mihalceai Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 Stiti pe cineva care are de vanzare un sissy bar de virago 535, scurt sau innalt .... eventual cu suporti de coburi .... Multam fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 ...Problema principala tind sa cred ca este racirea, avand in vedere amplasarea exact langa toba mediana si protejat de curentul aer de piciorul motociclistului... Eu, din cauza pretrului mai mic am pus un regulator de scuter. Faptul ca acesta este mai mare, m-a impiedicat sa-l plasez in aceiasi pozitie, insa preventiv am atasat un cooler de la o sursa PC, alimentat la punerea contactului. Regulatorul este caldut tot timpul, oricat de mult as merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FTW Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 Caut o pompa de benzina pentru un Virago 400 sau 535. Tel 0723835281, 0741462500. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 Eu, din cauza pretrului mai mic am pus un regulator de scuter. Faptul ca acesta este mai mare, m-a impiedicat sa-l plasez in aceiasi pozitie, insa preventiv am atasat un cooler de la o sursa PC, alimentat la punerea contactului. Regulatorul este caldut tot timpul, oricat de mult as merge. Desteapta treaba si nici nu arata rau .Un cod ceva pt regulator ,un echivalent ? Mesaj completat Desteapta treaba si nici nu arata rau .Un cod ceva pt regulator ,un echivalent ? Cumva de piaggio ca stiu ca ala are aceleasi conexiuni?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabic 72 Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 unde dai si unde crapa!? bai nene! , la noi nu, dar la altii mai civilizati da, pe perioada in care se considera ca esti incepator, esti Obligat sa folosesti o motocicleta care sa nu depaseasca o anumita putere, orice motocicleta vrei, care insa intra la un service/autoritate in domeniu, de unde iese "tunata" la puterea legala + actele doveditoare. Crezi ca Yamaha construieste versiuni de viagra pt incepatori? Este logic ca limitand combustibilul ajuns in camera de ardere , obtii o limimtare a puterii. Pe de alta parte solutia de limitare/delimitare tre sa fie ieftina, si sa nu impuna demontarea componentelor interne ale motorului. Lamureste-ma si pe mine ca m-ai bagat putin in ceata..deci daca am o motocicleta noua nouta si permis la fel...tre sa merg la service sa o "tuneze " astfel incat sa nu incalc legea??? Pai si atunci cum ramane cu garantia???? Ca ma indoiesc ca Yamaha(sau alt producator) o sa ma primeasca cu bratele deschise daca am motorul defect si descopera ca eu am limitat-o ,ce-i drept intr-un service. Pe de alta parte eu cred ca constructia unei motociclete se face dupa anumite calcule,sa modifici niste parametrii cred ca dauneaza cumva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octa Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 te lamuresc eu. in germania, ca de alt fel si in romania, daca obti categoria A esti considerat incepator 2 ani. in acest timp, in germania, nu ai voie sa calaresti ceva mai tare de 34 cp. la noi nu ai voie sa mergi cu motoare mai tari de 27 KW si/sau mai mari de 600 cmc. in germania poti avea motor de 5000 cmc dar sa fie limitat la 34 cp. astfel, orice dealer sau vanzator de motoare, cand cumperi motorul, iti cere carnetu' sa vada daca ai vechimea necesara. daca nu o ai, iti limiteaza direct motorul. daca ai vechimea necesara iti vinde una de max. 100 cp chiar daca modelul respectiv are 200 cp. pt. a primi o moto mai tare de 100 cp, tre' sa mergi la psiholog sa-ti dea ala stamipla ca nu esti prea diliu. doar atunci poti cumpara motor de peste 100 cp. asta in germania. la noi, desi legea ii limiteaza pe incepatori... militienii sunt incapabili de a detecta un incepator calare pe o hayabusa (cumparata de parintii bogati si inconstienti pt. odrasla). oricum, chiar daca militienii ar fi destul de vigilenti, romanu'i roman si ar gasi rapid un crack si pt. asta... limitarea nu dauneaza deloc motorului. dimpotriva - ii da o viata mai lunga. limitarea pur si simplu nu te lasa sa fortezi motorul, punandu-ti la dispozitie doar o parte din capacitatea sa de putere. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_balea84 Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 alex_balea84> in mod normal legea trebuia sa te determine sa mergi cu farul aprins ;-) Perfect adevarat, insa dupa ce am ramas in pana si cu masina si cu motocicleta, un motiv tehnic, foarte bine intemeiat este mult mai convingator decat o litera de lege. Politia Romana m-a ajutat in momentul in care am ramas in pana cu un:" Domne' nu poti sa o scoti de pe autostrada?". Cand vor reactiona ca cei din Germania care daca ai ramas in pana a si chemat serviciul de ajutor care te depaneaza, tracteaza, duce pana la prima parcare, la un pret rezonabil, voi respecta legea la fel ca neamtul: din respect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prflorin2000 Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 la noi nu, dar la altii mai civilizati da, pe perioada in care se considera ca esti incepator, esti Obligat sa folosesti o motocicleta care sa nu depaseasca o anumita putere, Sal, io stiu ca exista in codul rutier specificat ca incepatorii nu au dreptul sa conduca motociclete... mai mari de 400 cmc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 ...Un cod ceva pt regulator ,un echivalent ?.....Cumva de piaggio ca stiu ca ala are aceleasi conexiuni?! ...nu stiu sa-ti spun, e un SH, l-am primit moca de la un amic, o rezerva pentru un scuter, nici la el nu era identic cu ce avea pe mobra. In principiu merge orice regulator daca nu-i defect. Unele au mai multe terminale, nu conteaza... firele galbene(in cazul meu) sunt iesirile magnetoului, restul sunt "mase" si "plusuri". Cand ai regulatorul pot sa-ti spun cum sa-l legi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 ...nu stiu sa-ti spun, e un SH, l-am primit moca de la un amic, o rezerva pentru un scuter, nici la el nu era identic cu ce avea pe mobra. In principiu merge orice regulator daca nu-i defect. Unele au mai multe terminale, nu conteaza... firele galbene(in cazul meu) sunt iesirile magnetoului, restul sunt "mase" si "plusuri". Cand ai regulatorul pot sa-ti spun cum sa-l legi... Am inteles.Multzam mult.Am gasit de piaggio care are trei conexiuni pe o parte (alternator ) si 2 pe iesire (si doar 40 sau 60 lei )..Adevarul este ca orice functioneaza cu alternator trifazic merge adaptat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 ...ca orice functioneaza cu alternator trifazic merge adaptat. ...virago nu are alternator, are magnetou. Diferenta este principiala. Unul stabilizeaza tensiunea prin punerea la masa a "surplusului", celalalt controleaza curentul de exitatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 ...virago nu are alternator, are magnetou. Diferenta este principiala. Unul stabilizeaza tensiunea prin punerea la masa a "surplusului", celalalt controleaza curentul de exitatie. Scuze..am scris aiurea ..daca era alternator se rezolvau mult mai usor problemele cu incarcarea , cu un releu regulator de ,,dacia"..) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_balea84 Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 Am o intrebare pentru cei mai experimentati in ale mersului la drum lung pe motocicleta. In caz de pana cum pot sa dau roata jos? Cunosc procedura, am fost la vulcanizare si am fost atent la baieti deci nu desfacutul este problema ci faptul ca Virago 535 nu are cric central. Deci daca o patesc in camp ce ii fac, o pun pe o parte( nu se scurge benzina asa )? Partea cu schimbatul camerei sa spunem ca ma descurc, iar de umflat am pompa sau tub de CO2. Cunoaste cineva un spray pentru pana la cauciuc cu camera? Nu am avut probleme si Doamne ajuta sa nu avem niciunul! Dar as dori cateva pareri pentru orice eventualitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 Am o intrebare pentru cei mai experimentati in ale mersului la drum lung pe motocicleta. In caz de pana cum pot sa dau roata jos? Cunosc procedura, am fost la vulcanizare si am fost atent la baieti deci nu desfacutul este problema ci faptul ca Virago 535 nu are cric central. Deci daca o patesc in camp ce ii fac, o pun pe o parte( nu se scurge benzina asa )? Partea cu schimbatul camerei sa spunem ca ma descurc, iar de umflat am pompa sau tub de CO2. Cunoaste cineva un spray pentru pana la cauciuc cu camera? Nu am avut probleme si Doamne ajuta sa nu avem niciunul! Dar as dori cateva pareri pentru orice eventualitate. Spray care sa rezolve pana la roti cu anvelopa si camera nu am auzit.Tot peticele rapide sunt de baza.Cat despre dat roata jos este simplu (eu am exersat in garaj) . O pui pe cric si o lasi pe o parte pe partea cricului.O sa observi ca poti ridica de la pamant roata fata sau spate la alegere.Nu iti mai trebuie decat un bolovan,buturuga..etc pe care sigur nu le vei gasi in zona dar speranta moare ultima..ce altceva poti face? Introduci (destul de greu daca esti singur ) ,,pietroiul "sub motor (dupa ce ai pus o carpa sau un carton pe el ca sa nu ,,deranjeze" carterul) functie de roata bolnava. Cand am spus ca este ,,usor " am glumit.Cel mai bine ar fi sa ai la tine un ,,cric" cu parghie din rectangular pe care sa-l asamblezi cu cateva suruburi ...Iei modelul de pe louis si-l faci demontabil.Sau si mai simplu faci o ,,capra " mica ..Alta metoda in afara de ,,culcat" nu stiu dar sunt dispus sa invat.Chiar m-ai pus pe ganduri,bag toate prostiile in cob-uri dar ceva care sa ma ajute la o pana nu m-am gandit . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_balea84 Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 Cel mai bine ar fi sa ai la tine un ,,cric" cu parghie din rectangular pe care sa-l asamblezi cu cateva suruburi ...Iei modelul de pe louis si-l faci demontabil.Sau si mai simplu faci o ,,capra " mica .Alta metoda in afara de ,,culcat" nu stiu dar sunt dispus sa invat. Multumesc de idee, va trebui sa iau dimensiunile ,,caprei", sa vad daca se pupa cu dimensiunile coburilor. Cum am spus mai sus sunt incepator si prin urmare fricos, numai ca in cazul meu frica nu prea pazeste pepenii: aveam dupa mine camere, pompa de aer, surubelnite late pe post de levier si o multime de alte scule, si mi-a crapat releul de incarcare . Data viitoare imi iau cu mine si multimetru si un pumn de sigurante. Stiu ca nu poti fi pregatit pentru orice dar in conditiile de drum din Romania o pana nu mi se pare a fi ceva exotic inca ( din pacate). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabic 72 Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 Fratilor m-ati pus pe ganduri rau..eu in ignoranta mea nici macar o surubelnita nu am la mine ,cei drept merg doar pana la Buftea si inapoi . E clar, fuga la magazin si cumparat macar o geanta de scule. Mesaj completat Sa nu uit...am trecut zilele trecute pe la reprezentanta Lifan...Astia au la vanzare copii aproape identice, de virago,de 250 si 400 cc,dar ce este interesant este faptul ca au si tot felul de accesorii si componente care cred ca se potrivesc.Ex. faruri,semnalizatoare,sei,scarite ,ghidon,etc., unele sunt pe stoc altele vin in max 2 saptamani iar pretul este aproape la jumatate ,la anumite chesti, fata de alte magazine.Cineva intreba pe aici se o sa..ei au cu 150 ron si cea mare si cea pt pasager.De frumoase sunt frumoase dar nu se stie cum stau la capitolul calitate.Interesant de vazut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rados Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 Sissy bar Yamaha virago 535 facut de Dynamite motors Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 Salutari, am si eu la voi o intrebare de business :-) Am o Yamaha Virago XV535 din '97, model european britanic (cu bec de pozitii, fara bec la benzina, cu incalzitoare la carburatoare); seriile de sasiu si de motor sunt cu 3BR, seria de model este cu 4MC. Am nevoie de urmatoarele operatiuni tehnice la ea: (...) Multumiri celor ce mi-au raspuns, anuntul nu mai este valabil. Concursul de oferte a fost castigat de OriceMoto, ramane sa-mi iau astazi motorul inapoi si sa va spun si cum a iesit (scurt review) :-) @Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 Dupa ce am muncit aseara de-am capiat ca sa incropesc un ,,cric " si mi-a iesit o monstruozitate care numai dupa tine nu o poti lua am descoperit in pod o ,,teava " .De fapt este manerul telescopic (a fost ) cu care controlam tricicleta copilului .Asa ca am facut doua teieturi si un decupaj frumos si mi-a iesit un cric al naibi de stabil pe beton care se poate pune ori pe bratul spate al furcii ori pe fiarele ce sustin comenzile (frana spate).Exista o pozitie care iti permite sa ridici fata sau spatele functie de dorintza fara sa muti cricul.mai ramane sa-i pun o ,,talpica" pt a impiedica afundarea in teren si a asigura o aderentza mai mare pe asfalt.,,Cricul are 43 de cm asamblat iar demontat rezulta 2 bucati a 23-24 cm fiecare ..deci foarte mic ..In concluzie,o pui pe cric ,treci pe partea cealalta ,impingi de motocicleta intr-o parte si pui ,,cricul"..Este simplu .Trebuie doar sa stii cat sa impingi ca sa nu o rastorni pe partea cealalta (cam greu). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_balea84 Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 Superba ideea si extrem de usor de realizat. Eu deja o luasem pe miriste proiectand o capra cu tije filetate pe care sa o pot pune sub carter si ridica cu ajutorul tijelor evident o chestie care ar fi iesit frumos si care ar fi trebuit carata in portbagajul masinii nu coburile motocicletei. Multumesc de idee, s-a memorat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 (editat) Superba ideea si extrem de usor de realizat. Eu deja o luasem pe miriste proiectand o capra cu tije filetate pe care sa o pot pune sub carter si ridica cu ajutorul tijelor evident o chestie care ar fi iesit frumos si care ar fi trebuit carata in portbagajul masinii nu coburile motocicletei. Multumesc de idee, s-a memorat. E,oi fi luat-o tu pe miriste dar eu deja trecusem si de canalele de irigatii.Ce ai incercat tu este ideal pt garaj,atelier..in fata blocului si nu este de abandonat. .Era gata gata sa pun aparatul de sudura pe un cric hidraulic ca sa fac aceeasi chestie la care te-ai gandit tu .Toata diminearta am copt idei cu catalogul louis in fata (unde sunt cateva modele de garaj de nota 10 ) dar ,sa fie al dracului daca mi-a bashit mintea ceva util pana nu m-am bagat in podul garajului (ca sa caut teava pt sisi bar.. )..si am vazut tricicleta.. Eu pe cea mai inalta pozitie am 43 de cm ,urmeaza 41,5 si 39,5..(ca asa au fost cotele de inaltare pt tricicleta..nu le-am gandit eu ..)Orice dimensiune ai face ,,cricul" (din astea trei) va fi mai mult decat ok.Eu am folosit teava de 22 cu 1 mm in carne..si la lungimea asta nu are cum sa se indoaie.Am zgaltait de motor,am tras de el ..am stat pe el...nu fuge nici sa-l bati.Asa ca orice combinatie de 2 tevi care sa se mufeze si sa inte in cob este super-ok.Parerea mea. PS- in plan indepartat se vede aratarea din rectangular pe care am incercat sa o faca aseara si cutia cricului hidrauic pe care eram dispus sa-l ,,modific".. Editat August 26, 2010 de SERGHEI42 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_balea84 Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 O idee in ceea ce priveste umflarea, pentru cei care nu au vazut deja. http://www.louis.de/_30be09a6d233d5e6c088c...tnr_gr=10002998 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihneanu Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 Salutare! Imi recomanda si mie cineva ce fel de ulei pentru cardan sa folosesc si eventual de unde il pot procura? Multumesc mult! (Virago 535 '93) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
caferacer.ro Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 Salutare! Imi recomanda si mie cineva ce fel de ulei pentru cardan sa folosesc si eventual de unde il pot procura? Multumesc mult! (Virago 535 '93) salut! uleiul pt cardan Motorex Gear Oil Hypoid 80W90 (dar vezi ca a fost schimbat cand ai luat motorul...nu cred ca are rost sa il schimbi...in caz ca vrei sa faci schimbul vezi ca o sa gasesti la my moto cotroceni ) Rollie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihneanu Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 Salutare Rollie! Multumesc pentru informatie. Ma gandeam ca se apropie anul de cand l-am luat si nu i-ar strica sa il schimb... Dar poate mai aman pana in primavara... All the best, Mihneanu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.