Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy

Postări Recomandate

Cu un lemn sau smirghel fin de tot, dar nu o sa poata curata prea bine. Daca tin bine minte, are etrier cu 2 pistonase. Nu prea vad cum ar putea sa curete bine fara sa demonteze etrierul complet.

Totusi daca frana tare a inceput din momentul schimbarii pompei, pe asta as da vina 100%

Editat de Geo_ZGA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si la mine merge destul de greu frana, adica trebuie apasata cu forta, insa nu am chef sa curat. Tine bine, eu ma descurc cu ea. Pe langa asta, discul imi bate, asa ca nu ma stresez. De franat franeaza bine, insa se simte bataia in ghidon. A fost rectificat si bate mai putin decat inainte, dar nu cred ca mai merge luat prea mult din el. Disc nou e foarte scump si sh nu prea am gasit ceva bun la preturi rezonabile, asa ca pana gasesc ceva avantajos asa va ramane. Poate ar trebui sa incerc cu niste placute mai noi, insa acum nu sunt bani...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

quote name="dionysos" post="4139764" timestamp="1457725396"]Stai ca o sa vina "mesterii" sa-ti spuna ca iti merge greu pentru ca n-ai bagat lichid de frana Motul. Cand pui Motul se opreste singura cu puterea mintii :))

 

😂😂😂

Editat de ytu60
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

quote name="dionysos" post="4139764" timestamp="1457725396"]Stai ca o sa vina "mesterii" sa-ti spuna ca iti merge greu pentru ca n-ai bagat lichid de frana Motul. Cand pui Motul se opreste singura cu puterea mintii :))

 

 

Pai da, ca Motul nu stiu de care fierbe la 1000 grade Celsius, la temperatura din primele cercuri ale Infernului lui Dante, nu la 200-300 grade ca DOT 3 sau 4. Motul fierbe mai greu decat flegma lui Satan. :)))

 

Daca esti racer si te dai golaneste pe serpentine iti fierbe lichidul de la alte firme si doar Motul te fereste de prapastie.

 

Amu eu nu am nimic cu firma asta si in Honda pe care abia am luat-o am Motul 7100 bagat de vechiul proprietar imediat inainte sa o iau eu, dar parca prea recomanda toti pafaristii numai Motul fara sa aduca argumente. Oare Repsol, Bel Ray, Liqui Moly, Castrol, Texaco etc sunt toate proaste? Intreb si eu...

Editat de dionysos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut...vreau sa schimb anvelopele la Virago 535 al meu, acum pe spate e de 140...de unde pot sa iau ceva de la Michelin la preturi bune?

 

Salut,

 

Incearca sa-l intrebi pe Razvan de la Metricmotion. El are preturi bune si poate aduce cam orice consumabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E modelul xv535, cu cilindreea redusa la 493cmc, probabil din motive de legislatie prin anumite tari

Mersi de informatie,are 27 de cp din ce zice proprietarul aici in Austria.Luni o sa aduca si actele si atunci am mai multe detalii,oricum o sa ii dau eu de cap pana la urma

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de informatie,are 27 de cp din ce zice proprietarul aici in Austria.Luni o sa aduca si actele si atunci am mai multe detalii,oricum o sa ii dau eu de cap pana la urma

Cam putini caluti da carburatoarele jos si vezi sa nu ai in racorduri niste flanse cu diafragme ce iti reduc sectiunea (cazul fericit)

Exotica mobra ta, la ce aveam eu de virago 500 bascula spate avea un singur amortizor central.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In mod sigur are limitari montate (cel putin pe hartie), daca are 27cp. Cel mai probabil a fost folosita pt o subcategorie moto si de acolo limitarile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam putini caluti da carburatoarele jos si vezi sa nu ai in racorduri niste flanse cu diafragme ce iti reduc sectiunea (cazul fericit)

Exotica mobra ta, la ce aveam eu de virago 500 bascula spate avea un singur amortizor central.

E un model cam ciudat asa a incercat sa imi zica proprietarul dar la cata germana inteleg eu.... zicea ceva de conductele de pe langa cilindri conectate la carburatoare si pe care nu le-am vazut la 535 si de soc ca e automat sau cel putin asa am inteles eu.

Monstruletul a avut un singur proprietar de nou si e foarte ingrijit....din pacate momentan e naravas si nu porneste dar sper sa ii dau de cap cand ajunge acasa.La pretul de achizitie si la felul cum arata era pacat sa il las.

Apropo in momentul cand se pune contactul pompa de benzina nu ar trebui sa bazaie scurt? E diagnosticul pus de mine fara prea mari straduieli

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Conductele sunt un sistem de recirculare a gazelor, pt noxe. Doar in unele tari s-au folosit, stiu ca se pot elimina... dar nu stiu cum, nu m-a interesat pt ca nu am asa ceva.

Da, arata f bine mobra :)

Problema la pompa poate sa fie o simpla conexiune electrica, un contact imperfect, un releu ars... aici Vlad sau Cristi te pot ajuta, ei sunt experti pe electrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam putini caluti da carburatoarele jos si vezi sa nu ai in racorduri niste flanse cu diafragme ce iti reduc sectiunea (cazul fericit)

Exotica mobra ta, la ce aveam eu de virago 500 bascula spate avea un singur amortizor central.

 

A mea avea limitari pe evacuare, avea niste flanse sudate in teava, la iesirea din fiecare cilindru. Fiecare flansa era prinsa in 3 sau 4 puncte, asa ca a fost usor sa le dau jos. A mea fusese adusa din Germania si asta era singura ei limitare, neavand nimic pe carburatoare. Dupa ce am dat jos flansele alea mi se parea ca zboara, asa era de nervoasa. Verifica si acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea avea limitari pe evacuare, avea niste flanse sudate in teava, la iesirea din fiecare cilindru. Fiecare flansa era prinsa in 3 sau 4 puncte, asa ca a fost usor sa le dau jos. A mea fusese adusa din Germania si asta era singura ei limitare, neavand nimic pe carburatoare. Dupa ce am dat jos flansele alea mi se parea ca zboara, asa era de nervoasa. Verifica si acolo.

Da am cautat si eu pe net si pare-se ca asta e solutia aleasa de restrictionare cea mai simpla pentru Virago, in plus cand am urmarit cum au trecut altii de la doua la un carburator echilibrarea cilindrilor tot asa o faceau. Eu ce am delimitat (nu Virago) avea flansa respectiva, pe admisie, intre carburator si cilindru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Ce trebuie sa verificam si cum?

Verificarile se fac cu un multimetru pe scara de 2 V.

1. Pornim motorul si aprindem luminile(toti cosumatorii), apoi masuram intre carcasa regulatorului si sasiu, intre carcasa regulatorului si borna - a bateriei. Tensiune nu trebe sa depaseasca 0.02V. Daca tensiunea nu este conforma se remediaza cauza.

 

eu intre carcasa regulatorului si sasiu am 12-30 V in fct de turatie. Oare ce sa fie ? Iar la cele doua fire care ies din magnetou spre regulator am continuitate ( masor cu aparatul) de asemeni si intre cele doua fire si masa de pe motor.........

Vezi ca ai postat pe topicul de virago, la acesta ai 3 fire ce ies din magnetou si se duc la regulator.

Specifica ce mobra ai eventual complecteaza-ti profilul, alea-alea...

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare azi am adus mobra de mai sus acasa si dupa o verificare pompa de benzina nu functioneaza.

Se poate pune pompa de benzina vacumatica ? A mai pus cineva pe virago?

Nu stiu din cate am citit eu pe topicul asta daca cineva si-a pus asa ceva dar se poate. Iei priza de vacuum de pe unul din coturile admisiei. Faci una separata ori te folosesti de cea existenta dar va fi mai complicat cand faci sincronizarea ca va trebui sa vii cu un furtun cu teu.

Pornirea dupa o oprire mai mare va fi mai grea daca ai carburatoarele golite.

» Post actualizat in 24 Mar 2016 10:41

PS

Daca vrei sa te plimbi cu ea pana iesi din necaza pui furtunele ce vin in pompa pe direct (bagi o teava intre ele) dar ai grija sa ai rezervorul de sus plin (cam 4l) altfel ramai cu ochii in soare cand se goleste.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu din cate am citit eu pe topicul asta daca cineva si-a pus asa ceva dar se poate. Iei priza de vacuum de pe unul din coturile admisiei. Faci una separata ori te folosesti de cea existenta dar va fi mai complicat cand faci sincronizarea ca va trebui sa vii cu un furtun cu teu.

Pornirea dupa o oprire mai mare va fi mai grea daca ai carburatoarele golite.

» Post actualizat in 24 Mar 2016 10:41

PS

Daca vrei sa te plimbi cu ea pana iesi din necaza pui furtunele ce vin in pompa pe direct (bagi o teava intre ele) dar ai grija sa ai rezervorul de sus plin (cam 4l) altfel ramai cu ochii in soare cand se goleste.

Prin bunavointa unui neamt am primit o pompa de benzina pt probe,am montato si a bazait scurt din pacate motorul tot nu porneste.......bujiile raman uscate senm ca nu are benzina.

Stiu de la proprietar ca nu a folosito 2 ani...ce se poate bloca la carburatoare incat sa nu mai alimenteze motorul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebui sa bazaie destul de mult ca sa incarce carburatoarele. Trebuiesc desfacute si curatate /verificate.

Pentru inceput ar trebui sa desfaci suruburile de purjare, le strangi la loc si ca sa deblochezi cuiele poantou sufla aer comprimat. Daca nu merge trebuiesc date capacele carburatoarelor de pe partea stanga ca sa le deblochezi si eventual sa cureti jiclerele. Vezi ca sunt tutoriale pe yootube plus manual de sevice pe net.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebui sa bazaie destul de mult ca sa incarce carburatoarele. Trebuiesc desfacute si curatate /verificate.

Pentru inceput ar trebui sa desfaci suruburile de purjare, le strangi la loc si ca sa deblochezi cuiele poantou sufla aer comprimat. Daca nu merge trebuiesc date capacele carburatoarelor de pe partea stanga ca sa le deblochezi si eventual sa cureti jiclerele. Vezi ca sunt tutoriale pe yootube plus manual de sevice pe net.

Sa ma iertati daca va stresez dar sa aveti in vedere ca sunt incepator dar ambitios cu motoarele....am timp de joaca inca o luna pana ajungem in romania eu si monstruletul,timp in care ori o fac sa mearga ori invat totul despre ea :)

Va multumesc de ajutor si sper sa ne vedem la o intalnire a viragistilor cat mai curand

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stresezi pe nimeni, foarte bine faci ca vrei sa te bagi daca nu ai doua maini stangi chiar e indicat, primul pas e sa-ti descarci manualul de sevice pentru 535 care e identic cu al tau mai putin capacitatea. Vezi sa folosesti scule potrivite mai ales la suruburile capacelor carburatoarelor pentru ca sunt stranse al naibi de tare. Tot ce desfaci tii minte de unde ai scos inclusiv suruburile chiar daca sunt la fel. Rabdare si tutun.

Spor la joaca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...