Madib Postat Ianuarie 2, 2009 Share Postat Ianuarie 2, 2009 la 180cm inaltime e necesar comenzi avansate? sau si cu alea ... degeaba. ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Ianuarie 6, 2009 Share Postat Ianuarie 6, 2009 la 180cm inaltime e necesar comenzi avansate? sau si cu alea ... degeaba. ? La drum lung s-ar putea sa ai probleme cu confortul!Dar poate niste comenzi avansate te-ar salva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EIILC Postat Ianuarie 17, 2009 Share Postat Ianuarie 17, 2009 Salut! Sunt scuterist , cu aspiratii de motociclist , si fan Yamaha Virago.Sper sa devin posesor de permis categoriea A si motocicleta Yamaha Virago anul acesta.Am cateva nelamuriri legate de componentele virago , va rog sa-mi spuneti ce sunt : -tija inferioara de la roata spate , (cea superioara actioneaza sabotii de frana) -celelalta 2 elemente pe care le-am incercuit cu rosu in imaginile atasate -becul-martor de culoare albastra din bord Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lord Vader Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 (editat) Salut! Sunt scuterist , cu aspiratii de motociclist , si fan Yamaha Virago.Sper sa devin posesor de permis categoriea A si motocicleta Yamaha Virago anul acesta.Am cateva nelamuriri legate de componentele virago , va rog sa-mi spuneti ce sunt : -tija inferioara de la roata spate , (cea superioara actioneaza sabotii de frana) -celelalta 2 elemente pe care le-am incercuit cu rosu in imaginile atasate -becul-martor de culoare albastra din bord Va multumesc. Succes la axamen. Acea tije e un fel de tirant care nu da voie sa se invarta acel suport pe care sant fixati sabotii in momentu franarii. Acele doua elemente:-cel de sub motor e prima toba si de la ia pleaca gazele spre cele doua tobe finale, -acela e o protectie pentru incaltaminte(gheata)sa nu stea lipita de motor ca se incinge mai ales vara cand e foarte cald. Acel bec e marorul cand e faza lunga aprinsa. Daca cineva stie mai bine il rog sa ma complecteze. Editat Ianuarie 19, 2009 de Lord Vader Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EIILC Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 Succes la axamen.Acea tije e un fel de tirant care nu da voie sa se invarta acel suport pe care sant fixati sabotii in momentu franarii. Acele doua elemente:-cel de sub motor e prima toba si de la ia pleaca gazele spre cele doua tobe finale, -acela e o protectie pentru incaltaminte(gheata)sa nu stea lipita de motor ca se incinge mai ales vara cand e foarte cald. Acel bec e marorul cand e faza lunga aprinsa. Daca cineva stie mai bine il rog sa ma complecteze. Muttumesc mult!Raman dator! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnyebravo Postat Ianuarie 21, 2009 Share Postat Ianuarie 21, 2009 intrebare care din voi ati scos de tot sitele din tobe ce reglaje mai trebuiesc facute? schimbat filtru ceva si daca se pierde din putere oricum cred ca la virago se mai atenueaza zgomotul si de toba centrala salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rollie Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 intrebarecare din voi ati scos de tot sitele din tobe ce reglaje mai trebuiesc facute? schimbat filtru ceva si daca se pierde din putere oricum cred ca la virago se mai atenueaza zgomotul si de toba centrala salut salut! se pierde din putere, la reglaje ,s-ar putea sa nu necesite ....dar poti sa-i faci carburatia .....sunetul este satisfacator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ritz Postat Ianuarie 25, 2009 Share Postat Ianuarie 25, 2009 salut! am schimbat ghidonul original de la virago 535 cu unul aftermarket mai inalt si acum conducta lichidului de frina este scurta . vreau sa stiu daca a mai facut cineva modificarea asta , ce conducta a pus in schimb ? se potrivestecea de la virago 750 sau 1100 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Ianuarie 25, 2009 Share Postat Ianuarie 25, 2009 thunderbikes din timisoara fac conducte de frana la comanda,poti comanda de la ei.din cate imi aduc aminte e cam 100 ron conducta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ritz Postat Ianuarie 25, 2009 Share Postat Ianuarie 25, 2009 merci de raspuns Cristi. un nr. de tel. sau o adresa a celor de la thunderbikes ? am gasit adresa . astept si alte raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 De vanzare urgent Yamaha Virago 535cc pret foarte bun, detalii: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...997-161401.html http://www.youtube.com/watch?v=J9B3OU0JyFE&feature Si pentru posesorii de virago ca e un motor bun si pentru mine a fost in mare parte tot ce mi-am dorit!Dar eu visez la dragstar ! No accesoriu ca acesta ducem fiecare lipsa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bulzesti Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 poate cineva sa-mi spuna care ar fi cel mai bun ulei de motor pentu lupul meu(virago 535).toate cele bune din TARA MOTIILOR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 (editat) poate cineva sa-mi spuna care ar fi cel mai bun ulei de motor pentu lupul meu(virago 535).toate cele bune din TARA MOTIILOR In manual zice 20w40 dar eu i-am bagat 20w50 ca rezista mai mult la calduri mai mari, mai ales cand umblii cu el prin trafic! Sa ma corecteze careva daca gresesc! Editat Ianuarie 30, 2009 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bulzesti Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 mii de multumiri asta merge si acum ca e mai rece??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 merge, multi zica ca vai, e prea gros...bullshit! viroaga e cu racire pe aer...se subtiaza el destul la temp la care merge viroaga. baga 20w50 - 7100 de la Motul, e cea mai buna alegere pt viroage! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 (editat) mii de multumiri asta merge si acum ca e mai rece??? Desigur, daca trece parca sub -10 isi pierde din proprietati, dar nici de asta nu sunt sigur! Editat Ianuarie 31, 2009 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bulzesti Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 a aparut o noua problema la roata din spate deasupra busonului de ulei de transmisie este un fel de capac de inox si pe acolo se prelinge ulei ,oare de ce si care ar fii rezolvarea.Luni voi face cu motorul 145 km. si probabil voi intalni si ceva zapada,VA VROG AJUTATI-MA CU UN SFAT DACA SE POATE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crio Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 (editat) Sa ma dau si eu cu parerea 1. daca folosesti ulei (Motul sau NU) 20 W 50 (10 W 50 ,15 W 50 ... 5 W50) uleiului aluia nu ii va fi prea bine la temperaturi sub zero grade celsius - mai precis la minus 2 grade Celsius uleiul are consistenta marmeladei ... la vara ... alta discutie ... 2. daca pe la "chestia" aia se pierde uleiul din cardan ai 3 variante de verificat : a. ai prea mult b. ai cat trebuie dar nu mai e bun - trebuie schimbat - nu e scump c. banuiesc ca acolo este o supapa care s-a blocat PS: acum mai ramane ca cineva sa imi spuna daca am gresit sau nu ... Mai uita omu ... Drum bun si asfalt uscat - cat se poate ... Editat Ianuarie 31, 2009 de Crio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 a aparut o noua problema la roata din spate deasupra busonului de ulei de transmisie este un fel de capac de inox si pe acolo se prelinge ulei ,oare de ce si care ar fii rezolvarea.Luni voi face cu motorul 145 km. si probabil voi intalni si ceva zapada,VA VROG AJUTATI-MA CU UN SFAT DACA SE POATE. tre' schimbat uleiul din cardan, s-a branzit. asa am patit si eu exact anul trecut. pui 80W90 (la motul era 20 lei anu trecut bidonul de 1 L)...umplii pana la buza busonului....pana da pe-afara! intra cam 200-250 ml. intr-adevar, la temp cu minus nu prea merge 20w50, dar peste 2 grade merge brici. oricum, nu cred ca-s multi care merg cu viroagele la -10 grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bulzesti Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 MERSI DE AJUTOR incerc sa pun o poza cu problema ac ac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 tre' schimbat uleiul din cardan, s-a branzit. asa am patit si eu exact anul trecut.pui 80W90 (la motul era 20 lei anu trecut bidonul de 1 L)...umplii pana la buza busonului....pana da pe-afara! intra cam 200-250 ml. intr-adevar, la temp cu minus nu prea merge 20w50, dar peste 2 grade merge brici. oricum, nu cred ca-s multi care merg cu viroagele la -10 grade. Eu am umblat pe -10 , dar nu va recomand, era sa dau vreo doua trante!!! Uite dovada: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin.Olteanu Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 Salut !!! Vad ca lumea a si inceput sa faca revizii si chiar ture cu motorul. Asa ca ma apuc si eu sa o pun pe brazda. Si ca tot veni vorba de reparatii, trebuie sa imi schimb bateria ca aia veche e dusa rau asa ca ma gandeam sa imi iau una VARTA cu gel acid, am auzit ca ar fi mai bune pe temperaturi scazute. Voi ce ziceti ? Merita banutii ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 caut pentru Yamaha Virago XV 535 - disc frana - pedala frana - pedala-schimbator sa nu fie prea uzate( pedalele sa joace sau discu prea tocit) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oz Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 stiu ca daca caut pe topic o sa gasesc,dar cred ca e mai simplu sa intreb si sa raspunda cineva care stie ... la virago de cat e ghidonul original? 22 sau 25 ? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lord Vader Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 stiu ca daca caut pe topic o sa gasesc,dar cred ca e mai simplu sa intreb si sa raspunda cineva care stie ... la virago de cat e ghidonul original? 22 sau 25 ? multumesc De 22 si raman eu dator cu o bere Aici ai dreptate, ma face sa uit de toate! Oricum cu faza cu frigul tu stii ca anul trecut in luna mai ai vazut zapada pe trecatoarea bucin si ce racoarea faina era la Lacu Rosu ! La voi e bine vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.