eugend Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 VAND PIESE DIN DEZMEMBRAREA UNUI VIRAGO 535 DIN 94 MOTOR 2YL. ADI 0748863947 fara suparare.cat de dzmembrata? eu vreau membranele de la carburator. daca nu, sa-mi spuna si mie cineva unde pot gasi membrane carburator la un pret pamantean ,ca am vazut pe net niste preturi astronomice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 VAND PIESE DIN DEZMEMBRAREA UNUI VIRAGO 535 DIN 94 MOTOR 2YL. ADI 0748863947 Ahoi! Ai putea sa pui niste poze,sau denumirea lor cu piesele pe care le vinzi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
night_rider Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 Ahoi! Ai putea sa pui niste poze,sau denumirea lor cu piesele pe care le vinzi? poze o sa pun dar pe sambata cred. ca abia ieri am iesit de prin spitale. so motorul e complet Ahoi! Ai putea sa pui niste poze,sau denumirea lor cu piesele pe care le vinzi? poze o sa pun dar pe sambata cred. ca abia ieri am iesit de prin spitale. so motorul e complet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 poze o sa pun dar pe sambata cred. ca abia ieri am iesit de prin spitale. so motorul e complet poze o sa pun dar pe sambata cred. ca abia ieri am iesit de prin spitale. so motorul e complet Pai sa vad ce ai pe acolo si te anunt de ce anume a-si avea nevoie ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 VAND PIESE DIN DEZMEMBRAREA UNUI VIRAGO 535 DIN 94 MOTOR 2YL. ADI 0748863947 Salut ! Ma intereseaza telescoapele pe fata, ale mele is varza. Si a mea e Virago XV535 2YL din '94, ar merge la fix telescoapele la mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kretz Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 Salutare, am revenit cu cateva poze...........o sa va dau si detalii despre ce si cum am facut....... Frumos motor! misto ideea cu semnalizarea spate pe suportul de numar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
euterpe Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 Salut, De data asta am o intrebare legata de cum se conduce o viroaga in general. .... Folositi frana spate? Cat de des? Ce folositi in principal, frana fata sau spate? Dar frana de motor? Am franat la un moment dat doar cu fata si am pierdut aderenta si ma intrebam ... unde gresesc. Asfalt uscat, Flori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prflorin2000 Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 Salut, De data asta am o intrebare legata de cum se conduce o viroaga in general. .... Folositi frana spate? Cat de des? Ce folositi in principal, frana fata sau spate? Dar frana de motor? Am franat la un moment dat doar cu fata si am pierdut aderenta si ma intrebam ... unde gresesc. Asfalt uscat, Flori Sal, eu folosesc mai mult frana fatza, desi nu cred ca e bine, frana spate folosesc mai mult in panta. Incerc sa ma obisnuiesc mai mult cu frana spate pt. reducerea vitezei (in afara de frana de motor) si sa folosesc frana fatza doar de ajutor si oprire, da'.......nu prea-mi iese ca-s invatat cu frana fatza. Cred ca cel mai bine-ar fi frana de motor - frana spate - frana fatza.......... Bafta Frumos motor! misto ideea cu semnalizarea spate pe suportul de numar Sal, multumesc. A fost cea mai buna si mai simpla solutie pe care am gasit-o pt. a putea sa-mi pun coburi'le sus. Cablul de semnalizare de pe partea dreapta l-am tras pe partea stanga, adica am scos cablul de semnalizare afara din aripa (am schimbat cablurile de la mufa la mufa) si am tras si cablul din dreapta prin partea stanga ca sa-l pot prinde in clemele de la cablul care duce la stopul din spate, o fost un pic de lucru' cu mufatul, da' o iesit bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Abaddon Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 Sal, eu folosesc mai mult frana fatza, desi nu cred ca e bine, frana spate folosesc mai mult in panta. Incerc sa ma obisnuiesc mai mult cu frana spate pt. reducerea vitezei (in afara de frana de motor) si sa folosesc frana fatza doar de ajutor si oprire, da'.......nu prea-mi iese ca-s invatat cu frana fatza. Cred ca cel mai bine-ar fi frana de motor - frana spate - frana fatza.......... Bafta Sal, multumesc. A fost cea mai buna si mai simpla solutie pe care am gasit-o pt. a putea sa-mi pun coburi'le sus. Cablul de semnalizare de pe partea dreapta l-am tras pe partea stanga, adica am scos cablul de semnalizare afara din aripa (am schimbat cablurile de la mufa la mufa) si am tras si cablul din dreapta prin partea stanga ca sa-l pot prinde in clemele de la cablul care duce la stopul din spate, o fost un pic de lucru' cu mufatul, da' o iesit bine. se foloseste 75% fata si 25% spatele(aprox) e logica toata treaba,daca franezi numai cu spatele blochezi roata si risti sa rupi aderenta. sanatate si noroc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
night_rider Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 fara suparare.cat de dzmembrata? eu vreau membranele de la carburator. daca nu, sa-mi spuna si mie cineva unde pot gasi membrane carburator la un pret pamantean ,ca am vazut pe net niste preturi astronomice. salut. incearca pe www.romimoto-piese.ro. au fix membranele catre le vrei fara cilindru de care se prind la 66 de lei. daca iti dau eu, te storc de bani. cele de pe site daca vrei au si cilindru respectiv da is vreo 200 si ceva de lei cred. numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Semaca Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 (editat) Salut, De data asta am o intrebare legata de cum se conduce o viroaga in general. .... Folositi frana spate? Cat de des? Ce folositi in principal, frana fata sau spate? Dar frana de motor? Am franat la un moment dat doar cu fata si am pierdut aderenta si ma intrebam ... unde gresesc. Asfalt uscat, Flori M-as feri sa dau niste procente daca nu as sti la ce ma refer cu exactitate, poate e mai bine doar sa ne aducem aminte ca roata din fata franeaza mai eficient decat cea din spate si sa adaptam procentele in functie de fiecare situatie, no offence. Ideal ar fi sa incepi cu frana spate si pe masura ce simti ca motorul isi transfera din greutate catre fata sa actionezi si frana fata, in acest fel te asiguri ca roata fara are suficienta greutate pe ea incat sa nu mai piarda aderenta. Asta implica exercitiu astfel ca atunci cand ai nevoie sa fie rezultatul unui automatism. De notat ca in cazul aplicarii imediat ulterioare si a franei din fata se reduce riscul ca roata spate (franata pana la blocare) sa intre in alunecare provocand "ridicarea parului de pe spate" . In principiu un bun indiciu ca ar trebui sa actionezi si frana fata il da roata din spate care intra in voblaj. Daca franezi un pic mai apasat doar cu fata iar motorul nu este cat de cat drept, pentru un incepator e deja o cazatura garantata. La o franare de urgenta este de asemenea indicat sa actionezi spatele si imediat fata ca sa ramai pe doua roti, o greseala pe care incepatorii o fac frecvent e sa actioneze doar una din ele, ceea ce duce la contactul cu asfaltul. Asta daca nu se blocheaza chiar riderul si nu mai actioneaza niciuna din frane. Ceea ce am spus aici e valabil si in curbe cu amendamentul ca trebuiesc evitate cu orice pret bruscarile celor doua frane si, cel mai intelept, sa nu intri intr-o curba cu o viteza care sa te oblige sa franezi cand descoperi ca nu este atat de larga precum iti inchipuiai. Cu alte cuvinte, usurel pe curbe. Evident pe masura ce vei capata experienta o sa inveti sa compensezi un eventual surplus de viteza in curba cu o aplecare corespunzatoare fara a fi nevoie sa franezi. Un bun exercitiu este sa folosesti frana de motor pentru a incetini, chiar si in oras, in felul asta lasi in fata ta suficient spatiu de siguranta (care evident ca va fi ocupat imediat de masinile aflate in jurul tau). De asemenea la intrarea intr-o curba eu unul trec intr-o treapta de viteza inferioara care generand un cuplu mai mare imi permite sa controlez mai bine viteza doar din acceleratie, daca este nevoie aplic o usoara corectie din frana spate si de abia dupa aceea ma pot inclina mai accentuat. In ce priveste pozitionarea pe banda intr-o curba, nu uita niciodata de mitocanii care obisnuiesc sa taie curbele si trage concluziile de rigoare. Cel mai bun sfat insa ramane sa nu intri intr-o curba cu viteza mai mare decat ti-ar cere o eventuala oprire in limita razei vizuale. Sigur ca dupa catva timp vei putea sa iei cu 80 o curba fara vizibilitate aplecat ca pe o vitezana insa daca ceva apare dincolo de vizibilitatea in curba respectiva, nu vei mai putea opri. Cel mai simplu mod este sa te apuci sa exersezi deci frana de motor (nu elibera prea brusc ambreiajul), daca simti ca pierzi aderenta pe spate in milisecunda doi lasi acceleratia si sunt sanse mari ca roata sa recapete aderenta. La fel si pentru franarea spate-fata si dozajul lor, exercitiul e mama prevederii . Succes. Editat Iulie 9, 2009 de Semaca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
euterpe Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 Multumesc, intr-adevar am pus o frana ceva mai brusca doar cu fata. Posibil sa nu fi fost prea dreapta. Acum inteleg M-as feri sa dau niste procente daca nu as sti la ce ma refer cu exactitate, poate e mai bine doar sa ne aducem aminte ca roata din fata franeaza mai eficient decat cea din spate si sa adaptam procentele in functie de fiecare situatie, no offence. Ideal ar fi sa incepi cu frana spate si pe masura ce simti ca motorul isi transfera din greutate catre fata sa actionezi si frana fata, in acest fel te asiguri ca roata fara are suficienta greutate pe ea incat sa nu mai piarda aderenta. Asta implica exercitiu astfel ca atunci cand ai nevoie sa fie rezultatul unui automatism. De notat ca in cazul aplicarii imediat ulterioare si a franei din fata se reduce riscul ca roata spate (franata pana la blocare) sa intre in alunecare provocand "ridicarea parului de pe spate" . In principiu un bun indiciu ca ar trebui sa actionezi si frana fata il da roata din spate care intra in voblaj. Daca franezi un pic mai apasat doar cu fata iar motorul nu este cat de cat drept, pentru un incepator e deja o cazatura garantata. La o franare de urgenta este de asemenea indicat sa actionezi spatele si imediat fata ca sa ramai pe doua roti, o greseala pe care incepatorii o fac frecvent e sa actioneze doar una din ele, ceea ce duce la contactul cu asfaltul. Asta daca nu se blocheaza chiar riderul si nu mai actioneaza niciuna din frane. Ceea ce am spus aici e valabil si in curbe cu amendamentul ca trebuiesc evitate cu orice pret bruscarile celor doua frane si, cel mai intelept, sa nu intri intr-o curba cu o viteza care sa te oblige sa franezi cand descoperi ca nu este atat de larga precum iti inchipuiai. Cu alte cuvinte, usurel pe curbe. Evident pe masura ce vei capata experienta o sa inveti sa compensezi un eventual surplus de viteza in curba cu o aplecare corespunzatoare fara a fi nevoie sa franezi. Un bun exercitiu este sa folosesti frana de motor pentru a incetini, chiar si in oras, in felul asta lasi in fata ta suficient spatiu de siguranta (care evident ca va fi ocupat imediat de masinile aflate in jurul tau). De asemenea la intrarea intr-o curba eu unul trec intr-o treapta de viteza inferioara care generand un cuplu mai mare imi permite sa controlez mai bine viteza doar din acceleratie, daca este nevoie aplic o usoara corectie din frana spate si de abia dupa aceea ma pot inclina mai accentuat. In ce priveste pozitionarea pe banda intr-o curba, nu uita niciodata de mitocanii care obisnuiesc sa taie curbele si trage concluziile de rigoare. Cel mai bun sfat insa ramane sa nu intri intr-o curba cu viteza mai mare decat ti-ar cere o eventuala oprire in limita razei vizuale. Sigur ca dupa catva timp vei putea sa iei cu 80 o curba fara vizibilitate aplecat ca pe o vitezana insa daca ceva apare dincolo de vizibilitatea in curba respectiva, nu vei mai putea opri. Cel mai simplu mod este sa te apuci sa exersezi deci frana de motor (nu elibera prea brusc ambreiajul), daca simti ca pierzi aderenta pe spate in milisecunda doi lasi acceleratia si sunt sanse mari ca roata sa recapete aderenta. La fel si pentru franarea spate-fata si dozajul lor, exercitiul e mama prevederii . Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borissjohn Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 Nu-l citez pe Semaca, sa nu lungesc inutil pagina, dar cred ca este cel mai pertinent si de bun simt post pe caz, si mai ales simplu de inteles pentru un incepator (si eu situandu-ma in aceasta categorie). Toata stima nene! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shui Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 vand motor virago xv 250,garantez pentru functionalitatea lui! pret 230 negociabil. 0727196351 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugend Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 salut. incearca pe www.romimoto-piese.ro. au fix membranele catre le vrei fara cilindru de care se prind la 66 de lei. daca iti dau eu, te storc de bani. cele de pe site daca vrei au si cilindru respectiv da is vreo 200 si ceva de lei cred. numai bine multumesc.poate m-am uitat eu rau dar acolo sunt cu aproape 400lei bucata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zsak Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 hellou As cateva intrebari in legatura cu golire tobelor la xv 535 ..... creste consumul? puterea creste/scade sau ramane la fel ? cu reglarea carburatorelor care-i treba ca aici pe topic am citit de toate (cineva care are golite de un timp sa-mi raspunda pls.) si ultima intrebare ar fi cam care e procedura ... am inteles cu dalta si ciocanu' dar totusi daca sunt ceva smecherii sau sfaturi .... thanx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
night_rider Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 multumesc.poate m-am uitat eu rau dar acolo sunt cu aproape 400lei bucata. [/quote asta e membrana cu tot cu cilindrul respectiv care cred ca nu ti-e stricat http://romimoto-piese.ro/category/10400000...1/article/89416 si asta e membrana goala http://romimoto-piese.ro/category/10400000...1/article/89434 sper sa te descurci acum. numai bine.p.s. daca ti-s dusi si cilindrii respectivi ne intelegem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prflorin2000 Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 hellouAs cateva intrebari in legatura cu golire tobelor la xv 535 ..... creste consumul? puterea creste/scade sau ramane la fel ? cu reglarea carburatorelor care-i treba ca aici pe topic am citit de toate (cineva care are golite de un timp sa-mi raspunda pls.) si ultima intrebare ar fi cam care e procedura ... am inteles cu dalta si ciocanu' dar totusi daca sunt ceva smecherii sau sfaturi .... thanx Sal, eu am desfiintat toba intermediara, aia de sub cadru si am sudat tevile in capatul tobelor de esapament ca sa nu mai treaca prin filtrele din tobe, am astupat gaurile unde au fost sudate initial si gata. Cat despre consum si cai putere nu stiu sa-ti spun......... Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 (editat) hellouAs cateva intrebari in legatura cu golire tobelor la xv 535 ..... creste consumul? puterea creste/scade sau ramane la fel ? cu reglarea carburatorelor care-i treba ca aici pe topic am citit de toate (cineva care are golite de un timp sa-mi raspunda pls.) si ultima intrebare ar fi cam care e procedura ... am inteles cu dalta si ciocanu' dar totusi daca sunt ceva smecherii sau sfaturi .... thanx Ahoi! Asa suna fara filtre : http://www.youtube.com/watch?v=J9B3OU0JyFE! Asa am motorul de aproximativ 1 an, nu a crescut consumul si nici nu au fost probleme suplimentare! Totusi iti recomand sa faci o sincronizare de carburatoare! Mare lucru nu e sa scoti filtrele, am descris procedura in paginile anterioare asa ca spor la citit! Editat Iulie 10, 2009 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paduche Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 salutare! Mi-am luat un xv250 cam de o luna si m-m apucat sa-l pun la punct. In seara asta ii venise randul filtrului de aer sa-l curat. Am dat jos cutia de la filtru si inauntru filtru din parti. Lipseste filtru de aer. Nu-mi vine sa cred ca am mers fara filtru eu plus fostul proprietar. Asa ca, urgent am nevoie de un filtru de aer pt virago xv 250 1998. daca aveti sau stiti de unde pot face rost va rog sa-mi spuneti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 Asa ca, urgent am nevoie de un filtru de aer pt virago xv 250 1998. daca aveti sau stiti de unde pot face rost va rog sa-mi spuneti Poti merge la Paula's Biker Shop din Bucuresti sa vezi daca au pe stoc, poti suna si la magazinul lor din Ploiesti sa intrebi, sau daca nu au, comanzi de pe Louis. Cod 10051996 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paduche Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 Poti merge la Paula's Biker Shop din Bucuresti sa vezi daca au pe stoc, poti suna si la magazinul lor din Ploiesti sa intrebi, sau daca nu au, comanzi de pe Louis.Cod 10051996 merci frumos. acum mai ramne de vazut daca filtru de pe luis include si "cadru" filtrului sau doar partea moale. inca o intrebare: daca nu reusesc sa rezolv maine dimineta, am de facut un drum de 150km, credeti ca m-as putea risca sa plec asa? mentionez ca merge de ceva vreme fara filtru. fostul proprietar a facut si un drum la mare cu ea asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Iulie 11, 2009 Share Postat Iulie 11, 2009 Poti merge la Paula's Biker Shop din Bucuresti sa vezi daca au pe stoc, poti suna si la magazinul lor din Ploiesti sa intrebi, sau daca nu au, comanzi de pe Louis.Cod 10051996 Magazinul Paulei din Bucuresti s-a inchis din primavara. Am inteles ca vor inchide si Barcanestiul cand vor face un magazin + depozit + service pe la Ciolpani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iulie 11, 2009 Share Postat Iulie 11, 2009 VAND PIESE DIN DEZMEMBRAREA UNUI VIRAGO 535 DIN 94 MOTOR 2YL. ADI 0748863947 Ahoi! Sper ca azi pui pozele alea de care am vb.! Ca sunt interesant sa cumpar una alta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shui Postat Iulie 11, 2009 Share Postat Iulie 11, 2009 (editat) vand motor virago xv 250,garantez pentru functionalitatea lui! pret 230 negociabil. 0727196351 VANDUT ! Dar a mai ramas cate ceva... nr tel ... acelasi,pret 100 e neg ambele. Editat Iulie 11, 2009 de kraz-trial Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.