clujraider Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 (editat) Nu miroase,nu afuma la cald, trage frumos si consumul cu pasager la suta de kilometri, e 6 litri. Si oricum...asa e de la inceput. Ar trebui sa am cota de ulei la jumatate daca e asa...si ulterior sa creasca. Da' totusi...peste juma' de litru de benzina in ulei? :-D Cat naiba poate ramane in motor dupa schimb? Sunt mai multe modele? Pe al meu scrie 2YL... Editat Iunie 7, 2016 de clujraider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Scoate din ulei cu seringa si un furtunel, ca sa fie la nivelul corect. Iti da ulei pe langa garnitura din cauza presiunii prea mari. Explicatia e ca mai ramane ulei vechi in motor, e perfect normal. Eu nu pun niciodata cat zice manualul, ci mai putin... si verific nivelul, completand pana cred ca e suficient. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elmann Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Salut, La garnitura de la ambreiaj imi curg ceva picaturi la drumuri lungi. Probabil in timp picatura cu picatura se aduna, dar nu destul de mult cat sa-mi fac probleme. Din cand in cand mai verific nivelul ochiometric pe fereastra. Daca imi pare cam jos mai adaug putin. Mecanicul mi-a zis ca trebuie sa desfaca cilindrul din spate si multe alte componente pentru a schimba amarata aia de garnitura. Nu se merita. Pe unde am citit eu parca nivelul de ulei se verifica dupa 5 min de functionare, nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Se verifica la 10-15 min de la oprirea motorului, dupa ce in prealabil a ajuns la temperatura normala de lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Scoate din ulei cu seringa si un furtunel, ca sa fie la nivelul corect. Iti da ulei pe langa garnitura din cauza presiunii prea mari. Explicatia e ca mai ramane ulei vechi in motor, e perfect normal. Eu nu pun niciodata cat zice manualul, ci mai putin... si verific nivelul, completand pana cred ca e suficient. Exclus, pompa baga cel putin o atmosfera (zic si eu poate mai mult dar ca exemplu merge) adica vreo 14m colona de ulei, crezi ca deranjeaza un cm de ulei in plus? Salut, La garnitura de la ambreiaj imi curg ceva picaturi la drumuri lungi. Probabil in timp picatura cu picatura se aduna, dar nu destul de mult cat sa-mi fac probleme. Din cand in cand mai verific nivelul ochiometric pe fereastra. Daca imi pare cam jos mai adaug putin. Mecanicul mi-a zis ca trebuie sa desfaca cilindrul din spate si multe alte componente pentru a schimba amarata aia de garnitura. Nu se merita. Pe unde am citit eu parca nivelul de ulei se verifica dupa 5 min de functionare, nu ? La garnitura de pe partea dreapta sau la tija ambreiajului? Apropo de tot felul de "scurgeri" am reusit cu brio la a mea sa-i schimb simeringul de la axul schimbatorului de viteze cu recuperarea garniturii de la capacul din stanga. Acum e curata lacrima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Da, in mod sigur deranjeaza. Pe patite la mai multe auto (nu al meu, eu respect nivelul) si vazut si la moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Da, in mod sigur deranjeaza. Pe patite la mai multe auto (nu al meu, eu respect nivelul) si vazut si la moto. Eu m-am referit la pompa de ulei, acolo sigur nu creste presiunea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Nu ma pricep intr-atat incat sa explic ce se intampla in motor, dar... la auto fara probleme, dupa ce a pus ulei prea mult pe principiul "lasa ca merge si asa", a inceput sa borseasca pe la simeringuri. La moto... plin airbox-ul de ulei, cel mai probabil ajuns acolo pe carter. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Da, nu stiu ce sa zic de ce la masina a inceput sa dea pe la simeringuri ca nu ar fi trebuit, cam toate motoarele au comunicatie cu atmosfera in asa fel incat sa nu se creeze presiune in baie, pe la airbox se explica pentru ca acea comunicatie se face prin intermediul lui (ca si la a mea de 125 monocilindru) si daca ai mult ulei incepe sa arunce pe acolo (inainte sa iasa din motor este un labirint ce probabil se inunda). La 535. care e identica cu a mea, nu ai comunicatie intre airbox si carter deci nu prea are cum sa dauneze, si eu tot 3 litri bag si nu am o pata de ulei, e adevarat ca am schimbat simeringul de la iesirea transmisie plus cel de la schimbator, dar ma asteptam ca sunt china si ei nu exceleaza in cauciucaraie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anapurna Postat Iunie 9, 2016 Share Postat Iunie 9, 2016 Buna, Postez pentru un prieten care are nevoie de bobina de inducite pentru o Yamaha Virago 535 din anul 1993. El se gaseste in zona Arad-Timisoara. Va multumim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nucughe Postat Iunie 11, 2016 Share Postat Iunie 11, 2016 Salutare tuturor din nou! Am trecut si eu de prima mie de km, pot sa spun ca am inceput sa simt motocicleta altfel, atat la drum dtept, cat si pe viraje. Consumul il scot cam la 3,1-3,2, dar mai este,cprobabil,pana voi schimba vitezel videal. De cateva zile insa am constatat ca la plecarea de pe loc se aude un zgomot metalic si am obs ca lantul loveste aripa de protectie. La verificare am vazut ca lantul e fff slab. Acum principala problema este: nu neaoarat cum si cat tb sa intind lantul, ci mai ales, de ce s-a slabit asa mult. O avea legatura cu suspensiile, care erau comprimate la maxim si eu le-am decomprimat total? Cand reglez lantul, dupa carte o sa incerc, exista riscul sa stric ceva? Orice sfat e binevenit.vmultumesc. asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Iunie 11, 2016 Share Postat Iunie 11, 2016 Salutare. Nu strici nimic. Lantul se lasa de uzura, calitate... principalul este sa se intinda uniform, pentru ca altfel bate. Nu cred ca are legatura cu suspensia pentru ca tot aceeasi greutate aplici. Ai grija la intindere, sa nu il intinzi prea mult. Dupa intindere sa il verifici si cu greutatea ta. Eu cam la 2000km trebuie sa il intind pentru ca la fel, imi atinge de aparatoare. (Calitate mai slaba a lantului). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nucughe Postat Iunie 11, 2016 Share Postat Iunie 11, 2016 Nu am mai facut, ma iau dupa carte,poate ma descurc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 11, 2016 Share Postat Iunie 11, 2016 Nu e nimic complicat, singura problema e centratul rotii. Eu las un joc mai mare al lantului, pt ca-s greu ) Daca il pun dupa manual, e mult prea intins, asa ca ii mai dau vreo 2cm de joc in plus. Asta o vezi si tu, in functie de greutatea ta, daca mergi sau nu cu pasager etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
photobiz Postat Iunie 12, 2016 Share Postat Iunie 12, 2016 Din categoria "nu caut nimic, numa` ma laud", pentru cei interesati: reconstruit din burete mai tare de 3cm, pus in straturi ca sa faca forma, imbracat cu materialul tapiterului, termen de executie 2 zile, 160 de lei. Locatie; langa Bistrita, in Unirea, la un atelier de tapiterie care de regula face canapele. Deci, nu i mare filozofeala. Salutare, sunt din Bistrita, am tot un virago 535 si m-ar interesa sa-mi retapitez spatarul la pasager. Poti sa-mi dai un contact pentru atelierul de tapiterie din Unirea? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clujraider Postat Iunie 12, 2016 Share Postat Iunie 12, 2016 Salutare, sunt din Bistrita, am tot un virago 535 si m-ar interesa sa-mi retapitez spatarul la pasager. Poti sa-mi dai un contact pentru atelierul de tapiterie din Unirea? Multumesc. Nr. de telefon e 0766470190 Cum mergi in Unirea, pe stanga e Casa Agronomului, pe dreapta e o tabla mare cu "Am deschis" (a fost ceva outlet de mobila acolo). Atelierul e in spate, in curte pe stanga. Oricum, iti explica tanti cum sa ajungi. Pe mine ma gasesti la 0740006228 daca e la o adica. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
photobiz Postat Iunie 12, 2016 Share Postat Iunie 12, 2016 Nr. de telefon e 0766470190 Cum mergi in Unirea, pe stanga e Casa Agronomului, pe dreapta e o tabla mare cu "Am deschis" (a fost ceva outlet de mobila acolo). Atelierul e in spate, in curte pe stanga. Oricum, iti explica tanti cum sa ajungi. Pe mine ma gasesti la 0740006228 daca e la o adica. Succes. Multumesc mult. O sa incerc saptamana viitoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_nos Postat Iunie 14, 2016 Share Postat Iunie 14, 2016 Salutare. Nu stiu daca am postat unde trebuie dar cel putin sunt ptr virago . Ceva piese de xv750 care nu-mi mai folosesc , ptr mai multe detalii va rog sa ma sunati .... Telefon : 0769 674 499 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 14, 2016 Share Postat Iunie 14, 2016 Salutare. Nu stiu daca am postat unde trebuie dar cel putin sunt ptr virago . Ceva piese de xv750 care nu-mi mai folosesc , ptr mai multe detalii va rog sa ma sunati .... Telefon : 0769 674 499 Salut, ma intereseaza farul (fara cozoroc) si o oglinda. Cea din dreapta mai exact, are filet invers la prinderea pe ghidon? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vranceanu Iulian Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 salut posesori de Virago!!! mai are cineva pe aici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clujraider Postat Iunie 17, 2016 Share Postat Iunie 17, 2016 Țăcănit ușor în frână de motor, se aude în trepte mici (a doua de regulă) la frână de motor ceva mai violentă, azi de exemplu mi-a sărit peste a treia (am apăsat eu mai tare oleacă in jos) dintr-a patra direct în a doua. S-a auzit un țăcănit rapid, ceva mai "soft" decat cel făcut de pinioanele cutiei de viteze când nu cupleaza corect. A făcut frână de motor, toate bune, nu afumă, trage...etc. Din câte știu, distribuția poate face de astea daca e lăsat lanțul. Corect sau nu? În alta ordine de idei, am 36000 pe bord,presupunând ca nu s-a umblat la kilometraj. Motorul e din 92, distribuția ar trebui să fie ok până pe la 70.000, nu? » Post actualizat in 17 Jun 2016 08:49 Salutare. Nu stiu daca am postat unde trebuie dar cel putin sunt ptr virago . Ceva piese de xv750 care nu-mi mai folosesc , ptr mai multe detalii va rog sa ma sunati .... Telefon : 0769 674 499 Cozorocul de la far il vreau eu daca nu l folosesti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Iunie 17, 2016 Share Postat Iunie 17, 2016 salut posesori de Virago!!! mai are cineva pe aici? Mai are, mai are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_nos Postat Iunie 17, 2016 Share Postat Iunie 17, 2016 Cozorocul de la far il vreau eu daca nu l folosesti! Imi pare rau dar il dau cu tot cu far . S-au dat : Lampa spate , anvelopa 140/90/15 , anvelopa 110/80/15 , anvelopa 110 /90/15 , semnale capetele ghidon . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Martanu Postat Iunie 19, 2016 Share Postat Iunie 19, 2016 Am si eu nevoie de o roata fata pentru yamaha virago 535. Sunt tare recunoscator daca ma poate ajuta cineva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clujraider Postat Iunie 19, 2016 Share Postat Iunie 19, 2016 O aripă față de Virago 535, preferabil cromată, are cineva? Dacă nu-i cromată, nu-i problemă, dar sa nu fie strecurătoare și la un preț decent. Mulțumesc. » Post actualizat in 21 Jun 2016 06:45 Și ...un bendix de 535/2YL/1992 are cineva? Electromotorul invarte, porneste împinsă in a doua, baterie ok, deci singura varianta ramasa e rahatul ala cu 3 role. Stiu ca se poate repara prin rearanjare de role si scurtat oleaca arcul ala...dar as prefera sa schimb. » Post actualizat in 22 Jun 2016 16:53 Mă băieți, sa mor eu, merge alta coroana de bendix pentru 535? Am facut preinfarct cand mi au zis pretul de nou la piesa originala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.