Cablul curatat cu degripant, apoi uns cu rabdare. Aceeasi problema. Am umblat la reglajele cablurilor de la buson, slabit maxim, apoi strans maxim. Banuiesc acum ca ar fi buba la arcul de sub carburator, unde se prind capetele cablurilor de acceleratie, dar nu am avut curaj sa umblu pe acolo. Daca ma puteti ajuta cu un sfat, e binevenit si apreciez. Multumesc. Stima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare, colegi. M-am vaitat si inainte cu problema mea la mansonul de acceleratie: nu revine singur pana la capat si moto ramane turata. Am ascultat sfaturile primite de la voi: desfacut mansonul, curatat cu degripant interiorul, uns putin. Cablul curatat cu degripant, apoi uns cu rabdare. Aceeasi problema. Am umblat la reglajele cablurilor de la buson, slabit maxim, apoi strans maxim. Banuiesc acum ca ar fi buba la arcul de sub carburator, unde se prind capetele cablurilor de acceleratie, dar nu am avut curaj sa umblu pe acolo. Daca ma puteti ajuta cu un sfat, e binevenit si apreciez. Multumesc. Stima.

Da cu WD40 pe articulatiile de la carburator (axele clapetelor in capete) asa patisem si eu. Nu desfaci nimic.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi colegi de Virago, de sambata sunt proaspatul posesor al unei Honda Varadero 1000 din 2006. Stati linistiti, ca nu renunt nici la prima iubire, al meu Calut 535 din 1996. De acum ma gasiti atat aici, cat si pe forumul de Varadero. Iata-le pe amandoua, cum stau ele cuminti si ma asteapta :)

 

http://imageshack.com/a/img923/6618/0XKfv9.jpg

http://imageshack.com/a/img921/1743/rBn7sr.jpg

Editat de dionysos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

am scris si pe grup pe facebuci in toamna despre problema mea.

O povestesc si aici in ideea ca poate ma ajuta unul dintre colegi mai experimentati

Problema este relativ simpla. Consumul sta undeva pe la 6,9 l/100km, anul trecut; cu un an inainte avem intre 4,7 si 5,5 daca aveam si pasager).

cum rezolv problema, ce trebuie sa fac, de unde incep si unde sfarsesc?

moto este virago 535 din 90

Editat de faher
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filtrul de aer, bujiile, rulmentii de la roti... stilul de condus poate.

bujii NGK luate de la louis, filtru de aer schimbat (am mers inclusiv si fara pt un test, am castigat 0,2 l / 100 km fara el) rotile sun ok, nu sunt gripate, stil de condus este acelasi, cu un an in urma scoteam consum normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ce temperaturi ai scos consumul mic? Conteaza si asta, acum e mai frig, stai mai mult cu socul tras, dureaza mai mult pana se incalzeste motorul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca temperatura ar fi problema, eu am circulat cu ea la inceput de ianuarie, drum lung, si nu m-a "saracit", consum normal. O inspectie a carburatoarelor nu ar strica. Curatate, membrane, cui pontou, nivel in CNC.

Ai observat cumva si o modificare de comportament?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema asta am avut-o tot anul trecut

acum inca nu am scos moto la plimbare

am intrebat pt ca trebuie sa rezolv consumul asta mare

anul trecut am curatat carburatoarele, nu le-am sincronizat pt ca nu am avut cu ce, acum o sa confectionez si o jucarie pentru sincronizat,

in schimb nu stiu ce reglaje trebuie sa fac in carburatoare, nu am inteles prea bine din manual

aici as avea nevoie de ajutor, cum reglez carburatoarele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apa? Cine bea apa? :))

 

Corect! Cine naiba bea apa?????

» Post actualizat in 02 Mar 2016 22:31

Hmmm, ai băut apa după Geo_ZGA, cred ca circula un virus printre virogisti.

Sa le stăpânești sănătos și fără evenimente.

 

Intr-adevar, Geo m-a ajutat cu niste sfaturi, insa Varadero era in plan de ceva timp. Multumesc pentru urari!

» Post actualizat in 08 Mar 2016 20:51

Nu mai misca nimeni pe aici? Nu ati scos Virogutele inca? Eu am tot mers cu a mea, chiar daca acum mi-am luat Varadero. 535-ul e mai subtire, mai usor si consuma mai putin in oras, deci nu voi renunta la el.

Editat de dionysos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

problema asta am avut-o tot anul trecut

acum inca nu am scos moto la plimbare

am intrebat pt ca trebuie sa rezolv consumul asta mare

anul trecut am curatat carburatoarele, nu le-am sincronizat pt ca nu am avut cu ce, acum o sa confectionez si o jucarie pentru sincronizat,

in schimb nu stiu ce reglaje trebuie sa fac in carburatoare, nu am inteles prea bine din manual

aici as avea nevoie de ajutor, cum reglez carburatoarele

astept idei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai misca nimeni pe aici? Nu ati scos Virogutele inca? Eu am tot mers cu a mea, ...

 

Da.. eu nu primesc notificarile pe email...

Schimbat ulei, filtru, dat la cheie putin mai mult si pornit la drum.

 

 

 

Faher, cred ca trebuie sa consulti un specialist la carburatoare, problema este mai delicata... Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai pus si tu carburatorul pe PRI cateva minute inainte? :)

Ce-mi place cum suna tobele tale... daca te hotarasti sa le vinzi, ma anunti ;)

Am pus... dar tot a trebuit sa dau vreo 5 chei

Merci. Nu cred ca le vand decat cu tot cu motor :) si asta numai pentru un drifter sau un harley (si nu oricare).

 

 

Apropo... de ce am maneta de frana foarte tare? am aerisit si tot este tare, chiar foarte tare. Asa este decand am montat-o

Editat de M.I.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)) Am crezut ca ai alta solutie :)))

De franat franeaza, dar trebuie sa apas cu incredere.

A trebuit sa schimb maneta cu totul de la ambreiaj pentru ca imi rupea cablul mereu, fiind la pachet cu frana am zis sa le montez pe amandoua sa nu fie diferite...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus... dar tot a trebuit sa dau vreo 5 chei

Merci. Nu cred ca le vand decat cu tot cu motor :) si asta numai pentru un drifter sau un harley (si nu oricare).

 

 

Apropo... de ce am maneta de frana foarte tare? am aerisit si tot este tare, chiar foarte tare. Asa este decand am montat-o

 

Pistonasul e curat in etrier (ca banuiesc ca ai etrier cu un pistonas)? La mine erau pistonasele murdare si se miscau foarte greu. Dupa ce le-am curatat, credeam ca e alta motocicleta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da... nu am curatat acolo. Cand se indreapta vremea o sa demontez si curat. Multam.

 

Vezi sa nu scoti pistonasul de tot, sa pierzi lichidul. Demontezi etrierul, scoti placutele, pui un lemn putin mai subtire decat spatiul dintre pistonas si etrier si apesi usor pe frana, pana iese un milimetru-doi, pana se vede partea curata. Apoi cureti partea murdara si teoretic ar trebui sa intre la mana inapoi sau impingand ori cu placutele, ori cu ceva de lemn. Daca merge greu, inseamna ca trebuie curatat mai bine. Ia-ti un brake cleaner si daca nu e suficient, si ai parti de rugina pe pistonas, mi se pare ca se poate curata cu un smirghel foarte, foarte fin. Foarte fin inseamna de la 2000 in sus, cred. Baieti, gresesc cu ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...